Tja een verkeerspsycholoog die heeft er verstand vanquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
'Winterbanden hebben weinig effect'
Leuk speelgoed is dat hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:44 schreef HFdude het volgende:
Hola BMW Fans...
Sinds vorige week ben ik de zeer gelukkige eigenaar van een E61 535d uit 2005. Wat een beest zeg! M'n vorige E60 530d was ook al niet echt sloom te noemen (zeker niet voor een diesel ;-) maar dit is echt een wereld van verschil! Moest je in de 530d eigenlijk een verzetje terug voor enige snelheidsbeleving, de 535d spuit er in de zelfde versnelling op een tsunami van koppel vandoor.
Het enige wat me vies tegenvalt aan de 535d zijn de bij het M-pakket behorende sportstoelen. In de 530d had ik zgn. comfortzetels, en deze waren toch 2 klasses beter. Met de sportstoelen heb ik het echt gehad na een rit van 2-uur, met de comfortzetels kon ik non-stop 1000+ km rijden.
Weet iemand misschien nog ergens een goed comfort-interieur te koop? Niet in de kleur zwart of beige...
Dat sowieso. Mensen vergeten vaak dat hun zomerbanden natuurlijk niet slijten als de wintertjes eronder liggen, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:38 schreef Tarado het volgende:
In Duitsland zijn ze verplicht in winterse omstandigheden, aangezien ik daar weleens heen ga en je niet van te voren weet hoe de omstandigheden zijn, heb ik wel winterbanden.
Uiteindelijk zijn de kosten niet zo enorm veel meer omdat je in totaal ook langer met je banden doet.
Voordeel, geen pekel op je zomervelgen, nadeel, opslag en montage
Ebay duitsland ben ik inmiddels vaste klant geworden. Wat scheelt dat soms veel in prijs in vergelijking met nederlandse aanbieders zeg! ook al naar interieur gezocht...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leuk speelgoed is dat hoor!Lijkt me ook heerlijk om nog eens zo'n auto te rijden maar is financieel echt nog even buiten bereik
Heb je al gekeken op ebay.de? Daar staat vaak een hoop te koop
.
[..]
De vraag was dus of je die er zo uit kunt krijgenquote:Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom ruilen met mijn zwarte stukje vs jou houten stuk dan
Dit toch?:quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
De vraag was dus of je die er zo uit kunt krijgen
Dat stukje boven het handschoenvakje wel, maar het vakje onderin de middenconsole weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |