Live sterven op tv wordt het helemaal in 2011.quote:
eensquote:
Nou! Er liepen al horden mensen door beeld die kant op.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Stansfield het volgende:
John de Mol was wel alert toen die persoon onwel werd.
Ja John schrok ervan..quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Stansfield het volgende:
John de Mol was wel alert toen die persoon onwel werd.
Dat heeftie volgens mij niet geleerd van z'n pappie en mammie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Patch het volgende:
Het had de Mol gesierd als ie was opgespringen om te helpen.
Jij zit echt met je vergrootglaasje te kijken he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Patch het volgende:
Ja, of hij laat het gewoon over aan de mensen die weten wat ze moeten doen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Patch het volgende:
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij zit echt met je vergrootglaasje te kijken he?
Juist als iemand onwel wordt kun je beter de mensen die daar voor aanwezig zijn aan het werk laten gaan i.p.v. in de weg lopen omdat de camera draait.
Doe nu eens iets aan dit lijstje joh. Het staat zo sneu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Vaste tafelgasten zijn:
• Giel Beelen, radio-dj
• Hugo Borst, schrijver, redacteur en (voetbal)criticus
• Candy Dulfer, saxofoniste
• Carice van Houten, actrice
• Sophie Hilbrand, presentatrice en actrice
• Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
• Yvon Jaspers, presentatrice
• Jort Kelder, columnist en presentator
• Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist
• Halina Reijn, schrijfster en actrice
• Martin Simek, Radio en TV presentator
• Maarten van der Weijden, zwemmer
Zijn er een aantal gestopt dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe nu eens iets aan dit lijstje joh. Het staat zo sneu.
Van wat ik begrepen heb heeft die persoon een hypo gehad en is flauwgevallen aldus die fokke en sukke op twitterquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Het programma duurde te lang voor die vallende persoon
het viel me mee dat ie niet erbij vermeldde dat ze live televisie maken en er dus van alles kan gebeurenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Het programma duurde te lang voor die vallende persoon
quote:
Moet die man niet eens wat langer slapen? Die ogen van hem zijn geen gezicht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Hugo was niet spraakzaam. Sterker nog, hij zat er bij als een zoutzak.
Op 3 secondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zag er eng uit. Je ziet haar direct achter Matthijs.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een hypo? Dan ga je op willekeurige plekken en momenten heel luid "JAZEKER DE HYPOTHEKER" roepen als je dat hebt?
Komt ook een beetje door de haarverf. Overigens zaten de De Molletjes ook goed in de glans en verf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:59 schreef overflow- het volgende:
[..]
Moet die man niet eens wat langer slapen? Die ogen van hem zijn geen gezicht.
idd, verrassende vragen. Ik geloof dat de De Mols dat ook vonden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef Arcee het volgende:
De vragen van Hugo aan de De Mols waren wel interessant. Die kwamen voort uit zijn programma Over Vaders en Zonen.
Maar bij Giphart zei hij vrijwel niks idd.
Volgens mij is het een man, die met dat ruitjesblouse die achterover hangt. Die is al weg bij het shot op Mattijs...quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is toch echt een vrouw lijkt me.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
V
[..]
Volgens mij is het een man, die met dat ruitjesblouse die achterover hangt. Die is al weg bij het shot op Mattijs...
ach ja, als je wat dikker bent wordt het op een gegevens moment ook wat vormloosquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is toch echt een vrouw lijkt me.
Pa vond het geloof ik zelfs wat te dichtbij komen. Hij is natuurlijk geen diepgang gewend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef snellejelle het volgende:
idd, verrassende vragen. Ik geloof dat de De Mols dat ook vonden.
Komt van wiki.fok.nl. Dat mag donroyco veranderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef Stali het volgende:
Doe nu eens iets aan dit lijstje joh. Het staat zo sneu.
Freaky dat me dat niet was opgevallenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is het mooie van de Wiki nou niet juist dat iedereen de OP erin kan veranderen? Dat hoeft Donroyco niet te doen natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Komt van wiki.fok.nl. Dat mag donroyco veranderen.
Waar is die nou weer mee bezig :/quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
'Dikkerds kosten meer dan rokers'quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het juist meesterlijk dat Hugo er altijd als een zwerver uitziet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:59 schreef overflow- het volgende:
[..]
Moet die man niet eens wat langer slapen? Die ogen van hem zijn geen gezicht.
Ik vind de "strijd" die BN'ers zogenaamd leveren sowieso wel apart. Die gasten zijn allang binnen en hoeven zich echt niet meer druk te maken om een of andere wedstrijd. Vervolgens die overenthousiaste nep-reacties... gaat echt nergens over dit programma van De Molquote:
Dus jij kijkt?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind de "strijd" die BN'ers zogenaamd leveren sowieso wel apart. Die gasten zijn allang binnen en hoeven zich echt niet meer druk te maken om een of andere wedstrijd. Vervolgens die overenthousiaste nep-reacties... gaat echt nergens over dit programma van De Mol.
"Heb je het zelf bedacht John?"quote:
Goed bedacht John!quote:Schlag den Raab is adapted in the following countries: United Kingdom, Italy, Sweden, Finland, USA, France, Spain, Belgium, Croatia, Denmark and Romania.
Prima, ga je gang, ik ben daar niet geregistreerd.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:12 schreef Omniej het volgende:
Is het mooie van de Wiki nou niet juist dat iedereen de OP erin kan veranderen? Dat hoeft Donroyco niet te doen natuurlijk...
Ik ben niet degene die de behoefte voelt de OP te wijzigen hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Prima, ga je gang, ik ben daar niet geregistreerd.
LOLquote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
"Heb je het zelf bedacht John?"
"bla bla bla ... uit onze denktank"
![]()
Programma bestaat al bijna 5 jaar in Duitsland als "Schlag den Raab.
[..]
Goed bedacht John!
Nee, ik hou het lekker bij Bonje met de Buren en de andere hulpprogramma's van John Williams.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond in DWDD:
- Anne van Zon en Roel van Dael over de documentaire 'Anne vliegt'.
- Janine van den Ende en Erwin Olaf over de foto-expo in het DeLaMar-theater.
- Jan Mulder, Arie Boomsma en Robert de Hoog over hun favoriete vrouw.
Muziek is er van Wende Snijders en tafelheer is Prem Radhakishun.
Gratis amusement. Nu moet Matthijs haar alleen nog boos maken.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Gilles de la Tourette, altijd grappig
Het sarcasme ontgaat u, V?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef Verbal het volgende:
Ik zou nog net iets lulliger doen over een meisje van 11. Internetlosers
V.
Sorry, ik ging er vanuit dat Matthijs goedkoop wilde scoren, maar hij lijkt oprecht dit keer.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:40 schreef Stali het volgende:
Het ontging mij in ieder geval wel. Het is niet eens een klein beetje grappig.
Ik zag Youpie toch wel zitten, hoor.quote:
Ja, sommigen zijn prettig opgehaald.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:55 schreef Stali het volgende:
Ik vind ze juist heel mooi neergezet. Bijna stijlvoller dan ze in werkelijkheid zijn.
Als je jezelf ziek meldt.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef TLC het volgende:
Sinds wanneer kun je vrij krijgen van school
In April is ze de paashaas.quote:
juist met grote tieten is het wanstaltig ordinair.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef sander89 het volgende:
Dat pakje van die zangeres staat haar echt niet, helaas maar daarvoor heb je grotere tieten nodig.
Ja, te groot is ook niet mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
juist met grote tieten is het wanstaltig ordinair.
Ongelofelijke zwetsaap, zeg. En toch is ie tof.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Arie moet z'n uiterlijk weer compenseren door de intellectueel uit te hangen
Mwoah, dat jij Susan Sontag niet kent lijkt me meer jouw defect.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Arie moet z'n uiterlijk weer compenseren door de intellectueel uit te hangen
Jah dat heb ik nu ook. Ik wil hem niet sympathiek vinden. Maar toch is hij hetquote:Op woensdag 10 november 2010 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijke zwetsaap, zeg. En toch is ie tof.
Hoi Arie.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, dat jij Susan Sontag niet kent lijkt me meer jouw defect.
en lelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een welbespraakte en belezen vrouw, Janine v/d Ende
Een echte "oorlog is gaaf en je kunt niet doodgaan en doe allemaal mee!"-film.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef marcodej het volgende:
The Hurt Locker, enorm overschatte film.
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:27 schreef Scuidward het volgende:
Wel een mooi verhaal van die film over dat meisje.
quote:
Op zondag 12 december is de jeugddocumentaire te zien in Dokument Junior rond 13.45 uur op Nederland 3.
Ik vond het maar sentimenteel geleuter. Wat is er nou zo bijzonder aan dat kind? Dat ze wat tikjes heeft? Lekker boeiend. Maar ondertussen wordt ze wel als een of andere gestoord kind behandeld. En die Mattijs die ineens kinds ging zitten praten. "Je hebt zeker wel een vriendje al he?"quote:Op donderdag 11 november 2010 00:27 schreef Scuidward het volgende:
Wel een mooi verhaal van die film over dat meisje.
Maar ik zag het verhaal meer als een gepest kind denk ik, en Matthijs vind ik soms wel aparte trekjes hebben jaquote:Op donderdag 11 november 2010 00:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond het maar sentimenteel geleuter. Wat is er nou zo bijzonder aan dat kind? Dat ze wat tikjes heeft? Lekker boeiend. Maar ondertussen wordt ze wel als een of andere gestoord kind behandeld. En die Mattijs die ineens kinds ging zitten praten. "Je hebt zeker wel een vriendje al he?"
Echt effect-tv![]()
Dat is gewoon simpele psychologie om contactgroei te krijgen met het kind en zodat ze zich prettiger voelt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond het maar sentimenteel geleuter. Wat is er nou zo bijzonder aan dat kind? Dat ze wat tikjes heeft? Lekker boeiend. Maar ondertussen wordt ze wel als een of andere gestoord kind behandeld. En die Mattijs die ineens kinds ging zitten praten. "Je hebt zeker wel een vriendje al he?"
Echt effect-tv![]()
En denk je dat dat kind het niet door heeft? Een kind ziet heus wel dat MvN tegen haar ineens anders doet dan tegen een volwassene. Dat bevordert juist de afstand met een kind...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is gewoon simpele psychologie om contactgroei te krijgen met het kind en zodat ze zich prettiger voelt.
Van Nieuwkerk had niet echt de goede aanpak, maar dat werd goedgemaakt door het meisje zelf en ook door haar meester.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
En denk je dat dat kind het niet door heeft? Een kind ziet heus wel dat MvN tegen haar ineens anders doet dan tegen een volwassene. Dat bevordert juist de afstand met een kind...
Dat was idd wel interessant ja, dat zoiets zoveel effect kan hebben. Maar daar deed MvN dan weer veel te weinig mee. En dat pesten was geloof ik niet de oorspronkelijk insteek en dus meer bijzaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar ik zag het verhaal meer als een gepest kind denk ik,
Het was een leuk meisje ja en ik vind het jammer dat ik geen dochter heb die ik kan uithuwelijken aan die ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk had niet echt de goede aanpak, maar dat werd goedgemaakt door het meisje zelf en ook door haar meester.
Pas op hoor, want toen ik hierboven iets dergelijks suggereerde werd dat niet op waarde geschat.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik baal er trouwens wel van dat dat meisje niet gewoon even een paar scheldwoorden demonstreerdeOf in ieder geval even zo'n Michael Jackson-tic voordeed op de tafel. Waar zijn de tijden dat het nog gewoon Kermis kon zijn?
![]()
Oei. De internet morality police achter je aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pas op hoor, want toen ik hierboven iets dergelijks suggereerde werd dat niet op waarde geschat.
Pfff, die losers slapen nu toch. En ik heb bek-up van een mod, dus wie maakt mij wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pas op hoor, want toen ik hierboven iets dergelijks suggereerde werd dat niet op waarde geschat.
Held. Sorry zeggen en in het holst van de nacht weer even met iemand hobbelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet al te lastig in zijn gevalquote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef pberends het volgende:
Prem kan beter Engels dan Nederlands.
Het was idd geen slechte film, maar zeker geen pareltje. Beetje overschat, omdat het nu eenmaal leuk is om een "ondergewaarde" film goed te vindenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een echte "oorlog is gaaf en je kunt niet doodgaan en doe allemaal mee!"-film.
Overigens vond ik 't wel een redelijke film, maar zeker niet Oscarwaardig idd.
De hele week vind ik ze al goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:56 schreef msnk het volgende:
Een van de beste tv draait door in een lange tijd
Ajax en Triggerfingerquote:Vanavond is Jaap de Groot te gast. Hij is sportjournalist bij De Telegraaf en heeft het in de uitzending over Johan Cruijff en Ajax.
Mart Smeets en Tim Knol vieren de 65e verjaardag van Neil Young in de uitzending.
Muziek is er van Triggerfinger uit België.
Lachuhhhhh, nu nog Derksen bij P&W over Ajax, dat zou helemaal leuk zijn.quote:Vanavond is Jaap de Groot te gast. Hij is sportjournalist bij De Telegraaf en heeft het in de uitzending over Johan Cruijff en Ajax.
quote:
Kom op ... je gaat toch niet janken!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu maar voor Martje hopen dat Theo Maassen niet aanwezig is, de vorige keer heeft ie een week het schaamrood op z'n kaken gehad.
Theo 'De trots van Eindhoven' Maassen
Ik zie hem die gestolen prijs nog teruggevenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu maar voor Martje hopen dat Theo Maassen niet aanwezig is, de vorige keer heeft ie een week het schaamrood op z'n kaken gehad.
Theo 'De trots van Eindhoven' Maassen
Jij komt ook uit Eendhoven?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kom op ... je gaat toch niet janken!
Dat is aardig van je.quote:Op donderdag 11 november 2010 02:52 schreef Stali het volgende:
Jij was wel goed voor de gasten trouwens. De rest zat maar een beetje benepen te kijken en jij ging er vol op af. Erg vriendelijk ben je.
Nee, jij zal het weten.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Meddo het volgende:
cruif wil je er toch helemaal niet bij hebben
Ik denk wel dat Ajax elke hulp kan gebruiken die het kan krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Meddo het volgende:
cruif wil je er toch helemaal niet bij hebben
ja, okequote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Ajax elke hulp kan gebruiken die het kan krijgen.
Zoiets d8 ik ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Cee het volgende:
Mocht hij dat zingen? Ja dat mocht hij zingen.
Leejer!quote:
Welke, want er kwamen er best wel wat langs.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is deze app er ook voor Android?
Die van dat vertalen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Welke, want er kwamen er best wel wat langs.
Sommige wel.
Man wees niet zo kortzichtig.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef BoerBert het volgende:
Wat een kutitem. 'Hee, er zijn apps voor je smartphone.'
NO SHIT
Maarrr da's niet fettttquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef MilaNL het volgende:
Klöpping komt wel langs voor Medal of Honor 2010 en Appjes, maar niet voor CoD Black Ops.
Iedereen haat Treyarch.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef MilaNL het volgende:
Klöpping komt wel langs voor Medal of Honor 2010 en Appjes, maar niet voor CoD Black Ops.
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die van dat vertalen.
Inderdaad! En er zijn nog genoeg mensen van in de 20/30 die geen smartphone hebben en zich er dus ook totaal niet in hebben verdiept..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Man wees niet zo kortzichtig.
Voor oudere generaties is dit mega interessant.
Zo kwam mijn oma laatst ineens aanzetten dat ze wel eens meer wilde weten van zo'n iPad.
Mooi toch!
Lijkt me handig dat je dat gewoon opzoekt op je smartphone Android Market. Dan weet je het. sommige apple app zijn er ook voor androidquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Welke, want er kwamen er best wel wat langs.
Sommige wel.
Pijnlijk....Mart geeft mij altijd kippenvel van plaatsvervangende schaamte met dit soort actiesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet of het pijnlijk of leuk moet vinden.
Hij werd wel enorm gepushed door Mathijs.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Pijnlijk....Mart geeft mij altijd kippenvel van plaatsvervangende schaamte met dit soort acties
idd doe eens een kunstjequote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij werd wel enorm gepushed door Mathijs.
Is sowieso een irritante eigenschap van Van Nieuwkerk. Anderen pushen om iets grappigs te doen, en zelf buiten schot blijven.
Met Frits Spits faalde dat heerlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
idd doe eens een kunstje...en dan onder het mom van "Pak nu eens die camera en zeg nu eens.......zoals alleen jij dat kan". Heel erg inderdaad
Nee hoor, vrijwel alle apps zijn ook voor alle Androidtelefoons beschikbaar. Layer, Shazam, etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Het is onderhand gewoon een Apple commercial. En dat op de PO.
Jack de Vriesquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:17 schreef sander89 het volgende:
Te gast in de uitzending van vrijdag 12 november: Jack de Vries, Felix Rottenberg, Ilse DeLange, Ad Bruynzeel, Patrick Lodiers. Muziek is er van Handsome Poets en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Ze moet alleen niet koste wat kost willen doorbreken in de VS, daar hebben ze al honderden country zangeresjes.quote:
Die pogingen heeft ze toch opgegeven? Ze zingt nu toch gewoon weer in Tietsjerksteradeel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Ze moet alleen niet koste wat kost willen doorbreken in de VS, daar hebben ze al honderden country zangeresjes.
Oh in de promo zei Matthijs dat ze perse in de VS wil doorbreken met haar album.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die pogingen heeft ze toch opgegeven? Ze zingt nu toch gewoon weer in Tietsjerksteradeel?
Ik ook. Eng hoofd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die Lucia de B. nog steeds eng.
puur evil die manquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef alors het volgende:
Waarom is Jack de Vries zich overal zo hard aan het inlikkenwat een smerige glunderende hondekop heeft hij toch.
U bent welkom.quote:
hear hearquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Mooi man die PVV! LPF all over again.
Hij oefent alvast voor beste stuurman aan de wal. Misschien wil-ie straks ineens toeslaan als redder van het land?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef alors het volgende:
Waarom is Jack de Vries zich overal zo hard aan het inlikkenwat een smerige glunderende hondekop heeft hij toch.
Ach, Berlusconi is zo ongeveer de godfather zelf en die zit er ook nog gewoon. Daarbij vergeleken is de PVV een kleuterklasje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Mooi man die PVV! LPF all over again.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Een seksuele relatie met een ondergeschikte...De Vries kan daarover mee praten.
D0h.quote:
Het is gewoon een lekker boerinnetje.quote:
Tis een beetje een boerin, net zoals Chantal Janzen.quote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker boerinnetje.
Tsja, wat wil je? Almelo. Licht op rood...quote:
Felix heeft inderdaad een penishoofd. Of had je het over Wester?quote:
Voornamelijk Westerquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Felix heeft inderdaad een penishoofd. Of had je het over Wester?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |