Ja, ik ben een liefhebber van kattenproducten en ja ik ben er trots op. Ik zal jullie de mooiste kattenproducten laten zien om ook jullie te overtuigen.
Slaapmasker "Wilde kat"![440685.tif]()
quote:"Slaap lekker!" Dat denken anderen, terwijl u onder het slaapmasker "Wilde kat" beter slaapt dan ooit tevoren. De reden: eindelijk krijgen uw ogen de verlangde duisternis. Een weldaad op reis!
Kattenklok![737470.tif]()
quote:Ga mee met de tijd! Deze originele klok fleurt elke kamer op! Het nauwkeurig quartz-uurwerk is voorzien van een goed afleesbare wijzerplaat. De staart van de kat doet dienst als slinger.
WC-bril "Katten"![433408_01.tif]()
quote:Het kleinste kamertje toont geen karakter? Huisbaas en architect hebben gespaard op het sanitair in badkamer en wc? Breng daar zelf verandering in met de wc-bril "Katten"! Van hoogwaardig MDF, met een schitterend poesjes-motief en past op alle gangbare wc's (42,5 x 36,5 cm). Met meegeleverd materiaal makkelijk aan te brengen. Een leuke blikvanger in badkamer en wc!
Tochtkatten![440329.tif]()
quote:Met deze katten bespaart u energie! Zodra het buiten kouder wordt, voelt de tocht die door ramen en deuren komt erg onaangenaam aan. En dan bieden de tochtkatten uitkomst! Want deze houden tocht tegen en helpen u zo energie te besparen.
Kerstkatten![424493.tif]()
quote:Kattenvrienden zijn bijzondere mensen! En die vieren wij vandaag met de kerstkatten! Elke kat op zich is al een leuk presentje, maar als trio brengen ze iedereen in een goed humeur!