quote:Op het aanraden van teddybearoegoe. Ik had eerst vliegende eekhoors maar zij bracht mij op het mooie idee voor de altijd sierlijke vlinders.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi, iemand anders maakt 'mPantsermuis is aan het slapen en ik heb angst om topics te openen.
quote:Je bent zélf een kuttopic
quote:Slotjes man, slotjes. Met een baggertopic maakt mij dat niet uit, maar het is zonde wanneer zoiets als dit ten onder gaat. Dat doet mij eraan denken dat het tijd is voor mijn wekelijkse kuttopic, even iets zoeken.
quote:Het boeit me echt geen ene flikkerOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef raebyddet het volgende:
Dit nachttopic gaat gevuld worden met liefde, eenhoorns, vlinders, mooie natuurgebieden, altijd glimlachende mensen, schattige diertjes en een glimlachende zon.
quote:Mijn excuses.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Grammar Nazi als ik zijne struikel persoonlijk dan weer over de grammaticaal incompleet en incorrecte TT. Vlindersnachtserenade is het.
quote:Zou je alsjeblieft dit topic willen verlaten? Vergeet niet de deur achter je dicht te doen, het tochtOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen ene flikker
quote:Dankzij jou kijk ik nuOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Grammar Nazi als ik zijne struikel persoonlijk dan weer over de grammaticaal incompleet en incorrecte TT. Vlindersnachtserenade is het.
quote:FOOTBALL HEAD
quote:Een goed voorbeeld van het onder de massa brengen van angsten goed gedaan door deze commerciele markt. Hulde en Bravo.
quote:Monsieur/Madame, à l’expression de mes sentiments distingués, JordiiiiiiiOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen ene flikker
quote:Ware schoonheid zal, zelf besmeurd met bagger en negatieve energie, ware schoonheid blijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef MYV het volgende:
Het tocht negative energie die onze bruizende bron van louter kwaliteit kan vergiftigen en beinvloeden zodat de schoonheid verloren kan gaan.
quote:Zoals je van ons gewend bent, zouden wij graag deze perfecte vrouw willen zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de eerste gevonden die mijn lijstje 100% matchte. Opmerkelijk. Maar dat wilde ik nog even kwijt.
quote:Mijn dank is groot heer Ludo.
quote:Le kwaliteit de nacht, zonder bier en tieten, met jeugdherinneringen, familiegeschiedenissen en discussies over de toestand van de wereld. Tevens, stoepkind.
quote:Wie, mijn nieuwsgierigheid is stevig geprikkeldOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de eerste gevonden die mijn lijstje 100% matchte. Opmerkelijk. Maar dat wilde ik nog even kwijt.
quote:pics pics pics pics picsOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Wacht maar tot je er eentje vindt waar je je lijstje voor weggooit.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Goed topic, ik mag dit welOp vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Le kwaliteit de nacht, zonder bier en tieten, met jeugdherinneringen, familiegeschiedenissen en discussies over de toestand van de wereld. Tevens, stoepkind.
quote:Dan zeg je ''Afbeeldingen Afbeeldingen Afbeeldingen''
quote:Derhalve bestaat perfectie wel, alleen is deze niet definieerbaar voor grote groepen, louter voor ieder individueel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
Perfect bestaat niet, Perfectie word door iedereen anders ervaren.
Tevens heeft Pansermuis nu alweer een nieuw Gebruikersplaatje en dat vindt ik erg lastig.
quote:Precies jonkvrouw MYV.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan zeg je ''Afbeeldingen Afbeeldingen Afbeeldingen''
Verpaupering van de taal is ook ontstaan in den bagger.
quote:Is het dromenvangertje?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kwaliteit hier. Misschien dat ik nog even blijf. En het gaat om een FOK!ster trouwens, simpele comparison de mon liste. Niets meer. Vond het wel opmerkelijk.
En Teddy, jij mag er niets van zeggen want jij hebt mij nooit pics gestuurd.
Maar toch heb ik gehoord wat je zei. En er zit wat in.
quote:Lekker moeilijk doen wanneer je uit enthousiasme een reactie wilt plaatsenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan zeg je ''Afbeeldingen Afbeeldingen Afbeeldingen''
Verpaupering van de taal is ook ontstaan in den bagger.
quote:Waar is deze lijst te vinden?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die heeft mijn lijstje nooit ingevuld.
quote:Gelieve bij voorbaat dank gebruiken jonkvrouw M.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Lekker moeilijk doen wanneer je uit enthousiasme een reactie wilt plaatsenVergelijk mij a.u.b. niet met de nachtbaggeraars, dank u
quote:Streng genoeg om zelden verliefd te worden op wat ik zoal tegenkom, ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zijn jouw eisen zo streng m'n beste?
quote:Van wat ik mijn kan herinneren van die lijst vallen die eisen nog wel mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Streng genoeg om zelden verliefd te worden op wat ik zoal tegenkom, ja.
quote:Probeer jij met het uitermate vaak veranderen van grafisch afbeeldingtje jezelf in gognito te kunnen begeven onder de zwakkere bij FOK! of is het een indentiteitsverandering of wat is dit allemaal Pansermuis.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Streng genoeg om zelden verliefd te worden op wat ik zoal tegenkom, ja.
quote:Elke verandering van UI gaat gepaard met verandering in poststijl + signature + ondertitel. Er zit verder geen bedoeling achter.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef MYV het volgende:
[..]
Probeer jij met het uitermate vaak veranderen van grafisch afbeeldingtje jezelf in gognito te kunnen begeven onder de zwakkere bij FOK! of is het een indentiteitsverandering of wat is dit allemaal Pansermuis.
quote:Dat lijkt te duiden op hoe wij dat hier in de psychatrie ook wel benoemen een identiteitscrisis, het niet weten hoe te handelen en te doen in grote groepen en daarop reageren door sterk uiteenlopend gedrag te uiten. Is dit een beetje correct Pansermuis?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Elke verandering van UI gaat gepaard met verandering in poststijl + signature + ondertitel. Er zit verder geen bedoeling achter.
quote:Nee. Ik ben gewoon graag divers.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:40 schreef MYV het volgende:
[..]
Dat lijkt te duiden op hoe wij dat hier in de psychatrie ook wel benoemen een identiteitscrisis, het niet weten hoe te handelen en te doen in grote groepen en daarop reageren door sterk uiteenlopend gedrag te uiten. Is dit een beetje correct Pansermuis?
quote:Ben je wel jezelf? Dat wordt zeer op prijs gesteld binnen bepaalde kringen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon graag divers.
quote:Precies. Biggie is bijvoorbeeld ook nooit gaan afvallen, dat was zijn style. Zo herkende bazen hem en hadden ze respect voor de man. Moet je eens voorstellen als hij wel volslank was? Niemand had meer respectOp vrijdag 29 oktober 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slechten zaak. Je moet bij jezelf blijven, je moet het real keepen.
quote:Dat wel. Toch is mijn poststijl + Fotoboek vaak een en al thematiek. Maar dit blijft een forum natuurlijk. Met een Nachtserenade, dat dan weer wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ben je wel jezelf? Dat wordt zeer op prijs gesteld binnen bepaalde kringen.
quote:Ook daar moet je het real keepen a mattie.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
En met verandering in poststijl doelde ik op verandering in woordenschat en houding tegenover bepaalde onderwerpen
quote:Hey Arnold
quote:Daarvoor moet je denk ik in de bagger zijn Nachtbagger #2 - doe normaal dan doe je al gek genoegOp vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er ook![]()
Iemand monopoly gezien?
quote:Wijze woorden.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Het is natuurlijk ook zeer belangrijk dat je je goed voelt in wat je doet, als sommige mensen daarvoor de nood voelen te veranderen, dan vind ik dat wij dat moeten respecteren.
quote:Oei, dat zult even moeten vragen aan de directie.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef MYV het volgende:
Waarom kon deze nachtserenade niet Nachtvlindersnachtserenade genoemd worden.
quote:Een goede zaak, meeste mannen verbinden hun muzikale liefde aan sekse en luisteren geen zangeressen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Er zijn een aantal Maria Mena nummers waarvan ik de lyrieken uit mijn hoofd ken, MYV. Het gaat hier om onder andere Jij Bent De Enige.
quote:Computerpraat in de serenade?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef Graseter het volgende:
Panzer, ik heb jouw database class nagemaakt en met wat tips van mijn collega een paar aanpassinkjes gedaan en nu is het een soeperdoeper db class.
quote:Is toegelaten mits dit thema wordt behandeld met dezelfde liefde als de liefde die wij allemaal delen met vlinders.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Ik ga weer slapen.
TRUSTEN LIEVE ORGANISMEN.
quote:Trusten beiden
quote:SLAAP MAAR LEKKER KEIHARD. SLAAP JE HELE KUSSEN ERONDER.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Ik ga weer slapen.
TRUSTEN LIEVE ORGANISMEN.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
Computertaal is wat ons hier bijeenhoud en verbind, graag wat respect.
quote:Als ik ooit met java gerelateerde vragen zit, klop ik bij jou aanOp vrijdag 29 oktober 2010 00:47 schreef Panzermaus het volgende:
Panzermaus is op alle casanovaeigenschappen ook nog steeds een uitstekende Java/.NET/PHP en alles coder. Maar dat houden we liever gescheiden van de foks, niet waar Graseter? Toch goed om te horen.
quote:Gaarne woorden als "ff" voluit schrijven. Wij posten hier enkel kwalitatief Nederlands beste piraat.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:48 schreef JanPiraat het volgende:
ja godverdomme op die nachtbagger worden 50 foto's tegelijk geplaatst waardoor mn gare kutpc vastloopt dus ik ben hier nu ff worden er nog herinneringen boven gehaald hier vandaag hier of wat is de buzzzzz ?
quote:Valt me overigens van je tegen dat je haat jegens de mensen hebt op een bepaalde lijst, Zie ze dan los van elkaar. Doet me denken aan Die Welle. Kwaliteitsfilm.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
Onze liefde voor geven.txt en onze uitgesproken virtuele haat tegen dat alles op DeLijst.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon, omdat dit topic te weinig echte hiphop heeft.
quote:even even sorry maatOp vrijdag 29 oktober 2010 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaarne woorden als "ff" voluit schrijven. Wij posten hier enkel kwalitatief Nederlands beste piraat.
quote:Die Welle is het enige Duitse boekje dat ik ooit gelezen heb voor mijn literatuurgesprek. Lang geleden. De rest heb ik niet gelezen, pretendeerde van wel en alsnog had ik een zeuven.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef MYV het volgende:
[..]
Valt me overigens van je tegen dat je haat jegens de mensen hebt op een bepaalde lijst, Zie ze dan los van elkaar. Doet me denken aan Die Welle. Kwaliteitsfilm.
quote:Als ik me niet vergis greep De Grote Depressie in Amerika om zich heen in die tijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Spannende tijden. Sudetencrisis alles.
quote:Was dat ook niet het jaar van de Kristallnacht zo begin november?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Kom nog een keer stoer doen tegen Lars en heel 0598-zuid op je dak, boi.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:51 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat een blamage, die koptelefoon heb ik ook
quote:Ik vind trouwens dat er niet zoveel gehaat moet worden op bepaalde schrijfwijzen. Het is beter om je te concentreren op de inhoud.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaarne woorden als "ff" voluit schrijven. Wij posten hier enkel kwalitatief Nederlands beste piraat.
quote:Ik heb ook nog hele reeksen van kaarten van soldaten uit WWI. Allemaal familie uyteraerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was dat ook niet het jaar van de Kristallnacht zo begin november?
quote:Dat was vooral in de jaren '20 volgens mij.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis greep De Grote Depressie in Amerika om zich heen in die tijden.
quote:Dat was inderdaad in de jaren '20Op vrijdag 29 oktober 2010 00:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat was vooral in de jaren '20 volgens mij.
quote:Hij zat ook in zo'n topic te stressen vanwege de lijst, precies de bedoeling.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef JanPiraat het volgende:
DeLijst komt keihard !! staat Nectar er al op inmiddels ? hij PMde me als eem dwaas wat de lijst was maar ik gaf niet toe![]()
quote:Vergeef mij.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat was inderdaad in de jaren '20
quote:Als Annnet er maar instaat daar is penisbaard het ook wel mee eens die oude geilaardOp vrijdag 29 oktober 2010 00:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil het niet langer over mijn lijstje of interesses in FOK!sters hebben. Het ging slechts om een vergelijking van triviteiten en feiten en zo'n 'match' had zich nog nooit eerder voorgedaan. Voor de rest is er niets, aapjes.
quote:Ik zag die foto van Willy ook in zo'n ander topic. Ik wil ook zo'n helm met een punt. Was hij een officier ofzo?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:53 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik heb ook nog hele reeksen van kaarten van soldaten uit WWI. Allemaal familie uyteraerd.
quote:Hheehehe en dat is trots op zn recordOp vrijdag 29 oktober 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij zat ook in zo'n topic te stressen vanwege de lijst, precies de bedoeling.
quote:Je bent in de war met geven.txt, waar Annnet wel degelijk op staat op basis van gepost materiaal.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als Annnet er maar instaat daar is penisbaard het ook wel mee eens die oude geilaard
quote:Ik ben niet op de hoogte van wat de lijst inhoud? Behoort dit tot de algemene kennis van een doorgewinterd fokker, of is er een select genootschap dat kennis van de inhoud bezit?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:55 schreef MYV het volgende:
Nogmaals vind ik het weigeren en/of negeren of je algemene gedrag veranderen/aanpassen aan bepaalde personen op de lijst slecht. We willen geen Die Welle/The Wave activiteiten in een kwalitatiefe serenade. Of wel?
quote:Er staan echt alleen maar kutusers in die elk topic verneuken of de topiclijst volspammen met hun bagger, de lijst is echt de laatste stap als zelfs diplomatie niet meer werkt.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:55 schreef MYV het volgende:
Nogmaals vind ik het weigeren en/of negeren of je algemene gedrag veranderen/aanpassen aan bepaalde personen op de lijst slecht. We willen geen Die Welle/The Wave activiteiten in een kwalitatiefe serenade. Of wel?
quote:Mensen en vlinders zijn niet veel verschillend.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind het een mooi proces, de evolutie. Niks te vergelijken met de menselijke evolutie, waarbij hoe ouder hoe minder strak iemand wordt. Ik vind het merkwaardig dat het bij de vlinders juist precies andersom is.
quote:chick, chick, chick lijst?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met geven.txt, waar Annnet wel degelijk op staat op basis van gepost materiaal.
De lijst die ik bedoel is een 'check, check, check' lijstje.
quote:Wat is jou favoriete vlinder?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Mensen en vlinders zijn niet veel verschillend.
De evolutie bij vlinders is eveneens hetzelfde, het groeit uit tot iets prachtigs.
Overigens is zowel bij Vlinders als bij mensen niet altijd waar.
quote:Waar doel je precies op? Je weet zelf ook wel dat dat gezeik op bepaalde schrijfwijzen nergens voor nodig is, man. We waren hier voor de liefde en niet voor gekanker op taal.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:53 schreef MYV het volgende:
Teddy, de inhoud moet wel leesbaar blijven. Dus de normale schrijfwijze is wel geadviseerd hier.
quote:Ahw, jij kijkt nog naar de Teletubbies!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef raebyddet het volgende:
Dit nachttopic gaat gevuld worden met liefde, eenhoorns, vlinders, mooie natuurgebieden, altijd glimlachende mensen, schattige diertjes en een glimlachende zon.
quote:Vorig jaar op vakantie hebben wij een heel apart nachtvlinder gezien, overdag. Ik zal kijken of ik voor de nachtserenade van morgen een foto kan regelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:58 schreef MYV het volgende:
[ afbeelding ]
De nachtvlinder zoekt alleen zijn heil en geluk in de diepe koude nacht en dat maakt dit beestje een lust voor het oog en smelt het hart van elke baas direct bij het zien van zoveel pure kracht en kwaliteit tussen 2 vleugels.
quote:Zo'n Pruisenhelm ja, gave dingen zijn het.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zag die foto van Willy ook in zo'n ander topic. Ik wil ook zo'n helm met een punt. Was hij een officier ofzo?
quote:Wat een wijsheid deze avond!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Derhalve bestaat perfectie wel, alleen is deze niet definieerbaar voor grote groepen, louter voor ieder individueel.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ahw, jij kijkt nog naar de Teletubbies!
quote:Morgen gaat het waarschijnlijk over de gestipte hyena jammer gemiste kansOp vrijdag 29 oktober 2010 00:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vorig jaar op vakantie hebben wij een heel apart nachtvlinder gezien, overdag. Ik zal kijken of ik voor de nachtserenade van morgen een foto kan regelen.
quote:Toch associeer ik ook zo'n pet vaak met hogere rangen, hoewel er wel de nodige rangsymbolen ontbreken ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Zo'n Pruisenhelm ja, gave dingen zijn het.
Hij was 'Kanonier'. Geen hoge rang dus.
Volgens mij was dat ook meer een poseeroutfit, ziehier een meer realistisch uitziende foto van hem
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard, ik ben razend benieuwd naar die foto waar je gisteren over sprak.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb trouwens die foto's nog niet, Teddybear.
quote:Hihi, ik heb er wel eentjeOp vrijdag 29 oktober 2010 01:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen foto's van Teddybear. Lijkt me enigzins relevant.
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/PickelhaubeOp vrijdag 29 oktober 2010 01:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toch associeer ik ook zo'n pet vaak met hogere rangen, hoewel er wel de nodige rangsymbolen ontbreken ja.
quote:Iedereen had zo'n pet toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toch associeer ik ook zo'n pet vaak met hogere rangen, hoewel er wel de nodige rangsymbolen ontbreken ja.
quote:Ja ik ook, met dat schilderij dat scheef hangt.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb de fotografische afbeelding gezien die ooit in haar fotoboek stond.
quote:Volgens mij bedoelde 'ie de pet en niet de helm. Toch? Anders slaat mijn post nergens opOp vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pickelhaube
quote:Maar even serieus, zou zo'n wereld niet vet zijn? Een utopie, wel. Ik heb het idee trouwens overgenomen van die folders die ik soms kreeg van Jehova-getuigen. In mijn wereld hoef je er niet perse gelovig voor te zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 01:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Koetsiekoetsiekoetsiekoetsie *knijpt in wangetjes
quote:Toch tof, die militaire kiekjes. Ik ben alleen maar in het bezit van serieuze geposeerde familiekiekjes met nette jurken en hoeden en alles. Terwijl er toch wel iets gevochten moet hebben in de oost, maar dat weet ik zo ook niet zeker.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Iedereen had zo'n pet toch?
[ afbeelding ]
Ik heb nog een petfoto, maar die staat nog niet online. Ben nu ook bezig met vertaalwerk, sommige van die oude kaarten zijn in oud-Duits schrift met potlood geschreven, wat een werk
quote:SorryOp vrijdag 29 oktober 2010 01:06 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde 'ie de pet en niet de helm. Toch? Anders slaat mijn post nergens op
quote:Eén nachtserenade op hetzelfde moment is genoeg, het kan uiteindelijk alsnog overal over gaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:07 schreef MYV het volgende:
Ik raad aan een nachtserenade topic te maken over muziek, zodat wij die liefde ook kunnen delen
quote:laten wij hier de deuren maar adoreren dan met hun nummer los engeles vrouwOp vrijdag 29 oktober 2010 01:07 schreef MYV het volgende:
Ik raad aan een nachtserenade topic te maken over muziek, zodat wij die liefde ook kunnen delen
quote:Die foto is scheef genomen, manOp vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik ook, met dat schilderij dat scheef hangt.
quote:Doe iets met het uitgemolken PostalgoldOp vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand ideeën voor mijn wekelijkse kuttopic?
quote:Zoetsappige wereldbeelden.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Overijssel verdiend een eigen topic.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Iets met gepensioneerde journaalpresentatoren.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Je beschrijving klonk mooi, op die lachende zon na.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:06 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Maar even serieus, zou zo'n wereld niet vet zijn? Een utopie, wel. Ik heb het idee trouwens overgenomen van die folders die ik soms kreeg van Jehova-getuigen. In mijn wereld hoef je er niet perse gelovig voor te zijn. Nogmaals, utopie.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:12 schreef Rectum het volgende:
Een paint hier Braddie-topic.![]()
Ik begin wel:
[ afbeelding ]
quote:Ik heb ze ook alleen maar van één kant van de familie, waar iedereen ook nog eens amateurgenealoog is en zo. Zo hebben ze de lijn van mijn achternaam tot 1585 kunnen traceren.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toch tof, die militaire kiekjes. Ik ben alleen maar in het bezit van serieuze geposeerde familiekiekjes met nette jurken en hoeden en alles. Terwijl er toch wel iets gevochten moet hebben in de oost, maar dat weet ik zo ook niet zeker.
quote:Philip Freriks die stopt met nieuwslezen.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Iets met gepensioneerde journaalpresentatoren.
quote:Braddie houdt tenminste nog een onderbroek aan.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:12 schreef Rectum het volgende:
Een paint hier Braddie-topic.![]()
Ik begin wel:
[ afbeelding ]
quote:Ik heb dit laatst ook teruggekeken. Ik vind dat echt een gaaf nummer ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:04 schreef JanPiraat het volgende:
ga terug, ga terug, ga terug waar je ooit hoorde![]()
quote:Iedereen deelt liefde voor vlinders.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:14 schreef Panzermaus het volgende:
Deze Nachtserenade is beter begonnen dan ooit tevoren. En gisteren hebben we ook voor het eerst een deel #2 bereikt. Dit is fantastisch.
quote:Goed topic.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Philip Freriks die stopt met nieuwslezen.
quote:Braddie is een FOK!user.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef MYV het volgende:
Ik ben niet bekend met het fenomeen Braddie, inlichtigen/samenvattingen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef MYV het volgende:
Ik ben niet bekend met het fenomeen Braddie, inlichtigen/samenvattingen?
quote:Is dat nou een Guitar Hero?
quote:kusje voor jou dan ouwe lurkkoninginOp vrijdag 29 oktober 2010 01:14 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst ook teruggekeken. Ik vind dat echt een gaaf nummer ook.
quote:Vergeet niet het topic over z'n date met een meisje, waarna haar hyves achterhaald werd, en ze een link naar het topic kreeg. Uiteindelijk liep het zo uit de hand dat zelfs z'n moeder erbij werd betrokken, het was een slachtingOp vrijdag 29 oktober 2010 01:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Braddie is een FOK!user.
Braddie maakt muziek.
Braddie is niet zo goed.
quote:Dat laatste heb ik dan weer gemistOp vrijdag 29 oktober 2010 01:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vergeet niet het topic over z'n date met een meisje, waarna haar hyves achterhaald werd, en ze een link naar het topic kreeg. Uiteindelijk liep het zo uit de hand dat zelfs z'n moeder erbij werd betrokken, het was een slachting
quote:Deze shizz'"Slaap lekker!" Dat denken anderen, terwijl u onder het slaapmasker "Wilde kat" beter slaapt dan ooit tevoren. De reden: eindelijk krijgen uw ogen de verlangde duisternis. Een weldaad op reis!
quote:Had ik jou ook zo'n lurkafbeelding gestuurd of snap ik de grap niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
kusje voor jou dan ouwe lurkkoningin
quote:Vertel er eens meer over dan. Wie staan er in geven.txt en wie/wat is DeLijst?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat alle Nachtserenadezangers op de hoogte moeten zijn van DeLijst, geven.txt, Braddie en dandybleu. Vooral de laatste heeft gisteren mijn serieuze interesses gewekt, die gast is ziek en fascinerend tegelijk.
quote:Kan jij dit allemaal gebonden insturen via PM? Bedankt alvast.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat alle Nachtserenadezangers op de hoogte moeten zijn van DeLijst, geven.txt, Braddie en dandybleu. Vooral de laatste heeft gisteren mijn serieuze interesses gewekt, die gast is ziek en fascinerend tegelijk.
quote:ja je stuurde me zo'n vage lurkafbeelding en dat was mijn late reactieOp vrijdag 29 oktober 2010 01:19 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Had ik jou ook zo'n lurkafbeelding gestuurd of snap ik de grap niet?
/fail
quote:Geven.txt?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Ohja okeeOp vrijdag 29 oktober 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja je stuurde me zo'n vage lurkafbeelding en dat was mijn late reactie![]()
quote:geven.txt is een lijst met raakbare FOK!sters uit 1990 of later, DeLijst is Penisbaard zijn lijst met kutusers en ONZ-proleten. Redelijke hokjesgeest hier, dat wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vertel er eens meer over dan. Wie staan er in geven.txt en wie/wat is DeLijst?
quote:van dandyblauw heb ik nog niet zoveel vernomen helaas maar dat wat ik zag was goud hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Ik moet verdomme nog elke keer hardop lachen om Geluidstechnicus.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
Napraat topic hyves incident
Dat topic bevat met gel en Croma bespoten foto's van zijn moeder.
quote:Paints, gel op foto's, nephyve's, dat waren de tijdenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
quote:1992 meldtOp vrijdag 29 oktober 2010 01:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
geven.txt is een lijst met raakbare FOK!sters uit 1990 of later, DeLijst is Penisbaard zijn lijst met kutusers en ONZ-proleten. Redelijke hokjesgeest hier, dat wel.
Over dandybleu weet ik nog steeds niet goed wat ik erover moet denken en pas sinds gisteravond begin ik echt een beetje te begrijpen wat er speelt.
quote:Ik moet gewoon weer lachen als ik het lees. Ben nog nooit zo stukgegaan om een topicOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
quote:PostcodeNiels en HSB-GEZEM waren daar goed op dreef.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Paints, gel op foto's, nephyve's, dat waren de tijden
quote:kattenproductenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga een kuttopic over kattenproducten maken.
quote:Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
PostcodeNiels en HSB-GEZEM waren daar goed op dreef.
quote:Fascinerend en eng tegelijkertijd.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
Die dandybleu is dus gewoon echt. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
En de rest op zijn kanaal. Voor de rest snap ik het nog steeds niet helemaal, hey?
quote:Jij bent trouwens ook wel heel erg verandert he de laatste tijd. ik weet nog voor de zomervakantie dat jij echt de raarste, maar meest hilarische posts maakte.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.
quote:Ik kan dat sowieso niet, ik ben daar te lief voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.
quote:Ja, KingRasta maakt nog dagelijks prachtige liedjes vanuit die instelling.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:27 schreef Panzermaus het volgende:
Evil Clown is nog vager. Penisbaard, wat heeft die jongen nu precies dan? Hij zat in een gekkenhuis en zijn vriend zit daar nu nog?
quote:Er was een tijd dat ik geen enkel topic serieus nam, overal gelijk op af ging en ik mensen gelijk mails stuurde en alles ja. Laatste waarschuwingen en permanente verbanningen die met veel moeite weg te praten zijn veranderen veel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook wel heel erg verandert he de laatste tijd. ik weet nog voor de zomervakantie dat jij echt de raarste, maar meest hilarische posts maakte.
Dit alles, natuurlijk, tot KLB 2.0 in het leven werd geroepen.
quote:Ik weet nog steeds niet of ik het moet zien als iets goeds, De hilariteit is een beetje weg uit klb nu, maar je bent wel een echte kwaliteitsuser geworden, dat is ook heel wat waard in deze tijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik geen enkel topic serieus nam, overal gelijk op af ging en ik mensen gelijk mails stuurde en alles ja. Laatste waarschuwingen en permanente verbanningen die met veel moeite weg te praten zijn veranderen veel.
quote:Zeg zullen wij zo gaan slapenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:28 schreef raebyddet het volgende:
Denk dat ie door verslaving (drugsgebruik) latente schizofrenie heeft opgewekt, misschien ook enkele psychoses. Wilde gok.
quote:Op het forum heet hij hier gewoon 'dandybleu'.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef Desunoto het volgende:
Hey, volgens mij is dat die gozer van een tijd terug die berichtte over een gesticht waar hij in zat. Met z'n avontuurlijke muziek en weet ik veel wat.
quote:Wie is Emma Watson?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op het forum heet hij hier gewoon 'dandybleu'.
http://forum.fok.nl/user/history/304989
Post in ONZ, KLB, overal. Maar hij zit dus ook op YouTube, heeft een blog en zit overal waar je hem niet zou verwachten. En hij wil de voetmasseur van Emma Watson worden. Ik heb hier geen woorden voor, rare zaken, rare streken, rare man.
quote:Zeg, is dit een digitale slaapovereenkomst ?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeg zullen wij zo gaan slapen
quote:Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post in ONZ, KLB, overal. Maar hij zit dus ook op YouTube, heeft een blog en zit overal waar je hem niet zou verwachten. En hij wil de voetmasseur van Emma Watson worden. Ik heb hier geen woorden voor, rare zaken, rare streken, rare man.
quote:Jep, over een paar minutenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeg zullen wij zo gaan slapen
quote:Overkill aan muzikanten (vroeger vergeleken met het heden)Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Laatste post is 6min geleden, dus misschien komt hij nog wel even langs.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:Maar nu net zo kaal als Sugar lee Hooper 1969 voor de kennersOp vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:Dat was toch dat meisje die een rol had in Harry Potter? Of heb ik het nu verkeerd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:He maar die ken ik wel.. Wist niet dat ze een echte naam had
quote:Ook nog een eigen blog.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.
http://edwinemanuelposse.(...)niet-meer-verli.html
quote:In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilieOp vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laatste post is 6min geleden, dus misschien komt hij nog wel even langs.
quote:Echt rare shit dit, hij post dus op FOK!, YouTube en hij kan ook gewoon elk moment meelezen hier. En het is allemaal echt en geen troll.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.
http://edwinemanuelposse.(...)niet-meer-verli.html
quote:Rare gast jaOp vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilie
quote:Jaloezie?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilie
quote:maar ja hee das in mijn leven zo altijd : de meisjes van achtien worden nog steeds verliefd op me vaak.... ik ben jong van geest
quote:Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt rare shit dit, hij post dus op FOK!, YouTube en hij kan ook gewoon elk moment meelezen hier. En het is allemaal echt en geen troll.
quote:Wat een gozer.. wát een gozer.dus heb vaak ideeen hee? alleen ja niemand zit er echt op te wachten vaak helaas en ja ik ken ook weinig mensen
hier volgen er een paar:
stel je voor je belt een nummer van het bedrijf : sea-shore-jeans
en dan komt er een busje en die haalt je jeans bij je thuis op in de zomer : dan rijd het busje naar het strand en die wast dan je spijkerbroek in de zee : en laat hem dan vervolgens in de zon drogen
resultaat : als de jeans weer bij je thuis gebracht is : dan ruikt ie superlekker naar de zee : en hij is kompleet ziltig ( zout ) en is dan op de zaterdag avond een ware sensatie om aan te doen tijdens een feestje.,... super-sexy jeans....the altime saturday night-fit
quote:Heeft ook al een permanente verbanning op Partyflock achter de rug.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.
quote:Dit maakt de man tot een held!Op vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.
quote:Klopt.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:25 schreef dandybleu het volgende:
ik vind het leeftijdsverschil te groot... is bijna pedofiel toch?
quote:Zijn eerste PM's kwamen gewoon echt uit het nietsOp vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:'ha die panzer'Op vrijdag 29 oktober 2010 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn eerste PM's kwamen gewoon echt uit het nietsHeel vaag.
quote:Ze werd te oud. Ze is ondertussen volwassen en rijdt in een Landrover.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
'is bijna pedofiel toch', en zelf heeft hij naar eigen zeggen al sinds 10 jaar een oogje op Emma Watson, vanaf haar 9e dus ofzo. Wat dus nu voorbij schijnt te zijn.
[..]
'ha die panzer'
quote:Trusten.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga slapen metgezellen. Ik wens u hier nog alleen een goede maar vooral kwalitatieve goede nacht.
Adios.
quote:Jij ook
quote:Vaarwel waardige krijger.
quote:Had ik al een tijd geleden gezien. Zocht ze toen zelf op youtube op en postte ze in dat topic over zijn muziek.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
Desunoto, je moet echt een paar van die filmpjes van hem bekijken. En je dan goed realiseren dat dit gewoon de denkwereld van iemand is en geen trollerij of entertainment.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze werd te oud. Ze is ondertussen volwassen en rijdt in een Landrover.
quote:Echt zonde dat ze dat gedaan heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Dandybleu heeft toch nog een beetje smaak.
quote:Maar meid dat zeggen wij beide al vanaf half 2
quote:dandybleu heeft al een aantal keer aangegeven dat hij Voe wel ziet zittenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Dandybleu heeft toch nog een beetje smaak.
quote:Waar kennen jullie elkander trouwens van? Jij en Napoleon?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:44 schreef raebyddet het volgende:
Oké, als ik nu niet ga blijf ik het uitstellen. Bij deze: een fijne nacht nog, mensen!
quote:TrustenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:44 schreef raebyddet het volgende:
Oké, als ik nu niet ga blijf ik het uitstellen. Bij deze: een fijne nacht nog, mensen!
quote:Ik ben het met je eens dat ik vooruit ga qua techniek..
Maar wat een nutteloze KANKER opmerking met je "negatieve aandacht is ook aandacht"
Net als of ik een of andere Attention Whore ben.
Sodemieter kanker straal op vent.
quote:Van het hangen voor de Albert Heijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar kennen jullie elkander trouwens van? Jij en Napoleon?
quote:Hoe ben je weer aan die post gekomen?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:48 schreef Rectum het volgende:
Ik begin me ook zorgen te maken om Braddie. Volgens mij kan hij door zijn stoornissen niet goed met roem en druk omgaan.
[..]
quote:Ik had dat gepost in het fotoboeks van HSG-BEZEM.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe ben je weer aan die post gekomen?Ik kon 'm niet weder vinden na die edits van Netsplitter.
quote:Daar hang ik ook altijd met mijn daklozenkrant, maar toch ken ik jullie niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van het hangen voor de Albert Heijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |