quote:kusje voor jou dan ouwe lurkkoninginOp vrijdag 29 oktober 2010 01:14 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst ook teruggekeken. Ik vind dat echt een gaaf nummer ook.
quote:Vergeet niet het topic over z'n date met een meisje, waarna haar hyves achterhaald werd, en ze een link naar het topic kreeg. Uiteindelijk liep het zo uit de hand dat zelfs z'n moeder erbij werd betrokken, het was een slachtingOp vrijdag 29 oktober 2010 01:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Braddie is een FOK!user.
Braddie maakt muziek.
Braddie is niet zo goed.
quote:Dat laatste heb ik dan weer gemistOp vrijdag 29 oktober 2010 01:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vergeet niet het topic over z'n date met een meisje, waarna haar hyves achterhaald werd, en ze een link naar het topic kreeg. Uiteindelijk liep het zo uit de hand dat zelfs z'n moeder erbij werd betrokken, het was een slachting
quote:Deze shizz'"Slaap lekker!" Dat denken anderen, terwijl u onder het slaapmasker "Wilde kat" beter slaapt dan ooit tevoren. De reden: eindelijk krijgen uw ogen de verlangde duisternis. Een weldaad op reis!
quote:Had ik jou ook zo'n lurkafbeelding gestuurd of snap ik de grap niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
kusje voor jou dan ouwe lurkkoningin
quote:Vertel er eens meer over dan. Wie staan er in geven.txt en wie/wat is DeLijst?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat alle Nachtserenadezangers op de hoogte moeten zijn van DeLijst, geven.txt, Braddie en dandybleu. Vooral de laatste heeft gisteren mijn serieuze interesses gewekt, die gast is ziek en fascinerend tegelijk.
quote:Kan jij dit allemaal gebonden insturen via PM? Bedankt alvast.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat alle Nachtserenadezangers op de hoogte moeten zijn van DeLijst, geven.txt, Braddie en dandybleu. Vooral de laatste heeft gisteren mijn serieuze interesses gewekt, die gast is ziek en fascinerend tegelijk.
quote:ja je stuurde me zo'n vage lurkafbeelding en dat was mijn late reactieOp vrijdag 29 oktober 2010 01:19 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Had ik jou ook zo'n lurkafbeelding gestuurd of snap ik de grap niet?
/fail
quote:Geven.txt?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Ohja okeeOp vrijdag 29 oktober 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja je stuurde me zo'n vage lurkafbeelding en dat was mijn late reactie![]()
quote:geven.txt is een lijst met raakbare FOK!sters uit 1990 of later, DeLijst is Penisbaard zijn lijst met kutusers en ONZ-proleten. Redelijke hokjesgeest hier, dat wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vertel er eens meer over dan. Wie staan er in geven.txt en wie/wat is DeLijst?
quote:van dandyblauw heb ik nog niet zoveel vernomen helaas maar dat wat ik zag was goud hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Ik moet verdomme nog elke keer hardop lachen om Geluidstechnicus.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
Napraat topic hyves incident
Dat topic bevat met gel en Croma bespoten foto's van zijn moeder.
quote:Paints, gel op foto's, nephyve's, dat waren de tijdenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
quote:1992 meldtOp vrijdag 29 oktober 2010 01:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
geven.txt is een lijst met raakbare FOK!sters uit 1990 of later, DeLijst is Penisbaard zijn lijst met kutusers en ONZ-proleten. Redelijke hokjesgeest hier, dat wel.
Over dandybleu weet ik nog steeds niet goed wat ik erover moet denken en pas sinds gisteravond begin ik echt een beetje te begrijpen wat er speelt.
quote:Ik moet gewoon weer lachen als ik het lees. Ben nog nooit zo stukgegaan om een topicOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
quote:PostcodeNiels en HSB-GEZEM waren daar goed op dreef.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Paints, gel op foto's, nephyve's, dat waren de tijden
quote:kattenproductenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga een kuttopic over kattenproducten maken.
quote:Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
PostcodeNiels en HSB-GEZEM waren daar goed op dreef.
quote:Fascinerend en eng tegelijkertijd.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
Die dandybleu is dus gewoon echt. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
En de rest op zijn kanaal. Voor de rest snap ik het nog steeds niet helemaal, hey?
quote:Jij bent trouwens ook wel heel erg verandert he de laatste tijd. ik weet nog voor de zomervakantie dat jij echt de raarste, maar meest hilarische posts maakte.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.
quote:Ik kan dat sowieso niet, ik ben daar te lief voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.
quote:Ja, KingRasta maakt nog dagelijks prachtige liedjes vanuit die instelling.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:27 schreef Panzermaus het volgende:
Evil Clown is nog vager. Penisbaard, wat heeft die jongen nu precies dan? Hij zat in een gekkenhuis en zijn vriend zit daar nu nog?
quote:Er was een tijd dat ik geen enkel topic serieus nam, overal gelijk op af ging en ik mensen gelijk mails stuurde en alles ja. Laatste waarschuwingen en permanente verbanningen die met veel moeite weg te praten zijn veranderen veel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook wel heel erg verandert he de laatste tijd. ik weet nog voor de zomervakantie dat jij echt de raarste, maar meest hilarische posts maakte.
Dit alles, natuurlijk, tot KLB 2.0 in het leven werd geroepen.
quote:Ik weet nog steeds niet of ik het moet zien als iets goeds, De hilariteit is een beetje weg uit klb nu, maar je bent wel een echte kwaliteitsuser geworden, dat is ook heel wat waard in deze tijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik geen enkel topic serieus nam, overal gelijk op af ging en ik mensen gelijk mails stuurde en alles ja. Laatste waarschuwingen en permanente verbanningen die met veel moeite weg te praten zijn veranderen veel.
quote:Zeg zullen wij zo gaan slapenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:28 schreef raebyddet het volgende:
Denk dat ie door verslaving (drugsgebruik) latente schizofrenie heeft opgewekt, misschien ook enkele psychoses. Wilde gok.
quote:Op het forum heet hij hier gewoon 'dandybleu'.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef Desunoto het volgende:
Hey, volgens mij is dat die gozer van een tijd terug die berichtte over een gesticht waar hij in zat. Met z'n avontuurlijke muziek en weet ik veel wat.
quote:Wie is Emma Watson?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op het forum heet hij hier gewoon 'dandybleu'.
http://forum.fok.nl/user/history/304989
Post in ONZ, KLB, overal. Maar hij zit dus ook op YouTube, heeft een blog en zit overal waar je hem niet zou verwachten. En hij wil de voetmasseur van Emma Watson worden. Ik heb hier geen woorden voor, rare zaken, rare streken, rare man.
quote:Zeg, is dit een digitale slaapovereenkomst ?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeg zullen wij zo gaan slapen
quote:Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post in ONZ, KLB, overal. Maar hij zit dus ook op YouTube, heeft een blog en zit overal waar je hem niet zou verwachten. En hij wil de voetmasseur van Emma Watson worden. Ik heb hier geen woorden voor, rare zaken, rare streken, rare man.
quote:Jep, over een paar minutenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeg zullen wij zo gaan slapen
quote:Overkill aan muzikanten (vroeger vergeleken met het heden)Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Laatste post is 6min geleden, dus misschien komt hij nog wel even langs.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:Maar nu net zo kaal als Sugar lee Hooper 1969 voor de kennersOp vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:Dat was toch dat meisje die een rol had in Harry Potter? Of heb ik het nu verkeerd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:He maar die ken ik wel.. Wist niet dat ze een echte naam had
quote:Ook nog een eigen blog.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.
http://edwinemanuelposse.(...)niet-meer-verli.html
quote:In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilieOp vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laatste post is 6min geleden, dus misschien komt hij nog wel even langs.
quote:Echt rare shit dit, hij post dus op FOK!, YouTube en hij kan ook gewoon elk moment meelezen hier. En het is allemaal echt en geen troll.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.
http://edwinemanuelposse.(...)niet-meer-verli.html
quote:Rare gast jaOp vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilie
quote:Jaloezie?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilie
quote:maar ja hee das in mijn leven zo altijd : de meisjes van achtien worden nog steeds verliefd op me vaak.... ik ben jong van geest
quote:Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt rare shit dit, hij post dus op FOK!, YouTube en hij kan ook gewoon elk moment meelezen hier. En het is allemaal echt en geen troll.
quote:Wat een gozer.. wát een gozer.dus heb vaak ideeen hee? alleen ja niemand zit er echt op te wachten vaak helaas en ja ik ken ook weinig mensen
hier volgen er een paar:
stel je voor je belt een nummer van het bedrijf : sea-shore-jeans
en dan komt er een busje en die haalt je jeans bij je thuis op in de zomer : dan rijd het busje naar het strand en die wast dan je spijkerbroek in de zee : en laat hem dan vervolgens in de zon drogen
resultaat : als de jeans weer bij je thuis gebracht is : dan ruikt ie superlekker naar de zee : en hij is kompleet ziltig ( zout ) en is dan op de zaterdag avond een ware sensatie om aan te doen tijdens een feestje.,... super-sexy jeans....the altime saturday night-fit
quote:Heeft ook al een permanente verbanning op Partyflock achter de rug.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.
quote:Dit maakt de man tot een held!Op vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.
quote:Klopt.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:25 schreef dandybleu het volgende:
ik vind het leeftijdsverschil te groot... is bijna pedofiel toch?
quote:Zijn eerste PM's kwamen gewoon echt uit het nietsOp vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:'ha die panzer'Op vrijdag 29 oktober 2010 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn eerste PM's kwamen gewoon echt uit het nietsHeel vaag.
quote:Ze werd te oud. Ze is ondertussen volwassen en rijdt in een Landrover.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
'is bijna pedofiel toch', en zelf heeft hij naar eigen zeggen al sinds 10 jaar een oogje op Emma Watson, vanaf haar 9e dus ofzo. Wat dus nu voorbij schijnt te zijn.
[..]
'ha die panzer'
quote:Trusten.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga slapen metgezellen. Ik wens u hier nog alleen een goede maar vooral kwalitatieve goede nacht.
Adios.
quote:Jij ook
quote:Vaarwel waardige krijger.
quote:Had ik al een tijd geleden gezien. Zocht ze toen zelf op youtube op en postte ze in dat topic over zijn muziek.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
Desunoto, je moet echt een paar van die filmpjes van hem bekijken. En je dan goed realiseren dat dit gewoon de denkwereld van iemand is en geen trollerij of entertainment.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze werd te oud. Ze is ondertussen volwassen en rijdt in een Landrover.
quote:Echt zonde dat ze dat gedaan heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Dandybleu heeft toch nog een beetje smaak.
quote:Maar meid dat zeggen wij beide al vanaf half 2
quote:dandybleu heeft al een aantal keer aangegeven dat hij Voe wel ziet zittenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Dandybleu heeft toch nog een beetje smaak.
quote:Waar kennen jullie elkander trouwens van? Jij en Napoleon?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:44 schreef raebyddet het volgende:
Oké, als ik nu niet ga blijf ik het uitstellen. Bij deze: een fijne nacht nog, mensen!
quote:TrustenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:44 schreef raebyddet het volgende:
Oké, als ik nu niet ga blijf ik het uitstellen. Bij deze: een fijne nacht nog, mensen!
quote:Ik ben het met je eens dat ik vooruit ga qua techniek..
Maar wat een nutteloze KANKER opmerking met je "negatieve aandacht is ook aandacht"
Net als of ik een of andere Attention Whore ben.
Sodemieter kanker straal op vent.
quote:Van het hangen voor de Albert Heijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar kennen jullie elkander trouwens van? Jij en Napoleon?
quote:Hoe ben je weer aan die post gekomen?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:48 schreef Rectum het volgende:
Ik begin me ook zorgen te maken om Braddie. Volgens mij kan hij door zijn stoornissen niet goed met roem en druk omgaan.
[..]
quote:Ik had dat gepost in het fotoboeks van HSG-BEZEM.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe ben je weer aan die post gekomen?Ik kon 'm niet weder vinden na die edits van Netsplitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |