Ik wil het ook, maar ik kan niet kiezen tussen PvdA en GL.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen! Het is altijd leuk om naar de congressen te gaan en andere bijeenkomsten, geeft je toch wat meer inzicht in hoe de politiek werkt.
Boeie!! ir. en mr. zijn gewoon veel leuker (en vooral wat duidelijker) dan het standaard drs.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechten is maar een veredelde beroepsopleiding.
Zie zelf een type als Jan Tromp meer als mijn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals de Frits westers ron frezen of ferry mingelen bedoel je?
Lood om oud ijzer, beide willen de neus hun kant op, meelopers.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wil het ook, maar ik kan niet kiezen tussen PvdA en GL.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil dan ook echt actief worden he! Iets in de gemeenteraad lijkt mij wel wat, ik heb er al het eea over gelezen. En die congressen? Is dat verplicht veel champagne zuipen en een dikke sigaar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen! Het is sowieso altijd leuk om naar de congressen te gaan en andere bijeenkomsten, geeft je toch wat meer inzicht in hoe de politiek werkt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij GL meer leuke meiden rondlopenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is de enige opleiding met geleerdheid in haar naam.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tik maar eens in op google.quote:
Lid worden van allebij? Dat voelt verkeerd.quote:
Er is ook een opleiding met begeerte in de naam.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is de enige opleiding met geleerdheid in haar naam.
Als ik al het mogelijke gebruik in NL en EN lijkt het helemaal nergens meer opquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeie!! ir. en mr. zijn gewoon veel leuker (en vooral wat duidelijker) dan het standaard drs.
Kon wel om die gast lachen. Alleen was het wel een in en intriest geval.quote:
En waar baseert u dat op? Ik voel me enigszins op mijn pik getraptquote:
Nee, dat is het niet. Als je advocaat of rechter danwel OvJ wilt worden moet je nog er een opleiding na doenquote:
Waarom niet? Omdat je journalist bent? Frits Wester is CDA lid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zou nooit van mn leven lid worden van een politieke partij
Dat hoor je inderdaad te zeggen als 'onafhankelijke' journalist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Die ken ik eigenlijk niet. Maar een Frits Wester zijn is wel mooi toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie zelf een type als Jan Tromp meer als mijn grote voorbeeld
Ik ook niet. Maar dat terzijde..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Op anderhalf vak aan de rechtenfaculteit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
En waar baseert u dat op? Ik voel me enigszins op mijn pik getrapt
PvdA doen, dan ben je tenminste dicht bij de macht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Herinner mij hem eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon wel om die gast lachen. Alleen was het wel een in en intriest geval.
Ook. Maar ik voel mij op geen enkele manier verbonden met een van de bestaande politieke partijen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat je journalist bent? Frits Wester is CDA lid.
Maar snap het wel.
Welk vak en welke faculteit van rechtswetenschappen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op anderhalf vak aan de rechtenfaculteit.
Jan Tromp is van Uitgesproken VARA, een goede vriend van Paul Witteman.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk niet. Maar een Frits Wester zijn is wel mooi toch?
Frits is een omhooggevallen jackass. Jan Tromp is echt een baas. Heeft jarenlang in de VS gezeten als verslaggever voor de VKquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk niet. Maar een Frits Wester zijn is wel mooi toch?
d66 toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook. Maar ik voel mij op geen enkele manier verbonden met een van de bestaande politieke partijen.
Groningen maar welk vak is alweer te lang geledenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
Welk vak en welke faculteit van rechtswetenschappen?
En bedankt Php..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon wel om die gast lachen. Alleen was het wel een in en intriest geval.
Ah Groningen, dat verklaart veel. Niet alle faculteiten over een kam scheren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Groningen maar welk vak is alweer te lang geleden.
Ik wil er op stemmen. Maar dat betekent niet dat ik de partij daadwerkelijk een warm hart toedraag. Althans, niet in die mate dat ik lid zou willen worden.quote:
Wat?quote:
De rest is nog matiger?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah Groningen, dat verklaart veel. Niet alle faculteiten over een kam scheren.
Ok, iig goed dat je voor het midden kiestquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil er op stemmen. Maar dat betekent niet dat ik de partij daadwerkelijk een warm hart toedraag. Althans, niet in die mate dat ik lid zou willen worden.
Nope, behalve stemmen op het congres, online (net nog voor de senaatslijstrekker) en af en toe meepraten met de afdeling Arnhem.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
Rem, heb jij ooit wat in de politiek gedaan?
Je vergelijkt me met een user die je een intriest geval vindt.. Echt fijn, dat maakt mijn dag weer goed.. NOT!!quote:
Nee.quote:
Ik vergelijk je met niemand.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vergelijkt me met een user die je een intriest geval vindt.. Echt fijn, dat maakt mijn dag weer goed.. NOT!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |