Geeft neits jongen, wij zijn het vaak genoeg wel eensquote:
Rectificatie:quote:Niet al het blije spul is troep trouwens
Ragequote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef eQuaL het volgende:
Wel zin in Qlimax, maar meer in het feest an sich dan de artiesten
Ach fuck it, het wordt gewoon
Wat blijft Rage toch eennummer met een
intro en een
melodie
![]()
Over een tijdje krijg je dit hier:quote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Geeft neits jongen, wij zijn het vaak genoeg wel eens![]()
[..]
Rectificatie:
95% van het blije spul is troep en vind IK de naam hardstyle niet waardig.
xD da is een luek liedje ja. XDquote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Over een tijdje krijg je dit hier:
"Hooiiiik hou ook van hardstyle, zag net Psyco Punks op TMF. Ra ta ta!."
Wat een heerlijke track zeg!quote:Op donderdag 25 november 2010 06:44 schreef Trekfiets het volgende:
Wildstylez draagt Scantraxx in ze eentje als het om kwaliteit gaat, beter vertrekt ie naar Fusion
Ach, dat zei ik 3 jaar geleden ook maar tot nu toe is daar gelukkig nog niks van gekomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef Quyxz_ het volgende:
En dan krijgen wel allemaal mensen die dit soort topics openen:
Dirty sounds, going hardstyle, we keep it going...![]()
![]()
Hmm, gaat dat geen problemen geven met het aantal mensen dat er zijn? Ik bedoel, vorig jaar wilde iedereen zo ver mogelijk naar voren (leek het), waardoor het de eerste, zeg, 20 meter vanaf het podium echt niet te doen was. Als je het podium aan de lange kant zet.. No way dat het hele podium over de hele lengte gaat komen. Wilt dan niet iedereen ook echt 'voor' het podium staan, dus dat je zeg maar van links en rechts naar het midden geperst wordt, maar ook van achter naar voor?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
Qlimax podium aan de lange kant van 't stadion.... lijkt het...
Overigens nog niet erg veel zin, meer in de gezelligheid met vrienden![]()
Heel scherp! Dat was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het ook wel erg slecht dat hij illegale software gebruikt (@1.28 Ohmicide, staat Team Arcade boven wat het team is wat die heeft gecracked)
Uit interesse heb ik kenteken gecheckt, t is wel n echte M3 en geen 325i met n M-Pakket oid..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Misschien is zijn BMW ook wel nep
Ik hoop maar het dat een gevalletje 'try before you buy' is.. Anders zou het wel héél slecht zijn!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heel scherp! Dat was me niet eens opgevallen
Misschien is zijn BMW ook wel nep
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het ook wel erg slecht dat hij illegale software gebruikt (@1.28 Ohmicide, staat Team Arcade boven wat het team is wat die heeft gecracked)
Dan zou er nog altijd "demo version" staan ipv Team Arcadequote:Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik hoop maar het dat een gevalletje 'try before you buy' is.. Anders zou het wel héél slecht zijn!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Uit interesse heb ik kenteken gecheckt, t is wel n echte M3 en geen 325i met n M-Pakket oid..
Nja, een demo version heeft vaak wel beperkingen he. Bij CamelPhat bijv. wordt elke 30 sec. het geluid gemute voor 1 sec. ofzo. Kan me voorstellen, dat als je écht iets wilt proberen zonder al die zooi, dat je eerst een illegale versie download, en als het bevalt, je de originele versie aanschaft en gebruikt. Maar als je zegt dat hij Ohmicide al langer gebruikt, dan is het vrij duidelijk lijkt mequote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan zou er nog altijd "demo version" staan ipv Team Arcadeen hij gebruikt Ohmicide al een lange tijd.
jongens jongens, zo was het helemaal niet bedoeld! Nogmaals, ik vind kritisch zijn alleen maar goed, maar ik heb het idee dat sommigen hier de nummers van bepaalde artiesten bevooroordeeld luisteren en dat vind ik nogal vreemd...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef 16meter het volgende:
-Explosie van anti-critici in dit topic -> slechte ontwikkeling
Als het echt zo is is het wel sneuquote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat een discussie of iemand een illegaal gedownloade vst heeft gekocht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |