quote:LutteOp maandag 25 oktober 2010 00:16 schreef Lutte het volgende:
Ze gaan met bosjes ja, die kwaliteisusers.
quote:Immer, de vorige topics zijn dan ook genoeg stof om de dag door te komen.Op maandag 25 oktober 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik had gehoord dat dit kwaliteit was.
quote:Lutte heeft vakantie en komt morgen toch voor twaalf uur haar bed niet uit, dus ik bagger even een nachtje door.
quote:De vorige keer was teddybear woedend dat er geen was, maar we zien welOp maandag 25 oktober 2010 00:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet alleen niet of Pantsermuis en Teddybear er ook bij zijn.
quote:Snuf heeft net zijn MacBookje dichtgeklapt maar ik ben nog niet zo moe dus even fokken op mijn telefoon.Op maandag 25 oktober 2010 00:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte heeft vakantie en komt morgen toch voor twaalf uur haar bed niet uit, dus ik bagger even een nachtje door.
En Snuf.? Moet je niet naar bedje of heb je eerst een slaapliedje nodig?
quote:Dat zullen we zienOp maandag 25 oktober 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Immer, de vorige topics zijn dan ook genoeg stof om de dag door te komen.
quote:Lutte ligt ook al in bed hoor, op haar iPod te FOK!ken.Op maandag 25 oktober 2010 00:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Snuf heeft net zijn MacBookje dichtgeklapt maar ik ben nog niet zo moe dus even fokken op mijn telefoon.
Een slaapliedje zou leuk zijn
quote:DaaromOp maandag 25 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
Dan wachten we af.
De nachtbagger is sowieso veel te druk om te volgen nu.
quote:Dat is wel zo gaat hard nu en veel te veel newbies.Op maandag 25 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
Dan wachten we af.
De nachtbagger is sowieso veel te druk om te volgen nu.
quote:Ik moest lachen.Op maandag 25 oktober 2010 00:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als ik muziek hard heb staan en me moeder komt die zegt doe zagt, dan doe ik zagt gaat ze weg, als me vader komt hij zegt doe zagt, en dan ik doe zagt maar hij blijft staan.
quote:Match made in heaven.Op maandag 25 oktober 2010 00:24 schreef Snuf. het volgende:
Lutte dankjewel! Wij zijn compatible, iPod van jou, MacBook van mij, iPhone van mij!
quote:En dan trekt hij je boxershortje nar beneden en misbruikt hij je lekker JAAAAAAAAAAAAAAAAOp maandag 25 oktober 2010 00:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als ik muziek hard heb staan en me moeder komt die zegt doe zagt, dan doe ik zagt gaat ze weg, als me vader komt hij zegt doe zagt, en dan ik doe zagt maar hij blijft staan.
quote:Ze is wel 15 heh, tevens staat ze nog niet in geven.txtOp maandag 25 oktober 2010 00:24 schreef Snuf. het volgende:
Lutte dankjewel! Wij zijn compatible, iPod van jou, MacBook van mij, iPhone van mij!
quote:Als je iets leuks aan mijn vader vertelt, dan vertelt hij precies dat weer terug aan jou, maar dan op een manier dat het lijkt alsof hij het zelf bedacht heeft.Op maandag 25 oktober 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Ik had er persoonlijk een KLB-topic van gemaakt.
Tevens, Flippings, als je een UI voor me hebt zet het dan hier of in mijn PM neer. De nachtbagger volg ik maar half.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |