quote:Dit maakt de man tot een held!Op vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.
quote:Klopt.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilie
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:25 schreef dandybleu het volgende:
ik vind het leeftijdsverschil te groot... is bijna pedofiel toch?
quote:Zijn eerste PM's kwamen gewoon echt uit het nietsOp vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.
quote:'ha die panzer'Op vrijdag 29 oktober 2010 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn eerste PM's kwamen gewoon echt uit het nietsHeel vaag.
quote:Ze werd te oud. Ze is ondertussen volwassen en rijdt in een Landrover.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
'is bijna pedofiel toch', en zelf heeft hij naar eigen zeggen al sinds 10 jaar een oogje op Emma Watson, vanaf haar 9e dus ofzo. Wat dus nu voorbij schijnt te zijn.
[..]
'ha die panzer'
quote:Trusten.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga slapen metgezellen. Ik wens u hier nog alleen een goede maar vooral kwalitatieve goede nacht.
Adios.
quote:Jij ook
quote:Vaarwel waardige krijger.
quote:Had ik al een tijd geleden gezien. Zocht ze toen zelf op youtube op en postte ze in dat topic over zijn muziek.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
Desunoto, je moet echt een paar van die filmpjes van hem bekijken. En je dan goed realiseren dat dit gewoon de denkwereld van iemand is en geen trollerij of entertainment.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze werd te oud. Ze is ondertussen volwassen en rijdt in een Landrover.
quote:Echt zonde dat ze dat gedaan heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Dandybleu heeft toch nog een beetje smaak.
quote:Maar meid dat zeggen wij beide al vanaf half 2
quote:dandybleu heeft al een aantal keer aangegeven dat hij Voe wel ziet zittenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Dandybleu heeft toch nog een beetje smaak.
quote:Waar kennen jullie elkander trouwens van? Jij en Napoleon?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:44 schreef raebyddet het volgende:
Oké, als ik nu niet ga blijf ik het uitstellen. Bij deze: een fijne nacht nog, mensen!
quote:TrustenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:44 schreef raebyddet het volgende:
Oké, als ik nu niet ga blijf ik het uitstellen. Bij deze: een fijne nacht nog, mensen!
quote:Ik ben het met je eens dat ik vooruit ga qua techniek..
Maar wat een nutteloze KANKER opmerking met je "negatieve aandacht is ook aandacht"
Net als of ik een of andere Attention Whore ben.
Sodemieter kanker straal op vent.
quote:Van het hangen voor de Albert Heijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar kennen jullie elkander trouwens van? Jij en Napoleon?
quote:Hoe ben je weer aan die post gekomen?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:48 schreef Rectum het volgende:
Ik begin me ook zorgen te maken om Braddie. Volgens mij kan hij door zijn stoornissen niet goed met roem en druk omgaan.
[..]
quote:Ik had dat gepost in het fotoboeks van HSG-BEZEM.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe ben je weer aan die post gekomen?Ik kon 'm niet weder vinden na die edits van Netsplitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |