Weer zo'n vrouw met een kort pittig kapselquote:
Dat is het juiste woord: liefquote:
Volgens mij heel lichtjes, al heeft ze helemaal geen make up nodig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Heeft Ilse nou helemaal geen make-up op?
vrouwenvraag
Wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is het juiste woord: lief, niet lekker, niet geil, gewoon ontzettend lief. En leuk ook wel.
Wel iets op haar wangen iig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Heeft Ilse nou helemaal geen make-up op?
vrouwenvraag
Gayquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij heel lichtjes, al heeft ze helemaal geen make up nodig.![]()
Al maar haar haar nog wel wat getemd worden.
ja haar haar is 'wild'... zeker voor haar rock-image in USAquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij heel lichtjes, al heeft ze helemaal geen make up nodig.![]()
Al maar haar haar nog wel wat getemd worden.
Blond met een gat er in. Zou jíj haar laten lopen?quote:
Ik zou der kont volspuiten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Blond met een gat er in. Zou jíj haar laten lopen?
Ja, schaamteloos.quote:
Hij zit inmiddels op een andere zenderquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Tem het volgende:
Conan moest toch weer oprotten van late night?
aha hij is er niet armer van geworden iigquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij zit inmiddels op een andere zender.
Nou ja, TBS is een kabelzender, in tegenstelling tot NBC, dus hij moest wel wat van z'n salaris inleveren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
aha hij is er niet armer van geworden iig
Hij zal nog steeds iedere dag naar de Starbucks en the Red Lobster kunnen denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Nou ja, TBS is een kabelzender, in tegenstelling tot NBC, dus hij moest wel wat van z'n salaris inleveren.
Ik zeg alleen wat alle mannen willen bij Ilse.quote:
Ilse is niet geil geef mij dan Anouk maarquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat alle mannen willen bij Ilse.
Anouk laat ik ook niet koud worden, maar ik vind Ilse batsbaarder.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:07 schreef Tem het volgende:
Ilse is niet geil geef mij dan Anouk maar
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die aan The Killers moet denken?
Wel een lekkere plaat overigens.
Nee, dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die aan The Killers moet denken?
Nee dan gaat ie aan je schedel knabbelen denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Die Simek moet je trouwens ook niet in het donker tegenkomen.
Dan neem ik Ellen ten Damme.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen als ze die geile gouden ghetto-tanden er weer op schuift.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:07 schreef Tem het volgende:
Schitterende kerel inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef marcodej het volgende:
Ik ben geen spelletjesman, maar deze man gun ik het succes.
Ja, dit soort mensen hebben we nodig!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef marcodej het volgende:
Ik ben geen spelletjesman, maar deze man gun ik het succes.
Dat is nou weer geen aanbeveling.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Hij klinkt als de vader van Dries Roelvink
Praten over het concert van Prince in Belgiëquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan het me even niet herinneren, maar wat deed Lodiers daar?
Dat duurde niet heel lang of wel? Ben het compleet vergetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Praten over het concert van Prince in België
MInuut of 3-4 denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat duurde niet heel lang of wel? Ben het compleet vergeten.
Ben ik nu de enige die denkt dat het een enorm saai grafspel is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef marcodej het volgende:
Hij had wel gelijk over al die spellen trouwens: ze duren zo enorrum lang...
Het lijkt me wel een grappig spelletje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef pberends het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat het een enorm saai grafspel is?
Matthijs daarentegen....... over Marc-Marie maar helemaal te zwijgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef JHM het volgende:
Ilse is er de afgelopen jaren op vooruit gegaan zeg ik!
Hij is kaal geworden joh!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Matthijs daarentegen....... over Marc-Marie maar helemaal te zwijgen
"aan het zinken"quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moet gelijk weer denken aan kabouter Wesley bij kapseizen.
quote:
Lucky TV was GENIAALquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:06 schreef Stefan het volgende:
Lucky TV krijgt veel kritiek op Twitter.
Een aangespoelde Sint ivm de gekapseizde sleepboot. Ik vond hem briljant.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben Lucky TV al weer vergeten, wat was er dan zo schokkend?
En terecht.quote:Op maandag 15 november 2010 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, daar was Matthijs niet van gediend.
Jup smaadquote:Op maandag 15 november 2010 19:46 schreef Mike het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Prem dit van plan was te gaan zeggen. Kan 'm wel eens problemen op gaan leveren.
Wat moet die gast vaak in de zeik zijn genomen in de gevangenisquote:Op maandag 15 november 2010 19:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Boy George lijkt wel een vadsige Gerald Joling!
Nou het lijkt me toch wel fijn dat ze het kunnen uitstellen zodat je later veel minder ingrijpende operaties hoeft te doen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit blijf ik een lastig onderwerp vinden. Vooral bij kinderen.
Zeker. Enerzijds best begrijpelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit blijf ik een lastig onderwerp vinden. Vooral bij kinderen.
Ongetwijfeld, maar ik snap de commotie eromheen wel. Het blijven kinderen, dit, en ik weet niet of die in staat zijn dit soort keuzes te maken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nou het lijkt me toch wel fijn dat ze het kunnen uitstellen zodat je later veel minder ingrijpende operaties hoeft te doen.
Ik kan het mezelf ook niet voorstellen, maar kan wel enigszins begrijpen dat je zo verkeerd in je vel zit dat dit een oplossing is. Wat dat betreft is het goed dat er zulke oplossingen bestaan en is het ook goed dat ze er vrij open over kunnen praten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker. Enerzijds best begrijpelijk.
Maar aan de andere kant denk: Doe eens eum normaal!:')
Als je ze hoort praten weten ze echt wel waar ze het over hebben hoorquote:Op maandag 15 november 2010 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik snap de commotie eromheen wel. Het blijven kinderen, dit, en ik weet niet of die in staat zijn dit soort keuzes te maken.
De zak van sinterklaas deed zelf ook mee. Sint werd een beetje opgewonden van die kleine meisjes.quote:
De zak van Sinterklaas deed zelf ook mee met het liedje...quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De zak van sinterklaas deed zelf ook mee. Sint werd een beetje opgewonden van die kleine meisjes.
Tja het is toch min of meer een bisschop hoe je het wendt of keert.quote:Op maandag 15 november 2010 19:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De zak van sinterklaas deed zelf ook mee. Sint werd een beetje opgewonden van die kleine meisjes.
Fokke & Sukke ook.quote:
Idd zeg, vreselijkquote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef borisz het volgende:
Oh alle matige 'grappenmakers' op een rijtje.
Dat was mijn enige glimlachje.quote:
Anders is het zo stil in de zaalquote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef marcodej het volgende:
Waarom lachen die gasten altijd zo overdreven...
Volume maken, dat lijkt aanstekelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 18:46 schreef marcodej het volgende:
Oh jee, vier Antillianen aan 1 tafel, als dat maar goed gaat.
Hoe durf je ?quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
En Richard Pryor vind ik meestal ook al geen dijenkletser.
Iemand moet het doen in hun geval. Deze gasten zaten toch ook in dat comedy programma dat een tijd terug op tv was? Dat was echt niet te doen gewoon, pijnlijk slechtquote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef marcodej het volgende:
Sorry, ik ben meer een Teeuwen-mannetje. Of Finkers.quote:
Dit was wel van een andere orde, wat Prem riep kon echt niet door de beugel. En hij zit er als tafelheer als mede presentator ook nog.quote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef marcodej het volgende:
Waarom grijpt Mathijs nu wel in, en niet als een van zijn discussies uit de hand loopt?
Zeggen dat hij heeft gehoord dat een Volkskrant-columnist aan kleine kindjes zit.quote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef giessss het volgende:
Shit ik heb het gemist, wat heeft prem gedaan?
Hij zei dat Jean-Pierre Geelen het met kleine kinderen doet.quote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef giessss het volgende:
Misschien voelt hij zich persoonlijk verantwoordelijk voor de keuze van tafelheer/-dame?quote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef marcodej het volgende:
Waarom grijpt Mathijs nu wel in, en niet als een van zijn discussies uit de hand loopt?
hij sprak over de piemels van negersquote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef giessss het volgende:
Klopt, hoewel ik die oorwassing op het eind ook een beetje pijnlijk vond. Kon ook buiten beeld.quote:Op maandag 15 november 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit was wel van een andere orde, wat Prem riep kon echt niet door de beugel. En hij zit er als tafelheer als mede presentator ook nog.
Exact! Ik ga mee, dát dan weer wel.quote:Op maandag 15 november 2010 20:19 schreef tong80 het volgende:
Nu naar de grootste nederlandse komiek op RTL-7. Hugo Borst zie ik wel in de herhaling.
Of hij heeft nu meerdere keren gehoord gekregen dat hij het niet meer uit de hand kan laten lopen?quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich persoonlijk verantwoordelijk voor de keuze van tafelheer/-dame?
Hij gaf hem nog een keer de kans om zich te herstellen. Vond ik wel goed.quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik die oorwassing op het eind ook een beetje pijnlijk vond. Kon ook buiten beeld.
Nja, kun je over twisten inderdaad. Ik denk dat Mathijs zich er nog nadrukkelijk van wilde distantiëren, wellicht ingefluisterd vanuit de redactie, maar hij zag er wel oprecht pissed uit toen hij afsloot.quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik die oorwassing op het eind ook een beetje pijnlijk vond. Kon ook buiten beeld.
Ideaal voor bi-meisjes, zo'n meisje-jongen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een knapperd, die jongen in het blauw
De echte of die LuckyTV? www.luckytv.nlquote:Op maandag 15 november 2010 20:23 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand waar ik dat laatste fragment met rutte en die engelsman terug kan zien?
Straks op Uitzending Gemist en morgen op YouTube?quote:Op maandag 15 november 2010 20:23 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand waar ik dat laatste fragment met rutte en die engelsman terug kan zien?
ik weet wat je denkt.. TUNEEENNquote:
haha bedankt; jammer dat het niet echt isquote:Op maandag 15 november 2010 20:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
De echte of die LuckyTV? www.luckytv.nl
Nick Clegg spreekt trouwens prima Nederlandsmaargoed
Tja fijn hoor dat de verzekering dit dekt...quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef TheFamousMan het volgende:
die twee lijken gewoon precies jongens...
dat gezicht, en die stem, het is gewoon precies een jongen!
Wat ik nu niet snap...Kun je goeddoeme zelf je naam kiezen. En dan noem je je Freddiequote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef Peachcore het volgende:
Freddie (één van die genderjongeren) is een vriend van mij. Ze weten echt wel waar ze het over hebben, als je al sinds je een peuter bent wéét dat je in het verkeerde lichaam zit. Al sinds ik hem ken (zo'n 2 jaar), was hij al echt een jongetje. En mijn stem was op tv.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
CENSUUR?!!??!!!
Ze hebben het stuk er gewoon uitgeknipt!
Idd, echt dom ditquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Me_Wesley het volgende:
Kut en ik was er speciaal voor gaan zitten![]()
Dan morgen maar op Dumpert.
What the hell, serieus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
CENSUUR?!!??!!!
Ze hebben het stuk er gewoon uitgeknipt!
Niks daarvan, Prem moet blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
What the hell, serieus?
Misschien dat ze ermee duidelijk willen maken dat ze zich er echt van distantiëren, maar vind het toch ook wel erg laf om maar gewoon in de uitzending te gaan zitten knippen... Nodig die schreeuwer dan gewoon eens niet uit of zo.
Oh van mij mag 'ie ook zeker blijven, maar ze kennen Prem op de DWDD-redactie toch ook al wel wat langer dan vandaag? Je weet van tevoren dat hij nogal 'ns ongenuanceerd uit de bocht kan vliegen, dus om dat er dan achteraf uit te gaan zitten knippen... Neem als redactie dan ook je verantwoordelijkheid.quote:
Idd, ben sowieso tegen achteraf er in zitten knippen, DWDD heeft dit al eens eerder gedaan weet alleen niet meer met welk item dat wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh van mij mag 'ie ook zeker blijven, maar ze kennen Prem op de DWDD-redactie toch ook al wel wat langer dan vandaag? Je weet van tevoren dat hij nogal 'ns ongenuanceerd uit de bocht kan vliegen, dus om dat er dan achteraf uit te gaan zitten knippen... Neem als redactie dan ook je verantwoordelijkheid.
De Volkskrant is inderdaad een dagblad dat heel wat imagoschade moet inhalen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:37 schreef Sloggi het volgende:
Die NRC-man had gelijk wat betreft de betrouwbaarheid van de Volkskrant, kan me alleen voorstellen dat zijn collega van de VK er niet blij mee is als het op TV wordt gezegd.
Zendt DWDD met enkele seconden vertraging uit?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, ben sowieso tegen achteraf er in zitten knippen, DWDD heeft dit al eens eerder gedaan weet alleen niet meer met welk item dat was
inderdaad, triestquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:57 schreef Paul het volgende:
Ze hebben het einde ook wel mooi weggeknipt
Zelfs de Surinamers moeten Prem niet.quote:
Alsof dat mag van Matthijsquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef henkde_j het volgende:
LuckyTV moet morgen Prem even aanpakken. Dat kunnen ze niet laten liggen
Prem moet zijn baan als advocaat oppikken en van de schijnwerpers vandaan blijven.quote:
Hugo Borst speelt op de bal, Prem altijd op de man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef Paul het volgende:
Bekkie over Prem, hij is naast Hugo Borst de leukste tafelheer
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou Prem zelf nog gewild hebben dat het eruit gehaald werd?
Hij baalde er flink van zelf, maar hij lijkt me niet het type dat met de staart tussen de beentjes gaat laten knippen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou Prem zelf nog gewild hebben dat het eruit gehaald werd?
En juist door deze actie krijgen ze nog meer gezeik dan dat ze verwacht hadden...quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij baalde er flink van zelf, maar hij lijkt me niet het type dat met de staart tussen de beentjes gaat laten knippen.
Zal wel de redactie oid zijn die bang zijn voor gezeik.
Hugo kwam tegen Henny Huisman ook met gestrekt been inquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hugo Borst speelt op de bal, Prem altijd op de man.
Laatstgenoemde had veel eerder een rode kaart moeten krijgen. Wat een Johan... (als dat nog een understatement is...)
Is wel zo, maar kan me ook voorstellen als je al baalt van zulke uitingen, dat je dat wel wil laten blijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En juist door deze actie krijgen ze nog meer gezeik dan dat ze verwacht hadden...
Nee, hij maakt inderdaad alleen dat opmerking dat hij het niet als tafelheer bij DWDD had moeten zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef Stefan het volgende:
Prem neemt in PowNews iig niet zijn woorden terug
http://player.omroep.nl/?aflID=11718239
Goed onthouden, DIT GA IK SNEL TWITTEREN!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:22 schreef Stefan het volgende:
Echte Jannen, luisteren vanaf 4 min
http://premtime.ntr.nl/20(...)st-bij-echte-jannen/
Zal 'm hier ook even posten dan:quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:07 schreef DrDentz het volgende:
Nu leggen ze er wel nadruk op
DWDD knipt gênant fragment uit herhaling
Hij heeft in ieder geval wel zelfspot.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Zal 'm hier ook even posten dan:
[ afbeelding ]
Maar dat zou best ook wel eens exact de bedoeling kunnen zijn van deze valse meneer. Zoveel rook opwerpen dat niemand meer ziet dat jij het zelf bent die het vuurtje smeulende houdt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef Ringo het volgende:
Overigens, dat Prem zijn standpunt voor de camera van PowNews als een politicus blijft herhalen (zonder daadwerkelijk terug te nemen wat ie zei, of spijt te betuigen) doet mij toch twijfelen aan de absolute onwaarheid van zijn opmerking.
Thx zal s zoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:48 schreef NoBody122 het volgende:
Of gewoon even googlen op De.Wereld.Draait.Door.S06E51.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT.
Je komt dan ongetwijfeld snel een rapidshare-achtig linkje tegen.
Ondertussen heeft de VARA, na overleg met Geelen en Prem, de hele uitzending weer online gezet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef msnk het volgende:
Kijk je een keer niet wordt de hh gecensureerd
quote:Komende seizoen geen prem meer bij dwdd, zowel niet als tafelheer en ook niet als gast... zegt eindredacteur dwdd op radio 1
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/remyvanmannekes/status/4494256630661120
[..]
Idd sukkels hier die blij zijn, krijgen we straks die Helina v Reijn weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Nu krijgen we nog meer Giovanca's die de hele uitzending hun mond dichthouden.
Daar erger ik me dus niet aan. Prem was sowieso wel weer lekker bezig want hij viel ook bijna flauw door adem te kort toen hij in het begin gesprek weer boos op de Pvv werdquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Nu krijgen we nog meer Giovanca's die de hele uitzending hun mond dichthouden.
Haar vind ik niks aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef Paul het volgende:
Idd sukkels hier die blij zijn, krijgen we straks die Helina v Reijn weer
[ afbeelding ]
[quote]Ja leuk, dus wat jou betreft kan je net zo goed niemand er neerzetten als tafelheer/vrouwquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar erger ik me dus niet aan
Als ze inhoudelijk reageren wel, maar als er zomaar wat wordt geroepen dan heb ik inderdaad liever geen tafelheer. Sowieso zit er bijna nooit een tafelheer die met kritische vragen komt gebaseerd op feiten (Dus niet de prems en Mulders). Een gast bij DWDD wordt vrijwel altijd in de watten gelegd zodat ze hun versie van hetverhaal maar zo goed mogelijk kunnen vertellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Paul het volgende:
[..]
[quote]Ja leuk, dus wat jou betreft kan je net zo goed niemand er neerzetten als tafelheer/vrouw
Eens! Alleen mannen dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef Michie_ het volgende:
Eigenlijk zouden alleen Jan Mulder, Jort Kelder, Hugo Borst, Marc Marie, Prem, Beau van ErvenDorens en misschien Martin Simik, Giel Beelen, Johan Derksen als tafelheer mogen aanschuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |