Op anderhalf vak aan de rechtenfaculteit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
En waar baseert u dat op? Ik voel me enigszins op mijn pik getrapt
PvdA doen, dan ben je tenminste dicht bij de macht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wil het ook, maar ik kan niet kiezen tussen PvdA en GL.
Herinner mij hem eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon wel om die gast lachen. Alleen was het wel een in en intriest geval.
Ook. Maar ik voel mij op geen enkele manier verbonden met een van de bestaande politieke partijen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat je journalist bent? Frits Wester is CDA lid.
Maar snap het wel.
Welk vak en welke faculteit van rechtswetenschappen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op anderhalf vak aan de rechtenfaculteit.
Jan Tromp is van Uitgesproken VARA, een goede vriend van Paul Witteman.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk niet. Maar een Frits Wester zijn is wel mooi toch?
Frits is een omhooggevallen jackass. Jan Tromp is echt een baas. Heeft jarenlang in de VS gezeten als verslaggever voor de VKquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk niet. Maar een Frits Wester zijn is wel mooi toch?
d66 toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook. Maar ik voel mij op geen enkele manier verbonden met een van de bestaande politieke partijen.
Groningen maar welk vak is alweer te lang geledenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
Welk vak en welke faculteit van rechtswetenschappen?
En bedankt Php..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon wel om die gast lachen. Alleen was het wel een in en intriest geval.
Ah Groningen, dat verklaart veel. Niet alle faculteiten over een kam scheren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Groningen maar welk vak is alweer te lang geleden.
Ik wil er op stemmen. Maar dat betekent niet dat ik de partij daadwerkelijk een warm hart toedraag. Althans, niet in die mate dat ik lid zou willen worden.quote:
Wat?quote:
De rest is nog matiger?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah Groningen, dat verklaart veel. Niet alle faculteiten over een kam scheren.
Ok, iig goed dat je voor het midden kiestquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil er op stemmen. Maar dat betekent niet dat ik de partij daadwerkelijk een warm hart toedraag. Althans, niet in die mate dat ik lid zou willen worden.
Nope, behalve stemmen op het congres, online (net nog voor de senaatslijstrekker) en af en toe meepraten met de afdeling Arnhem.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
Rem, heb jij ooit wat in de politiek gedaan?
Je vergelijkt me met een user die je een intriest geval vindt.. Echt fijn, dat maakt mijn dag weer goed.. NOT!!quote:
Nee.quote:
Ik vergelijk je met niemand.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vergelijkt me met een user die je een intriest geval vindt.. Echt fijn, dat maakt mijn dag weer goed.. NOT!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |