abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88774122
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Wat een aannames. Terwijl je in dezelfde zin aannames veroordeeld.
Doe je het alweer, jezelf tegenspreken.
Je verwijt een ander van wat je zelf ook doet. Jij lijkt er immers vanuit te gaan dat Lucassens buurtgenoten de boel hebben opgeklopt. Nietwaar?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:40:50 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_88774339
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is voor een beginnende partij waarschijnlijker dat er allerlei rare types in zitten, dat durf ik zo aan te nemen, maar het gaat er ook om hoe je die partij begint. Je kunt een democratische structuur hebben, leden, dat soort dingen en dan heb je vanzelf al een natuurlijke screening, die niet waterdicht is, maar toch. De PVV is geen democratische partij, maar een politieke organisatie waarin de "volksvertegenwoordigers" worden aangewezen door de grote leider Geert Wilders, daar is niet die natuurlijke screening en de kans op rare types is groter. Daarnaast is de PVV heel expliciet een "macho"-organisatie, dus de kans op agressieve onruststokers is ook weer groter.
Inderdaad, ik ben benieuwd hoeveel "foute" D'66ers in de jaren zestig aan het licht zijn gekomen. Ik gok geen een.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 november 2010 @ 12:41:39 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88774372
Wat heeft hij nou precies allemaal gedaan? Sex met jonge meisjes? geplast in brievenbussen? Waarom dan?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_88774393
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef Paul het volgende:
Wat heeft hij nou precies allemaal gedaan? Sex met jonge meisjes? geplast in brievenbussen? Waarom dan?
Omdat hij zichzelf niet in de hand kan houden blijkbaar.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88774471
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je verwijt een ander van wat je zelf ook doet. Jij lijkt er immers vanuit te gaan dat Lucassens buurtgenoten de boel hebben opgeklopt. Nietwaar?
Nee...

Voor de 2de keer, ik vroeg dat me dat af, en aan jou.
Wat zit je dwars kerel dat je dit zo door drukt?
pi_88774513
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:44 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee...

Voor de 2de keer, ik vroeg dat me dat af, en aan jou.
Wat zit je dwars kerel dat je dit zo door drukt?
Ik hekel gewoon de dubbele moraal van de gemiddelde PVV-stemmer.
pi_88774575
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik hekel gewoon de dubbele moraal van de gemiddelde PVV-stemmer.
En daarom ga je mij zomaar wat in de schoenen schuiven... juist. Weer die herkenbare zelf aangemeten superioriteit van links.

Dan nog een side note voor je: ik stem VVD.
pi_88775367
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En daarom ga je mij zomaar wat in de schoenen schuiven... juist. Weer die herkenbare zelf aangemeten superioriteit van links.

Jij betrekt de discussie op jezelf en manouvreert je vervolgens in een slachtofferrol. Jij moet zo nodig de kwestie Lucassen rechtlullen.
pi_88775709
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

Jij betrekt de discussie op jezelf en manouvreert je vervolgens in een slachtofferrol. Jij moet zo nodig de kwestie Lucassen rechtlullen.
Slachtoffergedrag, schijnt de moderne bange blanke mannen ziekte te zijn, je ziet dat wel in meer landen tegenwoordig.
pi_88775891
Deel 12 :D
pi_88776546
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
Met een TT die van een PVV'er afkomstig zou kunnen zijn. :D
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88777861
onder het motto van 3 strike's ur out. Mag de PVV wat mij betreft het land verlaten.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:14:50 #13
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88777888
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

gezien de gemiddelde fokker zou ik dingen in mensen hun schoenen schuiven en morele superioriteit aannemen eerder een rechts trekje noemen hoor.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_88777924
http://player.omroep.nl/?aflID=11718239

gisterenavond Pownews, stukje Wilders, die wil zich niet meer in het ootje laten nemen
(je moet even zoeken want weet niet hoe ik dat fragment kan neerzetten hier)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_88778441
quote:
zat ik ook al te denken _O-
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:29:16 #16
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88778534
quote:
'Geloofwaardigheid Wilders aangetast door Lucassen'
Uitgegeven: 16 november 2010 14:09
Laatst gewijzigd: 16 november 2010 14:15
AMSTERDAM - De geloofwaardigheid van PVV-leider Geert Wilders is aangetast door zijn besluit om het in opspraak geraakte kamerlid Eric Lucassen in de fractie te houden. Dat vindt maar liefst 92 procent van bijna 43.000 deelnemers aan een peiling op NU.nl.
© ANP

Wilders besloot maandag om Lucassen een tweede kans te geven als fractielid van de PVV. De parlementariër heeft wel zijn woordvoerderschappen op de gebieden Wijken en Defensie af te nemen.

Lucassen kwam eerder deze maand in opspraak nadat voormalige buurtgenoten hadden geklaagd over bedreiging en intimidatie door de ex-militair. Tegen Lucassen werd meermalen aangifte gedaan, nadat hij onder meer het gehoorapparaat van een bejaarde man zou hebben vernield, en had gedreigd door iemands brievenbus 'te pissen'.

Ontucht

Korte tijd later onthulde RTL Nieuws bovendien dat hij in 2002 als sergeant en instructeur bij de Koninklijke Landmacht is veroordeeld wegens ontucht met twee vrouwelijke ondergeschikten in opleiding.

Meerderheid

Wilders raakte door de affaire in een lastig parket. Als hij Lucassen uit de PVV-fractie zou verwijderen, maar het kamerlid zijn zetel zou weigeren af te staan, zou het kabinet zijn minimale gedoogmeerderheid van 76 zetels verliezen.

Anderzijds is de affaire slecht voor het imago van de PVV, waarvan verschillende andere kamerleden al eerder in verband werden gebracht met bedreiging of geweld. Zo ging Hero Brinkman eerder een barman in de Haagse sociëteit Nieuwspoort te lijf.

Ook bracht zijn fractiegenoot Marcial Hernandez in september een nacht door in een politiecel nadat hij in een café een kopstoot zou hebben uitgedeeld.

Geloofwaardigheid

Een zeer ruime meerderheid van de lezers van NU.nl die deelnamen aan een peiling op de nieuwssite blijkt te vinden dat Wilders' beslissing om Lucassen te handhaven de geloofwaardigheid van de PVV-leider heeft aangetast. Binnen 24 uur reageerden bijna 43.000 mensen op die stelling. Maar liefst 92 procent vind dat Wilders een kras heeft opgelopen.
http://www.nu.nl/politiek(...)getast-lucassen.html

Die 8% die vindt van niet. :')
pi_88778729
Jammer dat bij de PVV nu ook al de thee-mentaliteit heerst.
Veel praten, met de mantel der liefde bedekken, geen actie ondernemen en ondertussen straatterroristen in de fractie laten. Geen wonder dat steeds meer mensen zich gedesillusioneerd van de politiek afwenden.

De criminaliteitcijfers onder de PVV-fractieleden liggen trouwens hoger als bij de Marrokanen.
pi_88778898
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Pool het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/politiek(...)getast-lucassen.html

Die 8% die vindt van niet. :')
Die 8% vond Wilders sowieso al niet geloofwaardig.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88778937
quote:
Als het over Tofik Dibi ging zaten we nu bij deel 35
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:52:52 #20
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88779492
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Als het over Tofik Dibi ging zaten we nu bij deel 35
Die gespeelde verbazing over het aantal vervolgtopics is inderdaad een beetje irritant. Over het zeilmeisje zijn al heel wat meer topics verschenen.

De affaire Lucassen gaat over de geloofwaardigheid en kandidatenselectie van de derde partij van het land, een partij die soms bovenaan in de peilingen staat, en een partij waarvan ik de hele zomer in tig topics heb moeten aanhoren hoe belangrijk haar 1,5 miljoen aanhangers wel niet zijn. Nu die 1,5 miljoen aanhangers door Lucassen zijn opgelicht (een 'crimefighter' verzwijgt eigen criminele achtergrond tegen publiek én eigen leider), maar hij tóch in de fractie mag blijven en zo bovendien de kamermeerderheid van regeer- en gedoogpartijen behouden blijft, is dat toch heel groot nieuws?

Waarbij het aantal topics ook komt door de lange bedenktijd die Wilders en Lucassen hebben genomen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:53:39 #21
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88779527
Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat de uitkomst zou zijn als de media eerlijke en objectieve berichtgeving, met een feitelijk 2 kanten verhaal.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:55:50 #22
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88779600
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:53 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat de uitkomst zou zijn als de media eerlijke en objectieve berichtgeving, met een feitelijk 2 kanten verhaal.
De andere kant heeft toch toegegeven dat er twee overtredingen en één misdrijf zijn gepleegd, die vervolgens zijn verzwegen tegen Volk en Leider?

Wat wil je nou nog meer, zieligerd?
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:56:11 #23
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88779612
quote:
2 kanten? Die man stond gisteren 10 minuten lang door het stof te gaan, dat is niet voor niets.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:06:53 #24
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88780048
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef Pool het volgende:

[..]

De andere kant heeft toch toegegeven dat er twee overtredingen en één misdrijf zijn gepleegd, die vervolgens zijn verzwegen tegen Volk en Leider?

Wat wil je nou nog meer, zieligerd?
Hoe zielig als je het over "misdrijf" hebt wat niet meer was dan het overtreden van een "militaire regel". Wat vervolgens in de media en op vele fora's, in collums werd aangehaald als het ernstigste zedendelict aller tijden ala ditroux.
1 week militaire detentie niks gevangenisstraf + 250 euro boete (boete 1)

(boete 2)1 boete van 51 euro, zelfs zonder gordel rijden of door een rood stoplicht rijden ligt nog hoger, voor het hinderlijk achternalopen van een bejaarde met loslopende overal schijtende hond.
Snooker is top!!!
pi_88780095
quote:
Ik heb Lucassens kant van het verhaal al gehoord. De beste man beweert dat er geen sprake was van dreigementen. Hij gedroeg zich enkel ietwat baldadig richting zijn bejaarde buurtgenoten. Dat is uiteraard doodnormaal, de gemiddelde PVV-stemmer wil natuurlijk best met de hand over het hart strijken. Immers, als een allochtone straatterrorist zich baldadig gedraagt, dan wordt dat ook vergeven en vergeten.
pi_88780172
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:06 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hoe zielig als je het over "misdrijf" hebt wat niet meer was dan het overtreden van een "militaire regel". Wat vervolgens in de media en op vele fora's, in collums werd aangehaald als het ernstigste zedendelict aller tijden ala ditroux.

(boete 2)1 boete van 51 euro, zelfs zonder gordel rijden of door een rood stoplicht rijden ligt nog hoger, voor het hinderlijk achternalopen van een bejaarde met loslopende overal schijtende hond.
Het gaat mij ook vooral om zijn houding richting zijn buurtgenoten. Juist een PVV'er zou dat nooit en te nimmer mogen bagetalliseren, zoals Lucassen deed. Een partij die constant loopt te zeiken over zogenaamde straatterroristen, heeft zelf zo'n figuur in de gelederen. Kom op zeg.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 15:11:09 #27
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_88780203
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Pool het volgende:

[..]

Die gespeelde verbazing over het aantal vervolgtopics is inderdaad een beetje irritant. Over het zeilmeisje zijn al heel wat meer topics verschenen.
Goed punt. Kunnen we Lucassen niet op dat bootje rond de wereld zetten met zeilmeisje. Lucassen blij en zeilmeisje heeft ook weer wat te doen.
Carpe Libertatem
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 november 2010 @ 15:11:58 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_88780230
Wilders had 'm er gewoon uit moeten pleuren. Lijkt me geen discussie over mogelijk.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:13:25 #29
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88780281
quote:

[..]

Hij heeft voldaan aan een delictsomschrijving die een misdrijf is inderdaad, je haalt nu twee betekenissen van 'overtreden' door elkaar. Hij heeft de regel overtreden in die zin klopt het, maar die regel is een misdrijf. Verder lijkt het me gewoon duidelijk wat ontucht is.

Verkeersovertredingen staan in de wegenverkeerswet, de overtredingen waar Lucassen boetes voor heeft gehad staan in het wetboek van strafrecht. Alsnog is dat niet echt het punt van verschil maar dat je pleit voor veilige buurten, aanpak voor hufterigheid terwijl je zelf boetes voor hufterig gedrag hebt gehad.... Wereld op zijn kop of niet?
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:13:29 #30
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88780284
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb Lucassens kant van het verhaal al gehoord. De beste man beweert dat er geen sprake was van dreigementen. Hij gedroeg zich enkel ietwat baldadig richting zijn bejaarde buurtgenoten. Dat is uiteraard doodnormaal, de gemiddelde PVV-stemmer wil natuurlijk best met de hand over het hart strijken. Immers, als een allochtone straatterrorist zich baldadig gedraagt, dan wordt dat ook vergeven en vergeten.
Zou je voor het vernielen van een gehoorapparaat plus de nodige dreigementen echt maar 51 euro boete krijgen?
Zou dolgraag het verslag van de rechtzitting willen zien wat de tegenpartij verweten is.
Snooker is top!!!
pi_88780352
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Zou je voor het vernielen van een gehoorapparaat plus de nodige dreigementen echt maar 51 euro boete krijgen?
Zou dolgraag het verslag van de rechtzitting willen zien wat de tegenpartij verweten is.
Het zou mij eerlijk gezegd verbazen als je voor een portie dreigementen uberhaupt gestraft wordt. Zoiets is namelijk nog moeilijk te bewijzen. Dergelijke burenruzies worden normaliter opgelost middels mediaton.
pi_88780431
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Wilders had 'm er gewoon uit moeten pleuren. Lijkt me geen discussie over mogelijk.
juist, maar al had Wilders hem de straat opgeschopt, kan hij toch blijven zitten betreft het wachtgeld.

die enge man had gewoon de eer aan zich zelf moeten houden en moeten zeggen, ik dien de PVV, en ik ben ook een grote jongen en weet wanneer ik moet opstappen omdat ik dit verzwegen heb zet ik de PVV nog meer in een kwaad daglicht.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:18:30 #33
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88780461
quote:

[..]

Misdrijf tussen "" plaatsen, terwijl het gewoon feitelijk een misdrijf was en Lucassen dat ook heeft toegegeven.

:') :') :') :')

En nog een bonus- :') voor jou.

quote:
Misdrijf

Lucassen geeft aan niet veroordeeld te zijn geweest wegens bedreiging. Hij geeft toe wegens twee overtredingen een boete te hebben gehad en in 2002 veroordeeld te zijn voor een misdrijf. Voor dit laatste, ontucht, stelt hij dat er geen sprake is geweest van seksueel misbruik.

Wel geeft hij een ongepaste relatie toe, waarbij sprake was van een gezagsverhouding.
http://www.nu.nl/politiek(...)ft-pvv-kamerlid.html
pi_88780488
jongens hou nou toch op zeg, als het kabinet een meerderheid van 77 zetels had gehad i.p.v 76 dan had wilders lucassen echt wel op straat geschopt hoor.
wilders wil het kabinet gewoon laten zitten dat is de enige reden dat ie lucassen er niet uit schopt
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:21:05 #35
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88780556
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zou mij eerlijk gezegd verbazen als je voor een portie dreigementen uberhaupt gestraft wordt. Zoiets is namelijk nog moeilijk te bewijzen. Dergelijke burenruzies worden normaliter opgelost middels mediaton.
Misschien als je zelf jaren in zo'n situatie hebt verkeerd dat je je een wat ander beeld kunt vormen.
Misschien ben jij wel de geterroriseerde, maar als je iets terugdoet heb jij het gedaan.
Snooker is top!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:24:14 #36
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88780668
quote:
Misdrijf

Lucassen geeft aan niet veroordeeld te zijn geweest wegens bedreiging. Hij geeft toe wegens twee overtredingen een boete te hebben gehad en in 2002 veroordeeld te zijn voor een misdrijf. Voor dit laatste, ontucht, stelt hij dat er geen sprake is geweest van seksueel misbruik.

Wel geeft hij een ongepaste relatie toe, waarbij sprake was van een gezagsverhouding
1e alinea:Het schoolvoorbeeld van interpretatie.
2e: Feitelijke weergave.
Snooker is top!!!
pi_88780669
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien als je zelf jaren in zo'n situatie hebt verkeerd dat je je een wat ander beeld kunt vormen.
Misschien ben jij wel de geterroriseerde, maar als je iets terugdoet heb jij het gedaan.
lees de topictitel nog eens..
pi_88780688
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Mijn god, je hebt je duim gevonden, merk ik. Beweer jij nou werkelijk dat de kans bestaat dat niet zijn buurtgenoten, maar Lucassen zelf het slachtoffer was van buurtterreur? _O-
pi_88780752
quote:
Dat zou je denken he, maar 12 delen lang blijkt dat niet zo te zijn. :{
Onbegrijpelijk..
pi_88780761
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn god, je hebt je duim gevonden, merk ik. Beweer jij nou werkelijk dat de kans bestaat dat niet zijn buurtgenoten, maar Lucassen zelf het slachtoffer was van buurtterreur? _O-
Hangbejaarden :(
pi_88780811
Er breken gouden tijden aan voor PickWick!
Dat wordt elke week een uurtje thee drinken bij Geert voor de pvv-bengeltjes in de Tweede Kamer.
Geert is niet boos, maar wel een beetje verdrietig.
Wilders als welzijnsneef in geitenwollensokken een evaluatie houden met de deugnieten van zijn partij.
Vooral met veel wederzijds begrip en inlevingsvermogen.
Ik hoor Geert al vragen: Wat vind je er zelf van?
We zijn weer terug in de 70er jaren, dankzij de Partij voor de Vrijheid.
Groovy!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:28:04 #42
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88780820
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je die kans uitsluit geeft het aan dat je geen benul hebt van wat er werkelijk speelt in buurten en wijken.
Snooker is top!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:30:50 #43
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88780937
Bekijk het filmpje van de buurtjes nog eens. BEIDE HONDEN LOPEN LOS. En niet op een hondenuitlaatplek.
Snooker is top!!!
pi_88780962
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Als je die kans uitsluit geeft het aan dat je geen benul hebt van wat er werkelijk speelt in buurten en wijken.
De cv van Lucassen geeft een ander beeld. Zo heeft hij ook een coffeeshop-eigenaar naar de strot gegrepen. Of denk jij dat iedereen die met Lucassen in aanraking kwam het op hem had gemunt? Verder lijkt het mij buitengewoon sterk dat Lucassen werd geterroriseerd door een stel bejaarden. En mocht dat wel het geval zijn, dan had hij dat naar buiten moeten brengen.
pi_88780981
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Bekijk het filmpje van de buurtjes nog eens. BEIDE HONDEN LOPEN LOS. En niet op een hondenuitlaatplek.
Je bent aan het trollen...toch?
pi_88781019
quote:
Juist.
En vervolgens nieuwe verkiezingen.
Benieuwd wie er dan als grote winnaar uit de bus komt.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:33:55 #47
104871 remlof
Europees federalist
pi_88781058
Ah, er komt vanavond dus een spoeddebat over deze zaak *O*

De Tweede Kamer houdt dinsdagavond een spoeddebat met premier Mark Rutte over de gevolgen voor het kabinet van de kwestie rond het PVV-Kamerlid Eric Lucassen.
http://www.nu.nl/politiek(...)ddebat-lucassen.html

Weet iemand hoelaat? Om 9 uur is er namelijk het spoeddebat met Leers.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:36:22 #48
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88781150
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

1e alinea:Het schoolvoorbeeld van interpretatie.
2e: Feitelijke weergave.
Dan mogen ze die school van jou wel sluiten! :D

De feitelijke informatie bestaat er uit dat Lucassen heeft toegegeven veroordeeld te zijn voor een misdrijf.

Of noemen ze dat op jouw school een mening?
pi_88781168
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist.
En vervolgens nieuwe verkiezingen.
Benieuwd wie er dan als grote winnaar uit de bus komt.
Ik ben wat dat betreft ook zeer gelukkig met het besluit van Wilders. Hiermee doet hij zijn partij in ieder geval geen goed. Of het gevolgen heeft voor zn zetelaantal, moeten we afwachten.
pi_88781181
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef remlof het volgende:
Ah, er komt vanavond dus een spoeddebat over deze zaak *O*

De Tweede Kamer houdt dinsdagavond een spoeddebat met premier Mark Rutte over de gevolgen voor het kabinet van de kwestie rond het PVV-Kamerlid Eric Lucassen.
http://www.nu.nl/politiek(...)ddebat-lucassen.html

Weet iemand hoelaat? Om 9 uur is er namelijk het spoeddebat met Leers.
Dat spoeddebat met Leers wordt verplaatst. Dit debat neemt de plaats over.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88781198
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef Pool het volgende:

[..]

Dan mogen ze die school van jou wel sluiten! :D

De feitelijke informatie bestaat er uit dat Lucassen heeft toegegeven veroordeeld te zijn voor een misdrijf.

Of noemen ze dat op jouw school een mening?
Nee joh, allemaal leugens. Lucassen werd elke dag gepest en in elkaar geslagen voor vervelende hangouderen.
pi_88781209
Pownews liet gisteren ook stukje zien van zijn nieuwe buurtgenoten, ze schrokken er allemaal van dat hij in Zandvoort woont, er was zelf een dame die een klein akkefietje met hem gehad had, omdat ze aangaf dat zijn auto niet op de stoep geparkeerd mocht staan.

ook gaat hij elke dag gezellig met een taxi naar Den Haag.
pi_88781244
Ach dit loopt wel met een sisser af.
pi_88781284
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
Pownews liet gisteren ook stukje zien van zijn nieuwe buurtgenoten, ze schrokken er allemaal van dat hij in Zandvoort woont, er was zelf een dame die een klein akkefietje met hem gehad had, omdat ze aangaf dat zijn auto niet op de stoep geparkeerd mocht staan.

ook gaat hij elke dag gezellig met een taxi naar Den Haag.
Declareren!!! yummie
pi_88781300
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Scorpie het volgende:
En dan is het wachten op het volgende PVV-gerelateerde incident.
pi_88781308
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef Scorpie het volgende:
hoop het niet, hoop gewoon dat ze hem de kamer uitzetten, hoppa weg ermee, echt de PVV wordt steeds ongeloofwaardiger, volgens mij geloven de stemmers allemaal nog in sprookjes, is gewoon een corrupt zooitje gajes bij elkaar.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:40:18 #57
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88781328
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De cv van Lucassen geeft een ander beeld. Zo heeft hij ook een coffeeshop-eigenaar naar de strot gegrepen. Of denk jij dat iedereen die met Lucassen in aanraking kwam het op hem had gemunt? Verder lijkt het mij buitengewoon sterk dat Lucassen werd geterroriseerd door een stel bejaarden. En mocht dat wel het geval zijn, dan had hij dat naar buiten moeten brengen.
1: De coffeeshophouder heeft geen aangifte gedaan. Vraag je je af waarom niet? Een medewerker had de vriendin van Lucassen, die daar werkte, onzedelijk betast en toen werd Lucassen dus terecht boos. En logisch dat je dan geen aangifte doet want dan krijgt het een ander staartje.

2: Niet onwaarschijnlijk dat een buurtje met veel oude mensen zo'n grote zware kerel niet zo zagen zitten. Sterk ben je niet, maar met hondjes kun je ook veel.

3: Ja hij had dat dan naar buiten moeten brengen. Maar kan me ook zo voorstellen dat daar niet zo op gereageerd zou zijn.
Snooker is top!!!
pi_88781352
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Declareren!!! yummie
laat ie dan lekker de trein pakken, elke dag een taxi reken even uit, heen en terug, Zandvoort/Den Haag.
pi_88781439
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

1: De coffeeshophouder heeft geen aangifte gedaan. Vraag je je af waarom niet? Een medewerker had de vriendin van Lucassen, die daar werkte, onzedelijk betast en toen werd Lucassen dus terecht boos. En logisch dat je dan geen aangifte doet want dan krijgt het een ander staartje.

2: Niet onwaarschijnlijk dat een buurtje met veel oude mensen zo'n grote zware kerel niet zo zagen zitten. Sterk ben je niet, maar met hondjes kun je ook veel.

3: Ja hij had dat dan naar buiten moeten brengen. Maar kan me ook zo voorstellen dat daar niet zo op gereageerd zou zijn.
Dit is echt wel heel erg triest aan het worden. Je beweert nu dat Lucassen is bedreigd door bejaarden met honden :S
pi_88781482
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hoop het niet, hoop gewoon dat ze hem de kamer uitzetten, hoppa weg ermee, echt de PVV wordt steeds ongeloofwaardiger, volgens mij geloven de stemmers allemaal nog in sprookjes, is gewoon een corrupt zooitje gajes bij elkaar.
Volgens mij voldoen ze bij de PVV prima aan de doorsnee politicus qua gedrag en fatsoensnormen hoor.
pi_88781488
quote:

[..]

Ga je die beweringen ook nog staven met keihard bewijs? Ik heb hier namelijk wel een aardig stukje over het coffeeshop-incindent. Lees en huiver:

quote:
Lucassen en het coffeeshopverbod

PVV-kamerlid Eric Lucassen is de laatste dagen in opspraak geraakt. RTL verslaggeefster Floor Bremer ging op zoek naar zijn verleden.

Naast een veroordeling in een ontuchtzaak, terroriseerde Lucassen zijn wijk in Haarlem-Noord. RTL Nieuws-verslaggeefster Floor Bremer was daar vandaag en kwam erachter dat Lucassen niet alleen berucht was in de buurt, maar ook niet meer welkom was in Haarlemse coffeeshop Willy Wortel. Haar verslag:

"Willy Wortel is gevestigd aan de rand van het oude centrum van de stad. Rond 2005 hing Lucassen daar vrijwel dagelijks aan de bar omdat hij een oogje had op Sandra, die achter de bar stond. Zij is het nichtje van één van de twee eigenaren. De twee kregen een relatie en Lucassen bleef een vaste gast.

Totdat hij in een ruzie terecht kwam, waarbij hij zo kwaad werd dat hij de barman bij zijn nek greep en over de bar trok. Uit een telefonisch gesprek met de desbetreffende medewerker blijkt dat inderdaad te kloppen. De andere klanten konden voorkomen dat de ruzie nog verder uit de hand liep. Michel Lunenman, één van eigenaren, wilde dat de medewerker aangifte deed. Maar uit angst voor represailles werd dat niet gedaan.

Lunenman en zijn zakenpartner besloten daarop dat Lucassen niet meer in de zaak mocht komen. Tegen zijn vriendin Sandra spanden ze een rechtzaak aan, om haar te kunnen ontslaan. Die rechtzaak hebben ze uiteindelijk gewonnen.

Een rondgang door de wijk waar Lucassen woonde, levert geen beter beeld op. Aan de voorkant van zijn huis intimideerde hij hondenbezitters en mensen die daar hun auto wilde parkeren. Aan de achterzijde, waar zich een speeltuin bevindt, deed hij dat zelfde met ouders en kinderen in de speeltuin.

Zijn overbuurvrouw zag dagelijks hoe hij door de lamellen naar buiten stond te kijken of iedereen zich nog aan zijn regels hield. Deed je dat niet, dan kwam hij naar buiten. In het geval van één van de hondenbezitters gooide hij zelfs een emmer water over hem heen.

Ook de overbuurvrouw bezit een hond. Hij intimideerde haar door haar op te wachten voor haar deur. "Als je nog een keer langs mijn huis loopt met je hond, dan zeik ik in je brievenbus", was de weinig poëtische tekst waarmee hij dreigde. Sindsdien stak ze de straat maar schuin over, om verdere problemen te voorkomen. Deze intimidatie ging door, totdat hij van de ene op de andere dag was vertrokken.
Ook fraai dat er geen aangifte werd gedaan uit angst voor repressailes. Ja, echt een fijne vent die Lucassen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:44:14 #62
104871 remlof
Europees federalist
pi_88781511
quote:
De coffeeshophouder heeft geen aangifte gedaan. Vraag je je af waarom niet? Een medewerker had de vriendin van Lucassen, die daar werkte, onzedelijk betast
Zijn vriendin werkt in een coffeeshop? Ook dat nog :o
pi_88781541
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij voldoen ze bij de PVV prima aan de doorsnee politicus qua gedrag en fatsoensnormen hoor.
Al zou dat zo zijn, maakt dat het dan ineens goed?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 15:45:13 ]
pi_88781542
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Dit is echt wel heel erg triest aan het worden. Je beweert nu dat Lucassen is bedreigd door bejaarden met honden :S
misschien hebben die bejaarde ook wel in zijn brievenbus gepist, ja je weet het nooit he met bejaarde, kunnen hele gekke dingen doen, en als ze hun keffertjes erbij slepen zal ik ook bang worden hoor, nee gut oh gut Lucassen treft geen blaam, die is zo meegaand en vriendelijk :r moet je die kop van hem eens bekijken, nee mijn vriendje zal het nooit worden.
pi_88781620
Uit het bovenstaande artikel:

quote:
Zijn overbuurvrouw zag dagelijks hoe hij door de lamellen naar buiten stond te kijken of iedereen zich nog aan zijn regels hield. Deed je dat niet, dan kwam hij naar buiten. In het geval van één van de hondenbezitters gooide hij zelfs een emmer water over hem heen.
Holy shit, die vent heeft echt een flinke steek los. Een alinea eerder valt te lezen dat hij ook kinderen lastigviel. Wat een grote klootzak die vent :')

Maar he, het is natuurlijk een groot complot om de PVV kapot te maken.
pi_88781633
Als volgens diverse polls de meeste PVV-stemmers dit zelfs niet goedkeuren, moet er toch wel iets aan de hand zijn, zou je denken..
pi_88781657
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan is het hopen op het volgende PVV-gerelateerde incident.
;)
pi_88781701
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Al zou dat zo zijn, maakt dat het dan ineens goed?
'Goed' ? Nee. Ik vind het gewoon frappant dat er op dit moment een ware klopjacht is op een politicus die nog net niet op Nederland 1 openbaar gekruisigd wordt :')
Waar waren die actieve bloedhonden toen Duyvendak en Tara Singh Varma onder vuur lagen? :)

Verder amuseer ik mij kostelijk met dit volkse opstand tegen een tiran :)
pi_88781706
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ga je die beweringen ook nog staven met keihard bewijs? Ik heb hier namelijk wel een aardig stukje over het coffeeshop-incindent. Lees en huiver:

[..]

Ook fraai dat er geen aangifte werd gedaan uit angst voor repressailes. Ja, echt een fijne vent die Lucassen.
natuurlijk, die eigenaren kiezen eieren voor hun geld, hij zal wel geroepen hebben dat hij een paar oud militairen zal optrommelen en ff de zaak kwamen verbouwen. echt het lijkt me echt zo een mannetje, nee die ogen alleen al van hem, klopt niks aan die vent.
maar ja aan de andere kant, welke normale burger zal zitting willen nemen in de PVV, zijn toch allemaal randdebielen.
pi_88781724
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

;)
Hopen? Telkens wanneer je denkt dat de gifbeker van Wilders nu toch echt leeg is, komt er weer wat naar buiten. Nee, ik ben er zeker van dat dit niet het laatste incident is.
pi_88781768
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'Goed' ? Nee. Ik vind het gewoon frappant dat er op dit moment een ware klopjacht is op een politicus die nog net niet op Nederland 1 openbaar gekruisigd wordt :')
Waar waren die actieve bloedhonden toen Duyvendak en Tara Singh Varma onder vuur lagen? :)

Wilders riep een aantal jaren geleden dat Duyvendak opgesloten moest worden vanwege hetgeen hij had gedaan. En de media hebben er toen zat aandacht aan besteed. Verder zijn het niet de media die hem aan de schandpaal nagelen, dat zijn wij.
pi_88781816
Spoeddebat? Zo maken deze partijen zichzelf ook niet echt serieuzer, me dunkt.
pi_88781822
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders riep een aantal jaren geleden dat Duyvendak opgesloten moest worden vanwege hetgeen hij had gedaan. En de media hebben er toen zat aandacht aan besteed. Verder zijn het niet de media die hem aan de schandpaal nagelen, dat zijn wij.
wil wel eigenhandig zijn handjes komen vast timmeren hoor, heb al een hamer zal straks even mooie kopspijkers gaan halen bij de Gama :P
pi_88781830
quote:

[..]

Het is een razzia old style.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:53:14 #75
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88781846
quote:

[..]

Over Duyvendak hebben we ook topicreeksen gehad hoor. Alleen werd die er echt uitgeflikkerd, terwijl het geval Lucassen door de trage Wilders eerst boven de markt bleef hangen en hij nu ondanks zijn verzwegen misdrijf mag blijven zitten. Én waarbij Duyvendak niet de beslissende zetel voor een kamermeerderheid bezet hield. Genoeg stof in dit geval voor extra topics dus.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:54:22 #76
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88781890
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goede Godwin. Maar het klopt wel. Hoe Lucassen zijn buren aanviel, werd door de nazi's in de Kristallnacht nauwelijks geëvenaard.
pi_88781904
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wil wel eigenhandig zijn handjes komen vast timmeren hoor, heb al een hamer zal straks even mooie kopspijkers gaan halen bij de Gama :P
Nou nou Heksje, ik wist niet dat jij zo bloeddorstig was :o
pi_88781948
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk niet meer dan terecht. Het is natuurlijk idioot ironisch wanneer een Kamerlid van een partij die zo fel ageert tegen zogenaamde straatterroristen, zelf een straatterrorist blijkt te zijn. Doet de geloofwaardigheid van de PVV verder ook weinig goed.

Maar goed, deze situatie gaat in ieder geval duidelijk maken of het PVV-electoraat het te doen is om de aanpak van criminaliteit, of de aanpak van moslims.
pi_88781972
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef Pool het volgende:

[..]

Goede Godwin. Maar het klopt wel. Hoe Lucassen zijn buren aanviel, werd door de nazi's in de Kristallnacht nauwelijks geëvenaard.
Alleen waren de honden van de buren in dit scenario ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:58:57 #80
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88782070
Maar serieus, je weet natuurlijk niet waar je over praat als je het over een razzia hebt. Een razzia is een door de overheid georganiseerde, groots opgezette, opsporing en jacht op een groep mensen.

Het gaat hier om de media die de gangen nagaan van één politicus die relevante achtergronden verzwegen heeft en zich ook anderszins heeft misdragen. Dat moet wel via de media, want de PVV heeft geen intern transparant controlesysteem, vanwege Wilders' keuze voor een dictatoriaal geleide eenmanspartij.
pi_88782084
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk niet meer dan terecht. Het is natuurlijk idioot ironisch wanneer een Kamerlid van een partij die zo fel ageert tegen zogenaamde straatterroristen, zelf een straatterrorist blijkt te zijn. Doet de geloofwaardigheid van de PVV verder ook weinig goed.

Maar goed, deze situatie gaat in ieder geval duidelijk maken of het PVV-electoraat het te doen is om de aanpak van criminaliteit, of de aanpak van moslims.
We zullen zien Koos, hoe het verder gaat.
Lucassen heeft de PVV in een lastig parket gebracht, dat moge duidelijk zijn.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:00:03 #82
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88782107
Ik denk dat ze bedrogen uitkomen met hun debat.
Inhoudelijk zullen ze geen antwoord krijgen van Rutte en/of Wilders.
Een interne aangelegenheid.

En de stabiliteit in twijfel trekken. Och daar komen ze ook niet verder mee. Het blijven gewoon 76 zetels dus de meerderheid. Klaar.
Snooker is top!!!
pi_88782112
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef Pool het volgende:
Maar serieus, je weet natuurlijk niet waar je over praat als je het over een razzia hebt. Een razzia is een door de overheid georganiseerde, groots opgezette, opsporing en jacht op een groep mensen.

Het gaat hier om de media die de gangen nagaan van één politicus die relevante achtergronden verzwegen heeft en zich ook anderszins heeft misdragen. Dat moet wel via de media, want de PVV heeft geen intern transparant controlesysteem, vanwege Wilders' keuze voor een dictatoriaal geleide eenmanspartij.
Daarom ook een Godwin, Pool.
pi_88782121
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nou Heksje, ik wist niet dat jij zo bloeddorstig was :o
ja ja, ik heb ook verborgen talenten hoor, maar meen het serieus, alles wat met de PVV te maken heeft, weg ermee, vind het een schande dat dit allemaal maar kan in ons kikkerlandje, heel veel stemmers op de PVV beseffen niet dat dit pas het begin is van allemaal ellende, nee die horen allochtonen en hoofddoek en daarom stemmen ze op Wilders, mensen moeten verder kijken over een paar jaar, deze partij is pas het begin, straks staat er nog zo een malloot als Wilders op en krijg je nog zo een randdebiele partij, en zo gaat het maar door.
Mensen moeten eens leren beseffen dat we in een Multi Culti samenleving wonen, dat we er gewoon iets moois van moeten maken met zijn allen, deze generatie krijgt allemaal halfbloedjes van welk merk ook, wees trots dat je in Nederland bent geboren maar laat ook je medemens ervan genieten. over een paar jaar zijn er meer gemengde rassen en wordt de wereld er alleen maar kleurrijker van.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:00:28 #85
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88782126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We zullen zien Koos, hoe het verder gaat.
Lucassen heeft de PVV in een lastig parket gebracht, dat moge duidelijk zijn.
En Wilders zichzelf, door zijn keuzes voor de inrichting van zijn beweging, door zijn keuzes voor het selectieproces en door zijn keuze om Lucassen te handhaven in de fractie.
pi_88782144
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, volgens polls zijn de meeste PVV-stemmers hier ook zeer verontwaardigd over, ik denk dat ze allemaal verwacht hadden dat Wilders de man uit de partij zou schoppen.
Ik denk wel dat dit aankomt, ja. (even buiten FOK! om dus.)
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:01:11 #87
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88782152
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef sunny16947 het volgende:

En de stabiliteit in twijfel trekken. Och daar komen ze ook niet verder mee. Het blijven gewoon 76 zetels dus de meerderheid. Klaar.
Kijk, dit is al wat van een hoger niveau dan je andere posts. Ik zie vooruitgang.
pi_88782158
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef sunny16947 het volgende:

Waar blijven die feiten die de onschuld van Lucassen bewijzen?
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:02:04 #89
104871 remlof
Europees federalist
pi_88782195
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:52 schreef Monidique het volgende:
Spoeddebat? Zo maken deze partijen zichzelf ook niet echt serieuzer, me dunkt.
Niet? Maar gewoon accepteren dat de regering via Wilders door een tokkie wordt gegijzeld dan? :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:02:32 #90
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88782227
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar blijven die feiten die de onschuld van Lucassen bewijzen?
Volgens Sunny is de ontkenning door Lucassen van seksueel misbruik een feit, terwijl een vonnis wegens het misdrijf ontucht volgens hem een mening is. :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:04:03 #91
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88782290
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Niet? Maar gewoon accepteren dat de regering via Wilders door een tokkie wordt gegijzeld dan? :')
Ze worden ook gegijzeld door 2 dissidenten. Zie het verschil niet erg. Uiteindelijk kunnen ze door elk willekeurig kamerlid gegijzeld worden.
Snooker is top!!!
pi_88782297
Ik snap ook niet wanneer het seks hebben met twee meisjes is veranderd naar een relatie hebben met 1 vrouw, of heb ik dat gemist? :o
pi_88782298
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef Pool het volgende:

[..]

Volgens Sunny is de ontkenning door Lucassen van seksueel misbruik een feit, terwijl een vonnis wegens het misdrijf ontucht volgens hem een mening is. :')
Dat verbaast me niks. Sunny beweert ook dat Lucassen werd geterroriseerd door zijn buurtgenoten en niet andersom.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:04:37 #94
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88782306
quote:

[..]

In dat debat gaan ze aan de regering vragen stellen over een interne aangelegenheid van de PVV en zullen ze proberen te betogen dat de stabiliteit afhangt van een instabiele partij, zoals we reeds met het incident Lucassen gezien hebben.

De regering zal antwoorden dat het een interne aangelegenheid is en dat de PVV die ook heeft opgelost.

Dan zullen er meer incidenten bij gehaald worden en zal er indirect op de man gespeeld worden. Beetje lage vorm van politiek bedrijven als je 't mij vraagt.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:05:29 #95
104871 remlof
Europees federalist
pi_88782337
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ze worden ook gegijzeld door 2 dissidenten. Zie het verschil niet erg. Uiteindelijk kunnen ze door elk willekeurig kamerlid gegijzeld worden.
Maar die manier wordt de meerderheid wel erg klein he? Als we nog even wachten kunnen ze op niet meer dan 70 stemmen in de Kamer rekenen :')
pi_88782339
quote:

[..]

Het kabinet valt niet remlof :) Althans, nog niet. Als deze trend wordt doorgezet dan ligt dit kabinet nog voor de jaarwisseling op zn gat.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:06:19 #97
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88782365
Maar even wat anders. Ik heb op de televisie gezien dat Lucassen in een appartement woont. Ben ik de enige die het niet normaal vindt dat mensen (het oud echtpaar) hun hond in de gangen laat lopen en vervolgens voor andermans deur scheet? Als dit herhaaldelijk bij mij zal gebeuren dan kan ik nog zo'n aardige jongen zijn, maar dan zal ik ook wel met dingen dreigen, zoals voor hun deur kakken. Nee, ik heb genoeg gehoord, het verhaal heeft duidelijk meerdere kanten.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:06:45 #98
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88782383
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ook dit klopt weer, een vertegenwoordiger hoort zonder last en ruggespraak, en zonder partijdiscipline te kunnen stemmen. Zo zou het in ieder geval moeten zijn.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:06:46 #99
104871 remlof
Europees federalist
pi_88782386
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het kabinet valt niet remlof :) Althans, nog niet. Als deze trend wordt doorgezet dan ligt dit kabinet nog voor de jaarwisseling op zn gat.
Ow nee, ik zie dit kabinet vanavond nog niet vallen. Maar het moet wel even duidelijk gemaakt worden dat dit niet geaccepteerd kan worden als de normale gang van zaken.
pi_88782388
quote:

[..]

Dat is iets voor Rutte en Wilders onderling, ja. Ergens kan ik me wel een rechtvaardiging voorstellen, de Kamer controleert de regering en de regering ziet zichzelf in dit geval in een lastige situatie, maar het is allemaal ver gezocht. Zolang de regering niets te verwijten valt voor wat het heeft gedaan of gezegd, moeten deze partijen geen spoeddebat aanvragen, vind ik. Het is een lastige situatie voor de regering, ja, en wat lafjes afgehandeld door Wilders, maar ik zie daarin geen reden voor een debat. Ik kan me ook niet voorstellen waar je het over wilt gaan hebben.
pi_88782438
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef mlg het volgende:
Maar even wat anders. Ik heb op de televisie gezien dat Lucassen in een appartement woont. Ben ik de enige die het niet normaal vindt dat mensen (het oud echtpaar) hun hond in de gangen laat lopen en vervolgens voor andermans deur scheet? Als dit herhaaldelijk bij mij zal gebeuren dan kan ik nog zo'n aardige jongen zijn, maar dan zal ik ook wel met dingen dreigen, zoals voor hun deur kakken. Nee, ik heb genoeg gehoord, het verhaal heeft duidelijk meerdere kanten.
Hij woont tegenwoordig in Zandvoort. De incidenten deden zich voor in Haarlem.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 november 2010 @ 16:08:23 #102
862 Arcee
Look closer
pi_88782458
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Wie gaat het kabinet laten vallen dan?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:08:40 #103
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88782470
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is iets voor Rutte en Wilders onderling, ja. Ergens kan ik me wel een rechtvaardiging voorstellen, de Kamer controleert de regering en de regering ziet zichzelf in dit geval in een lastige situatie, maar het is allemaal ver gezocht. Zolang de regering niets te verwijten valt voor wat het heeft gedaan of gezegd, moeten deze partijen geen spoeddebat aanvragen, vind ik. Het is een lastige situatie voor de regering, ja, en wat lafjes afgehandeld door Wilders, maar ik zie daarin geen reden voor een debat. Ik kan me ook niet voorstellen waar je het over wilt gaan hebben.
De interne instabiliteit van de PVV die de geloofwaardigheid van de regering onderuit haalt, zo iets zal 't wel zijn denk ik....
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:08:42 #104
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88782472
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat verbaast me niks. Sunny beweert ook dat Lucassen werd geterroriseerd door zijn buurtgenoten en niet andersom.
Ik beweer niks. Goed lezen. Aangezien er geen bewijzen, maar alleen verhalen zijn, laat ik de mogelijkheid open/zien dat het ook wel anders zou kunnen zijn.
Snooker is top!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:08:55 #106
294269 mlg
pi_88782483
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij woont tegenwoordig in Zandvoort. De incidenten deden zich voor in Haarlem.
Nee, het oud echtpaar werd geinterviewd, en de journalisten liepen toch duidelijk een appartementencomplex in.
pi_88782518
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow nee, ik zie dit kabinet vanavond nog niet vallen. Maar het moet wel even duidelijk gemaakt worden dat dit niet geaccepteerd kan worden als de normale gang van zaken.
Het is absoluut niet de normale gang van zaken. Sterker, het is ronduit genant. Elke week is er wel weer een opstootje. Vorige week de strijd tussen Wilders en Leers, enkele dagen later Lucassen-gate. Het gaat zoals velen het hadden voorspeld.
pi_88782529
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uiteraard ziet de oppositie kansen die er niet echt zullen zijn, maar uiteindelijk vind ik het wel nuttig, voordat dit weer snel afgedaan wordt en je er niets meer over te horen krijgt. Aandacht blijven geven is in dit geval altijd handig.
pi_88782546
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Arglist het volgende:

[..]

De interne instabiliteit van de PVV die de geloofwaardigheid van de regering onderuit haalt, zo iets zal 't wel zijn denk ik....
Maar dat vind ik dus ver gezocht, althans, te ver gezocht voor een spoeddebat. De regering kan gewoon regeren (dit heeft namelijk niets met de regering of het regeren te maken) en de Kamer kan over beleid stemmen. Voila. Het is goedkope politiek van de partijen, naar mijn mening.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:11:07 #110
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88782594
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef Lamon het volgende:

[..]

Uiteraard ziet de oppositie kansen die er niet echt zullen zijn, maar uiteindelijk vind ik het wel nuttig, voordat dit weer snel afgedaan wordt en je er niets meer over te horen krijgt. Aandacht blijven geven is in dit geval altijd handig.
Ze zouden zich beter kunnen bezighouden met bedenken hoe ze hun gedachtegoed beter kunnen uitleggen aan de burger, in plaats van te reageren op incidenten. Ze denken alleen maar op korte termijn. De burger wordt alleen maar gebruikt als speelbal in incidenten en wordt geen visie of toekomst voorgehouden.
pi_88782597
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wie gaat het kabinet laten vallen dan?
Geen idee. Maar zoals je hebt gemerkt komen incidentjes uit alle hoeken en gaten. Het is wachten op het volgende opstootje. Op een gegeven moment is het simpelweg genoeg.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:11:33 #112
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88782608
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar dat vind ik dus ver gezocht, althans, te ver gezocht voor een spoeddebat. De regering kan gewoon regeren (dit heeft namelijk niets met de regering of het regeren te maken) en de Kamer kan over beleid stemmen. Voila. Het is goedkope politiek van de partijen, naar mijn mening.
Ik geef je daarom ook helemaal gelijk.
pi_88782660
Zo'n spoeddebat is ook gewoon zinloos. De oppositie kan beter inhoudelijk oppositie gaan voeren ipv te vragen naar de bekende weg. Lucassen heeft zichzelf al gediskwalificeerd, dat hoeft de oppositie niet nog eens te doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88782668
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef mlg het volgende:

[..]

Nee, het oud echtpaar werd geinterviewd, en de journalisten liepen toch duidelijk een appartementencomplex in.
Aha, oke. Maar wie zegt dat de oudjes hun hond in de gang liet schijten? Verder heeft de beste man naar verluidt meer zn kerfstok. Hij scheen ook plezier te beleven aan het bedreigen van de buurtkinderen wanneer die iets deden wat volgens hem ongeoorloofd was.
pi_88782678
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:11 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ze zouden zich beter kunnen bezighouden met bedenken hoe ze hun gedachten goed beter kunnen uitleggen aan de burger, in plaats van te reageren op incidenten. Ze denken alleen maar op korte termijn.
Tja, mij maakt het nu even niets uit, het moet gewoon afgelopen zijn met clowns die in de tweede kamer terecht komen, en als Lucassen een precedent wordt voor burgers die dit niet meer tolereren, prima.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:13:35 #116
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88782701
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is absoluut niet de normale gang van zaken. Sterker, het is ronduit genant. Elke week is er wel weer een opstootje. Vorige week de strijd tussen Wilders en Leers, enkele dagen later Lucassen-gate. Het gaat zoals velen het hadden voorspeld.
Tussen Wilders en Leers ging het tenminste nog om het beleid.

De aanvragers van het debat zouden voor hun 7300 euro zich eens moeten bezig gaan houden met beidszaken i.p.v. hoe kan ik mijn tegenstander onderuit halen, omdat ik mijn zin niet krijg.
Snooker is top!!!
pi_88782763
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ik beweer niks. Goed lezen. Aangezien er geen bewijzen, maar alleen verhalen zijn, laat ik de mogelijkheid open/zien dat het ook wel anders zou kunnen zijn.
Dat maakt het nog een tikkeltje belachelijker. Je beweert inderdaad niks, maar je sluit de mogelijkheid niet uit dat..... Het is echter wel zo prettig wanneer je dergelijke uitspraken onderbouwt.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:15:19 #118
294269 mlg
pi_88782771
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, oke. Maar wie zegt dat de oudjes hun hond in de gang liet schijten? Verder heeft de beste man naar verluidt meer zn kerfstok. Hij scheen ook plezier te beleven aan het bedreigen van de buurtkinderen wanneer die iets deden wat volgens hem ongeoorloofd was.
Het is vaak genoeg in artikels verschenen dat er een hond voor zijn deur zat te scheten. Ik vind dat ook echt niet normaal, en al helemaal niet in een appartementencomplex. Het hele verhaal is zo zwaar verkracht en eenzijdig gevormd.
pi_88782826
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef marcodej het volgende:
Zo'n spoeddebat is ook gewoon zinloos. De oppositie kan beter inhoudelijk oppositie gaan voeren ipv te vragen naar de bekende weg. Lucassen heeft zichzelf al gediskwalificeerd, dat hoeft de oppositie niet nog eens te doen.
Tja, ik snap het ook niet. Wat is precies het doel van dit spoeddebat?
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:16:47 #120
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88782831
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Tja, mij maakt het nu even niets uit, het moet gewoon afgelopen zijn met clowns die in de tweede kamer terecht komen, en als Lucassen een precedent wordt voor burgers die dit niet meer tolereren, prima.
Het kwaad is al geschied, Lucassen gaat niet weg en wilde niet weg, dat is ook zijn 'goed' recht. Het past ook wel in zijn karakterschets, dat hij blijkbaar meer belang hecht aan geld dan aan een gedachtegoed van zijn partij en zijn eigen geloofwaardigheid. Maar goed, hij is niet de eerste en niet te laatste. Toch is dat geen argument voor de oppositie om nu indirect, dus via de regering, op de man te gaan spelen. Dat Lucassen niets in het parlement te zoeken heeft, dat weten wij inmiddels al, en 80% van de PVV achterban ook, dus voor wie doen ze het?
pi_88782833
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef mlg het volgende:

[..]

Het is vaak genoeg in artikels verschenen dat er een hond voor zijn deur zat te scheten. Ik vind dat ook echt niet normaal, en al helemaal niet in een appartementencomplex. Het hele verhaal is zo zwaar verkracht en eenzijdig gevormd.
Als je begint te meppen vanwege een poepende hond spoor je niet. :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:16:55 #122
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88782837
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat maakt het nog een tikkeltje belachelijker. Je beweert inderdaad niks, maar je sluit de mogelijkheid niet uit dat..... Het is echter wel zo prettig wanneer je dergelijke uitspraken onderbouwt.
Is 32 jaar ervaring goed genoeg?
Snooker is top!!!
pi_88782838
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
pi_88782846
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef mlg het volgende:

[..]

Ach, het verbaast mij eerlijk gezegd ook niet dat jij een van de rechtpraters bent. Iedereen is gek behalve Lucassen, nietwaar? Het is een groot complot om hem en de PVV kapot te maken.
pi_88782869
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, ik snap het ook niet. Wat is precies het doel van dit spoeddebat?
Ten eerste informeren of het kabinet nog stabiel is ...
pi_88782872
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dan nog heeft het geen kont te maken met een spoeddebat en is het dus niet nodig deze te houden.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:17:47 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_88782879
quote:
Die comments :D

"Nogmaals, partij van binnenuit slopen is leuker dan dat andere het doen:)!"

_O-
pi_88782890
quote:
BREAKING: PVV Kamerlid James Sharpe ook veroordeeld, in Hongarije. Nu meer op #BNR
pi_88782895
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ten eerste informeren of het kabinet nog stabiel is ...
Wat zou er niet stabiel aan kunnen zijn ? Is meneer Lucassen opeens van politieke ideologie veranderd ofzo?
pi_88782930
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef Thieske het volgende:

[..]

:D :'( :D
pi_88782944
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat zou er niet stabiel aan kunnen zijn ? Is meneer Lucassen opeens van politieke ideologie veranderd ofzo?
Mja, daar heb je wel gelijk in. Spoeddebat is vrij zinloos.
pi_88782945
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Is 32 jaar ervaring goed genoeg?
Nee. Jij kent Lucassen en zijn buurtbewoners niet dus je kan enkel afgaan op hetgeen dat wordt vertelt. Van alle kanten komt naar buiten dat Lucassen een onfrisse persoonlijkheid is (lees bijvoorbeeld eens het RTL-artikel op pagina 3 of 4). Jij houdt echter vol dat er mogelijk wat anders aan de hand is. Mag ik vragen: wanneer ben jij wel overtuigd van zijn schuld?
pi_88782971
quote:

[..]

Het zou om sms-fraude gaan....
pi_88782980
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Arglist het volgende:

[..]

Het kwaad is al geschied, Lucassen gaat niet weg en wilde niet weg, dat is ook zijn 'goed' recht. Het past ook wel in zijn karakterschets, dat hij blijkbaar meer belang hecht aan geld dan aan een gedachtegoed van zijn partij en zijn eigen geloofwaardigheid. Maar goed, hij is niet de eerste en niet te laatste. Toch is dat geen argument voor de oppositie om nu indirect op de man te gaan spelen. Dat Lucassen niets in het parlement te zoeken heeft, dat weten wij inmiddels al, en 80% van de PVV achterban ook, dus voor wie doen ze het?
Wat je zelf al zegt, korte termijn denken en hakken met een botte bijl.
Maar ik zou er bijvoorbeeld wel blij mee zijn als er op langere termijn een regeling komt die politici wat minder onschendbaar maakt, of tenminste een betere screening voordat men in de landelijke politiek terecht komt..
Dat spoeddebat gaat verder weinig opleveren, behalve dat de aandacht nog even niet verslapt.
pi_88782987
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:21:26 #136
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88783032
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is een groot complot om hem en de PVV kapot te maken.
Je kunt je natuurlijk afvragen waar dat na 8 jaar verloren dossier vandaan komt.

Hmmm is er niet ene P R dV die overal en nergens zomaar aan dossiers komt, al dan niet verloren? En hoe die over Wilders en de PVV denkt is duidelijk.
Snooker is top!!!
pi_88783058
quote:

[..]

Dit begint langzaamaan belachelijke vormen aan te nemen. Wat een achterlijke kutpartij die PVV.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:22:10 #138
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88783063
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Je kunt je natuurlijk afvragen waar dat na 8 jaar verloren dossier vandaan komt.

Hmmm is er niet ene P R dV die overal en nergens zomaar aan dossiers komt, al dan niet verloren? En hoe die over Wilders en de PVV denkt is duidelijk.
Die dossiers zijn volledig openbaar hoor, alleen moet je wel weten waar en naar wie je zoekt.
pi_88783070
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef Thieske het volgende:

[..]

Het zou om sms-fraude gaan....
Dat zou wel een behoorlijk smeuïge zaak zijn. Oplichting wordt niet gewaardeerd. Maar afwachten of het 1.) waar is, 2.) wát er waar is (in hoeverre was hij erbij betrokken), en 3.) heeft hij dit gemeld aan de Grote Leider?
pi_88783130
quote:

[..]

Dan had je toch effe P&W moeten kijken gisteren. Wat wil je hier trouwens mee zeggen? Dat het incident op de kazerne nooit heeft plaatsgevonden, maar dat iemand simpelweg iets in elkaar heeft gedraaid, enkel om de PVV zwart te maken?
pi_88783165
Oh, dit moet wel een grap zijn, hoop ik? :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:26:07 #142
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88783263
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wat je zelf al zegt, korte termijn denken en hakken met een botte bijl.
Maar ik zou er bijvoorbeeld wel blij mee zijn als er op langere termijn een regeling komt die politici wat minder onschendbaar maakt, of tenminste een betere screening voordat men in de landelijke politiek terecht komt..
Dat spoeddebat gaat verder weinig opleveren, behalve dat de aandacht nog even niet verslapt.
Politiek zou om resultaat moeten gaan, en je stelt zelf ook vast dat het niets gaat opleveren... Waarom aan iets beginnen waarvan je bij voorbaat weet dat je niet kan winnen? Het is gewoon een makkelijke vorm van politiek bedrijven vind ik.

Het kwalijke is, dat ze er blijkbaar van overtuigd zijn dat de burger inhoudelijk niet meer kan begrijpen dan dit soort 'spoeddebatten' terwijl de burger hier niet op zit te wachten. Het parlement is geen RTL Boulevard.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:26:25 #143
104871 remlof
Europees federalist
pi_88783279
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit begint langzaamaan belachelijke vormen aan te nemen. Wat een achterlijke kutpartij die PVV.
Dat wisten wij al lang Koos. Had het al helemaal met ze gehad na het lezen van dat vod dat ze partijprogramma noemden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 november 2010 @ 16:26:59 #144
862 Arcee
Look closer
pi_88783313
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee. Maar zoals je hebt gemerkt komen incidentjes uit alle hoeken en gaten. Het is wachten op het volgende opstootje. Op een gegeven moment is het simpelweg genoeg.
Ja, maar simpelweg genoeg voor wie? Wie heeft er belang bij dit kabinet te laten vallen? Ik zie dat niet snel gebeuren. Dat merk je wel aan hoe krampachtig er aan de 76 zetels meerderheid wordt vastgehouden door een brievenbuspisser gewoon in z'n zetel te laten zitten niksen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88783317
quote:

[..]

Dus nu beweer je dat Peter R de Vries ( :') ) de stukken van Lucassen heeft opgevist om de PVV zwart te maken?
pi_88783358
Via Twitter:

quote:
Niels Heithuis
Bedrijf Sharpe misleidde klanten met sms'jes, bedrijf kreeg tonnen boete - correspondent BNR
pi_88783403
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef Arglist het volgende:

[..]

Politiek zou om resultaat moeten gaan, en je stelt zelf ook vast dat het niets gaat opleveren... Waarom aan iets beginnen waarvan je bij voorbaat weet dat je niet kan winnen? Het is gewoon een makkelijke vorm van politiek bedrijven vind ik.

Het kwalijke is, dat ze er blijkbaar van overtuigd zijn dat de burger inhoudelijk niet meer kan begrijpen dan dit soort 'spoeddebatten' terwijl de burger hier niet op zit te wachten. Het parlement is geen RTL Boulevard.
Inderdaad. Vrij kansloos besluit dus, zo`n spoeddebat.
pi_88783411
Nou, misschien de betrokkene van het spoeddebat nog een keer wijzigen? :o
pi_88783420
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ben het hiermee eens. Jammer genoeg draait het allemaal om het spelletje en dus om kiezers. Daardoor bepaald de media ook de politiek. Daar is helaas ok weinig aan te doen. Zelf zou ik graag een verzakelijking van de politiek zien. Iets meer afstand zodat er niet 20 items over dezelfde kwestie zijn die allemaal iets enorm opblazen.

Toch ben ik benieuwd waarmee de oppositie vanavond komt. Hoe ze deze kwestie willen vertalen naar de regering.
pi_88783554
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Ben het hiermee eens. Jammer genoeg draait het allemaal om het spelletje en dus om kiezers. Daardoor bepaald de media ook de politiek. Daar is helaas ok weinig aan te doen. Zelf zou ik graag een verzakelijking van de politiek zien. Iets meer afstand zodat er niet 20 items over dezelfde kwestie zijn die allemaal iets enorm opblazen.
Maar die verzakelijking kan enkel plaatsvinden als dit soort jokers verdwenen zijn, het is een beetje een vicieuze cirkel.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:32:54 #151
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88783590
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Toch ben ik benieuwd waarmee de oppositie vanavond komt. Hoe ze deze kwestie willen vertalen naar de regering.
Wat bedoel je met afstand? Afstand van de politiek met de waan van de dag, of afstand van de politiek met de burger? Of vind je de burger gelijk aan 'de waan van de dag'? Daar zou ik het volstrekt mee oneens zijn.
In ieder geval kan de politiek er zelf voor kiezen om afstand te nemen van beide, maar dat zou niet goed zijn als je 't mij vraagt. Afstand van de waan van de dag nemen natuurlijk wel. De keuze hebben ze zelf in de hand, en bij hun ligt ook de verantwoordelijkheid voor de keus.
De media bepaalt niet de politiek, maar het is de politiek zelf die een politiek voert gebaseerd op de media. Het is een keuze die ze zelf maken zoals ik al zei.

[ Bericht 2% gewijzigd door Arglist op 16-11-2010 16:41:53 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:39:40 #152
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88783910
Laat het kabinet maar vallen dan. Nieuwe verkiezingen. Alle PVVers naar VVD en terug naar CDA. Komt er eenzelfde beleid, met een iets andere invalshoek. Maakt dus geen drol uit.

Of we stemmen allemaal op de SP. Schaffen de democratie af en maken er een dictatuur van.
Snooker is top!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:40:47 #153
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88783961
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef sunny16947 het volgende:

Of we stemmen allemaal op de SP. Schaffen de democratie af en maken er een dictatuur van.
Wat is het verband tussen deze twee zinnen? :?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:45:46 #154
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88784182
quote:
En dat zegt een PVV-stemmer? :D :D :D!

Het is wel lachen met jou in dit topic. Ik ben geen SP-fan, maar ze zijn tenminste wel een partij met veel leden, die zich ook nog eens positief in de wijken laat zien.
pi_88784184
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Dus nu beweer je dat Peter R de Vries ( :') ) de stukken van Lucassen heeft opgevist om de PVV zwart te maken?
Het is een links complot, natuurlijk, wat had jij dan verwacht...dat het waar is en dat Wilders hem het handje boven het hoofd houd maakt niet uit, het is een (s)linkse poging de PVV zwart te maken! :D

Ik zei het al eerder, zo'n karikatuur kan je niet eens verzinnen _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 16:46:32 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:47:06 #156
294269 mlg
pi_88784246
PVV dominate wel elke linkse partij in de peilingen :D
pi_88784252
quote:
Laat het kabinet maar vallen dan. Nieuwe verkiezingen. Alle PVVers naar VVD en terug naar CDA. Komt er eenzelfde beleid, met een iets andere invalshoek. Maakt dus geen drol uit.

Ik wil graag nog een reactie op een eerdere post van mij.
pi_88784261
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef mlg het volgende:
Triest eigenlijk heh
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:48:28 #159
294269 mlg
pi_88784306
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Triest eigenlijk heh
Moet je nagaan dat mensen nog liever een boevenpartij dan een linkse partij willen, dan doe je als linkse partij toch echt iets fout :D
pi_88784317
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef mlg het volgende:
Wacht maar ... :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:48:54 #161
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88784334
Op naar de socialistische heilstaat dan maar.
Snooker is top!!!
pi_88784348
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef mlg het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat mensen nog liever een boevenpartij dan een linkse partij willen, dan doe je als linkse partij toch echt iets fout :D
Er stemmen meer mensen op wat "linkse partijen" genoemd worden dan op die boevenpartij.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:49:17 #163
294269 mlg
pi_88784352
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Wacht maar ... :')
Af en toe een pret periode er tussen door kan geen kwaad :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:49:42 #164
294269 mlg
pi_88784371
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Er stemmen meer mensen op wat "linkse partijen" genoemd worden dan op die boevenpartij.
Oja PVV is links. Stom van mij.
pi_88784411
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:49 schreef mlg het volgende:

[..]

Oja PVV is links. Stom van mij.
Nee, de PVV is niet links. Maar je lijkt niet goed te lezen wat ik zeg: Er stemmen meer mensen op traditioneel linkse partijen dan op de PVV.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:50:52 #166
294269 mlg
pi_88784421
Ach. die linkse bende zorgt er alleen maar voor dat we in de Japanse toestanden terecht komen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:53:40 #167
294269 mlg
pi_88784577
Ik snap er ook geen ruk van, de PvdA zakt alsmaar en de SP groeit. Nu zien we ook de ware aard van de PvdA'er. Ik zie ze liever naar D66 gaan.
pi_88784598
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef sunny16947 het volgende:
Op naar de socialistische heilstaat dan maar.
Alsof dat de enige optie is als de PVV niet mag meedoen :D

Man, doe niet zo zielig, Nederland is nog nooit geregeerd door een socialistische regering en zal dat vermoedelijk ook nooit worden.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:54:39 #169
294269 mlg
pi_88784640
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alsof dat de enige optie is als de PVV niet mag meedoen :D

Man, doe niet zo zielig, Nederland is nog nooit geregeerd door een socialistische regering en zal dat vermoedelijk ook nooit worden.
De SP is behoorlijk aan het stijgen. Beter Lucassen dan die flapoor.
pi_88784676
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef mlg het volgende:
Ach. die linkse bende zorgt er alleen maar voor dat we in de Japanse toestanden terecht komen.
Ja, het 3rde rijkste land ter wereld worden, dat lijkt mij echt eens straf :W
pi_88784686
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:45 schreef Pool het volgende:

[..]

En dat zegt een PVV-stemmer? :D :D :D!

Het is wel lachen met jou in dit topic. Ik ben geen SP-fan, maar ze zijn tenminste wel een partij met veel leden, die zich ook nog eens positief in de wijken laat zien.
De SP doet meer dan wij weten, wat je zegt de wijken in, veel dingen die de media niet eens halen, nee de SP is goed bezig en wordt ooit wel een grote partij.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:59:09 #172
66444 Lord_Vetinari
pi_88784884
GS meldt ook over meneer Sharpe:

Porno pimp bij PVV
pi_88785081
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Andersom weet jij niet zoveel zeker maar maakt wel die stellingen. Ik daarintegen wil meer informatie voor ik oordeel.

Ik ben linkser rechtvaardiger :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Wijze_appel op 16-11-2010 17:09:16 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:03:16 #174
294269 mlg
pi_88785093
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, het 3rde rijkste land ter wereld worden, dat lijkt mij echt eens straf :W
Duidelijk geen verstand van :) De economie daar leeft niet meer, maar is ook niet dood.
pi_88785442
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Andersom weet jij niet zoveel zeker maar maakt wel die stellingen. Ik daarintegen wil meer informatie voor ik oordeel.

Ik ben linkser rechtvaardiger :+
Jij vertrouwt zijn buurtgenoten niet? Valt wat voor te zeggen, maar wees dan zo'n vent en ga zelf op onderzoek uit.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:12:10 #176
294269 mlg
pi_88785465
quote:
Opnieuw PVV'er in opspraak wegens strafblad
Uitgegeven: 16 november 2010 17:01
Laatst gewijzigd: 16 november 2010 17:09
AMSTERDAM Er is opnieuw een Tweede Kamerlid van de PVV in opspraak. De politicus James Sharpe heeft een strafblad. Een bedrijf waarvan James Sharpe de baas was, is in 2008 in Hongarije bestraft voor het misleiden met sms-berichten van klanten.

© ANP
Het bedrijf Digitania kreeg een boete van ongeveer 256.000 euro. De hoogst mogelijke straf werd opgelegd door de Hongaarse mededingingsautoriteit.
De misleiding heeft volgens de toezichthouder plaatsgevonden in de periode 2006-2007. De omroep Powned bracht de zaak dinsdagmiddag aan het rollen.

Onzin
Sharpe ontkende in een reactie dat zijn bedrijf is veroordeeld. ''Er klopt niks van. Onzin, echt onzin'', zei hij. Digitania heeft ''helemaal niks verkeerd gedaan''.
''Niks aan het handje'', voegde Sharpe eraan toe, voordat hij in de lift stapte naar de PVV-vleugel in het gebouw van de Tweede Kamer.
hahahahahahaha.

Go Geert.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:14:24 #177
104871 remlof
Europees federalist
pi_88785539
Ah nog liegen ook die Sharpe :D
Dag PVV :W
En dag kabinet :W
pi_88785550
Scherp mannetje, die Sharpe.
pi_88785559
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef mlg het volgende:

[..]

hahahahahahaha.

Go Geert.
Hij ontkent stellig. Als het toch waar blijkt te zijn zal de beste man flink door het stof noeten kruipen.
pi_88785573
'Niks aan het handje''

Klinkt als een betrouwbare vent.

Maar het bedrijf heeft een boete gekregen van een mediawaakhond, als het ware, en volgens mij is hij niet veroordeeld en eigenlijk het bedrijf ook niet. Zoals ik het lees, als het klopt.
pi_88785597
TT meteen even naampje toevoegen Remlof, als je toch bezig bent :P Dan trekken we deze reeks door totdat [Deel 1] Kabinet Rutte 1: Korter dan Balkenende 1. het over neemt
pi_88785602
http://www.gvh.hu/domain2(...)8240AE6E4976FB4D.pdf

"Whole business policy of the dating service SMS magic based on the unlawful practice"
pi_88785613
"Niks aan het handje."
Vreemde uitspraak van een pornobaas.
pi_88785653
_O- Die PVV, wat moet je ermee, vraag me echt af of de leden van de PVV niet vroeger van de commode zijn gerold, weer eentje dus. ik denk dat er heel wat afgespeurd wordt naar de kamerleden, er moet gewoon allemaal bagger naar boven worden gehaald, hoe eerder hoe beter dat iedereen maar gaat inzien dat de hele PVV een grote poppenkast is.
pi_88785671
Al die kansloze rukkers die nu klaarkomen op PVV CV's en massaal op het internet lopen te speuren en graven.

Echt, ik heb niks met de PVV, maar hoe zielig kan je zijn mensen? :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88785691
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
Al die kansloze rukkers die nu klaarkomen op PVV CV's en massaal op het internet lopen te speuren en graven.

Dat doen journalisten. Dat is ook een van de taken van de media. Het controleren van de politiek.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:19:32 #187
294269 mlg
pi_88785707
In ieder geval gaat het kabinet gewoon door, dus doorlopen allen!
pi_88785720
quote:

Iets met journalistiek en de waakhond van de samenleving.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:20:27 #189
66444 Lord_Vetinari
pi_88785737
Dit Kabinet gaat op deze manier nog korter zitten dan Balkenende I _O-
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:20:49 #190
294269 mlg
pi_88785751
Maar deze kan er gewoon uitvliegen. :)
pi_88785776
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit Kabinet gaat op deze manier nog korter zitten dan Balkenende I _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef Zolcon het volgende:
TT meteen even naampje toevoegen Remlof, als je toch bezig bent :P Dan trekken we deze reeks door totdat [Deel 1] Kabinet Rutte 1: Korter dan Balkenende 1. het over neemt
^O^
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:21:22 #192
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88785778
Zouden er PVV-Kamerleden zijn zonder smetjes?
pi_88785786
Ik koester niet de illusie dat het kabinet ten val komt. Maar ik hoop dat er een belletje is gaan rinkelen bij het CDA en de VVD.
pi_88785788
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef freako het volgende:
Geert zelf.
pi_88785804
quote:
Dat zou pas nieuws zijn.
pi_88785811
quote:

is niks zieligs aan hoor, vind het een *genot* dat alles nu eens boven water komt, dat de PVV kiezers eens gaan inzien op wat voor baggerpartij zij hebben gestemd.

en wees eens eerlijk, het had er ooit van moeten komen, ooit komt de echte PVV bovendrijven, een partij van leugens en verraad, van roddel en achterklap, een partij die eigenlijk van ellende aan elkaar hangt betreft zijn kamerleden, ze verraden elkaar waar je bijstaat.
Ik denk dat er nog veel meer boven komt drijven, en niet alleen over de PVV, elk forum of media gaat graven in het verleden van een lid van de regering.
pi_88785813
quote:

Ik vind dit ook wat voorbarig, eerst maar eens horen of hij ook daadwerkelijk directeur was op het moment dat het bedrijf die veroordeling kreeg, en of het hem ook aangerekend is...

GeenStijl is niet de meest betrouwbare nieuwsbron en organiseert wel vaker heksenjachten.
pi_88785889
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iets met journalistiek en de waakhond van de samenleving.
Ik veeg er m'n reet mee af, de journalistiek een waakhond noemen en in een ander topic diezelfde journalistiek voorbarig en vals noemen. Met voorliefde als het de Telegraaf betreft, evenals Geenstijl. Nu eenzelfde mafkees met een anti-PVV verhaal komt is het ineens geweldig.

De tering man, dit is werkelijk waar van de zotte. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:24:26 #199
104871 remlof
Europees federalist
pi_88785898
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik vind dit ook wat voorbarig, eerst maar eens horen of hij ook daadwerkelijk directeur was op het moment dat het bedrijf die veroordeling kreeg, en of het hem ook aangerekend is...

GeenStijl is niet de meest betrouwbare nieuwsbron en organiseert wel vaker heksenjachten.
Maar BNR is wel behoorlijk betrouwbaar :P
pi_88785925
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik koester niet de illusie dat het kabinet ten val komt. Maar ik hoop dat er een belletje is gaan rinkelen bij het CDA en de VVD.
Dat belletje rinkelt bij het CDA al vanaf het begin. Maar ik denk dat ze dit wel best vinden. Ze hoeven niks te doen om de PVV in een kwaad daglicht te zetten, dat doen ze zelf al.
pi_88786006
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik veeg er m'n reet mee af, de journalistiek een waakhond noemen en in een ander topic diezelfde journalistiek voorbarig en vals noemen. Met voorliefde als het de Telegraaf betreft, evenals Geenstijl. Nu eenzelfde mafkees met een anti-PVV verhaal komt is het ineens geweldig.

De tering man, dit is werkelijk waar van de zotte. :')
Ach, BNR maakt er ook melding van. Dat is toch een aardig betrouwbare bron. Maar het is weer typisch dat de woede zich weer eens richt op de media. Journalisten hebben het weer eens gedaan,
pi_88786044
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, BNR maakt er ook melding van. Dat is toch een aardig betrouwbare bron. Maar het is weer typisch dat de woede zich weer eens richt op de media. Journalisten hebben het weer eens gedaan,
Je haalt nota bene zelf de journalisten er bij, ik heb 't over kleinzielige rukkertjes.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786103
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je haalt nota bene zelf de journalisten er bij, ik heb 't over kleinzielige rukkertjes.
Het zijn echter journalisten die deze zaken naar buiten brengen. Niet de zielige rukkertjes waar jij naar refereert.
pi_88786152
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn echter journalisten die deze zaken naar buiten brengen. Niet de zielige rukkertjes waar jij naar refereert.
Beiden, van Remlof die een CV topic start op een internetforum ( :') ) tot Geenstijl die elk dossier overhoop haalt.

Nederland.. :r
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:31:00 #205
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88786162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Op het CV van Sharpe staat het volgende:

quote:
group chief executive officer, "Digitania" Zrt. (Telenor Ventures), van 2005 tot juni 2010
De zaak gaat over het volgende:

quote:
In June 2006 Digitania, which is in the possession of the Norvegian undertaking Telenor and
which main profile is content provision, started to advertise its SMS dating service called
SMS magic in different newspapers.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:31:41 #206
66444 Lord_Vetinari
pi_88786185
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Beiden, van Remlof die een CV topic start op een internetforum ( :') ) tot Geenstijl die elk dossier overhoop haalt.

:W
pi_88786197
Sharpe heeft jarenlang in het buitenland gewerkt, is/was woonachtig in Roemenie (volgens zijn Wiki) en nam aan de Spelen mee namens de Antillen. Is die Sharpe wel voldoende loyaal aan het vaderland? w/
pi_88786199
quote:

[..]

Had je ook zo gereageerd wanneer een linkse politicus onder vuur kwam te liggen door onthullingen van de media?
pi_88786224
quote:

[..]

Ach, meid toch. Prijs jij jezelf maar gelukkig dat je niet in Nederland woont. Let je wel op je bloeddruk?
pi_88786230
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:W
Alsof ik nog tussen jullie zuurpruimen woon, ik voeg wel daad bij woord.
:r
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:33:47 #211
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88786253
Het is trouwens een veroordeling van het bedrijf door de Hongaarse Mededingingsautoriteit. In hoeverre is dat als 'een strafblad voor de CEO' uit te leggen?
pi_88786263
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Had je ook zo gereageerd wanneer een linkse politicus onder vuur kwam te liggen door onthullingen van de media?
Nee, gooi ze uit de fractie, of wees man genoeg om de zetel op te geven and be done with it. Dit is weer typisch Nederlands mierenneukerij en treiterij, heerlijk eindelijk eens een relletje in het saaie klompenland.

:')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786277
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef freako het volgende:
Het is trouwens een veroordeling van het bedrijf door de Hongaarse Mededingingsautoriteit. In hoeverre is dat als 'een strafblad voor de CEO' uit te leggen?
Hij is verantwoordelijk.
pi_88786292
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Alsof ik nog tussen jullie zuurpruimen woon, ik voeg wel daad bij woord.
Toch hopelijk niet eerst hier gestudeerd van onze belastingcenten? :P
pi_88786293
Nederland: het land waar misstanden aan het licht komen. Ja, echt vreselijk om hier te wonen. Overigens ben ik de laatste tijd ook weinig gelukkig met ons land. Dat heeft echter een compleet andere reden. Iets met blond haar en een diee haat jegens moslims.
pi_88786314
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Lamon het volgende:

[..]

Toch hopelijk niet eerst hier gestudeerd van onze belastingcenten? :P
Nee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786337
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, gooi ze uit de fractie, of wees man genoeg om de zetel op te geven and be done with it. Dit is weer typisch Nederlands mierenneukerij en treiterij, heerlijk eindelijk eens een relletje in het saaie klompenland.

Wat lul je nou? Het is aan de partijleider, in dit geval Wilders, om zo'n Tokkie uit de fractie te zetten. Waarom reageer je dan zo fel op het feit dat een en ander wordt onthuld?
pi_88786338
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het feit dat er zo halfbakken en laf mee om wordt gegaan maakt natuurlijk dat we niet lang genoeg kunnen smullen van dit soort verhalen.
pi_88786345
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
Nederland: het land waar misstanden aan het licht komen. Ja, echt vreselijk om hier te wonen. Overigens ben ik de laatste tijd ook weinig gelukkig met ons land. Dat heeft echter een compleet andere reden. Iets met blond haar en een diee haat jegens moslims.
Iets met donker haar en een haat jegens PVV.

Maar dat mag uiteraard, de berichten die ik lees van hakenkruizen op huizen van PVV'ers zie ik geen 11 topics over. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786415
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar dat mag uiteraard, de berichten die ik lees van hakenkruizen op huizen van PVV'ers zie ik geen 11 topics over. :')
Jij mag die topic best volblaffen, als jij daar behoefte aan hebt. Persoonlijk heb ik mijn afkeuring uitgesproken na het hakenkruizen-incident. Maar daar krijg je geen topic mee vol.
pi_88786427
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Moskeeen met dezelfde hakenkruizen of die in brand gestoken worden ook niet, maar wat heeft dit allemaal nog met het topic te maken?
Het ging om een politicus die een tokkie bleek te zijn en toch in de partij en de kamer mocht blijven zitten..
pi_88786444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Het is aan de partijleider, in dit geval Wilders, om zo'n Tokkie uit de fractie te zetten. Waarom reageer je dan zo fel op het feit dat een en ander wordt onthuld?
Ik had allang aangegeven in een ander topic dat Wilders anders had moeten optreden, dat ben ik VOLLEDIG met jullie eens. God, ik heb niks met die baggerpartij PVV, maar om nou op ELKE slak zout te gaan leggen, ELKE steen om te (willen) keren, en OVERAL iets achter zoeken, en daar dan achteraf op geilen met elkaar is gewoon zielig.

En ja, Nederland is een van de weinige naties waar een dergelijke kutmentaliteit heerst. Men kan het niet slecht genoeg doen, en we kunnen met z'n allen niet hard genoeg smullen van andermans ellende, zolang het maar de buurman is en hij een wit kleurtje heeft.

Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786448
Gaat heerlijk daar :')
pi_88786471
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij mag die topic best volblaffen, als jij daar behoefte aan hebt. Persoonlijk heb ik mijn afkeuring uitgesproken na het hakenkruizen-incident. Maar daar krijg je geen topic mee vol.
Wat wil je meer dan afkeuring van Lucassen en Sharpe dan?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786495
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef Lamon het volgende:

[..]

Moskeeen met dezelfde hakenkruizen of die in brand gestoken worden ook niet, maar wat heeft dit allemaal nog met het topic te maken?
Het ging om een politicus die een tokkie bleek te zijn en toch in de partij en de kamer mocht blijven zitten..
Ja, keur het af, straf ze af tijdens de volgende verkiezingen, en klaar.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786544
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het feit dat er zo halfbakken en laf mee om wordt gegaan maakt natuurlijk dat we niet lang genoeg kunnen smullen van dit soort verhalen.
Het is zeer ernstig. Zie je in hoe erg ons landsbestuur er aan toe is?
pi_88786550
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik had allang aangegeven in een ander topic dat Wilders anders had moeten optreden, dat ben ik VOLLEDIG met jullie eens. God, ik heb niks met die baggerpartij PVV, maar om nou op ELKE slak zout te gaan leggen, ELKE steen om te (willen) keren, en OVERAL iets achter zoeken, en daar dan achteraf op geilen met elkaar is gewoon zielig.

En ja, Nederland is een van de weinige naties waar een dergelijke kutmentaliteit heerst. Men kan het niet slecht genoeg doen, en we kunnen met z'n allen niet hard genoeg smullen van andermans ellende, zolang het maar de buurman is en hij een wit kleurtje heeft.

Nederlanders genieten van de ellende van hun autochtone buurman? Je overdrijft nogal. We hebben het over politici die optreden als volksvertegenwoordigers. Het is niet meer dan normaal dat er in hun verleden wordt gedoken. Alleen jij maakt er een compleet huilorkest van.
pi_88786571
2 Bushes is echt teveel voor een topic.
pi_88786594
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat wil je meer dan afkeuring van Lucassen en Sharpe dan?
Ik vind dat Lucassen de Kamer had moeten verlaten. Over Sharpe laat ik mij nog niet uit, aangezien de info summier is. Verder houd jij de discussie levend, dat is een van de redenen dat de topics in no time vollopen.
pi_88786598
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nederlanders genieten van de ellende van hun autochtone buurman? Je overdrijft nogal. We hebben het over politici die optreden als volksvertegenwoordigers. Het is niet meer dan normaal dat er in hun verleden wordt gedoken. Alleen jij maakt er een compleet huilorkest van.
Omdat het ook om om te janken is, ffs. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786645
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, keur het af, straf ze af tijdens de volgende verkiezingen, en klaar.
Nou, ik zie hem het liefst toch alsnog verdwijnen, al zit dat er niet meer in. Of in ieder geval moet het zo zijn dat volksvertegenwoordigers niet meer van de straat geplukt kunnen worden in de toekomst...daarom vind ik het nog steeds wel belangrijk.
pi_88786651
Je kan in Nederland niet eens een discussie of debat opzetten over een fatsoenlijk onderwerp en daar werkelijk onderzoek naar doen, maar een PVV kamerlid en de hele fractie is na twee dagen compleet binnenstebuiten gekeerd en andere debatten zijn er voor afgezegd.

En dat noemen jullie hoge kwaliteit van landsbestuur?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786660
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Omdat het ook om om te janken is, ffs. :')
Het staat je natuurlijk vrij om de discussie links te laten liggen.
pi_88786672
Sjonge jonge jonge. Links Nederland wil nu op elke slak zout leggen om het kabinet omver te helpen. Lukt het bij de ene niet, dan doen we het wel bij een ander. De timing vermoed alles. Wat een kutkneusjes die niet tegen hun verlies kunnen zeg. Ongelofelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_88786686
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het staat je natuurlijk vrij om de discussie links te laten liggen.
Uiteraard, evenals het me vrij staat kritiek te leveren op de gang van zaken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786692
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
Je kan in Nederland niet eens een discussie of debat opzetten over een fatsoenlijk onderwerp en daar werkelijk onderzoek naar doen, maar een PVV kamerlid en de hele fractie is na twee dagen compleet binnenstebuiten gekeerd en andere debatten zijn er voor afgezegd.

En dat noemen jullie hoge kwaliteit van landsbestuur?
Wat heeft dat nou in hemelsnaam weer met landsbestuur te maken?
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:44:54 #237
294269 mlg
pi_88786695
Wat een gehuil hier :D
pi_88786699
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Red_85 het volgende:
Sjonge jonge jonge. Links Nederland wil nu op elke slak zout leggen om het kabinet omver te helpen. Lukt het bij de ene niet, dan doen we het wel bij een ander. De timing vermoed alles. Wat een kutkneusjes die niet tegen hun verlies kunnen zeg. Ongelofelijk.
Links? Het waren 'rechtse' media als RTL Nieuws, BNR en Powned die het nieuws meldden...
pi_88786705
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

is niks zieligs aan hoor, vind het een *genot* dat alles nu eens boven water komt, dat de PVV kiezers eens gaan inzien op wat voor baggerpartij zij hebben gestemd.

en wees eens eerlijk, het had er ooit van moeten komen, ooit komt de echte PVV bovendrijven, een partij van leugens en verraad, van roddel en achterklap, een partij die eigenlijk van ellende aan elkaar hangt betreft zijn kamerleden, ze verraden elkaar waar je bijstaat.
Ik denk dat er nog veel meer boven komt drijven, en niet alleen over de PVV, elk forum of media gaat graven in het verleden van een lid van de regering.
om een crimineel te vangen heb je een crimineel nodig.
om beule te doden heb je beulen nodig.

dus nadat de pvv de troep heeft opgeruimd zullen ze snel weer verdwijnen.

ze zijn de werkslaven van de vvd
pi_88786712
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Uiteraard, evenals het me vrij staat kritiek te leveren op de gang van zaken.
Ook dat is toegestaan.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:45:18 #241
294269 mlg
pi_88786714
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef marcodej het volgende:

[..]

Links? Het waren 'rechtse' media als RTL Nieuws, BNR en Powned die het nieuws meldden...
Wat eerlijk van hen!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:45:19 #242
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88786715
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef freako het volgende:
Wat ze nu over Sharpe hebben gevonden lijkt me inderdaad vele malen minder ernstig dan de affaire Lucassen. Hoewel er over liegen niet slim is natuurlijk.
pi_88786721
Powned is nu al deel van Links Nederland _O-
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:45:42 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_88786735
Ik dacht heel even dat Voorschrift ons' aller vriend StefanP was, maar de USA is juist heer en meester in het uitpluizen van iemand's antecedenten totaan vermeende wiccan sympathie toe. Dus het zal dan wel niet_links zijn ofzo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88786736
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nou, ik zie hem het liefst toch alsnog verdwijnen, al zit dat er niet meer in. Of in ieder geval moet het zo zijn dat volksvertegenwoordigers niet meer van de straat geplukt kunnen worden in de toekomst...daarom vind ik het nog steeds wel belangrijk.
Volledig mee eens.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind dat Lucassen de Kamer had moeten verlaten.
Weer volledig mee eens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786748
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Powned is nu al deel van Links Nederland _O-
grappig, normaal mag gs of powned niet als bron maar nu wel :')
pi_88786750
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee nee, media die negatief nieuws over de PVV naar buiten brengen, zijn automatisch links.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:46:15 #248
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88786755
quote:
Dus de PVV is de 'winnaar' van deze kwestie? :')
pi_88786772
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef speknek het volgende:
Ik dacht heel even dat Voorschrift ons' aller vriend StefanP was, maar de USA is juist heer en meester in het uitpluizen van iemand's antecedenten totaan vermeende wiccan sympathie toe. Dus het zal dan wel niet_links zijn ofzo.
Nooit van gehoord, maar ik zal het maar zien als compliment, in ieder geval niet onderdeel van de kudde.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:46:54 #250
294269 mlg
pi_88786782
Als de linkse pipo's even op VVD of D66 hadden gestemd, dan viel er nog een leuk kabinet te maken, maar nu de halve zooi van Nederland op de decadente luilak partijen hebben gestemd, krijg je ook wel zo'n boevenpartij als de Partij Van de Verkrachters in het kabinet.
pi_88786811
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou in hemelsnaam weer met landsbestuur te maken?
Omdat dat 'afgezegd' word om te praten over een kamerlid, het debat met Leers is aan de kant geschoven zodat Nederland haar vertegenwoordigers een bitchfight kunnen organiseren.

Leuk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:47:52 #252
294269 mlg
pi_88786824
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, maar ik zal het maar zien als compliment, in ieder geval niet onderdeel van de kudde.
Maak je maar geen zorgen, met mijn mensenkennis kan ik concluderen dat jij een van de weinigen bent die nuchter is.
pi_88786833
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef mlg het volgende:
Als de linkse pipo's even op VVD of D66 hadden gestemd, dan viel er nog een leuk kabinet te maken, maar nu de halve zooi van Nederland op de decadente luilak partijen hebben gestemd, krijg je ook wel zo'n boevenpartij als de Partij Van de Verkrachters in het kabinet.
You sir, are right.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786867
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Omdat dat 'afgezegd' word om te praten over een kamerlid, het debat met Leers is aan de kant geschoven zodat Nederland haar vertegenwoordigers een bitchfight kunnen organiseren.

Leuk.
Aha, doelde je daarop? Eerlijk gezegd vind ik dat ook ietwat overdreven. Had bovendien ook liever het debat met Leers bekeken.
pi_88786883
quote:
Alsof rechts niet hetzelfde had gedaan bij een links kabinet
pi_88786890
quote:
Geen idee maar het Sjappiegehalte is hoog.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:50:07 #257
294269 mlg
pi_88786912
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof rechts niet hetzelfde had gedaan bij een links kabinet
Rechts Nederland legt zich over het algemeen bij een links kabinet er maar bij neer, laten we eerlijk zijn. Uitgezonderd PVV en achterban.
pi_88786914
quote:
Ehh, de PVV, VVD en D66 waren juist al de grote winnaars van de verkiezingen. Faal.
pi_88786923
quote:
Als de PVV aanhang nou niet op de PVV had gestemd.....ja, zo kan het ook.
pi_88786926
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, doelde je daarop? Eerlijk gezegd vind ik dat ook ietwat overdreven. Had bovendien ook liever het debat met Leers bekeken.
Dat is alles wat ik wou zeggen, het heeft verder niks te maken met het politieke spectrum, maar moet er nou echt op deze manier opgedoken worden? Wat schiet je er mee op?

En ja, dat geld ook voor rechts, geen enkel debat omtrent bestuurszaken zou om interne partijproblemen moeten worden afgezegd of verplaatst. Nooit niet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786937
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef mlg het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen, met mijn mensenkennis kan ik concluderen dat jij een van de weinigen bent die nuchter is.
Maar jij zelf niet echt, met weer dat gezeik over 'links', alsof dat ook maar iets met de discussie te maken heeft.
pi_88786956
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef mlg het volgende:

[..]

Rechts Nederland legt zich over het algemeen bij een links kabinet er maar bij neer, laten we eerlijk zijn. Uitgezonderd PVV en achterban.
Alsof er zo vaak een links kabinet geweest is.
Dus waar baseer je dat op?
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:51:13 #263
294269 mlg
pi_88786960
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ehh, de PVV, VVD en D66 waren juist al de grote winnaars van de verkiezingen. Faal.
D66 de winnaar van de verkiezing? En dan zeg je dat ik faal? haha.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:51:46 #264
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88786979
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef mlg het volgende:

[..]

Ze hadden hiervoor maar 3 zetels en wilden de partij opheffen...
pi_88786985
Wat heeft links hier überhaupt mee te maken, het gaat nu om de PVV en het rechtse kabinet ja.
pi_88787019
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef mlg het volgende:

[..]

Een grotere winnaar dan de PVV ja. Meer dan verdriedubbeld. Ze gingen van 3 naar 10 zetels.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:54:55 #267
294269 mlg
pi_88787086
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:52 schreef marcodej het volgende:

[..]

Een grotere winnaar dan de PVV ja. Meer dan verdriedubbeld. Ze gingen van 3 naar 10 zetels.
En dat maakt ze een winnaar?
pi_88787103
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:54 schreef mlg het volgende:

[..]

En dat maakt ze een winnaar?
Yep.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:56:43 #269
294269 mlg
pi_88787146
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als de PVV aanhang nou niet op de PVV had gestemd.....ja, zo kan het ook.
Het is logischer om op een partij te stemmen die tegen allochtonen geweld is, dan een partij die claimt dat er armoede is terwijl de gemiddelde arme ongeveer alles heeft wat de rijkste naar de tweede wereld oorlog nog geen eens hadden.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:57:07 #270
294269 mlg
pi_88787159
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:55 schreef marcodej het volgende:

[..]

Yep.
Oke, nou gefeliciteerd dan maar he, ik ben zeker te laat voor het feestje?

Ze staan 7e van de 10 plekken. haha. Je noemt iemand bij een roeiwedstrijd die vorige jaar 10e was, en nu 7e toch ook niet de grote winnaar?
pi_88787207
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef mlg het volgende:

[..]

Oke, nou gefeliciteerd dan maar he, ik ben zeker te laat voor het feestje?
Ik had een begrafenis die dag. Ik ben een CDA'ert.
pi_88787217
quote:
Wat heeft links hier überhaupt mee te maken, het gaat nu om de PVV en het rechtse kabinet ja.
Typisch jij-bakken, wat je bijna altijd ziet gebeuren.

Op het moment dat iemand onder vuur komt te liggen weet men niet hoe snel men naar anderen moet wijzen, dat is bij elke partij en persoon het geval.

Uiteindelijk komt het er op neer dat als deze coalitie 80+ zetels had gehad Lucassen er allang uitgepleurd was en Wilders dus nu doet wat hij andere partijen altijd verweet. Geen daadkracht, theedrinken en achterkamertjes.

Alle fractieleden van de regeringspartijen hebben dus een enorme vrijheid om zich te misdragen, omdat anders de coalitie op het spel staat en die is heilig, dus wordt alles goedgepraat.

Slappe hap....die hele politiek.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:01:48 #273
294269 mlg
pi_88787326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik had een begrafenis die dag. Ik ben een CDA'ert.
Dan bij deze (en D66) nog gecondoleerd.
pi_88787475
quote:
Tja, deze interesse voor het verleden van kamerleden hadden wel eerder gemogen... Maar dat wil niet zeggen dat er omdat er nu toevallig een instabiel kabinet in elkaar gefröbeld is, dat je daar opeens niet meer over mag beginnen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:08:34 #275
104871 remlof
Europees federalist
pi_88787585
Ha, Sharpe probeerde wel de fraude bij de FIFA aan te pakken: http://www.pvv.nl/index.p(...)pheldering-fifa.html

Lekker geloofwaardig om dat door iemand te laten doen die zelf voor fraude is veroordeeld :')

Vragen van het lid Sharpe (PVV) aan de Staatssecretaris van VWS.

1.)
Bent u bekend met de berichtgeving in nationale en internationale media over het corruptieschandaal dat zich afspeelt binnen de FIFA kiescommissie voor het WK voetbal van 2018 en 2022, waarbij mogelijk meerdere bonden van landen die meedingen naar de toekenning van de organisatie van het WK 2018 en 2022 zijn betrokken?(*)

2.)
Bent u op de hoogte van het feit dat de ethische commissie van de FIFA heeft besloten om twee van de leden uit de kiescommissie voorlopig op non-actief te stellen en deelt u de mening dat door deze zware sanctie op te leggen de FIFA impliciet de integriteit van haar eigen kiescommissie aan de kaak stelt?(**)

_O-
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:08:40 #276
294269 mlg
pi_88787590
Links verplaatst zich naar activisme. Gevaarlijke constatering.
pi_88787718
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
Ha, Sharpe probeerde wel de fraude bij de FIFA aan te pakken: http://www.pvv.nl/index.p(...)pheldering-fifa.html

Lekker geloofwaardig om dat door iemand te laten doen die zelf voor fraude is veroordeeld :')

1.)
Bent u bekend met de berichtgeving in nationale en internationale media over het corruptieschandaal dat zich afspeelt binnen de FIFA kiescommissie voor het WK voetbal van 2018 en 2022, waarbij mogelijk meerdere bonden van landen die meedingen naar de toekenning van de organisatie van het WK 2018 en 2022 zijn betrokken?(*)

2.)
Bent u op de hoogte van het feit dat de ethische commissie van de FIFA heeft besloten om twee van de leden uit de kiescommissie voorlopig op non-actief te stellen en deelt u de mening dat door deze zware sanctie op te leggen de FIFA impliciet de integriteit van haar eigen kiescommissie aan de kaak stelt?(**)

_O-
Jij bent gevaarlijk, je negeert volkomen zijn (toch valide) vragen, en valt hem aan om z'n persoon. Iets wat totaal irrelevant is voor Nederland.

Zoals mlg al zegt, activisme, gevaarlijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88787861
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef remlof het volgende:

1.)

2.)

_O-
Fraude, fraude, het lijkt over het gebruik van stockfoto's te gaan, van vrouwen die niet aan het daten waren. Zoiets.
pi_88788027
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Pool het volgende:

[..]

De affaire Lucassen gaat over de geloofwaardigheid en kandidatenselectie van de derde partij van het land, een partij die soms bovenaan in de peilingen staat, en een partij waarvan ik de hele zomer in tig topics heb moeten aanhoren hoe belangrijk haar 1,5 miljoen aanhangers wel niet zijn. Nu die 1,5 miljoen aanhangers door Lucassen zijn opgelicht (een 'crimefighter' verzwijgt eigen criminele achtergrond tegen publiek én eigen leider), maar hij tóch in de fractie mag blijven en zo bovendien de kamermeerderheid van regeer- en gedoogpartijen behouden blijft, is dat toch heel groot nieuws?

Waarbij het aantal topics ook komt door de lange bedenktijd die Wilders en Lucassen hebben genomen.
Inderdaad het gehuil over het aantal topics is zo'n beetje het sneuste wat ik heb meegemaakt dit jaar in POL :P.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Inderdaad er gaat nu niks gebeuren maar in het CDA weet de ruim een derde van de leden nu weer heel goed waarom ze tegen dit experiment hebben gestemd :s).

Zouden ze zich bij de rest van het CDA al afvragen waarom ze de steun van Hannie van Leeuwen hebben ingeruild voor de steun van Lucassen :')?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:23:02 #280
104871 remlof
Europees federalist
pi_88788089
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Fraude, fraude, het lijkt over het gebruik van stockfoto's te gaan, van vrouwen die niet aan het daten waren. Zoiets.
Nee, het gebruik van foto's van vrouwen die ooit waren ingeschreven en nooit toestemming hebben gegeven voor het gebruik van die foto's. En de boete was de hoogst mogelijke, 256K, dus het werd wel degelijk als een ernstige zaak beschouwd.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:23:23 #281
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88788103
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef mlg het volgende:
Links verplaatst zich naar activisme. Gevaarlijke constatering.
Het is tegenwoordig al activisme als er een beetje wordt gegraven in het verleden van politici? :D
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:23:46 #282
104871 remlof
Europees federalist
pi_88788115
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Jij bent gevaarlijk, je negeert volkomen zijn (toch valide) vragen, en valt hem aan om z'n persoon. Iets wat totaal irrelevant is voor Nederland.

Zoals mlg al zegt, activisme, gevaarlijk.
Wiens vragen negeer ik?
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:24:24 #283
104871 remlof
Europees federalist
pi_88788140
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig al activisme als er een beetje wordt gegraven in het verleden van politici? :D
Ja, door dat activistische GeenStijl, walgelijk links bolwerk dat het er is :')
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 18:24:24 #284
236264 crew  capricia
pi_88788141
Hoe laat is vanavond dat debat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:24:52 #285
104871 remlof
Europees federalist
pi_88788159
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef capricia het volgende:
21:00 als ik het goed heb begrepen.
pi_88788163
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef remlof het volgende:

[..]

Wiens vragen negeer ik?
Je ridiculiseert iets van belang om een accusatie waar amper wat over bekend is, puur omdat het past binnen je eigen politieke tunnelvisie. Wacht eens even, is dat niet iets waar je anderen (PVV) juist van beticht?

Ach ja, de pot verwijt de ketel, we kennen niet anders.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88788169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef capricia het volgende:
9 uur.

Ik verwacht dat de oppositie zich niet gaat branden aan deze zaak Sharpe, omdat er nog weinig bekend is.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:25:53 #288
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88788199
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Publieke omroep hè, dus links! :(
pi_88788206
quote:

[..]

Heeft fuck all uit te staan met links of rechts, maar die slachtofferrol waar je in kruipt past je wel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:26:26 #290
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88788220
Wat is links gefrustreerd, ze zijn allemaal stik jaloers op het feit dat Wilders het toch weer is gelukt om de boel bij elkaar te houden. Bij Cohen was de boel allang geëscaleerd.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:27:21 #291
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88788257
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is links gefrustreerd, ze zijn allemaal stik jaloers op het feit dat Wilders het toch weer is gelukt om de boel bij elkaar te houden. Bij Cohen was de boel allang geëscaleerd.
Boehoehoe ze pakken mijn geliefde PVV aan. :'(
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:27:28 #292
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88788261
quote:

[..]

Kun jij een post quoten waarin dat gesuggereerd wordt? Zo neen dan is dit de zoveelste post van jouw hand die enkel klinkklare onzin bevat.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:27:45 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88788272
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Boehoehoe ze pakken mijn geliefde PVV aan. :'(
Niemand komt aan de PVVD :(
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:28:21 #294
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88788294
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kun jij een post quoten waarin dat gesuggereerd wordt? Zo neen dan is dit de zoveelste post van jouw hand die enkel klinkklare onzin bevat.
Mlg en Voorschrift hebben het opeens over links dat activistisch wordt, daarmee duidelijk doelend op de onthulling van wéér een PVV'er met een dubieus verleden. Echter, die onthulling kwam uit het Geenstijl-kamp, die daarmee dus als links wordt weggezet.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:28:42 #295
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88788306
Vandaag dus weer een PVV-er met een niet-zo-koosjer spam verleden in Hongarije blijkbaar? :D

Ik begin me daadwerkelijk af te vragen of de Mafia nog steeds een criminelere organisatie is dan de PVV....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 18:29:11 #296
236264 crew  capricia
pi_88788328
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef maartena het volgende:
Vandaag dus weer een PVV-er met een niet-zo-koosjer spam verleden in Hongarije blijkbaar? :D

Ik begin me daadwerkelijk af te vragen of de Mafia nog steeds een criminelere organisatie is dan de PVV....
Het is echt te bizar voor woorden!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:29:11 #297
104871 remlof
Europees federalist
pi_88788329
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je ridiculiseert iets van belang om een accusatie waar amper wat over bekend is, puur omdat het past binnen je eigen politieke tunnelvisie. Wacht eens even, is dat niet iets waar je anderen (PVV) juist van beticht?

Ach ja, de pot verwijt de ketel, we kennen niet anders.
Ja, dat doet de PVV ook. En de PVV staat voor het hard aanpakken van dergelijke elementen, zonder genade! Dus waarom doen ze dat niet in eigen kring?
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:29:41 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88788346
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

[..]

Nee, links exploreert dit verhaal om een soort pleidooi te maken om aan te tonen dat de PVV niet deugt. Geenstijl staat hierin buiten beschouwing.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:30:25 #299
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88788369
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
Bij Cohen zitten geen 5 criminelen in de Tweede Kamer.

Nah, in ieder geval kunnen we "aanpakken van criminaliteit" ook weer wegstrepen bij de punten die de PVV zou willen aanpakken tijdens het gedogen van het minderheidskabinet. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88788383
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, dat doet de PVV ook.
Nu zelfs een jij-bak en "hunnie doen het ook!"

Weet je zeker dat je geen Henk heet?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:31:43 #301
104871 remlof
Europees federalist
pi_88788430
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nu zelfs een jij-bak en "hunnie doen het ook!"

Weet je zeker dat je geen Henk heet?
Nee, ik zeg dat het volkomen gerechtvaardigd is een partij te confronteren met haar eigen standpunten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')