Live sterven op tv wordt het helemaal in 2011.quote:
eensquote:
Nou! Er liepen al horden mensen door beeld die kant op.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Stansfield het volgende:
John de Mol was wel alert toen die persoon onwel werd.
Ja John schrok ervan..quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Stansfield het volgende:
John de Mol was wel alert toen die persoon onwel werd.
Dat heeftie volgens mij niet geleerd van z'n pappie en mammie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Patch het volgende:
Het had de Mol gesierd als ie was opgespringen om te helpen.
Jij zit echt met je vergrootglaasje te kijken he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Patch het volgende:
Ja, of hij laat het gewoon over aan de mensen die weten wat ze moeten doen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Patch het volgende:
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij zit echt met je vergrootglaasje te kijken he?
Juist als iemand onwel wordt kun je beter de mensen die daar voor aanwezig zijn aan het werk laten gaan i.p.v. in de weg lopen omdat de camera draait.
Doe nu eens iets aan dit lijstje joh. Het staat zo sneu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Vaste tafelgasten zijn:
• Giel Beelen, radio-dj
• Hugo Borst, schrijver, redacteur en (voetbal)criticus
• Candy Dulfer, saxofoniste
• Carice van Houten, actrice
• Sophie Hilbrand, presentatrice en actrice
• Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
• Yvon Jaspers, presentatrice
• Jort Kelder, columnist en presentator
• Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist
• Halina Reijn, schrijfster en actrice
• Martin Simek, Radio en TV presentator
• Maarten van der Weijden, zwemmer
Zijn er een aantal gestopt dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe nu eens iets aan dit lijstje joh. Het staat zo sneu.
Van wat ik begrepen heb heeft die persoon een hypo gehad en is flauwgevallen aldus die fokke en sukke op twitterquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Het programma duurde te lang voor die vallende persoon
het viel me mee dat ie niet erbij vermeldde dat ze live televisie maken en er dus van alles kan gebeurenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Het programma duurde te lang voor die vallende persoon
quote:
Moet die man niet eens wat langer slapen? Die ogen van hem zijn geen gezicht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Hugo was niet spraakzaam. Sterker nog, hij zat er bij als een zoutzak.
Op 3 secondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zag er eng uit. Je ziet haar direct achter Matthijs.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een hypo? Dan ga je op willekeurige plekken en momenten heel luid "JAZEKER DE HYPOTHEKER" roepen als je dat hebt?
Komt ook een beetje door de haarverf. Overigens zaten de De Molletjes ook goed in de glans en verf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:59 schreef overflow- het volgende:
[..]
Moet die man niet eens wat langer slapen? Die ogen van hem zijn geen gezicht.
idd, verrassende vragen. Ik geloof dat de De Mols dat ook vonden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef Arcee het volgende:
De vragen van Hugo aan de De Mols waren wel interessant. Die kwamen voort uit zijn programma Over Vaders en Zonen.
Maar bij Giphart zei hij vrijwel niks idd.
Volgens mij is het een man, die met dat ruitjesblouse die achterover hangt. Die is al weg bij het shot op Mattijs...quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is toch echt een vrouw lijkt me.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
V
[..]
Volgens mij is het een man, die met dat ruitjesblouse die achterover hangt. Die is al weg bij het shot op Mattijs...
ach ja, als je wat dikker bent wordt het op een gegevens moment ook wat vormloosquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is toch echt een vrouw lijkt me.
Pa vond het geloof ik zelfs wat te dichtbij komen. Hij is natuurlijk geen diepgang gewend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef snellejelle het volgende:
idd, verrassende vragen. Ik geloof dat de De Mols dat ook vonden.
Komt van wiki.fok.nl. Dat mag donroyco veranderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef Stali het volgende:
Doe nu eens iets aan dit lijstje joh. Het staat zo sneu.
Freaky dat me dat niet was opgevallenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is het mooie van de Wiki nou niet juist dat iedereen de OP erin kan veranderen? Dat hoeft Donroyco niet te doen natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Komt van wiki.fok.nl. Dat mag donroyco veranderen.
Waar is die nou weer mee bezig :/quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
'Dikkerds kosten meer dan rokers'quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het juist meesterlijk dat Hugo er altijd als een zwerver uitziet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:59 schreef overflow- het volgende:
[..]
Moet die man niet eens wat langer slapen? Die ogen van hem zijn geen gezicht.
Ik vind de "strijd" die BN'ers zogenaamd leveren sowieso wel apart. Die gasten zijn allang binnen en hoeven zich echt niet meer druk te maken om een of andere wedstrijd. Vervolgens die overenthousiaste nep-reacties... gaat echt nergens over dit programma van De Molquote:
Dus jij kijkt?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind de "strijd" die BN'ers zogenaamd leveren sowieso wel apart. Die gasten zijn allang binnen en hoeven zich echt niet meer druk te maken om een of andere wedstrijd. Vervolgens die overenthousiaste nep-reacties... gaat echt nergens over dit programma van De Mol.
"Heb je het zelf bedacht John?"quote:
Goed bedacht John!quote:Schlag den Raab is adapted in the following countries: United Kingdom, Italy, Sweden, Finland, USA, France, Spain, Belgium, Croatia, Denmark and Romania.
Prima, ga je gang, ik ben daar niet geregistreerd.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:12 schreef Omniej het volgende:
Is het mooie van de Wiki nou niet juist dat iedereen de OP erin kan veranderen? Dat hoeft Donroyco niet te doen natuurlijk...
Ik ben niet degene die de behoefte voelt de OP te wijzigen hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Prima, ga je gang, ik ben daar niet geregistreerd.
LOLquote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
"Heb je het zelf bedacht John?"
"bla bla bla ... uit onze denktank"
![]()
Programma bestaat al bijna 5 jaar in Duitsland als "Schlag den Raab.
[..]
Goed bedacht John!
Nee, ik hou het lekker bij Bonje met de Buren en de andere hulpprogramma's van John Williams.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond in DWDD:
- Anne van Zon en Roel van Dael over de documentaire 'Anne vliegt'.
- Janine van den Ende en Erwin Olaf over de foto-expo in het DeLaMar-theater.
- Jan Mulder, Arie Boomsma en Robert de Hoog over hun favoriete vrouw.
Muziek is er van Wende Snijders en tafelheer is Prem Radhakishun.
Gratis amusement. Nu moet Matthijs haar alleen nog boos maken.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Gilles de la Tourette, altijd grappig
Het sarcasme ontgaat u, V?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef Verbal het volgende:
Ik zou nog net iets lulliger doen over een meisje van 11. Internetlosers
V.
Sorry, ik ging er vanuit dat Matthijs goedkoop wilde scoren, maar hij lijkt oprecht dit keer.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:40 schreef Stali het volgende:
Het ontging mij in ieder geval wel. Het is niet eens een klein beetje grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |