quote:Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op het forum heet hij hier gewoon 'dandybleu'.
http://forum.fok.nl/user/history/304989
Post in ONZ, KLB, overal. Maar hij zit dus ook op YouTube, heeft een blog en zit overal waar je hem niet zou verwachten. En hij wil de voetmasseur van Emma Watson worden. Ik heb hier geen woorden voor, rare zaken, rare streken, rare man.
quote:Jep, over een paar minutenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeg zullen wij zo gaan slapen
quote:Overkill aan muzikanten (vroeger vergeleken met het heden)Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post in ONZ, KLB, overal. Maar hij zit dus ook op YouTube, heeft een blog en zit overal waar je hem niet zou verwachten. En hij wil de voetmasseur van Emma Watson worden. Ik heb hier geen woorden voor, rare zaken, rare streken, rare man.
quote:Laatste post is 6min geleden, dus misschien komt hij nog wel even langs.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:Maar nu net zo kaal als Sugar lee Hooper 1969 voor de kennersOp vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:Dat was toch dat meisje die een rol had in Harry Potter? Of heb ik het nu verkeerd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je trollt, maar dit is kwaliteit dus waarschijnlijk ben je serieus. De actrice die hermelien speelt in de Harry Potter films. Best wel geefbaar ook.
quote:He maar die ken ik wel.. Wist niet dat ze een echte naam had
quote:Ook nog een eigen blog.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.
http://edwinemanuelposse.(...)niet-meer-verli.html
quote:In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilieOp vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laatste post is 6min geleden, dus misschien komt hij nog wel even langs.
quote:Echt rare shit dit, hij post dus op FOK!, YouTube en hij kan ook gewoon elk moment meelezen hier. En het is allemaal echt en geen troll.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij is niet meer verliefd op Emma Watson.
http://edwinemanuelposse.(...)niet-meer-verli.html
quote:Rare gast jaOp vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilie
quote:Jaloezie?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:34 schreef raebyddet het volgende:
[..]
In R&P was het niet? Was een reactie op een OP die inhoudelijk ging over relatieproblemen tussen een meisje van 19 en een jongen van 21. Was iets in de trant van; Groot leeftijdsverschil, neigt naar pedofilie
quote:maar ja hee das in mijn leven zo altijd : de meisjes van achtien worden nog steeds verliefd op me vaak.... ik ben jong van geest
quote:Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt rare shit dit, hij post dus op FOK!, YouTube en hij kan ook gewoon elk moment meelezen hier. En het is allemaal echt en geen troll.
quote:Wat een gozer.. wát een gozer.dus heb vaak ideeen hee? alleen ja niemand zit er echt op te wachten vaak helaas en ja ik ken ook weinig mensen
hier volgen er een paar:
stel je voor je belt een nummer van het bedrijf : sea-shore-jeans
en dan komt er een busje en die haalt je jeans bij je thuis op in de zomer : dan rijd het busje naar het strand en die wast dan je spijkerbroek in de zee : en laat hem dan vervolgens in de zon drogen
resultaat : als de jeans weer bij je thuis gebracht is : dan ruikt ie superlekker naar de zee : en hij is kompleet ziltig ( zout ) en is dan op de zaterdag avond een ware sensatie om aan te doen tijdens een feestje.,... super-sexy jeans....the altime saturday night-fit
quote:Heeft ook al een permanente verbanning op Partyflock achter de rug.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tevens stuurt hij random FOK!kers PM's over zijn belevenissen van de dag. Ik vind het zeer fascinerend allemaal maar ook zeker verontrustend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |