Omdat dat 'afgezegd' word om te praten over een kamerlid, het debat met Leers is aan de kant geschoven zodat Nederland haar vertegenwoordigers een bitchfight kunnen organiseren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou in hemelsnaam weer met landsbestuur te maken?
Maak je maar geen zorgen, met mijn mensenkennis kan ik concluderen dat jij een van de weinigen bent die nuchter is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik zal het maar zien als compliment, in ieder geval niet onderdeel van de kudde.
You sir, are right.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef mlg het volgende:
Als de linkse pipo's even op VVD of D66 hadden gestemd, dan viel er nog een leuk kabinet te maken, maar nu de halve zooi van Nederland op de decadente luilak partijen hebben gestemd, krijg je ook wel zo'n boevenpartij als de Partij Van de Verkrachters in het kabinet.
Aha, doelde je daarop? Eerlijk gezegd vind ik dat ook ietwat overdreven. Had bovendien ook liever het debat met Leers bekeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat dat 'afgezegd' word om te praten over een kamerlid, het debat met Leers is aan de kant geschoven zodat Nederland haar vertegenwoordigers een bitchfight kunnen organiseren.
Leuk.
Alsof rechts niet hetzelfde had gedaan bij een links kabinetquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Red_85 het volgende:
Sjonge jonge jonge. Links Nederland wil nu op elke slak zout leggen om het kabinet omver te helpen. Lukt het bij de ene niet, dan doen we het wel bij een ander. De timing vermoed alles. Wat een kutkneusjes die niet tegen hun verlies kunnen zeg. Ongelofelijk.
Geen idee maar het Sjappiegehalte is hoog.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef freako het volgende:
Zouden er PVV-Kamerleden zijn zonder smetjes?
Rechts Nederland legt zich over het algemeen bij een links kabinet er maar bij neer, laten we eerlijk zijn. Uitgezonderd PVV en achterban.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof rechts niet hetzelfde had gedaan bij een links kabinet
Ehh, de PVV, VVD en D66 waren juist al de grote winnaars van de verkiezingen. Faal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef mlg het volgende:
Als de linkse pipo's even op VVD of D66 hadden gestemd, dan viel er nog een leuk kabinet te maken, maar nu de halve zooi van Nederland op de decadente luilak partijen hebben gestemd, krijg je ook wel zo'n boevenpartij als de Partij Van de Verkrachters in het kabinet.
Als de PVV aanhang nou niet op de PVV had gestemd.....ja, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef mlg het volgende:
Dat is alles wat ik wou zeggen, het heeft verder niks te maken met het politieke spectrum, maar moet er nou echt op deze manier opgedoken worden? Wat schiet je er mee op?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, doelde je daarop? Eerlijk gezegd vind ik dat ook ietwat overdreven. Had bovendien ook liever het debat met Leers bekeken.
Maar jij zelf niet echt, met weer dat gezeik over 'links', alsof dat ook maar iets met de discussie te maken heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, met mijn mensenkennis kan ik concluderen dat jij een van de weinigen bent die nuchter is.
Alsof er zo vaak een links kabinet geweest is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Rechts Nederland legt zich over het algemeen bij een links kabinet er maar bij neer, laten we eerlijk zijn. Uitgezonderd PVV en achterban.
D66 de winnaar van de verkiezing? En dan zeg je dat ik faal? haha.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ehh, de PVV, VVD en D66 waren juist al de grote winnaars van de verkiezingen. Faal.
Ze hadden hiervoor maar 3 zetels en wilden de partij opheffen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef mlg het volgende:
[..]
D66 de winnaar van de verkiezing? En dan zeg je dat ik faal? haha.
Een grotere winnaar dan de PVV ja. Meer dan verdriedubbeld. Ze gingen van 3 naar 10 zetels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef mlg het volgende:
[..]
D66 de winnaar van de verkiezing? En dan zeg je dat ik faal? haha.
En dat maakt ze een winnaar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een grotere winnaar dan de PVV ja. Meer dan verdriedubbeld. Ze gingen van 3 naar 10 zetels.
Het is logischer om op een partij te stemmen die tegen allochtonen geweld is, dan een partij die claimt dat er armoede is terwijl de gemiddelde arme ongeveer alles heeft wat de rijkste naar de tweede wereld oorlog nog geen eens hadden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als de PVV aanhang nou niet op de PVV had gestemd.....ja, zo kan het ook.
Oke, nou gefeliciteerd dan maar he, ik ben zeker te laat voor het feestje?quote:
Ik had een begrafenis die dag. Ik ben een CDA'ert.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, nou gefeliciteerd dan maar he, ik ben zeker te laat voor het feestje?
Typisch jij-bakken, wat je bijna altijd ziet gebeuren.quote:Wat heeft links hier überhaupt mee te maken, het gaat nu om de PVV en het rechtse kabinet ja.
Dan bij deze (en D66) nog gecondoleerd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had een begrafenis die dag. Ik ben een CDA'ert.
Tja, deze interesse voor het verleden van kamerleden hadden wel eerder gemogen... Maar dat wil niet zeggen dat er omdat er nu toevallig een instabiel kabinet in elkaar gefröbeld is, dat je daar opeens niet meer over mag beginnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Red_85 het volgende:
Sjonge jonge jonge. Links Nederland wil nu op elke slak zout leggen om het kabinet omver te helpen. Lukt het bij de ene niet, dan doen we het wel bij een ander. De timing vermoed alles. Wat een kutkneusjes die niet tegen hun verlies kunnen zeg. Ongelofelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |