abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88786006
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik veeg er m'n reet mee af, de journalistiek een waakhond noemen en in een ander topic diezelfde journalistiek voorbarig en vals noemen. Met voorliefde als het de Telegraaf betreft, evenals Geenstijl. Nu eenzelfde mafkees met een anti-PVV verhaal komt is het ineens geweldig.

De tering man, dit is werkelijk waar van de zotte. :')
Ach, BNR maakt er ook melding van. Dat is toch een aardig betrouwbare bron. Maar het is weer typisch dat de woede zich weer eens richt op de media. Journalisten hebben het weer eens gedaan,
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88786044
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, BNR maakt er ook melding van. Dat is toch een aardig betrouwbare bron. Maar het is weer typisch dat de woede zich weer eens richt op de media. Journalisten hebben het weer eens gedaan,
Je haalt nota bene zelf de journalisten er bij, ik heb 't over kleinzielige rukkertjes.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786103
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je haalt nota bene zelf de journalisten er bij, ik heb 't over kleinzielige rukkertjes.
Het zijn echter journalisten die deze zaken naar buiten brengen. Niet de zielige rukkertjes waar jij naar refereert.
pi_88786152
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn echter journalisten die deze zaken naar buiten brengen. Niet de zielige rukkertjes waar jij naar refereert.
Beiden, van Remlof die een CV topic start op een internetforum ( :') ) tot Geenstijl die elk dossier overhoop haalt.

Nederland.. :r
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:31:00 #205
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88786162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik vind dit ook wat voorbarig, eerst maar eens horen of hij ook daadwerkelijk directeur was op het moment dat het bedrijf die veroordeling kreeg, en of het hem ook aangerekend is...

GeenStijl is niet de meest betrouwbare nieuwsbron en organiseert wel vaker heksenjachten.
Op het CV van Sharpe staat het volgende:

quote:
group chief executive officer, "Digitania" Zrt. (Telenor Ventures), van 2005 tot juni 2010
De zaak gaat over het volgende:

quote:
In June 2006 Digitania, which is in the possession of the Norvegian undertaking Telenor and
which main profile is content provision, started to advertise its SMS dating service called
SMS magic in different newspapers.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:31:41 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88786185
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Beiden, van Remlof die een CV topic start op een internetforum ( :') ) tot Geenstijl die elk dossier overhoop haalt.

:W
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88786197
Sharpe heeft jarenlang in het buitenland gewerkt, is/was woonachtig in Roemenie (volgens zijn Wiki) en nam aan de Spelen mee namens de Antillen. Is die Sharpe wel voldoende loyaal aan het vaderland? w/
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88786199
quote:

[..]

Had je ook zo gereageerd wanneer een linkse politicus onder vuur kwam te liggen door onthullingen van de media?
pi_88786224
quote:

[..]

Ach, meid toch. Prijs jij jezelf maar gelukkig dat je niet in Nederland woont. Let je wel op je bloeddruk?
pi_88786230
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:W
Alsof ik nog tussen jullie zuurpruimen woon, ik voeg wel daad bij woord.
:r
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:33:47 #211
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88786253
Het is trouwens een veroordeling van het bedrijf door de Hongaarse Mededingingsautoriteit. In hoeverre is dat als 'een strafblad voor de CEO' uit te leggen?
pi_88786263
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Had je ook zo gereageerd wanneer een linkse politicus onder vuur kwam te liggen door onthullingen van de media?
Nee, gooi ze uit de fractie, of wees man genoeg om de zetel op te geven and be done with it. Dit is weer typisch Nederlands mierenneukerij en treiterij, heerlijk eindelijk eens een relletje in het saaie klompenland.

:')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786277
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef freako het volgende:
Het is trouwens een veroordeling van het bedrijf door de Hongaarse Mededingingsautoriteit. In hoeverre is dat als 'een strafblad voor de CEO' uit te leggen?
Hij is verantwoordelijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88786292
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Alsof ik nog tussen jullie zuurpruimen woon, ik voeg wel daad bij woord.
Toch hopelijk niet eerst hier gestudeerd van onze belastingcenten? :P
pi_88786293
Nederland: het land waar misstanden aan het licht komen. Ja, echt vreselijk om hier te wonen. Overigens ben ik de laatste tijd ook weinig gelukkig met ons land. Dat heeft echter een compleet andere reden. Iets met blond haar en een diee haat jegens moslims.
pi_88786314
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Lamon het volgende:

[..]

Toch hopelijk niet eerst hier gestudeerd van onze belastingcenten? :P
Nee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786337
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, gooi ze uit de fractie, of wees man genoeg om de zetel op te geven and be done with it. Dit is weer typisch Nederlands mierenneukerij en treiterij, heerlijk eindelijk eens een relletje in het saaie klompenland.

Wat lul je nou? Het is aan de partijleider, in dit geval Wilders, om zo'n Tokkie uit de fractie te zetten. Waarom reageer je dan zo fel op het feit dat een en ander wordt onthuld?
pi_88786338
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het feit dat er zo halfbakken en laf mee om wordt gegaan maakt natuurlijk dat we niet lang genoeg kunnen smullen van dit soort verhalen.
pi_88786345
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
Nederland: het land waar misstanden aan het licht komen. Ja, echt vreselijk om hier te wonen. Overigens ben ik de laatste tijd ook weinig gelukkig met ons land. Dat heeft echter een compleet andere reden. Iets met blond haar en een diee haat jegens moslims.
Iets met donker haar en een haat jegens PVV.

Maar dat mag uiteraard, de berichten die ik lees van hakenkruizen op huizen van PVV'ers zie ik geen 11 topics over. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786415
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar dat mag uiteraard, de berichten die ik lees van hakenkruizen op huizen van PVV'ers zie ik geen 11 topics over. :')
Jij mag die topic best volblaffen, als jij daar behoefte aan hebt. Persoonlijk heb ik mijn afkeuring uitgesproken na het hakenkruizen-incident. Maar daar krijg je geen topic mee vol.
pi_88786427
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Moskeeen met dezelfde hakenkruizen of die in brand gestoken worden ook niet, maar wat heeft dit allemaal nog met het topic te maken?
Het ging om een politicus die een tokkie bleek te zijn en toch in de partij en de kamer mocht blijven zitten..
pi_88786444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Het is aan de partijleider, in dit geval Wilders, om zo'n Tokkie uit de fractie te zetten. Waarom reageer je dan zo fel op het feit dat een en ander wordt onthuld?
Ik had allang aangegeven in een ander topic dat Wilders anders had moeten optreden, dat ben ik VOLLEDIG met jullie eens. God, ik heb niks met die baggerpartij PVV, maar om nou op ELKE slak zout te gaan leggen, ELKE steen om te (willen) keren, en OVERAL iets achter zoeken, en daar dan achteraf op geilen met elkaar is gewoon zielig.

En ja, Nederland is een van de weinige naties waar een dergelijke kutmentaliteit heerst. Men kan het niet slecht genoeg doen, en we kunnen met z'n allen niet hard genoeg smullen van andermans ellende, zolang het maar de buurman is en hij een wit kleurtje heeft.

Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786448
Gaat heerlijk daar :')
pi_88786471
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij mag die topic best volblaffen, als jij daar behoefte aan hebt. Persoonlijk heb ik mijn afkeuring uitgesproken na het hakenkruizen-incident. Maar daar krijg je geen topic mee vol.
Wat wil je meer dan afkeuring van Lucassen en Sharpe dan?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88786495
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef Lamon het volgende:

[..]

Moskeeen met dezelfde hakenkruizen of die in brand gestoken worden ook niet, maar wat heeft dit allemaal nog met het topic te maken?
Het ging om een politicus die een tokkie bleek te zijn en toch in de partij en de kamer mocht blijven zitten..
Ja, keur het af, straf ze af tijdens de volgende verkiezingen, en klaar.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')