Ach, BNR maakt er ook melding van. Dat is toch een aardig betrouwbare bron. Maar het is weer typisch dat de woede zich weer eens richt op de media. Journalisten hebben het weer eens gedaan,quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik veeg er m'n reet mee af, de journalistiek een waakhond noemen en in een ander topic diezelfde journalistiek voorbarig en vals noemen. Met voorliefde als het de Telegraaf betreft, evenals Geenstijl. Nu eenzelfde mafkees met een anti-PVV verhaal komt is het ineens geweldig.
De tering man, dit is werkelijk waar van de zotte.
Je haalt nota bene zelf de journalisten er bij, ik heb 't over kleinzielige rukkertjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, BNR maakt er ook melding van. Dat is toch een aardig betrouwbare bron. Maar het is weer typisch dat de woede zich weer eens richt op de media. Journalisten hebben het weer eens gedaan,
Het zijn echter journalisten die deze zaken naar buiten brengen. Niet de zielige rukkertjes waar jij naar refereert.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je haalt nota bene zelf de journalisten er bij, ik heb 't over kleinzielige rukkertjes.
Beiden, van Remlof die een CV topic start op een internetforum (quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn echter journalisten die deze zaken naar buiten brengen. Niet de zielige rukkertjes waar jij naar refereert.
Op het CV van Sharpe staat het volgende:quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wat voorbarig, eerst maar eens horen of hij ook daadwerkelijk directeur was op het moment dat het bedrijf die veroordeling kreeg, en of het hem ook aangerekend is...
GeenStijl is niet de meest betrouwbare nieuwsbron en organiseert wel vaker heksenjachten.
De zaak gaat over het volgende:quote:group chief executive officer, "Digitania" Zrt. (Telenor Ventures), van 2005 tot juni 2010
quote:In June 2006 Digitania, which is in the possession of the Norvegian undertaking Telenor and
which main profile is content provision, started to advertise its SMS dating service called
SMS magic in different newspapers.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beiden, van Remlof die een CV topic start op een internetforum () tot Geenstijl die elk dossier overhoop haalt.
Nederland..
Had je ook zo gereageerd wanneer een linkse politicus onder vuur kwam te liggen door onthullingen van de media?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beiden, van Remlof die een CV topic start op een internetforum () tot Geenstijl die elk dossier overhoop haalt.
Nederland..
Ach, meid toch. Prijs jij jezelf maar gelukkig dat je niet in Nederland woont. Let je wel op je bloeddruk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland..
Alsof ik nog tussen jullie zuurpruimen woon, ik voeg wel daad bij woord.quote:
Nee, gooi ze uit de fractie, of wees man genoeg om de zetel op te geven and be done with it. Dit is weer typisch Nederlands mierenneukerij en treiterij, heerlijk eindelijk eens een relletje in het saaie klompenland.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had je ook zo gereageerd wanneer een linkse politicus onder vuur kwam te liggen door onthullingen van de media?
Hij is verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef freako het volgende:
Het is trouwens een veroordeling van het bedrijf door de Hongaarse Mededingingsautoriteit. In hoeverre is dat als 'een strafblad voor de CEO' uit te leggen?
Toch hopelijk niet eerst hier gestudeerd van onze belastingcenten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof ik nog tussen jullie zuurpruimen woon, ik voeg wel daad bij woord.
Nee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet eerst hier gestudeerd van onze belastingcenten?
Wat lul je nou? Het is aan de partijleider, in dit geval Wilders, om zo'n Tokkie uit de fractie te zetten. Waarom reageer je dan zo fel op het feit dat een en ander wordt onthuld?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gooi ze uit de fractie, of wees man genoeg om de zetel op te geven and be done with it. Dit is weer typisch Nederlands mierenneukerij en treiterij, heerlijk eindelijk eens een relletje in het saaie klompenland.
Het feit dat er zo halfbakken en laf mee om wordt gegaan maakt natuurlijk dat we niet lang genoeg kunnen smullen van dit soort verhalen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gooi ze uit de fractie, of wees man genoeg om de zetel op te geven and be done with it. Dit is weer typisch Nederlands mierenneukerij en treiterij, heerlijk eindelijk eens een relletje in het saaie klompenland.
Iets met donker haar en een haat jegens PVV.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
Nederland: het land waar misstanden aan het licht komen. Ja, echt vreselijk om hier te wonen. Overigens ben ik de laatste tijd ook weinig gelukkig met ons land. Dat heeft echter een compleet andere reden. Iets met blond haar en een diee haat jegens moslims.
Jij mag die topic best volblaffen, als jij daar behoefte aan hebt. Persoonlijk heb ik mijn afkeuring uitgesproken na het hakenkruizen-incident. Maar daar krijg je geen topic mee vol.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iets met donker haar en een haat jegens PVV.
Maar dat mag uiteraard, de berichten die ik lees van hakenkruizen op huizen van PVV'ers zie ik geen 11 topics over.
Moskeeen met dezelfde hakenkruizen of die in brand gestoken worden ook niet, maar wat heeft dit allemaal nog met het topic te maken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iets met donker haar en een haat jegens PVV.
Maar dat mag uiteraard, de berichten die ik lees van hakenkruizen op huizen van PVV'ers zie ik geen 11 topics over.
Ik had allang aangegeven in een ander topic dat Wilders anders had moeten optreden, dat ben ik VOLLEDIG met jullie eens. God, ik heb niks met die baggerpartij PVV, maar om nou op ELKE slak zout te gaan leggen, ELKE steen om te (willen) keren, en OVERAL iets achter zoeken, en daar dan achteraf op geilen met elkaar is gewoon zielig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Het is aan de partijleider, in dit geval Wilders, om zo'n Tokkie uit de fractie te zetten. Waarom reageer je dan zo fel op het feit dat een en ander wordt onthuld?
Wat wil je meer dan afkeuring van Lucassen en Sharpe dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag die topic best volblaffen, als jij daar behoefte aan hebt. Persoonlijk heb ik mijn afkeuring uitgesproken na het hakenkruizen-incident. Maar daar krijg je geen topic mee vol.
Ja, keur het af, straf ze af tijdens de volgende verkiezingen, en klaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moskeeen met dezelfde hakenkruizen of die in brand gestoken worden ook niet, maar wat heeft dit allemaal nog met het topic te maken?
Het ging om een politicus die een tokkie bleek te zijn en toch in de partij en de kamer mocht blijven zitten..
Het is zeer ernstig. Zie je in hoe erg ons landsbestuur er aan toe is?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het feit dat er zo halfbakken en laf mee om wordt gegaan maakt natuurlijk dat we niet lang genoeg kunnen smullen van dit soort verhalen.
Nederlanders genieten van de ellende van hun autochtone buurman? Je overdrijft nogal. We hebben het over politici die optreden als volksvertegenwoordigers. Het is niet meer dan normaal dat er in hun verleden wordt gedoken. Alleen jij maakt er een compleet huilorkest van.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had allang aangegeven in een ander topic dat Wilders anders had moeten optreden, dat ben ik VOLLEDIG met jullie eens. God, ik heb niks met die baggerpartij PVV, maar om nou op ELKE slak zout te gaan leggen, ELKE steen om te (willen) keren, en OVERAL iets achter zoeken, en daar dan achteraf op geilen met elkaar is gewoon zielig.
En ja, Nederland is een van de weinige naties waar een dergelijke kutmentaliteit heerst. Men kan het niet slecht genoeg doen, en we kunnen met z'n allen niet hard genoeg smullen van andermans ellende, zolang het maar de buurman is en hij een wit kleurtje heeft.
Ik vind dat Lucassen de Kamer had moeten verlaten. Over Sharpe laat ik mij nog niet uit, aangezien de info summier is. Verder houd jij de discussie levend, dat is een van de redenen dat de topics in no time vollopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat wil je meer dan afkeuring van Lucassen en Sharpe dan?
Omdat het ook om om te janken is, ffs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nederlanders genieten van de ellende van hun autochtone buurman? Je overdrijft nogal. We hebben het over politici die optreden als volksvertegenwoordigers. Het is niet meer dan normaal dat er in hun verleden wordt gedoken. Alleen jij maakt er een compleet huilorkest van.
Nou, ik zie hem het liefst toch alsnog verdwijnen, al zit dat er niet meer in. Of in ieder geval moet het zo zijn dat volksvertegenwoordigers niet meer van de straat geplukt kunnen worden in de toekomst...daarom vind ik het nog steeds wel belangrijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, keur het af, straf ze af tijdens de volgende verkiezingen, en klaar.
Het staat je natuurlijk vrij om de discussie links te laten liggen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het ook om om te janken is, ffs.
Uiteraard, evenals het me vrij staat kritiek te leveren op de gang van zaken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat je natuurlijk vrij om de discussie links te laten liggen.
Wat heeft dat nou in hemelsnaam weer met landsbestuur te maken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
Je kan in Nederland niet eens een discussie of debat opzetten over een fatsoenlijk onderwerp en daar werkelijk onderzoek naar doen, maar een PVV kamerlid en de hele fractie is na twee dagen compleet binnenstebuiten gekeerd en andere debatten zijn er voor afgezegd.
En dat noemen jullie hoge kwaliteit van landsbestuur?
Links? Het waren 'rechtse' media als RTL Nieuws, BNR en Powned die het nieuws meldden...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Red_85 het volgende:
Sjonge jonge jonge. Links Nederland wil nu op elke slak zout leggen om het kabinet omver te helpen. Lukt het bij de ene niet, dan doen we het wel bij een ander. De timing vermoed alles. Wat een kutkneusjes die niet tegen hun verlies kunnen zeg. Ongelofelijk.
om een crimineel te vangen heb je een crimineel nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is niks zieligs aan hoor, vind het een *genot* dat alles nu eens boven water komt, dat de PVV kiezers eens gaan inzien op wat voor baggerpartij zij hebben gestemd.
en wees eens eerlijk, het had er ooit van moeten komen, ooit komt de echte PVV bovendrijven, een partij van leugens en verraad, van roddel en achterklap, een partij die eigenlijk van ellende aan elkaar hangt betreft zijn kamerleden, ze verraden elkaar waar je bijstaat.
Ik denk dat er nog veel meer boven komt drijven, en niet alleen over de PVV, elk forum of media gaat graven in het verleden van een lid van de regering.
Ook dat is toegestaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, evenals het me vrij staat kritiek te leveren op de gang van zaken.
Wat eerlijk van hen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Links? Het waren 'rechtse' media als RTL Nieuws, BNR en Powned die het nieuws meldden...
Wat ze nu over Sharpe hebben gevonden lijkt me inderdaad vele malen minder ernstig dan de affaire Lucassen. Hoewel er over liegen niet slim is natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:33 schreef freako het volgende:
Het is trouwens een veroordeling van het bedrijf door de Hongaarse Mededingingsautoriteit. In hoeverre is dat als 'een strafblad voor de CEO' uit te leggen?
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, ik zie hem het liefst toch alsnog verdwijnen, al zit dat er niet meer in. Of in ieder geval moet het zo zijn dat volksvertegenwoordigers niet meer van de straat geplukt kunnen worden in de toekomst...daarom vind ik het nog steeds wel belangrijk.
Weer volledig mee eens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat Lucassen de Kamer had moeten verlaten.
grappig, normaal mag gs of powned niet als bron maar nu welquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Powned is nu al deel van Links Nederland
Nee nee, media die negatief nieuws over de PVV naar buiten brengen, zijn automatisch links.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Links? Het waren 'rechtse' media als RTL Nieuws, BNR en Powned die het nieuws meldden...
Dus de PVV is de 'winnaar' van deze kwestie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Red_85 het volgende:
Sjonge jonge jonge. Links Nederland wil nu op elke slak zout leggen om het kabinet omver te helpen. Lukt het bij de ene niet, dan doen we het wel bij een ander. De timing vermoed alles. Wat een kutkneusjes die niet tegen hun verlies kunnen zeg. Ongelofelijk.
Nooit van gehoord, maar ik zal het maar zien als compliment, in ieder geval niet onderdeel van de kudde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef speknek het volgende:
Ik dacht heel even dat Voorschrift ons' aller vriend StefanP was, maar de USA is juist heer en meester in het uitpluizen van iemand's antecedenten totaan vermeende wiccan sympathie toe. Dus het zal dan wel niet_links zijn ofzo.
Omdat dat 'afgezegd' word om te praten over een kamerlid, het debat met Leers is aan de kant geschoven zodat Nederland haar vertegenwoordigers een bitchfight kunnen organiseren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou in hemelsnaam weer met landsbestuur te maken?
Maak je maar geen zorgen, met mijn mensenkennis kan ik concluderen dat jij een van de weinigen bent die nuchter is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik zal het maar zien als compliment, in ieder geval niet onderdeel van de kudde.
You sir, are right.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef mlg het volgende:
Als de linkse pipo's even op VVD of D66 hadden gestemd, dan viel er nog een leuk kabinet te maken, maar nu de halve zooi van Nederland op de decadente luilak partijen hebben gestemd, krijg je ook wel zo'n boevenpartij als de Partij Van de Verkrachters in het kabinet.
Aha, doelde je daarop? Eerlijk gezegd vind ik dat ook ietwat overdreven. Had bovendien ook liever het debat met Leers bekeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat dat 'afgezegd' word om te praten over een kamerlid, het debat met Leers is aan de kant geschoven zodat Nederland haar vertegenwoordigers een bitchfight kunnen organiseren.
Leuk.
Alsof rechts niet hetzelfde had gedaan bij een links kabinetquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Red_85 het volgende:
Geen idee maar het Sjappiegehalte is hoog.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef freako het volgende:
Zouden er PVV-Kamerleden zijn zonder smetjes?
Rechts Nederland legt zich over het algemeen bij een links kabinet er maar bij neer, laten we eerlijk zijn. Uitgezonderd PVV en achterban.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof rechts niet hetzelfde had gedaan bij een links kabinet
Ehh, de PVV, VVD en D66 waren juist al de grote winnaars van de verkiezingen. Faal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef mlg het volgende:
Als de linkse pipo's even op VVD of D66 hadden gestemd, dan viel er nog een leuk kabinet te maken, maar nu de halve zooi van Nederland op de decadente luilak partijen hebben gestemd, krijg je ook wel zo'n boevenpartij als de Partij Van de Verkrachters in het kabinet.
Als de PVV aanhang nou niet op de PVV had gestemd.....ja, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:46 schreef mlg het volgende:
Dat is alles wat ik wou zeggen, het heeft verder niks te maken met het politieke spectrum, maar moet er nou echt op deze manier opgedoken worden? Wat schiet je er mee op?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, doelde je daarop? Eerlijk gezegd vind ik dat ook ietwat overdreven. Had bovendien ook liever het debat met Leers bekeken.
Maar jij zelf niet echt, met weer dat gezeik over 'links', alsof dat ook maar iets met de discussie te maken heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, met mijn mensenkennis kan ik concluderen dat jij een van de weinigen bent die nuchter is.
Alsof er zo vaak een links kabinet geweest is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Rechts Nederland legt zich over het algemeen bij een links kabinet er maar bij neer, laten we eerlijk zijn. Uitgezonderd PVV en achterban.
D66 de winnaar van de verkiezing? En dan zeg je dat ik faal? haha.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ehh, de PVV, VVD en D66 waren juist al de grote winnaars van de verkiezingen. Faal.
Ze hadden hiervoor maar 3 zetels en wilden de partij opheffen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef mlg het volgende:
[..]
D66 de winnaar van de verkiezing? En dan zeg je dat ik faal? haha.
Een grotere winnaar dan de PVV ja. Meer dan verdriedubbeld. Ze gingen van 3 naar 10 zetels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef mlg het volgende:
[..]
D66 de winnaar van de verkiezing? En dan zeg je dat ik faal? haha.
En dat maakt ze een winnaar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een grotere winnaar dan de PVV ja. Meer dan verdriedubbeld. Ze gingen van 3 naar 10 zetels.
Het is logischer om op een partij te stemmen die tegen allochtonen geweld is, dan een partij die claimt dat er armoede is terwijl de gemiddelde arme ongeveer alles heeft wat de rijkste naar de tweede wereld oorlog nog geen eens hadden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als de PVV aanhang nou niet op de PVV had gestemd.....ja, zo kan het ook.
Oke, nou gefeliciteerd dan maar he, ik ben zeker te laat voor het feestje?quote:
Ik had een begrafenis die dag. Ik ben een CDA'ert.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, nou gefeliciteerd dan maar he, ik ben zeker te laat voor het feestje?
Typisch jij-bakken, wat je bijna altijd ziet gebeuren.quote:Wat heeft links hier überhaupt mee te maken, het gaat nu om de PVV en het rechtse kabinet ja.
Dan bij deze (en D66) nog gecondoleerd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had een begrafenis die dag. Ik ben een CDA'ert.
Tja, deze interesse voor het verleden van kamerleden hadden wel eerder gemogen... Maar dat wil niet zeggen dat er omdat er nu toevallig een instabiel kabinet in elkaar gefröbeld is, dat je daar opeens niet meer over mag beginnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Red_85 het volgende:
Jij bent gevaarlijk, je negeert volkomen zijn (toch valide) vragen, en valt hem aan om z'n persoon. Iets wat totaal irrelevant is voor Nederland.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
Ha, Sharpe probeerde wel de fraude bij de FIFA aan te pakken: http://www.pvv.nl/index.p(...)pheldering-fifa.html
Lekker geloofwaardig om dat door iemand te laten doen die zelf voor fraude is veroordeeld
Vragen van het lid Sharpe (PVV) aan de Staatssecretaris van VWS.
1.)
Bent u bekend met de berichtgeving in nationale en internationale media over het corruptieschandaal dat zich afspeelt binnen de FIFA kiescommissie voor het WK voetbal van 2018 en 2022, waarbij mogelijk meerdere bonden van landen die meedingen naar de toekenning van de organisatie van het WK 2018 en 2022 zijn betrokken?(*)
2.)
Bent u op de hoogte van het feit dat de ethische commissie van de FIFA heeft besloten om twee van de leden uit de kiescommissie voorlopig op non-actief te stellen en deelt u de mening dat door deze zware sanctie op te leggen de FIFA impliciet de integriteit van haar eigen kiescommissie aan de kaak stelt?(**)
Fraude, fraude, het lijkt over het gebruik van stockfoto's te gaan, van vrouwen die niet aan het daten waren. Zoiets.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
Ha, Sharpe probeerde wel de fraude bij de FIFA aan te pakken: http://www.pvv.nl/index.p(...)pheldering-fifa.html
Lekker geloofwaardig om dat door iemand te laten doen die zelf voor fraude is veroordeeld
Vragen van het lid Sharpe (PVV) aan de Staatssecretaris van VWS.
1.)
Bent u bekend met de berichtgeving in nationale en internationale media over het corruptieschandaal dat zich afspeelt binnen de FIFA kiescommissie voor het WK voetbal van 2018 en 2022, waarbij mogelijk meerdere bonden van landen die meedingen naar de toekenning van de organisatie van het WK 2018 en 2022 zijn betrokken?(*)
2.)
Bent u op de hoogte van het feit dat de ethische commissie van de FIFA heeft besloten om twee van de leden uit de kiescommissie voorlopig op non-actief te stellen en deelt u de mening dat door deze zware sanctie op te leggen de FIFA impliciet de integriteit van haar eigen kiescommissie aan de kaak stelt?(**)
Inderdaad het gehuil over het aantal topics is zo'n beetje het sneuste wat ik heb meegemaakt dit jaar in POLquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Die gespeelde verbazing over het aantal vervolgtopics is inderdaad een beetje irritant. Over het zeilmeisje zijn al heel wat meer topics verschenen.
De affaire Lucassen gaat over de geloofwaardigheid en kandidatenselectie van de derde partij van het land, een partij die soms bovenaan in de peilingen staat, en een partij waarvan ik de hele zomer in tig topics heb moeten aanhoren hoe belangrijk haar 1,5 miljoen aanhangers wel niet zijn. Nu die 1,5 miljoen aanhangers door Lucassen zijn opgelicht (een 'crimefighter' verzwijgt eigen criminele achtergrond tegen publiek én eigen leider), maar hij tóch in de fractie mag blijven en zo bovendien de kamermeerderheid van regeer- en gedoogpartijen behouden blijft, is dat toch heel groot nieuws?
Waarbij het aantal topics ook komt door de lange bedenktijd die Wilders en Lucassen hebben genomen.
Inderdaad er gaat nu niks gebeuren maar in het CDA weet de ruim een derde van de leden nu weer heel goed waarom ze tegen dit experiment hebben gestemdquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik koester niet de illusie dat het kabinet ten val komt. Maar ik hoop dat er een belletje is gaan rinkelen bij het CDA en de VVD.
Nee, het gebruik van foto's van vrouwen die ooit waren ingeschreven en nooit toestemming hebben gegeven voor het gebruik van die foto's. En de boete was de hoogst mogelijke, 256K, dus het werd wel degelijk als een ernstige zaak beschouwd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fraude, fraude, het lijkt over het gebruik van stockfoto's te gaan, van vrouwen die niet aan het daten waren. Zoiets.
Het is tegenwoordig al activisme als er een beetje wordt gegraven in het verleden van politici?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef mlg het volgende:
Links verplaatst zich naar activisme. Gevaarlijke constatering.
Wiens vragen negeer ik?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent gevaarlijk, je negeert volkomen zijn (toch valide) vragen, en valt hem aan om z'n persoon. Iets wat totaal irrelevant is voor Nederland.
Zoals mlg al zegt, activisme, gevaarlijk.
Ja, door dat activistische GeenStijl, walgelijk links bolwerk dat het er isquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig al activisme als er een beetje wordt gegraven in het verleden van politici?
Je ridiculiseert iets van belang om een accusatie waar amper wat over bekend is, puur omdat het past binnen je eigen politieke tunnelvisie. Wacht eens even, is dat niet iets waar je anderen (PVV) juist van beticht?quote:
9 uur.quote:
Publieke omroep hè, dus links!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, door dat activistische GeenStijl, walgelijk links bolwerk dat het er is
Heeft fuck all uit te staan met links of rechts, maar die slachtofferrol waar je in kruipt past je wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Boehoehoe ze pakken mijn geliefde PVV aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is links gefrustreerd, ze zijn allemaal stik jaloers op het feit dat Wilders het toch weer is gelukt om de boel bij elkaar te houden. Bij Cohen was de boel allang geëscaleerd.
Kun jij een post quoten waarin dat gesuggereerd wordt? Zo neen dan is dit de zoveelste post van jouw hand die enkel klinkklare onzin bevat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand komt aan de PVVDquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Boehoehoe ze pakken mijn geliefde PVV aan.
Mlg en Voorschrift hebben het opeens over links dat activistisch wordt, daarmee duidelijk doelend op de onthulling van wéér een PVV'er met een dubieus verleden. Echter, die onthulling kwam uit het Geenstijl-kamp, die daarmee dus als links wordt weggezet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun jij een post quoten waarin dat gesuggereerd wordt? Zo neen dan is dit de zoveelste post van jouw hand die enkel klinkklare onzin bevat.
Het is echt te bizar voor woorden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:28 schreef maartena het volgende:
Vandaag dus weer een PVV-er met een niet-zo-koosjer spam verleden in Hongarije blijkbaar?
Ik begin me daadwerkelijk af te vragen of de Mafia nog steeds een criminelere organisatie is dan de PVV....
Ja, dat doet de PVV ook. En de PVV staat voor het hard aanpakken van dergelijke elementen, zonder genade! Dus waarom doen ze dat niet in eigen kring?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ridiculiseert iets van belang om een accusatie waar amper wat over bekend is, puur omdat het past binnen je eigen politieke tunnelvisie. Wacht eens even, is dat niet iets waar je anderen (PVV) juist van beticht?
Ach ja, de pot verwijt de ketel, we kennen niet anders.
Nee, links exploreert dit verhaal om een soort pleidooi te maken om aan te tonen dat de PVV niet deugt. Geenstijl staat hierin buiten beschouwing.quote:
Bij Cohen zitten geen 5 criminelen in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is links gefrustreerd, ze zijn allemaal stik jaloers op het feit dat Wilders het toch weer is gelukt om de boel bij elkaar te houden. Bij Cohen was de boel allang geëscaleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |