Laat ik je even uit die droom helpen, je moet eerst nog een uur Brennan Heart aanhoren...succesquote:Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef Bombshell het volgende:
Wil TNT wel horen die komen na wildstylz denk
Ah, die hebben ze gewoon draaien. Thanks!quote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef nattermann het volgende:
http://twitter.com/#!/search/djmonitor
Hier ook afgehaakt. Vandaag teruggekomen van een weekje losgaan in Praag, busreis van 12 uur achter de rug en helemaal gesloopt. Nu toch een beetje spijt, maar ik had het niet overleefd denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 00:40 schreef Neroje het volgende:
Ik had daar moeten zijn, ik had daar kunnen zijn, ik had een kaartje... Ga ik door mijn enkel vanmiddag...
Toch maar eventjes de livestream aanhoren dan...
Na Brooklyn bounce ben ik gaan etenquote:01. Wildstylez - Back 2 basics
02. Ambassador inc. - Put this on youtube (Wildstylez remix)
03. The pitcher ft. Slim shore - This is who we are
04. -
05. Wildstylez - No time to waste (Qlimax edit)
06. ID - Keep it up(?)
07. Headhunterz - From within
08. Wildstylez & Isaac - Lost in music
09. Noisecontrollers - Disco is the music
10. WIldstylez - Delay distortion
11. D-Block & S-Te-Fan - Music made addict (Headhunterz & Wildstylez rmx)
12. Wildstylez - A complex situation
13. Wildstylez - Huh?
14. Headhunterz & Wildstylez - Stuck in ur head
15. ID - Black
16.
17. Brooklyn Bounce - Club bizarre (Headhunterz rmx)
Ja, die nu echt hard knalt. Damn dat nummer net (was het underworld - Born slippy?)quote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef Utca het volgende:
Just as easy was t eerste nummer van de surprise act, Wildstylez - NC.
Oh come on! Luister eens naar je voorgangers welke tracks ze draaien, en pas je set er eens op aan in plaats van gewoon je thuis voorbereidde set te draaien..quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef nattermann het volgende:
Qlimax, paar keer geweest, zeker niet mijn favoriet, maar nu baal ik er stiekem toch wel van dat ik thuis zit
quote:Op zondag 28 november 2010 00:49 schreef Utca het volgende:
[..]
Hier ook afgehaakt. Vandaag teruggekomen van een weekje losgaan in Praag, busreis van 12 uur achter de rug en helemaal gesloopt. Nu toch een beetje spijt, maar ik had het niet overleefd denk ik.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef nattermann het volgende:
Qlimax, paar keer geweest, zeker niet mijn favoriet, maar nu baal ik er stiekem toch wel van dat ik thuis zit in Costa Rica zit
Meeste zullen hem doorverkopen ja..quote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef nattermann het volgende:
Ik vraag me nou altijd af hè, als je een kaartje hebt voor zo'n feestje en je haakt af, wat doe je dan met dat kaartje? () Doorverkopen? Of jammer dan?
Ben benieuwd, nog nooit op een feest gezien/gehoordquote:
Sorry maar je klinkt net als die kerel uit Je Moet Je Muil Houwequote:Op zondag 28 november 2010 02:21 schreef Bombshell het volgende:
Ik vind het echt pure bagger om eerlijk te zijn. Nu we come as one in een hardstyle versie. Alleen maar edits van bekende nummers. Het beukt niet door . hardstyle is hardstikke dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |