quote:
Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef Mikkie het volgende:[..]
Leuk speelgoed is dat hoor!

Lijkt me ook heerlijk om nog eens zo'n auto te rijden maar is financieel echt nog even buiten bereik

Heb je al gekeken op ebay.de? Daar staat vaak een hoop te koop

.
[..]
Ebay duitsland ben ik inmiddels vaste klant geworden. Wat scheelt dat soms veel in prijs in vergelijking met nederlandse aanbieders zeg! ook al naar interieur gezocht...
Uiteindelijk via Marktplaats bij AKTO.nl in Apeldoorn uitgekomen... Ze willen 2k hebben voor een comfortinterieur, maar als ik mijn oude (als nieuw uitziende) sportinterieur inruil en door hun laat ombouwen moet ik ook 2k betalen!! zo kan ik me geld ook verdienen!
Vind het meer legale diefstal... Die zetten ze vervolgens gewoon weer voor 1600,- te koop! hebben ze aan 1 comfortinterieur plus de inbouw toch weer 3600,- verdient voor een paar uurtjes werk...
Ook niet erg prettig te woord gestaan daar. Verkoper heeft erg weinig tijd voor z'n klanten, praat heel erg snel en geeft geen antwoord op vragen. Ook op mail reageren ze heel slecht (lees: niet). Ik wil dus geen zaken doen met AKTO. Helaas afgelopen zaterdag toch naar toe gereden, verspilde tijd en diesel....
[ Bericht 2% gewijzigd door HFdude op 19-11-2010 14:04:27 ]