quote:PostcodeNiels en HSB-GEZEM waren daar goed op dreef.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Paints, gel op foto's, nephyve's, dat waren de tijden
quote:kattenproductenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga een kuttopic over kattenproducten maken.
quote:Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
PostcodeNiels en HSB-GEZEM waren daar goed op dreef.
quote:Fascinerend en eng tegelijkertijd.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
Die dandybleu is dus gewoon echt. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
En de rest op zijn kanaal. Voor de rest snap ik het nog steeds niet helemaal, hey?
quote:Jij bent trouwens ook wel heel erg verandert he de laatste tijd. ik weet nog voor de zomervakantie dat jij echt de raarste, maar meest hilarische posts maakte.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.
quote:Ik kan dat sowieso niet, ik ben daar te lief voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat was net in mijn verantwoordelijke tijd, anders was ik er ook met alles op af gegaan.
quote:Ja, KingRasta maakt nog dagelijks prachtige liedjes vanuit die instelling.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:27 schreef Panzermaus het volgende:
Evil Clown is nog vager. Penisbaard, wat heeft die jongen nu precies dan? Hij zat in een gekkenhuis en zijn vriend zit daar nu nog?
quote:Er was een tijd dat ik geen enkel topic serieus nam, overal gelijk op af ging en ik mensen gelijk mails stuurde en alles ja. Laatste waarschuwingen en permanente verbanningen die met veel moeite weg te praten zijn veranderen veel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook wel heel erg verandert he de laatste tijd. ik weet nog voor de zomervakantie dat jij echt de raarste, maar meest hilarische posts maakte.
Dit alles, natuurlijk, tot KLB 2.0 in het leven werd geroepen.
quote:Ik weet nog steeds niet of ik het moet zien als iets goeds, De hilariteit is een beetje weg uit klb nu, maar je bent wel een echte kwaliteitsuser geworden, dat is ook heel wat waard in deze tijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik geen enkel topic serieus nam, overal gelijk op af ging en ik mensen gelijk mails stuurde en alles ja. Laatste waarschuwingen en permanente verbanningen die met veel moeite weg te praten zijn veranderen veel.
quote:Zeg zullen wij zo gaan slapenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:28 schreef raebyddet het volgende:
Denk dat ie door verslaving (drugsgebruik) latente schizofrenie heeft opgewekt, misschien ook enkele psychoses. Wilde gok.
quote:Op het forum heet hij hier gewoon 'dandybleu'.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef Desunoto het volgende:
Hey, volgens mij is dat die gozer van een tijd terug die berichtte over een gesticht waar hij in zat. Met z'n avontuurlijke muziek en weet ik veel wat.
quote:Wie is Emma Watson?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op het forum heet hij hier gewoon 'dandybleu'.
http://forum.fok.nl/user/history/304989
Post in ONZ, KLB, overal. Maar hij zit dus ook op YouTube, heeft een blog en zit overal waar je hem niet zou verwachten. En hij wil de voetmasseur van Emma Watson worden. Ik heb hier geen woorden voor, rare zaken, rare streken, rare man.
quote:Zeg, is dit een digitale slaapovereenkomst ?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeg zullen wij zo gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |