quote:
Ja dat was helemaal goed! Samen met jou en Krulliewullie echt een prima avond gehad!
Verslagje:
Kwam om kwart over 9 bij de Gelredome aan, waar de rijen echt dik waren, was dus eigenlijk bang dat het eeuwen ging duren. Het naar binnen lopen verliep snel, maar wie heeft bij E bedacht dat de kluisjes in een 3x3 hok in de hoek gehaald moeten worden? Ik stond op een gegeven moment niet eens meer op mijn voeten, ik zweefde gewoon mee, ging helemaal nergens over. Als daar paniek ontstaan was had je flinke probleme en dan overdrijf ik niet.
Nou goed, in ieder geval binnen gekomen. Meteen Pavelow gehoord, alleen de opener gemist. Draaide een heerlijke afwisselende oudere hardstyle set, was gewoon lekker inkomen! Afwisseling met de vaker gedraaide Early (Go Go Go) naar wat minder vaak (Hardstyle Baby, Freakz).
Stephanie zette de sfeer eigenlijk wel goed door. Vond haar soepel mixen en voor de tijd van de avond gewoon een nette tracklist neerzetten. Showtek beukte zelfs op het lagere volume goed door!
Held van de avond: Wildstylez. Dan begin je alleen al met de 3 beste melodische platen achter elkaar: Back 2 Basics, Put This On Youtube remix en This Is Who We Are. Dan kun je van mij al niet meer stuk! Wist eigenlijk de zaal goed te vermaken met een combi van melodische, euforische en rare platen. Flink staan springen op het nieuwe Black Anthem!
In-Phase ontmoet en meteen ook de speciale liveact. Ging ook verschrikkelijk lekker en de zaal had er eigenlijk helemaal zin in (althans, om me heen). Die nieuwe Noisecontrollers platen zijn even wennen, maar kon ze wel waarderen.
Daarna dieptepunt van de avond: Brennan Heart. Begin je zo sterk op een avond, moet dit erachteraan. Hij had geloof ik het volgende idee: Hiervoor is een dikke set gedraaid, laat ik meteen even 2x 2 minuten breaken. Gooi je Discorecord erop, jahoor 2 min break erachteraan. Pacemaker-hardstyle. Heel erg jammer.
TNT hadden een lekkere drive in hun set zitten! Heerlijke reversed basses en gewoon een set zoals ik van ze verwacht. Ze zijn de laatste tijd zich enorm aan het onderscheiden ten opzichte van de rest, en Music Is gaat heel hard live! Helaas ging het op het einde eventjes fout met Angel, die had ik toch wel graag een x willen horen!
D-Block & S-te-Fan had ik verwachting 0 bij, maar ik vond ze eigenlijk wel heel lekker draaien. Moet zeggen dat die kicks harder gingen dan ik verwachtte en de set paste qua hardheid ook wel aardig in de avond. Niet echt een track die er voor mij 100% uitsprong, maar het geheel klonk wel aardig.
Psyko Punkz LIVE was eigenlijk wel goed getimed, er moest wat hardheid in komen. Nu vind ik alleen het nadeel dat ze LIVE dus vrij herhalend zijn qua sounds en kicks. Een half uur had wat mij betreft voldoende geweest. Overall gewoon onderhoudend, maar wel leuk.
Zatox was de man die het af moest sluiten qua hardsytle. Hij deed dit echt goed! Afwisselend van wat melodisher naar wat harder en weer terug. Een aantal kicks lagen er vol op, was echt blij dat ik oordoppen mee had! Flink hoog tempo aan het eind!
Endymion & Evil Activities heb ik gewoon niets mee, klonk zeker in het begin ook gewoon niet hard. Heb in die set even gegeten en op de tribune gezeten.
Plusjes:
Wildstylez!
Podium aan de lange kant
In de drukte plekjes om los te gaan
Barren die in het begin traag gingen, maar die aan de zijkant waren erg snel
Overal goed zicht
Minnetjes:
Brennan Heart
Kluisjes bij E
NET even te druk, met name als je wou eten moest je door zo'n ellendig trage stroom heen.
DJ's van goed naar minder:
Wildstylez
Zatox
Wildstylez & Noisecontrollers
TNT
Psyko Punkz
Pavelow
D-Block & S-te-Fan
Stephanie
Endymion & Evil Activties
Brennan Heart