abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89253713
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Avio podcast nummertje elf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9 :9
:9 :9

ik zie dat ik 9 en 10 nog niet heb binnengehaald :o :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89253865
quote:
After a full year, the AVIO Podcast will come to an end for now.
Next month, on the 26th of December the last podcast will be aired. It will be a special mix with only AVIO related tracks, but first another DJ set by Alphaverb.
;( ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89253946
Dat Hard Bass anthem. _O_

Als ik de tracklisten terug zie vind ik het alleen jammer dat ik Zatox gemist heb. Maja, dat gaat in februari goed komen. ^O^ Voor de rest lees ik dat het moeilijk druk was, hopelijk is dat bij Hard Bass minder. :P
gr gr
pi_89254904
Zo, weer een beetje wakker. :)

Het was zeker wel een leuk feestje, maar ik mistte echt de ambiance die Qlimax altijd had. Die was er nou gewoon niet. Dit mede door de opzet van het podium. Iedereen wil in het midden staan om zo goed zicht te hebben van de DJ.
Heb de hele avond rechtsvooraan gestaan en was in ieder geval aardig de ruimte. Maar het het was te licht.... het duistere donkere was er niet. Ook de show was minder. De intro's waren erg kort en dan opeens hoor je al de dj naam. En lasers.....ik heb er niet veel van gezien..... Nee dat podium van vorig jaar en 2005/6 (met dat grote masker) en die van vorig jaar is zeker niet overtroffen. :N

De sets waren ok. TNT vond ik zelf wel heel lekker (TNT - Yeah _O_) en Zatox ja was toch wel lekker, want we mochten ff rammen, ook al waren het op zijn bekende platen. Maar hij draaide "so high" _O_
Dan toch wel ff Wildstylez weer gehoord en ook dat was goed te doen op een nuchtere maag.
En JDX was dus gewoon Bas van de Noisecontrollers met hun verrassings act.

Er waren wel enorm veel buitenlanders, niet normaal. Het zou me niks verbazen als 45% niet Nederlands was. Maar ach rechts vooraan was het gezellig met de fransen :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_89255556
Qlimax _O_ Linksvooraan was het loooooooooos *O*
  zondag 28 november 2010 @ 14:14:14 #281
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_89255700
Track van Zatox met Ran-D is echt :9~!!!
There is no rehab for stupidity.
pi_89258873
Alle setjes even binnengehaald; en lekker luisteren O+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 28 november 2010 @ 16:10:23 #283
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_89259121
TNT verassend hard _O_

en zatox held gewoon _O_ dat hardbass anthem damn _O_
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_89261254
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 14:09 schreef T-Force het volgende:
Qlimax _O_ Linksvooraan was het loooooooooos *O*
Ja dat was helemaal goed! Samen met jou en Krulliewullie echt een prima avond gehad!

Verslagje:
Kwam om kwart over 9 bij de Gelredome aan, waar de rijen echt dik waren, was dus eigenlijk bang dat het eeuwen ging duren. Het naar binnen lopen verliep snel, maar wie heeft bij E bedacht dat de kluisjes in een 3x3 hok in de hoek gehaald moeten worden? Ik stond op een gegeven moment niet eens meer op mijn voeten, ik zweefde gewoon mee, ging helemaal nergens over. Als daar paniek ontstaan was had je flinke probleme en dan overdrijf ik niet.

Nou goed, in ieder geval binnen gekomen. Meteen Pavelow gehoord, alleen de opener gemist. Draaide een heerlijke afwisselende oudere hardstyle set, was gewoon lekker inkomen! Afwisseling met de vaker gedraaide Early (Go Go Go) naar wat minder vaak (Hardstyle Baby, Freakz).

Stephanie zette de sfeer eigenlijk wel goed door. Vond haar soepel mixen en voor de tijd van de avond gewoon een nette tracklist neerzetten. Showtek beukte zelfs op het lagere volume goed door!

Held van de avond: Wildstylez. Dan begin je alleen al met de 3 beste melodische platen achter elkaar: Back 2 Basics, Put This On Youtube remix en This Is Who We Are. Dan kun je van mij al niet meer stuk! Wist eigenlijk de zaal goed te vermaken met een combi van melodische, euforische en rare platen. Flink staan springen op het nieuwe Black Anthem!

In-Phase ontmoet en meteen ook de speciale liveact. Ging ook verschrikkelijk lekker en de zaal had er eigenlijk helemaal zin in (althans, om me heen). Die nieuwe Noisecontrollers platen zijn even wennen, maar kon ze wel waarderen.

Daarna dieptepunt van de avond: Brennan Heart. Begin je zo sterk op een avond, moet dit erachteraan. Hij had geloof ik het volgende idee: Hiervoor is een dikke set gedraaid, laat ik meteen even 2x 2 minuten breaken. Gooi je Discorecord erop, jahoor 2 min break erachteraan. Pacemaker-hardstyle. Heel erg jammer.

TNT hadden een lekkere drive in hun set zitten! Heerlijke reversed basses en gewoon een set zoals ik van ze verwacht. Ze zijn de laatste tijd zich enorm aan het onderscheiden ten opzichte van de rest, en Music Is gaat heel hard live! Helaas ging het op het einde eventjes fout met Angel, die had ik toch wel graag een x willen horen!

D-Block & S-te-Fan had ik verwachting 0 bij, maar ik vond ze eigenlijk wel heel lekker draaien. Moet zeggen dat die kicks harder gingen dan ik verwachtte en de set paste qua hardheid ook wel aardig in de avond. Niet echt een track die er voor mij 100% uitsprong, maar het geheel klonk wel aardig.

Psyko Punkz LIVE was eigenlijk wel goed getimed, er moest wat hardheid in komen. Nu vind ik alleen het nadeel dat ze LIVE dus vrij herhalend zijn qua sounds en kicks. Een half uur had wat mij betreft voldoende geweest. Overall gewoon onderhoudend, maar wel leuk.

Zatox was de man die het af moest sluiten qua hardsytle. Hij deed dit echt goed! Afwisselend van wat melodisher naar wat harder en weer terug. Een aantal kicks lagen er vol op, was echt blij dat ik oordoppen mee had! Flink hoog tempo aan het eind!

Endymion & Evil Activities heb ik gewoon niets mee, klonk zeker in het begin ook gewoon niet hard. Heb in die set even gegeten en op de tribune gezeten.

Plusjes:
Wildstylez!
Podium aan de lange kant
In de drukte plekjes om los te gaan
Barren die in het begin traag gingen, maar die aan de zijkant waren erg snel
Overal goed zicht

Minnetjes:
Brennan Heart
Kluisjes bij E
NET even te druk, met name als je wou eten moest je door zo'n ellendig trage stroom heen.

DJ's van goed naar minder:
Wildstylez
Zatox
Wildstylez & Noisecontrollers
TNT
Psyko Punkz
Pavelow
D-Block & S-te-Fan
Stephanie
Endymion & Evil Activties
Brennan Heart
Mixes onder de naam Khadber
pi_89261957
Eigengemaakte mixen posten mag hier toch niet?
pi_89262037
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef Beach het volgende:
Eigengemaakte mixen posten mag hier toch niet?
mag via PM ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_89262092
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

mag via PM ^O^
;)
pi_89262233
T-Force nog de pet van Zatox gewonnen? ~:)
pi_89267282
Waar zijn de setjes te downloaden?
TNT en Zatox wil ik wel ffies luisteren..
pi_89267486
Ook weer thuis van weekeindje Qlimax. Het zag er echt uberdik uit allemaal en organisatorisch was het over 't algemeen prima geregeld, helaas vond ik de meeste setjes niks aan. Voorspelbaar, matig gemixed (helemaal stephanie) die ook nog eens als 2e dj gelijk aardig stond te rammen wat de gehele opbouwende set van Pavelow beetje teniet deed voor het evenement....

Verder leuke en gezellige nacht met vrienden ~:)
pi_89267754
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Bombshell het volgende:
www.hardtraxx.nl

Ik neem aan dat dit linkje wel mag toch?
gr gr
pi_89267860
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Bombshell het volgende:
lsdb.nl
pi_89267910
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ook weer thuis van weekeindje Qlimax. Het zag er echt uberdik uit allemaal en organisatorisch was het over 't algemeen prima geregeld, helaas vond ik de meeste setjes niks aan. Voorspelbaar, matig gemixed (helemaal stephanie) die ook nog eens als 2e dj gelijk aardig stond te rammen wat de gehele opbouwende set van Pavelow beetje teniet deed voor het evenement....

Verder leuke en gezellige nacht met vrienden ~:)
Dritton was misschien de verkeerde opener, maar op zich paste Generation Kick & Bass wel aardig en vervolgens op de minder harde platen verder gaan. Ik vond het geen slechte voortzetting.
pi_89268126
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dritton was misschien de verkeerde opener, maar op zich paste Generation Kick & Bass wel aardig en vervolgens op de minder harde platen verder gaan. Ik vond het geen slechte voortzetting.
Opzich past die plaat ook wel hoor. Maar als je van pavelow wat ongeveer op 146-147-148 bpm was gemixed met voornamelijk tracks uit 2002-2005 overgaat op eigenlijk voornamelijk 2010 tracks op 151-152 bpm... Zie ik nog een vrij groot gat. Ze had imo een veel betere opbouw ten aanzien van het evenement kunnen neerzetten. Nu was het van 23.00 tot 02.00 eigenlijk zelfde soort tracks, BPM etc. etc. Als je snapt wat ik bedoel :D

TNT was dik :D
pi_89268528
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Opzich past die plaat ook wel hoor. Maar als je van pavelow wat ongeveer op 146-147-148 bpm was gemixed met voornamelijk tracks uit 2002-2005 overgaat op eigenlijk voornamelijk 2010 tracks op 151-152 bpm... Zie ik nog een vrij groot gat. Ze had imo een veel betere opbouw ten aanzien van het evenement kunnen neerzetten. Nu was het van 23.00 tot 02.00 eigenlijk zelfde soort tracks, BPM etc. etc. Als je snapt wat ik bedoel :D

TNT was dik :D
Dat wel een beetje ja. Ze had iets minder snel kunnen draaien qua bpm, maar qua sounds zat ze niet al te hard in de hedendaagse zooi. Had toch ook wel een SAIFAM classics set kunnen waarderen. Maar goed, dat geeft ook niet.

Vond TNT, Wildstylez en Zatox toch wel het lekkerste!
pi_89268627
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dat wel een beetje ja. Ze had iets minder snel kunnen draaien qua bpm, maar qua sounds zat ze niet al te hard in de hedendaagse zooi. Had toch ook wel een SAIFAM classics set kunnen waarderen. Maar goed, dat geeft ook niet.

Vond TNT, Wildstylez en Zatox toch wel het lekkerste!
Hehe had idd de wat oudere saifam 2005-2008/2009 wat meer op zijn plek gevonden. Maargoed was ook zwaar beroerd gemixed dus dan vind ik het bij voorbaat al zaad :@
pi_89269114
als ik de tracklist zo zie heeft Pavelow een fijne early set ten gehore gebracht :D :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 november 2010 @ 20:18:15 #298
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_89269148
Zo alles bijgelezen, tracklists bekeken, filmpjes bekeken en ook nog foto's gezien, dus deze lange afstand azijnpisser gaat eens even zijn gal spuwen.
Ik heb 0% spijt dat ik niet ben gegaan, ik ben zelfs blij dat ik niet ben geweest. Vanaf 2006 (mijn eerste qlimax en tevens de beste waar ik ben geweest) heb ik het evenement met rasse schreden af zien glijden naar een bedenkelijk niveau, niet op het gebied van show maar wel qua bezoekers en muzikaal.

Podium zag er totaal onboeiend uit (denkt weemoedig terug aan de shamaan van vorig jaar). Wat ik las over sfeer,drukte en zaalindeling sloot perfect aan bij mijn verwachtingspatroon.
Van de meeste tracklists had ik ook geen jubelgevoel, pavelow zag er wel nice uit maar ik vond het raar dat ie Ultrablack - Bear trap (excision mix) halverwege zijn set deed, die past voor mijn gevoel niet op die plek. EN zatox was voor 75% voorspelbaar, maar ben toch benieuwd naar het nieuwe spul.

Kortom het is een goede keuze geweest, en nu wachten totdat het beest weer los mag op loudness.

en p.s. : Waarom hebben ze born slippy verneukt?? van die plaat blijf je af. :X :N |:( :{w :(
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_89269291
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
mede door de opzet van het podium. Iedereen wil in het midden staan om zo goed zicht te hebben van de DJ.
Dat dacht ik al inderdaad. Iedereen wilt in het midden staan, waardoor het in het midden te druk is.

Ik heb best kunnen genieten op de livestream eigenlijk. DBSTF vond ik zwaar bagger met music made addict, kingdom en volgens mij nog wat standaard plaatjes. Gold was dan wel weer lekker :)
pi_89269521
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat dacht ik al inderdaad. Iedereen wilt in het midden staan, waardoor het in het midden te druk is.
en aan de zijkant was ruimte over gok ik :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')