quote:Heb jij die nooit gezien?
quote:Wat wat watOp zaterdag 23 oktober 2010 03:04 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Heb jij die nooit gezien?
De stokstaartjeserie!?
Ben het nooit vergeten was aan het beeld gekluisterd..
Een stokstaart die vreemdging de schande in de groep!
En een werd gebeten door een slang, ging bijna dood maar toch overleefde hij ach zo lief
quote:Oh ja dat, natuurlijk! Iedereen kent dat toch.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:04 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
De stokstaartjeserie!?
En een werd gebeten door een slang, ging bijna dood maar toch overleefde hij ach zo lief
quote:animatie of echt?Op zaterdag 23 oktober 2010 03:04 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
De stokstaartjeserie!?
quote:Dat bedoel ik. Hetzelfde voor Habsburg, Hohenzollern of andere koninklijke namen. En dan loopt die gast erbij als een verlepte willekeurige Hollywood-acteur, belachelijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:05 schreef raebyddet het volgende:
Als Pahlavi mijn achternaam zou zijn had ik echt wel misbruik gemaakt van de situatie. Gewoon zo rondlopen in het dagelijkse leven:
[ afbeelding ]
quote:Laten we met z'n allen afspreken dat we ons best zullen doen om de nachtkwaliteit-topics te beschermen tegen vuiligheden.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:02 schreef Panzermaus het volgende:
Na een TT correctie is dit een waardige opvolger. [whatever]serenades is dus de nachtkwaliteit, de langzamere en anti-haha-bier-tieten-YouTube-dump nachtbagger?
quote:Animal planet dusOp zaterdag 23 oktober 2010 03:09 schreef Twinsoulsister het volgende:
http://www.film1.nl/films/31136-The-Meerkats-NL.html
![]()
![]()
quote:De WhiskersOp zaterdag 23 oktober 2010 03:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat wat watNee, nooit gezien. Wat was de naam van die serie dan?
quote:maargoed, ik beaamOp zaterdag 23 oktober 2010 03:02 schreef Panzermaus het volgende:
Na een TT correctie is dit een waardige opvolger. [whatever]serenades is dus de nachtkwaliteit, de langzamere en anti-haha-bier-tieten-YouTube-dump nachtbagger?
quote:Die vogel doet me een beetje hieraan denken:Op zaterdag 23 oktober 2010 03:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hetzelfde voor Habsburg, Hohenzollern of andere koninklijke namen. En dan loopt die gast erbij als een verlepte willekeurige Hollywood-acteur, belachelijk.
Tevens grijp ik elke kans aan om Jean-Bédel Bokassa te posten
[ afbeelding ]
quote:Centraal Afrika sowiesoOp zaterdag 23 oktober 2010 03:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hetzelfde voor Habsburg, Hohenzollern of andere koninklijke namen. En dan loopt die gast erbij als een verlepte willekeurige Hollywood-acteur, belachelijk.
Tevens grijp ik elke kans aan om Jean-Bédel Bokassa te posten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |