Klopt. Het is echt een puinhoop achter de schermen. Ach, ben blij dat ik weg ben die opgenaaide regelneukers.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond wel mooi om te zien hoe een park er voor de bezoekers heel mooi uitziet maar 1 deurtje door en je zat in ouwe zooi.
Ah, geweldig. Ik een tijdje megelopen bij een waterzuivering van evides. Nu zoek ik een stage in die richting.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, alweer jaren geleden (eind 2001). Deed wat met legionellapreventie en waterzuivering.
De mooiste variant van 'slaapwandelen', half in coma je bed zoeken en al vallend in slaap geraken!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik had het niet nodig.. Zodra ik richting bed vertrok sliep ik al bijna
Wat is jouw perceptie in deze dan?quote:
Of je stuurt ff een pmquote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof zou het uitzoeken zei die, hoe staat het met dat onderzoek van'm?
Is reeds gebeurd.quote:
Nog nooit een boek gelezen over Ronald Reagan. Als linksmens behoor ik Reagan ook uit kotsenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
KV, ik wil een mooi boek kopen van ronald reagen. Alleen het probleem is dat er teveel keus isHeb jij was literair verstand?
Welke waan wil je? Hormonen of Macht/Invloed?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verdorie, geeft hij me die waan net weer terug, pak jij hem weer af....![]()
Heb ooit nog wel eens gekeken naar jouw opleiding, boeiend vakgebied. Maar tegenwoordig doe ik er niet veel meer meequote:Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ah, geweldig. Ik een tijdje megelopen bij een waterzuivering van evides. Nu zoek ik een stage in die richting.
Geen mening.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is jouw perceptie in deze dan?
Uit de volgorde van hulp-aanbod, aanname, verandering, kwam invloed, dus daar begon ze mee, de hormoon variant was minderquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Welke waan wil je? Hormonen of Macht/Invloed?
Macht/invloed natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Welke waan wil je? Hormonen of Macht/Invloed?
Klopt...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uit de volgorde van hulp-aanbod, aanname, verandering, kwam invloed, dus daar begon ze mee, de hormoon variant was minder
Voor een vrouw type je niet zo snel vermoed ik, OF ... je weet dat je boven in beeld de verversing van de pagina op 5 seconden kan zetten, of heb je dat al!?quote:
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb ooit nog wel eens gekeken naar jouw opleiding, boeiend vakgebied. Maar tegenwoordig doe ik er niet veel meer mee.
So truequote:Poetin: arrestatie Assange is ondemocratisch
MOSKOU - De Russische premier Vladimir Poetin heeft donderdag gezegd dat de arrestatie van WikiLeaks-voorman Julian Assange niet democratisch is.
'Als het Westen democratisch is, waarom is meneer Assange dan verborgen in een cel? Is dat democratie? Zoals wij in het dorp zeggen: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet', antwoordde Poetin op een vraag over een Amerikaans document dat hem betitelde als leider van een corrupt en ondemocratisch land.
Poetin sprak op een persbriefing met zijn Franse collega, François Fillon.
Dat hoef je helemaal niet. Ik zal ook wel een keer mijn horizon willen verbreden door eens te gaan lezen over het linkse denken.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog nooit een boek gelezen over Ronald Reagan. Als linksmens behoor ik Reagan ook uit kotsenGouden tip: struin wat recensies af op het net.
Heb ik al..quote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Voor een vrouw type je niet zo snel vermoed ik, OF ... je weet dat je boven in beeld de verversing van de pagina op 5 seconden kan zetten, of heb je dat al!?
Eensquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Het volgende wilde ik jullie niet onthouden:
[..]
So true
Ik heb alleen niet echt het idee dat Reagan zelf veel over de zaken nadacht. Hij had vooral een team van adviseurs met een duidelijk visie achter zich staanquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoef je helemaal niet. Ik zal ook wel een keer mijn horizon willen verbreden door eens te gaan lezen over het linkse denken.
Je bent gewoon een persoon die gezag uitstraald, omdat je goed argumenteerd is er de behoefte om me bij je aan te sluiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |