Bringing the funk is ook leukquote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
FIYAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Die schreeuw gaat echt door merg en been
Ik heb mijn hoop er echt op gezet dat Zatox die erin gaat knallen zaterdag, maar als hij het niet doet dan heb ik grote kans dat ik chagrijnig word![]()
Gaat ie niet doen, laatst op een plaatselijk feestje vroeg ik of hij die wou draaien maar dat kwam er helaas niet van. Just as Easy en Faster n Further kwamen dan wel weer langsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
FIYAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Die schreeuw gaat echt door merg en been
Ik heb mijn hoop er echt op gezet dat Zatox die erin gaat knallen zaterdag, maar als hij het niet doet dan heb ik grote kans dat ik chagrijnig word![]()
Een normale kan thuis/in de studio opgenomen zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:09 schreef -Menn0- het volgende:
Hele stomme vraag maar wat is het verschil tussen een live set en een normale set ?
Als het over sets op feesten gaat is een "DJ set" gewoon met draaitafels/CDJ's en een mixer. Een "Live" set is dan meestal met een laptop en andere instrumenten. (En van te voren al het één en ander in elkaar gezet.) Sommige acts hebben dan ook een eigen MC erbij (bijv. DV8 bij de Donkey Rollers, Renegade bij de Noisecontrollers).quote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Een normale kan thuis/in de studio opgenomen zijn.
En een liveset is opgenomen echt op een feest.
(lijkt me)
Nee, een normale set is niet alleen maar op play drukken hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Een normale kan thuis/in de studio opgenomen zijn.
En een liveset is opgenomen echt op een feest.
(lijkt me)
Heb jij de WEB release van Steve Ballmer - Developers?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen van youtube willen rippen.
Beter WEB downloaden.
Dat is zoals Live hoort te zijn maar de andere manier is een laptopje neerzetten en handjes omhoogquote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef Koepert het volgende:
K dacht zelf altijd dat een DJ-Set simpel gezegd kant-en-klaarplaatjes aan elkaar mixen was en een Live-set daar ook geluidjes/edits doorheen gooien (soundeffects kutten) en vaak n MC erbij was.Platen wat meer ter plekke opbouwen zeg maar..
jawel..quote:
quote:
Volgens jouw beredenering mag ik dus wel zeiken, want die track beukt niet en ik kan er niet op uit m'n plaat gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef JortK het volgende:
Wat een gezeik allemaal. Als het maar beukt en je uit je plaat kan gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |