zegt de Thunderdomegangerquote:
Mag uiteindelijk niet meer, want feest van mijn opa (wordt 75quote:
Oeps idd.. scuzi...quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Je vergeet deze nog, best lekkere release
Begin volgend jaar hier in het noorden een soort van mini-Loudness trouwensAVIO, Chris One, Digital Punk, Ran-D, Alphaverb solo voor maar 7 eurootjes
![]()
Helaas niet in Leeuwarden (Waar ik zelf woon) maar in nabijgelegen dorpje. Laatst ook op een feestje geweest en is best leuke tent, goed geluid en goede sfeer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oeps idd.. scuzi...
Maar 'in t noorden' Leeuwarden zeker?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Brennan heart en de bioweapen remix
http://www.twitvid.com/UG8OR
En nu van Tuneboy en Stephanie
mwahhh
Volgens mij door Alphaverb zelf ingesproken. Sethje weet misschien meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Weet iemand van wie die stem is in Alphaverb - Realization of a Dream
Wat een goddelijke track is dat![]()
Neent is een vrouw, en ik herken de stem, van een actrice.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij door Alphaverb zelf ingesproken. Sethje weet misschien meer?
http://www.imdb.com/name/nm0000298/quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Neent is een vrouw, en ik herken de stem, van een actrice.
Handig dat Googlequote:Marion St. Claire: A wedding marks the first day of the rest of your life. You have been dead until now. Were you aware of that? You're dead right now.
Juistem!! Goeie actricequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000298/
Uit de film Bride Wars (2009)
http://www.imdb.com/title/tt0901476/quotes
[..]
Handig dat Google
Hij doet er veel zelf, maar deze dus blijkbaar niet hahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij door Alphaverb zelf ingesproken. Sethje weet misschien meer?
Dat ook weer duidelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij doet er veel zelf, maar deze dus blijkbaar niet haha
Dat vond ik ook, dus vandaar deze TT gekozen. Die vocal (en het hele nummer) is gewoon té heerlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef Levitas het volgende:
Gaan we alle tracks van Substream aan een TT linken?
HELEMAAL niks mis mee, Substream is nice!
Leer het nou, daar hebben we www.lololyrics.com voor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000298/
Uit de film Bride Wars (2009)
http://www.imdb.com/title/tt0901476/quotes
[..]
Handig dat Google
Slapen is relaxt! Ik ben blut met pokerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Geen boeiend nieuws dus, denk dat ik beter kan gaan slapen![]()
Die heeft tegenwoordig popups.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Leer het nou, daar hebben we www.lololyrics.com voor.
(dit specifieke geval heb ik overigens zelf op die site gezet)
Heb ik geen last van...quote:
Google + Lololyrics doen altijd hun werk uitermate goed jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Leer het nou, daar hebben we www.lololyrics.com voor.
(dit specifieke geval heb ik overigens zelf op die site gezet)
Vet!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Bab00n het volgende:
Lekker nummer, vocals passen er goed bij.
Vind hem ook niet boeiend, gewoon niet echt een origineel nummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die coone plaat![]()
al is de vocal in het begin zeker catchy maar alles daarna is een verschrikking.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:36 schreef eQuaL het volgende:
Ik wil nog een keer de nieuwe Dutch Master zien, recaaaalled to life!!
Misschien een leuke boeking samen met Slim Shore?![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Happy B-day dear Cr_![]()
Happy B-day 2 yoooouuuuuu
Happy B-day dear Hardstyle F/Rocker
Happy B-dayyyyyyyy 22222222222222222 yyyyyyyyooooouuuuuuuu
3 x op een rijquote:
Yeah heb er zin an!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:35 schreef Quyxz_ het volgende:
djrandofficial: Finishing the collab with zatox, lateeee night! Can't wait to hear it on qlimax tonight
![]()
![]()
En feli Crusty
X2quote:
Wildstylez en NC verlaten respectievelijk Scantraxx en Fusion om een eigen label op te zettenquote:Digital Age Its time to redefine the standards in Hard Dance music!
Take a good look around you, sit still and make sure you read this message carefully because two famous hard dance acts are about to combine their creativity and redefine the standards in hard dance music!
Wildstylez and Noisecontrollers are very proud to announce that its time to take their careers to a higher level. A collaboration which you only could dream of is ready for lift-off.
Both, Wildstylez and Noisecontrollers will leave their labels for the next step in their careers. They can look back at an amazing time and are thankful that both Scantraxx and Fusion helped them to get where they are. Now its time to move on.
They are ready to redefine the standards in hard dance music and will make sure that all you hard dance addicts will embrace the Digital Age sound. This label will be a showcase of a constant trip through different kinds of hard dance music. You might even be surprised by sounds which cannot be found in your Hard Dance dictionary.
Just follow <span>@digitalagemusic</span> and keep yourself up to date with all the ins and outs. We will make sure that youll get nothing but the best.
In the next few weeks we will update you about our new label. Lock yourself up, stay online and dont forget to bookmark the Digital Age pages so you dont have to miss anything.
More information:
www.digitalage.nl
www.twitter.com/digitalagemusic
www.facebook.com/pages/Digital-Age/162078910498927
www.youtube.com/digitalagemusicnlwww.soundcloud/digitalagemusic
Zal wel zoiets worden denk ik ja... Zowel Wildstylez als NC zijn zeer goede creatieve producers dus heb best goede hoop voor "Digital Age"quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen... denk vooral die "nieuwe sound" waar de NC het over hadden? Dus de wat blijere en onregelmatige (Pavelow/Huh? soort) muziek?
Denk het niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat wordt dus de DIGAGE001
Zoveel zegt dat niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik lees trouwens net dat die site van Digital Age net als Italian Hardstyle dezelfde domein registreerder heeft als Scantraxx.
QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zoveel zegt dat niet...
Vaak laten klanten een website door een X bedrijf maken en deze ook de hosting e.d. regelen.
Betekent alleen dat er hetzelfde websdesign bedrijfje achter zit
Webdesign heeft weinig met de domeinnaamhouder te maken. Maargoed, als ik tevreden ben over een bepaalde provider raad ik die ook aan aan vrienden dus het lijkt me zelfs logisch dat ze dan dezelfde hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zoveel zegt dat niet...
Vaak laten klanten een website door een X bedrijf maken en deze ook de hosting e.d. regelen.
Betekent alleen dat er hetzelfde websdesign bedrijfje achter zit
Volgens mij is Ruud van Eijk hiermee bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?
In principe staat dit los van elkaar echter gebeurt dit meestal niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Webdesign heeft weinig met de domeinnaamhouder te maken.
Dat staat allemaal los van de domeinnaam zelf. Meestal heeft de klant die gewoon zelf in z'n bezit, tenzij hij niet weet hoe 'ie die moet beheren/aanpassen, dan kun je dat door de hoster laten doen ja. Persoonlijk zou ik dat nooit doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
In principe staat dit los van elkaar echter gebeurt dit meestal niet...
Een klant vraagt niet enkel om een website maar wil deze graag ook gehost hebben. Als je bij een bepaald bedrijf de website laat ontwerpen en hosten dan zal dit logischerwijs bij dezelfde host zijn. In het geval van Scantraxx en DigitalAge is dat http://www.caveo.nl/
Wat voor Scantraxx gemaakt wordt gebeurd vaak whitelabel (oftewel er staat geen QD bij). Voor de rest doet Ruud idd zeer veel voor Scantraxx en Q want dat is een voormalig stagair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?
Meestal juist andersom, meeste klanten snappen er geen fuck van en laten het Design bedrijf de site ook lekker hosten. Waar dat bedrijf vervolgens ook nog een winstje kan pakken op de hosting.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat staat allemaal los van de domeinnaam zelf. Meestal heeft de klant die gewoon zelf in z'n bezit, tenzij hij niet weet hoe 'ie die moet beheren/aanpassen, dan kun je dat door de hoster laten doen ja. Persoonlijk zou ik dat nooit doen.
Denk Showtek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
gevalletje reading too much into it denk ik zo...
Onverwachte move, maar ben er erg benieuwd naar. Dit kan zomaar die broodnodige vernieuwing gaan opleveren waar we al zo lang naar uitkijken.
Ik ben er ook weer. Wss met dit shirt: http://www.hardstyleshop.(...)rdstylebluefront.jpgquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef ElDani het volgende:
Ik kan alleen in het weekend (thuis) reageren.
Heel vet van Wildstylez & NC, had wel wat geruchten gehoord al, maar toch gedaan dus.
Wie zie ik vanavond op qlimax?
Het AVIO shirt weer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Check (met Krullie) met hetzelfde shirt als Boy denk ik?
Stukje vooruitziend inzichtquote:Op donderdag 25 november 2010 06:44 schreef Trekfiets het volgende:
Wildstylez draagt Scantraxx in ze eentje als het om kwaliteit gaat, beter vertrekt ie naar Fusion
x2quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef haakon het volgende:
Iedereen die gaat vanavond, heeel veel plezier
HAVE FUN!
Had graag gezien dat AVIO of Alphaverb er stonden, maar helaas...het heeft niet zo mogen zijnquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef de_huig het volgende:
aan alle qlimax-gang(st)ers:
beweeg vooral niet teveel, want dan sta je echt voor lul.
beweeg vooral wel als er een camera langskomt.
laat je gespierde torso goed zien aan de andere aanwezigen.
en zorg er verdomme voor dat elke dj-aankondiging goed gefilmd wordt met je telefoon!
Heb je vipkaarten? Kijk op z`n twitter hoe laat 'ie aankomt en loop dan naar de VIP, dan zul je `m vast zien en dan moet je nog hopen dat je de eerste bent, haha.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Had graag gezien dat AVIO of Alphaverb er stonden, maar helaas...het heeft niet zo mogen zijn![]()
Daarom het Zatox shirt![]()
Trouwens, de eerste die Zatox herkent zonder pet krijgt zijn pet als cadeauIk ga m'n best doen
Dit is mij echt op het lijf geschreven B)quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef de_huig het volgende:
laat je gespierde torso goed zien aan de andere aanwezigen.
Als ik een grote groep gillende vrouwen zie rennen weet ik dus dat jij in de buurt bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:36 schreef Sethje het volgende:
Dit is mij echt op het lijf geschreven B)
quote:Be prepared, the hardest part is yet to come...
Rennen naar hem toe of weg van hem?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als ik een grote groep gillende vrouwen zie rennen weet ik dus dat jij in de buurt bent?
* ReMcOrE heeft dat gevoel ook nog nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bonzai tribute III
Klinkt wederom wel ok, maar heb nog niet het yes gevoel van de eerste 2
quote:
totaal niet mijn stijlquote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef T-Force het volgende:
Verders nog een tweet van The Machine: Remixing thera's track "No More Misunderstanding". So far everything goes great!
Ben ik ontzettend benieuwd naar, want The Machine is de laatste tijd gruwelijk bezig en het origineel van Thera is echt snoei en snoeihard![]()
fijne plaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Bab00n het volgende:
Lekker nummer, vocals passen er goed bij.
en dat doe ik ookquote:
zo, dat is pas onverwacht nieuws!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wildstylez en NC verlaten respectievelijk Scantraxx en Fusion om een eigen label op te zetten![]()
![]()
quote:
http://yfrog.com/goxlujquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:35 schreef Levitas het volgende:
Iedereen die gaat, have fun! Iemand in staat om een pic te uploaden van het podium (Twitter, FOK!?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik trouwes hierzo op werk zit heb ik zoals gewoonlijk wel zin in een feestje vnaaf..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Ik doe vanavond mijn Zatox shirt niet aan. Die zal vanavond voldoende aanwezig zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:42 schreef StM het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer. Wss met dit shirt: http://www.hardstyleshop.(...)rdstylebluefront.jpg
[..]
Het AVIO shirt weer?
Hoe moeilijk kan het zijn? Je weet hoeveel mensen er komen (aan de hand van de kaartverkoop), hoeveel jassen doet men gemiddeld in een kluisje? 2? Kaarten delen door 2 en je zou voldoende kluisjes moeten hebben..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |