quote:Kattenvrienden zijn bijzondere mensen! En die vieren wij vandaag met de kerstkatten! Elke kat op zich is al een leuk presentje, maar als trio brengen ze iedereen in een goed humeur!
quote:ik ga serieus een bestelling plaatsen -voor m'n neefje- op baby-walz.nl. Die thermovoetenzakOp zondag 24 oktober 2010 00:47 schreef Panzermaus het volgende:
Helemaal goed, Beertje. Deze Nachtserenade is opgedragen aan tho_Omas en gaat over al het moois van http://www.baby-walz.nl/ en http://www.moderne-hausfrauen.com
quote:Ik zou hard komen in dat ding. En een geweldig humeur hebben. De hele dag lang.Op de rug van dit knuffelzacht speelkameraadje kunnen actieve kinderen zich heerlijk uitleven. Brengt iedereen in een goed humeur. Door in het rechteroor te knijpen, begint de melodie "Ballade pour Adeline" te spelen. Met rammelaar en piepgeluidje onder aan de staart. In velourskwaliteit. Afwasbaar.
Handgrepen/schommelsteunen
Materiaal: massief berkenhout
Bovenmateriaal/vulling
Materiaal: 100% polyester
Kleur: groen
Afmeting (lxbxh): 61 x 38 x 43 cm
Zithoogte: 24 cm
quote:Niet doen man. Al het geld wat je bij Walz uitgeeft zal rechtstreeks naar de volksbuurten gaan.Op zondag 24 oktober 2010 00:51 schreef raebyddet het volgende:
[..]
ik ga serieus een bestelling plaatsen -voor m'n neefje- op baby-walz.nl. Die thermovoetenzak
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:49 schreef Penisbaard het volgende:
De kerstkatten zijn mijn favoriet.
[ afbeelding ]
[..]
quote:SD zegt inb4 bio, dat betekent dat bio van plan is dit topic te sluiten... Maar ik hoop dat SD ongelijk krijgt en heeft.
quote:Op de rug van dit knuffelzacht speelvriendje kunnen actieve kinderen zich heerlijk uitleven. Bevordert de motoriek en tastzin. Geborduurd gezichtje. Veilig schommeldier met gewatteerde rugleuning. Als je op een "handje" drukt, weerklinkt een mooie melodie. Bekleding van zacht velours. Incl. batterijen.
quote:Ik kan geen bestelling plaatsen via Ideal vanwege onderhoudOp zondag 24 oktober 2010 00:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet doen man. Al het geld wat je bij Walz uitgeeft zal rechtstreeks naar de volksbuurten gaan.
quote:Je moet sowieso een foto van het product plaatsen en informatie over het materiaal en de kleur en alles kan je eventueel weglaten. Je bent nog nieuw in de wereld van Walz zie ik.Op zondag 24 oktober 2010 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou hard komen in dat ding. En een geweldig humeur hebben. De hele dag lang.
quote:Dat wordt een nachtserenadeOp zondag 24 oktober 2010 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook Schommellieveheersbeestje is een leuk scrabblewoord.
quote:Ik ben niet zo'n Walzer inderdaad, zie het vandaag pas.Op zondag 24 oktober 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet sowieso een foto van het product plaatsen en informatie over het materiaal en de kleur en alles kan je eventueel weglaten. Je bent nog nieuw in de wereld van Walz zie ik.
Ik had ooit een onsuccesvol topic over Walz
Walz-shopping. :'(
Ooit zal ik zegevieren.
quote:"Onder welke steen ligt onze reserve-sleutel?" Zorg ervoor dat u niet hetzelfde overkomt als het vergeetachtige eekhoorntje, en leg liever meteen uw reservesleutel in deze speciale safe.
quote:Om het volk te onderdrukken jeweetz. IlluminatieOp zondag 24 oktober 2010 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SD zegt inb4 bio, dat betekent dat bio van plan is dit topic te sluiten... Maar ik hoop dat SD ongelijk krijgt en heeft.
quote:Het is een ware schande. De volgende keer dat er weer onderdrukking komt, gaan we ons echt aanmelden op die heidendom site en alles.Op zondag 24 oktober 2010 00:57 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Om het volk te onderdrukken jeweetz. Illuminatie
quote:Jammer dat er van de sleuteleekhoorn geen foto meer is.Op zondag 24 oktober 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Walzer inderdaad, zie het vandaag pas.
En die hondentrap.![]()
En die sleuteleekhoorn.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |