Ah ok dan, ook multitasking, tja met 3 topics is het je vergeven en ben je zelfs behoorlijk vlotquote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik al..
Hoezo ben ik niet sne?l Ik lees verdorie 3 topics tegelijkertijd, en dan duurt reageren soms iets langer dan 1 sec
Bij mij ook niet.. Dus als je dat zo wil houden: primaquote:
Reagan KON niet eens nadenken...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet echt het idee dat Reagan zelf veel over de zaken nadacht. Hij had vooral een team van adviseurs met een duidelijk visie achter zich staan
Dat vermoeden heb ik ook. Vooral omdat ie in het begin vet slecht was. Hij is deels te vergelijken met Rutte, allebei wat zweverige (van groenrechts naar stoppen kansarme immigratie). Alleen kon Reagen praten met het volk.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet echt het idee dat Reagan zelf veel over de zaken nadacht. Hij had vooral een team van adviseurs met een duidelijk visie achter zich staan
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bent gewoon een persoon die gezag uitstraald, omdat je goed argumenteerd is er de behoefte om me bij je aan te sluiten.
Mwoah, met het oog op mijn professie is het van belang dat ik anoniem blijf. Althans, als ik mijn ambities waar wil maken, dan is het van belang dat mijn uitgesproken mening een geheim blijft.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, eens kijken als ik een foto van mezelf in me fobo ga zetten. Ben eigenlijk ook wel benieuwd daar jullie hoofden.
Hji had de 'Kok' (Wim) factor, mensen stemden decennia lang graag op '(o)pa' types.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Vooral omdat ie in het begin vet slecht was. Hij is deels te vergelijken met Rutte, allebei wat zweverige (van groenrechts naar stoppen kansarme immigratie). Alleen kon Reagen praten met het volk.
Reagen is iemand die heel heel heel lang in de geschiedenisboeken zal blijven staan. Wmb langer dan Hitler.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Reagan KON niet eens nadenken...![]()
Jij wilt de politiek in he?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, met het oog op mijn professie is het van belang dat ik anoniem blijf. Althans, als ik mijn ambities waar wil maken, dan is het van belang dat mijn uitgesproken mening een geheim blijft.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, met het oog op mijn professie is het van belang dat ik anoniem blijf. Althans, als ik mijn ambities waar wil maken, dan is het van belang dat mijn uitgesproken mening een geheim blijft.
Ik heb altijd het gevoel dat Reagan in de zak zat van de rijk Amerika. Dat verklaart althans een hoop van de maatregelen die hij heeft getroffen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Vooral omdat ie in het begin vet slecht was. Hij is deels te vergelijken met Rutte, allebei wat zweverige (van groenrechts naar stoppen kansarme immigratie). Alleen kon Reagen praten met het volk.
Denk dat Reagan heel wat sneller vergeten is dan Hitler. Zoveel heeft hij niet voor elkaar gekregen en zijn oorlogen stelden ook niet veel voorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reagen is iemand die heel heel heel lang in de geschiedenisboeken zal blijven staan. Wmb langer dan Hitler.
Want?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reagen is iemand die heel heel heel lang in de geschiedenisboeken zal blijven staan. Wmb langer dan Hitler.
Houd mijn identiteit op internet inderdaad graag een beetje vaagquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.. Dus als je dat zo wil houden: prima![]()
Zo niet: ik hoor het graag (hier of op pm)!
Dank!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ah ok dan, ook multitasking, tja met 3 topics is het je vergeven en ben je zelfs behoorlijk vlot
Goede reden inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er wel verslag van doen. En het werk word je niet makkelijker gemaakt als ik over een jaar of tien met mn kop op een opiniepagina sta en de krant allemaal mailtjes binnenkrijgt van FOK!kertjes die roepen dat ik een doorgeslagen linksmens ben.quote:
Ken het gevoelquote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Houd mijn identiteit op internet inderdaad graag een beetje vaag
Hij is een van de prominente voorlieden geweest die de neoliberale revolutie ingang heeft gezet. Hij heeft de communisten het leven zuur gemaakt. Al denk ik niet dat Hitler zomaar uit de geschiedenisboeken verdwijnt.quote:
Toch wel?? Je vond het eerst anders erg lastig (praktisch gezien)..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er wel verslag van doen. En het werk word je niet makkelijker gemaakt als ik over een jaar of tien met mn kop op een opiniepagina sta en de krant allemaal mailtjes binnenkrijgt van FOK!kertjes die roepen dat ik een doorgeslagen linksmens ben.
Over politiek gesproken: ik ga waarschijnlijk weer studeren
Reagan heeft het neo-liberalisme gelanceerd. Waarschijnlijk staat later in de geschiedenisboek te lezen dat hij de VS daarmee naar de klote heeft geholpenquote:
Zo'n foto is altijd weer te verwijderen. Maar dat terzijde. Wat ga je studeren dan? En last but not least waarom? Je hebt toch een goede baan?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er wel verslag van doen. En het werk word je niet makkelijker gemaakt als ik over een jaar of tien met mn kop op een opiniepagina sta en de krant allemaal mailtjes binnenkrijgt van FOK!kertjes die roepen dat ik een doorgeslagen linksmens ben.
Over politiek gesproken: ik ga waarschijnlijk weer studeren
Er staan zat foto's van mij op internet maar die zijn niet al te goed ontsloten en niet direct aan mij te linken in veel gevallen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Picchia het volgende:
Vroeger had ik weleens foto's van mij op internet, maar ze blijven nooit enkel op de plek waar je ze wilt hebben.
In deeltijd moet het wel lukken. Ben de laatste weken op onderzoek gegaan. Verder valt in overleg met mn baas ook wel een en ander te regelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch wel?? Je vond het eerst anders erg lastig (praktisch gezien)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |