Dat zou ik niet met die eerste doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nice! Ga ik mooi even opzetten voor het slapengaan!
Ik slaap óvérál doorheen als het moetquote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef Quyxz_ het volgende:
START ROCKIN' DA PLACE!
[..]
Dat zou ik niet met die eerste doen.
Ik vind het ook een leuk filmpje hoor. Net als al die filmpjes toen met XQ HHZ.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef Levitas het volgende:
Gaan we alle tracks van Substream aan een TT linken?
HELEMAAL niks mis mee, Substream is nice!
Wat betreft HHZ, het komt inderdaad over alsof het kut is omdat het HHZ is, als het bijv. Alphaverb was geweest, was er misschien door een aantal heel anders naar gekeken. En ik geloof ook best dat er een aantal zijn die het filmpje opzich gewoon niks vinden. IK, persoonlijk, vind het wel leuk en er zou imo veel vaker een kijkje in de studio van bekende producers moeten komen
Dat kan best gevolgen hebben voor het geluid gezien de omliggende bebouwing. Wel goed dat ze eens wat anders proberen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
Qlimax podium aan de lange kant van 't stadion....
Amenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nog even een reactie op wat opmerkingen over kwaliteit en hhz enzo..
..............
Sorry Bartmanquote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
4. Ookal is het geen persoonlijke aanval wil ik toch even kwijt dat mensen niet zo moeten zeuren wanneer ik hier kritiek lever, mensen die mij kennen weten wel dat ik niet van de Alleskutenter generatie ben en dat ik heus wel nadenk en luister voordat ik wat opschrijf hier.
Als mensen blije troep willen horen dan moeten ze dat zelf weten, net als dat ik graag rauwere troep luister, maar ze moeten niet gaan verwachten dat ik dan in die my little pony jubelstemming met ze mee ga, net zo min dat ik van hen verwacht dat ze met mij meegaan naar de rauwe kant
Ik niet, wat een matige plaatquote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef -Menn0- het volgende:
Wildstylez gaat de HHZ track zaterdag draaien, ben benieuwd!
Geeft neits jongen, wij zijn het vaak genoeg wel eensquote:
Rectificatie:quote:Niet al het blije spul is troep trouwens
Ragequote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef eQuaL het volgende:
Wel zin in Qlimax, maar meer in het feest an sich dan de artiesten
Ach fuck it, het wordt gewoon
Wat blijft Rage toch eennummer met een
intro en een
melodie
![]()
Over een tijdje krijg je dit hier:quote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Geeft neits jongen, wij zijn het vaak genoeg wel eens![]()
[..]
Rectificatie:
95% van het blije spul is troep en vind IK de naam hardstyle niet waardig.
xD da is een luek liedje ja. XDquote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Over een tijdje krijg je dit hier:
"Hooiiiik hou ook van hardstyle, zag net Psyco Punks op TMF. Ra ta ta!."
Wat een heerlijke track zeg!quote:Op donderdag 25 november 2010 06:44 schreef Trekfiets het volgende:
Wildstylez draagt Scantraxx in ze eentje als het om kwaliteit gaat, beter vertrekt ie naar Fusion
Ach, dat zei ik 3 jaar geleden ook maar tot nu toe is daar gelukkig nog niks van gekomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef Quyxz_ het volgende:
En dan krijgen wel allemaal mensen die dit soort topics openen:
Dirty sounds, going hardstyle, we keep it going...![]()
![]()
Hmm, gaat dat geen problemen geven met het aantal mensen dat er zijn? Ik bedoel, vorig jaar wilde iedereen zo ver mogelijk naar voren (leek het), waardoor het de eerste, zeg, 20 meter vanaf het podium echt niet te doen was. Als je het podium aan de lange kant zet.. No way dat het hele podium over de hele lengte gaat komen. Wilt dan niet iedereen ook echt 'voor' het podium staan, dus dat je zeg maar van links en rechts naar het midden geperst wordt, maar ook van achter naar voor?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
Qlimax podium aan de lange kant van 't stadion.... lijkt het...
Overigens nog niet erg veel zin, meer in de gezelligheid met vrienden![]()
Heel scherp! Dat was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het ook wel erg slecht dat hij illegale software gebruikt (@1.28 Ohmicide, staat Team Arcade boven wat het team is wat die heeft gecracked)
Uit interesse heb ik kenteken gecheckt, t is wel n echte M3 en geen 325i met n M-Pakket oid..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Misschien is zijn BMW ook wel nep
Ik hoop maar het dat een gevalletje 'try before you buy' is.. Anders zou het wel héél slecht zijn!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heel scherp! Dat was me niet eens opgevallen
Misschien is zijn BMW ook wel nep
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het ook wel erg slecht dat hij illegale software gebruikt (@1.28 Ohmicide, staat Team Arcade boven wat het team is wat die heeft gecracked)
Dan zou er nog altijd "demo version" staan ipv Team Arcadequote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik hoop maar het dat een gevalletje 'try before you buy' is.. Anders zou het wel héél slecht zijn!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Uit interesse heb ik kenteken gecheckt, t is wel n echte M3 en geen 325i met n M-Pakket oid..
Nja, een demo version heeft vaak wel beperkingen he. Bij CamelPhat bijv. wordt elke 30 sec. het geluid gemute voor 1 sec. ofzo. Kan me voorstellen, dat als je écht iets wilt proberen zonder al die zooi, dat je eerst een illegale versie download, en als het bevalt, je de originele versie aanschaft en gebruikt. Maar als je zegt dat hij Ohmicide al langer gebruikt, dan is het vrij duidelijk lijkt mequote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan zou er nog altijd "demo version" staan ipv Team Arcadeen hij gebruikt Ohmicide al een lange tijd.
jongens jongens, zo was het helemaal niet bedoeld! Nogmaals, ik vind kritisch zijn alleen maar goed, maar ik heb het idee dat sommigen hier de nummers van bepaalde artiesten bevooroordeeld luisteren en dat vind ik nogal vreemd...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef 16meter het volgende:
-Explosie van anti-critici in dit topic -> slechte ontwikkeling
Als het echt zo is is het wel sneuquote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat een discussie of iemand een illegaal gedownloade vst heeft gekocht....
Check anders ff de rest van de studio... weet je hoeveel geld dat kost!?!?!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het echt zo is is het wel sneu
Hij harkt er bakken met geld mee binnen en dan er niet voor dokken.
Ook niet voor Willem?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Check anders ff de rest van de studio... weet je hoeveel geld dat kost!?!?!Sowieso... als je alles moet kopen wat je wilt gebruiken voor produceren... mag je wel de staatsloterij winnen. Het is gewoon niet te betalen...
Omdat zijn tracks worden verkocht en geld opleveren? Als 'ie zo`n dikke volledige studio en een dikke bak kan betalen, kan ie ook wel 80 euro neerleggen voor een legale versie van z`n software?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Waarom zou Willem wel moeten betalen maar amateur-producers niet?
Omdat elk ander bedrijf dat ook moet. (Een bedrijf ja: Scantraxx)quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Waarom zou Willem wel moeten betalen maar amateur-producers niet?
Ik probeer aan te geven dat er die kerel een godse investering heeft gedaan in die studio en er gelult wordt over 1 vst die illegaal zou zijn....quote:
Ik kan me voorstellen dat als je in je eentje produceert op je zolderkamertje ofzo, dat het niet te betalen is. Maar zodra je er (goed) geld voor vangt, en bij een groot label je geld verdiend, is het toch geen probleem om een licentie voor de software te betalen?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik probeer aan te geven dat er die kerel een godse investering heeft gedaan in die studio en er gelult wordt over 1 vst die illegaal zou zijn....
Ikzelf probeer ook alles legaal aan te schaffen, maar als je je beetje verdiept in al die software en wat de kost.... dan ga zelfs ik wel ff rondsnorren op torrentsites, anders kan ik een 2e hypotheek nemen
Misschien die 1e qlimax CD's mixed by Pavo & Dana bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef T-Force het volgende:
Weet iemand trouwens nog goede Early Hardstyle cd's? Nee, geen links, gewoon namen
Heb je zeker een punt hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je in je eentje produceert op je zolderkamertje ofzo, dat het niet te betalen is. Maar zodra je er (goed) geld voor vangt, en bij een groot label je geld verdiend, is het toch geen probleem om een licentie voor de software te betalen?
Ehh ik heb hier best of hardstyle 2003 ofzo liggen; veel earlyquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef T-Force het volgende:
Weet iemand trouwens nog goede Early Hardstyle cd's? Nee, geen links, gewoon namen
Mja, of iets 80 of 500 euro is scheelt ook al he.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt hoorMaar opeens gaat iedereen er over zeiken op verschillende sites, terwijl 99% van de mensen die er over zeiken nog te beroerd zijn om 1 euro voor een track neer te leggen en legaal te kopen en alles maar illegaal downloaden....
Guilty. Ik download ook de meeste tracks, maar simpelweg omdat het legaal is. Muziek downloaden voor eigen gebruik is nog steeds legaal (als ik het nu goed heb). Als ik iets écht geweldig vind, maar dan ook écht héél goed (zoals de CD van Alphaverb) koop ik het wel. Maar dat komt niet zo heel vaak voor bij mij. Als ik alle tracks zou kopen, zou ik niet eens de helft van de tracks die ik nu op m`n laptop heb staan, gekocht hebben, omdat ik dan echt alleen de uitblinkende tracks zou kopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt hoorMaar opeens gaat iedereen er over zeiken op verschillende sites, terwijl 99% van de mensen die er over zeiken nog te beroerd zijn om 1 euro voor een track neer te leggen en legaal te kopen en alles maar illegaal downloaden....
Bron: http://www.nu.nl/internet(...)-auteursrechten.htmlquote:Bij een andere zaak, waar ook maandag uitspraak in werd gedaan, werd nogmaals duidelijk dat het downloaden van muziek- en filmfragmenten uit illegale bronnen in Nederland voor privégebruik niet verboden is.
Ben ze nu aan het downloaden! Thanksquote:Op donderdag 25 november 2010 19:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Misschien die 1e qlimax CD's mixed by Pavo & Dana bijvoorbeeld?
http://www.discogs.com/DJ(...)tyle/release/1331043quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben ze nu aan het downloaden! Thanks
Haha boeie, ik zag endymion pas ook een gekraakte versie van Ohmforce gebruiken.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Om te voorkomen dat mensen denken dat we HHZ beklagen, ipv het uitbrengen van tracks met illegale software: Ook Endymion zou gewoon zijn licenties moeten betalen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha boeie, ik zag endymion pas ook een gekraakte versie van Ohmforce gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Bringing the funk is ook leukquote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
FIYAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Die schreeuw gaat echt door merg en been
Ik heb mijn hoop er echt op gezet dat Zatox die erin gaat knallen zaterdag, maar als hij het niet doet dan heb ik grote kans dat ik chagrijnig word![]()
Gaat ie niet doen, laatst op een plaatselijk feestje vroeg ik of hij die wou draaien maar dat kwam er helaas niet van. Just as Easy en Faster n Further kwamen dan wel weer langsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
FIYAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Die schreeuw gaat echt door merg en been
Ik heb mijn hoop er echt op gezet dat Zatox die erin gaat knallen zaterdag, maar als hij het niet doet dan heb ik grote kans dat ik chagrijnig word![]()
Een normale kan thuis/in de studio opgenomen zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:09 schreef -Menn0- het volgende:
Hele stomme vraag maar wat is het verschil tussen een live set en een normale set ?
Als het over sets op feesten gaat is een "DJ set" gewoon met draaitafels/CDJ's en een mixer. Een "Live" set is dan meestal met een laptop en andere instrumenten. (En van te voren al het één en ander in elkaar gezet.) Sommige acts hebben dan ook een eigen MC erbij (bijv. DV8 bij de Donkey Rollers, Renegade bij de Noisecontrollers).quote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Een normale kan thuis/in de studio opgenomen zijn.
En een liveset is opgenomen echt op een feest.
(lijkt me)
Nee, een normale set is niet alleen maar op play drukken hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Een normale kan thuis/in de studio opgenomen zijn.
En een liveset is opgenomen echt op een feest.
(lijkt me)
Heb jij de WEB release van Steve Ballmer - Developers?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen van youtube willen rippen.
Beter WEB downloaden.
Dat is zoals Live hoort te zijn maar de andere manier is een laptopje neerzetten en handjes omhoogquote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef Koepert het volgende:
K dacht zelf altijd dat een DJ-Set simpel gezegd kant-en-klaarplaatjes aan elkaar mixen was en een Live-set daar ook geluidjes/edits doorheen gooien (soundeffects kutten) en vaak n MC erbij was.Platen wat meer ter plekke opbouwen zeg maar..
jawel..quote:
quote:
Volgens jouw beredenering mag ik dus wel zeiken, want die track beukt niet en ik kan er niet op uit m'n plaat gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef JortK het volgende:
Wat een gezeik allemaal. Als het maar beukt en je uit je plaat kan gaan!
zegt de Thunderdomegangerquote:
Mag uiteindelijk niet meer, want feest van mijn opa (wordt 75quote:
Oeps idd.. scuzi...quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Je vergeet deze nog, best lekkere release
Begin volgend jaar hier in het noorden een soort van mini-Loudness trouwensAVIO, Chris One, Digital Punk, Ran-D, Alphaverb solo voor maar 7 eurootjes
![]()
Helaas niet in Leeuwarden (Waar ik zelf woon) maar in nabijgelegen dorpje. Laatst ook op een feestje geweest en is best leuke tent, goed geluid en goede sfeer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oeps idd.. scuzi...
Maar 'in t noorden' Leeuwarden zeker?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Brennan heart en de bioweapen remix
http://www.twitvid.com/UG8OR
En nu van Tuneboy en Stephanie
mwahhh
Volgens mij door Alphaverb zelf ingesproken. Sethje weet misschien meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Weet iemand van wie die stem is in Alphaverb - Realization of a Dream
Wat een goddelijke track is dat![]()
Neent is een vrouw, en ik herken de stem, van een actrice.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij door Alphaverb zelf ingesproken. Sethje weet misschien meer?
http://www.imdb.com/name/nm0000298/quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Neent is een vrouw, en ik herken de stem, van een actrice.
Handig dat Googlequote:Marion St. Claire: A wedding marks the first day of the rest of your life. You have been dead until now. Were you aware of that? You're dead right now.
Juistem!! Goeie actricequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000298/
Uit de film Bride Wars (2009)
http://www.imdb.com/title/tt0901476/quotes
[..]
Handig dat Google
Hij doet er veel zelf, maar deze dus blijkbaar niet hahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij door Alphaverb zelf ingesproken. Sethje weet misschien meer?
Dat ook weer duidelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij doet er veel zelf, maar deze dus blijkbaar niet haha
Dat vond ik ook, dus vandaar deze TT gekozen. Die vocal (en het hele nummer) is gewoon té heerlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef Levitas het volgende:
Gaan we alle tracks van Substream aan een TT linken?
HELEMAAL niks mis mee, Substream is nice!
Leer het nou, daar hebben we www.lololyrics.com voor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000298/
Uit de film Bride Wars (2009)
http://www.imdb.com/title/tt0901476/quotes
[..]
Handig dat Google
Slapen is relaxt! Ik ben blut met pokerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Geen boeiend nieuws dus, denk dat ik beter kan gaan slapen![]()
Die heeft tegenwoordig popups.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Leer het nou, daar hebben we www.lololyrics.com voor.
(dit specifieke geval heb ik overigens zelf op die site gezet)
Heb ik geen last van...quote:
Google + Lololyrics doen altijd hun werk uitermate goed jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Leer het nou, daar hebben we www.lololyrics.com voor.
(dit specifieke geval heb ik overigens zelf op die site gezet)
Vet!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Bab00n het volgende:
Lekker nummer, vocals passen er goed bij.
Vind hem ook niet boeiend, gewoon niet echt een origineel nummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die coone plaat![]()
al is de vocal in het begin zeker catchy maar alles daarna is een verschrikking.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:36 schreef eQuaL het volgende:
Ik wil nog een keer de nieuwe Dutch Master zien, recaaaalled to life!!
Misschien een leuke boeking samen met Slim Shore?![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Happy B-day dear Cr_![]()
Happy B-day 2 yoooouuuuuu
Happy B-day dear Hardstyle F/Rocker
Happy B-dayyyyyyyy 22222222222222222 yyyyyyyyooooouuuuuuuu
3 x op een rijquote:
Yeah heb er zin an!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:35 schreef Quyxz_ het volgende:
djrandofficial: Finishing the collab with zatox, lateeee night! Can't wait to hear it on qlimax tonight
![]()
![]()
En feli Crusty
X2quote:
Wildstylez en NC verlaten respectievelijk Scantraxx en Fusion om een eigen label op te zettenquote:Digital Age Its time to redefine the standards in Hard Dance music!
Take a good look around you, sit still and make sure you read this message carefully because two famous hard dance acts are about to combine their creativity and redefine the standards in hard dance music!
Wildstylez and Noisecontrollers are very proud to announce that its time to take their careers to a higher level. A collaboration which you only could dream of is ready for lift-off.
Both, Wildstylez and Noisecontrollers will leave their labels for the next step in their careers. They can look back at an amazing time and are thankful that both Scantraxx and Fusion helped them to get where they are. Now its time to move on.
They are ready to redefine the standards in hard dance music and will make sure that all you hard dance addicts will embrace the Digital Age sound. This label will be a showcase of a constant trip through different kinds of hard dance music. You might even be surprised by sounds which cannot be found in your Hard Dance dictionary.
Just follow <span>@digitalagemusic</span> and keep yourself up to date with all the ins and outs. We will make sure that youll get nothing but the best.
In the next few weeks we will update you about our new label. Lock yourself up, stay online and dont forget to bookmark the Digital Age pages so you dont have to miss anything.
More information:
www.digitalage.nl
www.twitter.com/digitalagemusic
www.facebook.com/pages/Digital-Age/162078910498927
www.youtube.com/digitalagemusicnlwww.soundcloud/digitalagemusic
Zal wel zoiets worden denk ik ja... Zowel Wildstylez als NC zijn zeer goede creatieve producers dus heb best goede hoop voor "Digital Age"quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen... denk vooral die "nieuwe sound" waar de NC het over hadden? Dus de wat blijere en onregelmatige (Pavelow/Huh? soort) muziek?
Denk het niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat wordt dus de DIGAGE001
Zoveel zegt dat niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik lees trouwens net dat die site van Digital Age net als Italian Hardstyle dezelfde domein registreerder heeft als Scantraxx.
QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zoveel zegt dat niet...
Vaak laten klanten een website door een X bedrijf maken en deze ook de hosting e.d. regelen.
Betekent alleen dat er hetzelfde websdesign bedrijfje achter zit
Webdesign heeft weinig met de domeinnaamhouder te maken. Maargoed, als ik tevreden ben over een bepaalde provider raad ik die ook aan aan vrienden dus het lijkt me zelfs logisch dat ze dan dezelfde hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zoveel zegt dat niet...
Vaak laten klanten een website door een X bedrijf maken en deze ook de hosting e.d. regelen.
Betekent alleen dat er hetzelfde websdesign bedrijfje achter zit
Volgens mij is Ruud van Eijk hiermee bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?
In principe staat dit los van elkaar echter gebeurt dit meestal niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Webdesign heeft weinig met de domeinnaamhouder te maken.
Dat staat allemaal los van de domeinnaam zelf. Meestal heeft de klant die gewoon zelf in z'n bezit, tenzij hij niet weet hoe 'ie die moet beheren/aanpassen, dan kun je dat door de hoster laten doen ja. Persoonlijk zou ik dat nooit doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
In principe staat dit los van elkaar echter gebeurt dit meestal niet...
Een klant vraagt niet enkel om een website maar wil deze graag ook gehost hebben. Als je bij een bepaald bedrijf de website laat ontwerpen en hosten dan zal dit logischerwijs bij dezelfde host zijn. In het geval van Scantraxx en DigitalAge is dat http://www.caveo.nl/
Wat voor Scantraxx gemaakt wordt gebeurd vaak whitelabel (oftewel er staat geen QD bij). Voor de rest doet Ruud idd zeer veel voor Scantraxx en Q want dat is een voormalig stagair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?
Meestal juist andersom, meeste klanten snappen er geen fuck van en laten het Design bedrijf de site ook lekker hosten. Waar dat bedrijf vervolgens ook nog een winstje kan pakken op de hosting.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat staat allemaal los van de domeinnaam zelf. Meestal heeft de klant die gewoon zelf in z'n bezit, tenzij hij niet weet hoe 'ie die moet beheren/aanpassen, dan kun je dat door de hoster laten doen ja. Persoonlijk zou ik dat nooit doen.
Denk Showtek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
gevalletje reading too much into it denk ik zo...
Onverwachte move, maar ben er erg benieuwd naar. Dit kan zomaar die broodnodige vernieuwing gaan opleveren waar we al zo lang naar uitkijken.
Ik ben er ook weer. Wss met dit shirt: http://www.hardstyleshop.(...)rdstylebluefront.jpgquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef ElDani het volgende:
Ik kan alleen in het weekend (thuis) reageren.
Heel vet van Wildstylez & NC, had wel wat geruchten gehoord al, maar toch gedaan dus.
Wie zie ik vanavond op qlimax?
Het AVIO shirt weer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Check (met Krullie) met hetzelfde shirt als Boy denk ik?
Stukje vooruitziend inzichtquote:Op donderdag 25 november 2010 06:44 schreef Trekfiets het volgende:
Wildstylez draagt Scantraxx in ze eentje als het om kwaliteit gaat, beter vertrekt ie naar Fusion
x2quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef haakon het volgende:
Iedereen die gaat vanavond, heeel veel plezier
HAVE FUN!
Had graag gezien dat AVIO of Alphaverb er stonden, maar helaas...het heeft niet zo mogen zijnquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef de_huig het volgende:
aan alle qlimax-gang(st)ers:
beweeg vooral niet teveel, want dan sta je echt voor lul.
beweeg vooral wel als er een camera langskomt.
laat je gespierde torso goed zien aan de andere aanwezigen.
en zorg er verdomme voor dat elke dj-aankondiging goed gefilmd wordt met je telefoon!
Heb je vipkaarten? Kijk op z`n twitter hoe laat 'ie aankomt en loop dan naar de VIP, dan zul je `m vast zien en dan moet je nog hopen dat je de eerste bent, haha.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Had graag gezien dat AVIO of Alphaverb er stonden, maar helaas...het heeft niet zo mogen zijn![]()
Daarom het Zatox shirt![]()
Trouwens, de eerste die Zatox herkent zonder pet krijgt zijn pet als cadeauIk ga m'n best doen
Dit is mij echt op het lijf geschreven B)quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef de_huig het volgende:
laat je gespierde torso goed zien aan de andere aanwezigen.
Als ik een grote groep gillende vrouwen zie rennen weet ik dus dat jij in de buurt bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:36 schreef Sethje het volgende:
Dit is mij echt op het lijf geschreven B)
quote:Be prepared, the hardest part is yet to come...
Rennen naar hem toe of weg van hem?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als ik een grote groep gillende vrouwen zie rennen weet ik dus dat jij in de buurt bent?
* ReMcOrE heeft dat gevoel ook nog nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bonzai tribute III
Klinkt wederom wel ok, maar heb nog niet het yes gevoel van de eerste 2
quote:
totaal niet mijn stijlquote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef T-Force het volgende:
Verders nog een tweet van The Machine: Remixing thera's track "No More Misunderstanding". So far everything goes great!
Ben ik ontzettend benieuwd naar, want The Machine is de laatste tijd gruwelijk bezig en het origineel van Thera is echt snoei en snoeihard![]()
fijne plaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Bab00n het volgende:
Lekker nummer, vocals passen er goed bij.
en dat doe ik ookquote:
zo, dat is pas onverwacht nieuws!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wildstylez en NC verlaten respectievelijk Scantraxx en Fusion om een eigen label op te zetten![]()
![]()
quote:
http://yfrog.com/goxlujquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:35 schreef Levitas het volgende:
Iedereen die gaat, have fun! Iemand in staat om een pic te uploaden van het podium (Twitter, FOK!?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik trouwes hierzo op werk zit heb ik zoals gewoonlijk wel zin in een feestje vnaaf..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Ik doe vanavond mijn Zatox shirt niet aan. Die zal vanavond voldoende aanwezig zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:42 schreef StM het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer. Wss met dit shirt: http://www.hardstyleshop.(...)rdstylebluefront.jpg
[..]
Het AVIO shirt weer?
Hoe moeilijk kan het zijn? Je weet hoeveel mensen er komen (aan de hand van de kaartverkoop), hoeveel jassen doet men gemiddeld in een kluisje? 2? Kaarten delen door 2 en je zou voldoende kluisjes moeten hebben..quote:
Laat ik je even uit die droom helpen, je moet eerst nog een uur Brennan Heart aanhoren...succesquote:Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef Bombshell het volgende:
Wil TNT wel horen die komen na wildstylz denk
Ah, die hebben ze gewoon draaien. Thanks!quote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef nattermann het volgende:
http://twitter.com/#!/search/djmonitor
Hier ook afgehaakt. Vandaag teruggekomen van een weekje losgaan in Praag, busreis van 12 uur achter de rug en helemaal gesloopt. Nu toch een beetje spijt, maar ik had het niet overleefd denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 00:40 schreef Neroje het volgende:
Ik had daar moeten zijn, ik had daar kunnen zijn, ik had een kaartje... Ga ik door mijn enkel vanmiddag...
Toch maar eventjes de livestream aanhoren dan...
Na Brooklyn bounce ben ik gaan etenquote:01. Wildstylez - Back 2 basics
02. Ambassador inc. - Put this on youtube (Wildstylez remix)
03. The pitcher ft. Slim shore - This is who we are
04. -
05. Wildstylez - No time to waste (Qlimax edit)
06. ID - Keep it up(?)
07. Headhunterz - From within
08. Wildstylez & Isaac - Lost in music
09. Noisecontrollers - Disco is the music
10. WIldstylez - Delay distortion
11. D-Block & S-Te-Fan - Music made addict (Headhunterz & Wildstylez rmx)
12. Wildstylez - A complex situation
13. Wildstylez - Huh?
14. Headhunterz & Wildstylez - Stuck in ur head
15. ID - Black
16.
17. Brooklyn Bounce - Club bizarre (Headhunterz rmx)
Ja, die nu echt hard knalt. Damn dat nummer net (was het underworld - Born slippy?)quote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef Utca het volgende:
Just as easy was t eerste nummer van de surprise act, Wildstylez - NC.
Oh come on! Luister eens naar je voorgangers welke tracks ze draaien, en pas je set er eens op aan in plaats van gewoon je thuis voorbereidde set te draaien..quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef nattermann het volgende:
Qlimax, paar keer geweest, zeker niet mijn favoriet, maar nu baal ik er stiekem toch wel van dat ik thuis zit
quote:Op zondag 28 november 2010 00:49 schreef Utca het volgende:
[..]
Hier ook afgehaakt. Vandaag teruggekomen van een weekje losgaan in Praag, busreis van 12 uur achter de rug en helemaal gesloopt. Nu toch een beetje spijt, maar ik had het niet overleefd denk ik.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef nattermann het volgende:
Qlimax, paar keer geweest, zeker niet mijn favoriet, maar nu baal ik er stiekem toch wel van dat ik thuis zit in Costa Rica zit
Meeste zullen hem doorverkopen ja..quote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef nattermann het volgende:
Ik vraag me nou altijd af hè, als je een kaartje hebt voor zo'n feestje en je haakt af, wat doe je dan met dat kaartje? () Doorverkopen? Of jammer dan?
Ben benieuwd, nog nooit op een feest gezien/gehoordquote:
Sorry maar je klinkt net als die kerel uit Je Moet Je Muil Houwequote:Op zondag 28 november 2010 02:21 schreef Bombshell het volgende:
Ik vind het echt pure bagger om eerlijk te zijn. Nu we come as one in een hardstyle versie. Alleen maar edits van bekende nummers. Het beukt niet door . hardstyle is hardstikke dood.
Ja inderdaad. Vervelend he?quote:Op zondag 28 november 2010 02:59 schreef nattermann het volgende:
Hoor ik nou de hele tijd TROS, à la 3fm in de livestream?
Niet normaal veel, stel je voor dat iedereen z'n sd kaartje corrupt raakt he, heb je in ieder geval die van jezelf nogquote:Op zondag 28 november 2010 03:04 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha al die cameras en telefoontjes![]()
voor de rest ziet het er natuurlijk wel kapotboemlauw uit ja
Alleen Kell. niet volgens mijquote:Op zondag 28 november 2010 03:20 schreef nattermann het volgende:
En weer een "TROS!". Op Partyflock horen ze het zo te lezen niet
quote:Op zondag 28 november 2010 03:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Alleen Kell. niet volgens mijIk hoor het ook (en zit daar ook hevig mee te spammen
)
//edit
Hmm, we moeten vast na gaan denken over een nieuwe TT, want als we zo doorgaan zitten we zo aan de 13e pagina
All the things we've accomplished, we've accomplished together.quote:Op zondag 28 november 2010 03:26 schreef nattermann het volgende:
[..]ik zag het idd
Eens even mailen met de makkers wat het volgende feestje wordt. Ik denk XQ DBSTF.
Ik wel.quote:Op zondag 28 november 2010 03:30 schreef Levitas het volgende:
Het wordt nog druk hier, haha. Allemaal net uit de kroeg gerold?
Houdoe wár!quote:
Was weer een beetje standaard. Nobody said it was easy, braincracking, army of hardcore, evil inside.. tracks van dat kaliber, haha. Hoewel er ook wel andere dikke tracks bij zaten (Amnesys - Refly, Angerfist - Jesus swept). Zouden Endymion en EA instructies krijgen van Q-Dance wat voor hardcore ze moeten draaien enzo? Ik bedoel, kan me voorstellen dat Endymion normaal wel wat harder (willen) draaien..quote:Op zondag 28 november 2010 06:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog even de laatste paar minuutjes mainstream huppelkutsjes hardcore checken @ Qlimax Livestream...
quote:Op zondag 28 november 2010 08:33 schreef mstx het volgende:
Ok de laatste 2 uur waren wel leuk. De rest was gewoon crap. Het leek verdomme Sensation fucking White wel.Qlimax hoort gewoon te gaan over duistere krachten, bloed, ondergrondse sektes die de duivel aanbidden enz. Vergeleken met het oude Qlimax was dit een kinderfeestje.
![]()
![]()
Tevens was het geluid slechter dan vorig jaar!
Stephanie en TNT draaiden overigens ook wel ok. En normaal houd ik niet zo van remixen van popnummers maar die Psyko Punkz - Eternity is ongeveer de enige die ik wel leuk vind, gewoon omdat 'ie zo vrolijk is.![]()
Net als CyberTijn weet ik ook nog niet of ik volgend jaar nog wel ja. Het was het geld nou niet bepaald waard.
quote:
hulde!quote:Op zondag 28 november 2010 02:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik schakel pas net in maar hoor al dat Q een goede zaak heeft gedaan door Fausto in te zetten ipv JeffE...
Eternity is gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Avio podcast nummertje elfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zie dat ik 9 en 10 nog niet heb binnengehaald![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:After a full year, the AVIO Podcast will come to an end for now.
Next month, on the 26th of December the last podcast will be aired. It will be a special mix with only AVIO related tracks, but first another DJ set by Alphaverb.
Ja dat was helemaal goed! Samen met jou en Krulliewullie echt een prima avond gehad!quote:Op zondag 28 november 2010 14:09 schreef T-Force het volgende:
QlimaxLinksvooraan was het loooooooooos
mag via PMquote:Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef Beach het volgende:
Eigengemaakte mixen posten mag hier toch niet?
www.hardtraxx.nlquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Bombshell het volgende:
Waar zijn de setjes te downloaden?
TNT en Zatox wil ik wel ffies luisteren..
lsdb.nlquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Bombshell het volgende:
Waar zijn de setjes te downloaden?
TNT en Zatox wil ik wel ffies luisteren..
Dritton was misschien de verkeerde opener, maar op zich paste Generation Kick & Bass wel aardig en vervolgens op de minder harde platen verder gaan. Ik vond het geen slechte voortzetting.quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ook weer thuis van weekeindje Qlimax. Het zag er echt uberdik uit allemaal en organisatorisch was het over 't algemeen prima geregeld, helaas vond ik de meeste setjes niks aan. Voorspelbaar, matig gemixed (helemaal stephanie) die ook nog eens als 2e dj gelijk aardig stond te rammen wat de gehele opbouwende set van Pavelow beetje teniet deed voor het evenement....
Verder leuke en gezellige nacht met vrienden
Opzich past die plaat ook wel hoor. Maar als je van pavelow wat ongeveer op 146-147-148 bpm was gemixed met voornamelijk tracks uit 2002-2005 overgaat op eigenlijk voornamelijk 2010 tracks op 151-152 bpm... Zie ik nog een vrij groot gat. Ze had imo een veel betere opbouw ten aanzien van het evenement kunnen neerzetten. Nu was het van 23.00 tot 02.00 eigenlijk zelfde soort tracks, BPM etc. etc. Als je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dritton was misschien de verkeerde opener, maar op zich paste Generation Kick & Bass wel aardig en vervolgens op de minder harde platen verder gaan. Ik vond het geen slechte voortzetting.
Dat wel een beetje ja. Ze had iets minder snel kunnen draaien qua bpm, maar qua sounds zat ze niet al te hard in de hedendaagse zooi. Had toch ook wel een SAIFAM classics set kunnen waarderen. Maar goed, dat geeft ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Opzich past die plaat ook wel hoor. Maar als je van pavelow wat ongeveer op 146-147-148 bpm was gemixed met voornamelijk tracks uit 2002-2005 overgaat op eigenlijk voornamelijk 2010 tracks op 151-152 bpm... Zie ik nog een vrij groot gat. Ze had imo een veel betere opbouw ten aanzien van het evenement kunnen neerzetten. Nu was het van 23.00 tot 02.00 eigenlijk zelfde soort tracks, BPM etc. etc. Als je snapt wat ik bedoel
TNT was dik
Hehe had idd de wat oudere saifam 2005-2008/2009 wat meer op zijn plek gevonden. Maargoed was ook zwaar beroerd gemixed dus dan vind ik het bij voorbaat al zaadquote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat wel een beetje ja. Ze had iets minder snel kunnen draaien qua bpm, maar qua sounds zat ze niet al te hard in de hedendaagse zooi. Had toch ook wel een SAIFAM classics set kunnen waarderen. Maar goed, dat geeft ook niet.
Vond TNT, Wildstylez en Zatox toch wel het lekkerste!
Dat dacht ik al inderdaad. Iedereen wilt in het midden staan, waardoor het in het midden te druk is.quote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
mede door de opzet van het podium. Iedereen wil in het midden staan om zo goed zicht te hebben van de DJ.
en aan de zijkant was ruimte over gok ikquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat dacht ik al inderdaad. Iedereen wilt in het midden staan, waardoor het in het midden te druk is.
Is opsich wel logisch natuurlijk, al die buitenlanders enzo willen de DJ's zien anders weten ze niet wie er draait, hahaquote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en aan de zijkant was ruimte over gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |