hahahahahahaha.quote:Opnieuw PVV'er in opspraak wegens strafblad
Uitgegeven: 16 november 2010 17:01
Laatst gewijzigd: 16 november 2010 17:09
AMSTERDAM Er is opnieuw een Tweede Kamerlid van de PVV in opspraak. De politicus James Sharpe heeft een strafblad. Een bedrijf waarvan James Sharpe de baas was, is in 2008 in Hongarije bestraft voor het misleiden met sms-berichten van klanten.
© ANP
Het bedrijf Digitania kreeg een boete van ongeveer 256.000 euro. De hoogst mogelijke straf werd opgelegd door de Hongaarse mededingingsautoriteit.
De misleiding heeft volgens de toezichthouder plaatsgevonden in de periode 2006-2007. De omroep Powned bracht de zaak dinsdagmiddag aan het rollen.
Onzin
Sharpe ontkende in een reactie dat zijn bedrijf is veroordeeld. ''Er klopt niks van. Onzin, echt onzin'', zei hij. Digitania heeft ''helemaal niks verkeerd gedaan''.
''Niks aan het handje'', voegde Sharpe eraan toe, voordat hij in de lift stapte naar de PVV-vleugel in het gebouw van de Tweede Kamer.
Hij ontkent stellig. Als het toch waar blijkt te zijn zal de beste man flink door het stof noeten kruipen.quote:
Dat doen journalisten. Dat is ook een van de taken van de media. Het controleren van de politiek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
Al die kansloze rukkers die nu klaarkomen op PVV CV's en massaal op het internet lopen te speuren en graven.
Echt, ik heb niks met de PVV, maar hoe zielig kan je zijn mensen?
Iets met journalistiek en de waakhond van de samenleving.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
Al die kansloze rukkers die nu klaarkomen op PVV CV's en massaal op het internet lopen te speuren en graven.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit Kabinet gaat op deze manier nog korter zitten dan Balkenende I
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef Zolcon het volgende:
TT meteen even naampje toevoegen Remlof, als je toch bezig bentDan trekken we deze reeks door totdat [Deel 1] Kabinet Rutte 1: Korter dan Balkenende 1. het over neemt
Geert zelf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef freako het volgende:
Zouden er PVV-Kamerleden zijn zonder smetjes?
Dat zou pas nieuws zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef freako het volgende:
Zouden er PVV-Kamerleden zijn zonder smetjes?
is niks zieligs aan hoor, vind het een *genot* dat alles nu eens boven water komt, dat de PVV kiezers eens gaan inzien op wat voor baggerpartij zij hebben gestemd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind dit ook wat voorbarig, eerst maar eens horen of hij ook daadwerkelijk directeur was op het moment dat het bedrijf die veroordeling kreeg, en of het hem ook aangerekend is...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik veeg er m'n reet mee af, de journalistiek een waakhond noemen en in een ander topic diezelfde journalistiek voorbarig en vals noemen. Met voorliefde als het de Telegraaf betreft, evenals Geenstijl. Nu eenzelfde mafkees met een anti-PVV verhaal komt is het ineens geweldig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets met journalistiek en de waakhond van de samenleving.
Maar BNR is wel behoorlijk betrouwbaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wat voorbarig, eerst maar eens horen of hij ook daadwerkelijk directeur was op het moment dat het bedrijf die veroordeling kreeg, en of het hem ook aangerekend is...
GeenStijl is niet de meest betrouwbare nieuwsbron en organiseert wel vaker heksenjachten.
Dat belletje rinkelt bij het CDA al vanaf het begin. Maar ik denk dat ze dit wel best vinden. Ze hoeven niks te doen om de PVV in een kwaad daglicht te zetten, dat doen ze zelf al.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik koester niet de illusie dat het kabinet ten val komt. Maar ik hoop dat er een belletje is gaan rinkelen bij het CDA en de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |