Ik wil het ook, maar ik kan niet kiezen tussen PvdA en GL.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen! Het is altijd leuk om naar de congressen te gaan en andere bijeenkomsten, geeft je toch wat meer inzicht in hoe de politiek werkt.
Boeie!! ir. en mr. zijn gewoon veel leuker (en vooral wat duidelijker) dan het standaard drs.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechten is maar een veredelde beroepsopleiding.
Zie zelf een type als Jan Tromp meer als mijn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals de Frits westers ron frezen of ferry mingelen bedoel je?
Lood om oud ijzer, beide willen de neus hun kant op, meelopers.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wil het ook, maar ik kan niet kiezen tussen PvdA en GL.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil dan ook echt actief worden he! Iets in de gemeenteraad lijkt mij wel wat, ik heb er al het eea over gelezen. En die congressen? Is dat verplicht veel champagne zuipen en een dikke sigaar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen! Het is sowieso altijd leuk om naar de congressen te gaan en andere bijeenkomsten, geeft je toch wat meer inzicht in hoe de politiek werkt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij GL meer leuke meiden rondlopenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is de enige opleiding met geleerdheid in haar naam.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tik maar eens in op google.quote:
Lid worden van allebij? Dat voelt verkeerd.quote:
Er is ook een opleiding met begeerte in de naam.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is de enige opleiding met geleerdheid in haar naam.
Als ik al het mogelijke gebruik in NL en EN lijkt het helemaal nergens meer opquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeie!! ir. en mr. zijn gewoon veel leuker (en vooral wat duidelijker) dan het standaard drs.
Kon wel om die gast lachen. Alleen was het wel een in en intriest geval.quote:
En waar baseert u dat op? Ik voel me enigszins op mijn pik getraptquote:
Nee, dat is het niet. Als je advocaat of rechter danwel OvJ wilt worden moet je nog er een opleiding na doenquote:
Waarom niet? Omdat je journalist bent? Frits Wester is CDA lid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zou nooit van mn leven lid worden van een politieke partij
Dat hoor je inderdaad te zeggen als 'onafhankelijke' journalist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Die ken ik eigenlijk niet. Maar een Frits Wester zijn is wel mooi toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie zelf een type als Jan Tromp meer als mijn grote voorbeeld
Ik ook niet. Maar dat terzijde..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |