abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88774122
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Wat een aannames. Terwijl je in dezelfde zin aannames veroordeeld.
Doe je het alweer, jezelf tegenspreken.
Je verwijt een ander van wat je zelf ook doet. Jij lijkt er immers vanuit te gaan dat Lucassens buurtgenoten de boel hebben opgeklopt. Nietwaar?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:40:50 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_88774339
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is voor een beginnende partij waarschijnlijker dat er allerlei rare types in zitten, dat durf ik zo aan te nemen, maar het gaat er ook om hoe je die partij begint. Je kunt een democratische structuur hebben, leden, dat soort dingen en dan heb je vanzelf al een natuurlijke screening, die niet waterdicht is, maar toch. De PVV is geen democratische partij, maar een politieke organisatie waarin de "volksvertegenwoordigers" worden aangewezen door de grote leider Geert Wilders, daar is niet die natuurlijke screening en de kans op rare types is groter. Daarnaast is de PVV heel expliciet een "macho"-organisatie, dus de kans op agressieve onruststokers is ook weer groter.
Inderdaad, ik ben benieuwd hoeveel "foute" D'66ers in de jaren zestig aan het licht zijn gekomen. Ik gok geen een.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 16 november 2010 @ 12:41:39 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88774372
Wat heeft hij nou precies allemaal gedaan? Sex met jonge meisjes? geplast in brievenbussen? Waarom dan?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_88774393
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef Paul het volgende:
Wat heeft hij nou precies allemaal gedaan? Sex met jonge meisjes? geplast in brievenbussen? Waarom dan?
Omdat hij zichzelf niet in de hand kan houden blijkbaar.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88774471
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je verwijt een ander van wat je zelf ook doet. Jij lijkt er immers vanuit te gaan dat Lucassens buurtgenoten de boel hebben opgeklopt. Nietwaar?
Nee...

Voor de 2de keer, ik vroeg dat me dat af, en aan jou.
Wat zit je dwars kerel dat je dit zo door drukt?
pi_88774513
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:44 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee...

Voor de 2de keer, ik vroeg dat me dat af, en aan jou.
Wat zit je dwars kerel dat je dit zo door drukt?
Ik hekel gewoon de dubbele moraal van de gemiddelde PVV-stemmer.
pi_88774575
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik hekel gewoon de dubbele moraal van de gemiddelde PVV-stemmer.
En daarom ga je mij zomaar wat in de schoenen schuiven... juist. Weer die herkenbare zelf aangemeten superioriteit van links.

Dan nog een side note voor je: ik stem VVD.
pi_88775367
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En daarom ga je mij zomaar wat in de schoenen schuiven... juist. Weer die herkenbare zelf aangemeten superioriteit van links.

Jij betrekt de discussie op jezelf en manouvreert je vervolgens in een slachtofferrol. Jij moet zo nodig de kwestie Lucassen rechtlullen.
pi_88775709
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

Jij betrekt de discussie op jezelf en manouvreert je vervolgens in een slachtofferrol. Jij moet zo nodig de kwestie Lucassen rechtlullen.
Slachtoffergedrag, schijnt de moderne bange blanke mannen ziekte te zijn, je ziet dat wel in meer landen tegenwoordig.
pi_88775891
Deel 12 :D
pi_88776546
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
Met een TT die van een PVV'er afkomstig zou kunnen zijn. :D
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88777861
onder het motto van 3 strike's ur out. Mag de PVV wat mij betreft het land verlaten.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:14:50 #13
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88777888
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

gezien de gemiddelde fokker zou ik dingen in mensen hun schoenen schuiven en morele superioriteit aannemen eerder een rechts trekje noemen hoor.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_88777924
http://player.omroep.nl/?aflID=11718239

gisterenavond Pownews, stukje Wilders, die wil zich niet meer in het ootje laten nemen
(je moet even zoeken want weet niet hoe ik dat fragment kan neerzetten hier)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_88778441
quote:
zat ik ook al te denken _O-
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:29:16 #16
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88778534
quote:
'Geloofwaardigheid Wilders aangetast door Lucassen'
Uitgegeven: 16 november 2010 14:09
Laatst gewijzigd: 16 november 2010 14:15
AMSTERDAM - De geloofwaardigheid van PVV-leider Geert Wilders is aangetast door zijn besluit om het in opspraak geraakte kamerlid Eric Lucassen in de fractie te houden. Dat vindt maar liefst 92 procent van bijna 43.000 deelnemers aan een peiling op NU.nl.
© ANP

Wilders besloot maandag om Lucassen een tweede kans te geven als fractielid van de PVV. De parlementariër heeft wel zijn woordvoerderschappen op de gebieden Wijken en Defensie af te nemen.

Lucassen kwam eerder deze maand in opspraak nadat voormalige buurtgenoten hadden geklaagd over bedreiging en intimidatie door de ex-militair. Tegen Lucassen werd meermalen aangifte gedaan, nadat hij onder meer het gehoorapparaat van een bejaarde man zou hebben vernield, en had gedreigd door iemands brievenbus 'te pissen'.

Ontucht

Korte tijd later onthulde RTL Nieuws bovendien dat hij in 2002 als sergeant en instructeur bij de Koninklijke Landmacht is veroordeeld wegens ontucht met twee vrouwelijke ondergeschikten in opleiding.

Meerderheid

Wilders raakte door de affaire in een lastig parket. Als hij Lucassen uit de PVV-fractie zou verwijderen, maar het kamerlid zijn zetel zou weigeren af te staan, zou het kabinet zijn minimale gedoogmeerderheid van 76 zetels verliezen.

Anderzijds is de affaire slecht voor het imago van de PVV, waarvan verschillende andere kamerleden al eerder in verband werden gebracht met bedreiging of geweld. Zo ging Hero Brinkman eerder een barman in de Haagse sociëteit Nieuwspoort te lijf.

Ook bracht zijn fractiegenoot Marcial Hernandez in september een nacht door in een politiecel nadat hij in een café een kopstoot zou hebben uitgedeeld.

Geloofwaardigheid

Een zeer ruime meerderheid van de lezers van NU.nl die deelnamen aan een peiling op de nieuwssite blijkt te vinden dat Wilders' beslissing om Lucassen te handhaven de geloofwaardigheid van de PVV-leider heeft aangetast. Binnen 24 uur reageerden bijna 43.000 mensen op die stelling. Maar liefst 92 procent vind dat Wilders een kras heeft opgelopen.
http://www.nu.nl/politiek(...)getast-lucassen.html

Die 8% die vindt van niet. :')
pi_88778729
Jammer dat bij de PVV nu ook al de thee-mentaliteit heerst.
Veel praten, met de mantel der liefde bedekken, geen actie ondernemen en ondertussen straatterroristen in de fractie laten. Geen wonder dat steeds meer mensen zich gedesillusioneerd van de politiek afwenden.

De criminaliteitcijfers onder de PVV-fractieleden liggen trouwens hoger als bij de Marrokanen.
pi_88778898
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Pool het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/politiek(...)getast-lucassen.html

Die 8% die vindt van niet. :')
Die 8% vond Wilders sowieso al niet geloofwaardig.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88778937
quote:
Als het over Tofik Dibi ging zaten we nu bij deel 35
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:52:52 #20
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88779492
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Als het over Tofik Dibi ging zaten we nu bij deel 35
Die gespeelde verbazing over het aantal vervolgtopics is inderdaad een beetje irritant. Over het zeilmeisje zijn al heel wat meer topics verschenen.

De affaire Lucassen gaat over de geloofwaardigheid en kandidatenselectie van de derde partij van het land, een partij die soms bovenaan in de peilingen staat, en een partij waarvan ik de hele zomer in tig topics heb moeten aanhoren hoe belangrijk haar 1,5 miljoen aanhangers wel niet zijn. Nu die 1,5 miljoen aanhangers door Lucassen zijn opgelicht (een 'crimefighter' verzwijgt eigen criminele achtergrond tegen publiek én eigen leider), maar hij tóch in de fractie mag blijven en zo bovendien de kamermeerderheid van regeer- en gedoogpartijen behouden blijft, is dat toch heel groot nieuws?

Waarbij het aantal topics ook komt door de lange bedenktijd die Wilders en Lucassen hebben genomen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:53:39 #21
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88779527
Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat de uitkomst zou zijn als de media eerlijke en objectieve berichtgeving, met een feitelijk 2 kanten verhaal.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:55:50 #22
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88779600
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:53 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat de uitkomst zou zijn als de media eerlijke en objectieve berichtgeving, met een feitelijk 2 kanten verhaal.
De andere kant heeft toch toegegeven dat er twee overtredingen en één misdrijf zijn gepleegd, die vervolgens zijn verzwegen tegen Volk en Leider?

Wat wil je nou nog meer, zieligerd?
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:56:11 #23
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88779612
quote:
2 kanten? Die man stond gisteren 10 minuten lang door het stof te gaan, dat is niet voor niets.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:06:53 #24
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88780048
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef Pool het volgende:

[..]

De andere kant heeft toch toegegeven dat er twee overtredingen en één misdrijf zijn gepleegd, die vervolgens zijn verzwegen tegen Volk en Leider?

Wat wil je nou nog meer, zieligerd?
Hoe zielig als je het over "misdrijf" hebt wat niet meer was dan het overtreden van een "militaire regel". Wat vervolgens in de media en op vele fora's, in collums werd aangehaald als het ernstigste zedendelict aller tijden ala ditroux.
1 week militaire detentie niks gevangenisstraf + 250 euro boete (boete 1)

(boete 2)1 boete van 51 euro, zelfs zonder gordel rijden of door een rood stoplicht rijden ligt nog hoger, voor het hinderlijk achternalopen van een bejaarde met loslopende overal schijtende hond.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_88780095
quote:
Ik heb Lucassens kant van het verhaal al gehoord. De beste man beweert dat er geen sprake was van dreigementen. Hij gedroeg zich enkel ietwat baldadig richting zijn bejaarde buurtgenoten. Dat is uiteraard doodnormaal, de gemiddelde PVV-stemmer wil natuurlijk best met de hand over het hart strijken. Immers, als een allochtone straatterrorist zich baldadig gedraagt, dan wordt dat ook vergeven en vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')