quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ahw, jij kijkt nog naar de Teletubbies!
quote:Morgen gaat het waarschijnlijk over de gestipte hyena jammer gemiste kansOp vrijdag 29 oktober 2010 00:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vorig jaar op vakantie hebben wij een heel apart nachtvlinder gezien, overdag. Ik zal kijken of ik voor de nachtserenade van morgen een foto kan regelen.
quote:Toch associeer ik ook zo'n pet vaak met hogere rangen, hoewel er wel de nodige rangsymbolen ontbreken ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Zo'n Pruisenhelm ja, gave dingen zijn het.
Hij was 'Kanonier'. Geen hoge rang dus.
Volgens mij was dat ook meer een poseeroutfit, ziehier een meer realistisch uitziende foto van hem
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard, ik ben razend benieuwd naar die foto waar je gisteren over sprak.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb trouwens die foto's nog niet, Teddybear.
quote:Hihi, ik heb er wel eentjeOp vrijdag 29 oktober 2010 01:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen foto's van Teddybear. Lijkt me enigzins relevant.
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/PickelhaubeOp vrijdag 29 oktober 2010 01:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toch associeer ik ook zo'n pet vaak met hogere rangen, hoewel er wel de nodige rangsymbolen ontbreken ja.
quote:Iedereen had zo'n pet toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toch associeer ik ook zo'n pet vaak met hogere rangen, hoewel er wel de nodige rangsymbolen ontbreken ja.
quote:Ja ik ook, met dat schilderij dat scheef hangt.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb de fotografische afbeelding gezien die ooit in haar fotoboek stond.
quote:Volgens mij bedoelde 'ie de pet en niet de helm. Toch? Anders slaat mijn post nergens opOp vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pickelhaube
quote:Maar even serieus, zou zo'n wereld niet vet zijn? Een utopie, wel. Ik heb het idee trouwens overgenomen van die folders die ik soms kreeg van Jehova-getuigen. In mijn wereld hoef je er niet perse gelovig voor te zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 01:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Koetsiekoetsiekoetsiekoetsie *knijpt in wangetjes
quote:Toch tof, die militaire kiekjes. Ik ben alleen maar in het bezit van serieuze geposeerde familiekiekjes met nette jurken en hoeden en alles. Terwijl er toch wel iets gevochten moet hebben in de oost, maar dat weet ik zo ook niet zeker.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Iedereen had zo'n pet toch?
[ afbeelding ]
Ik heb nog een petfoto, maar die staat nog niet online. Ben nu ook bezig met vertaalwerk, sommige van die oude kaarten zijn in oud-Duits schrift met potlood geschreven, wat een werk
quote:SorryOp vrijdag 29 oktober 2010 01:06 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde 'ie de pet en niet de helm. Toch? Anders slaat mijn post nergens op
quote:Eén nachtserenade op hetzelfde moment is genoeg, het kan uiteindelijk alsnog overal over gaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:07 schreef MYV het volgende:
Ik raad aan een nachtserenade topic te maken over muziek, zodat wij die liefde ook kunnen delen
quote:laten wij hier de deuren maar adoreren dan met hun nummer los engeles vrouwOp vrijdag 29 oktober 2010 01:07 schreef MYV het volgende:
Ik raad aan een nachtserenade topic te maken over muziek, zodat wij die liefde ook kunnen delen
quote:Die foto is scheef genomen, manOp vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik ook, met dat schilderij dat scheef hangt.
quote:Doe iets met het uitgemolken PostalgoldOp vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand ideeën voor mijn wekelijkse kuttopic?
quote:Zoetsappige wereldbeelden.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Overijssel verdiend een eigen topic.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Iets met gepensioneerde journaalpresentatoren.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Je beschrijving klonk mooi, op die lachende zon na.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:06 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Maar even serieus, zou zo'n wereld niet vet zijn? Een utopie, wel. Ik heb het idee trouwens overgenomen van die folders die ik soms kreeg van Jehova-getuigen. In mijn wereld hoef je er niet perse gelovig voor te zijn. Nogmaals, utopie.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:12 schreef Rectum het volgende:
Een paint hier Braddie-topic.![]()
Ik begin wel:
[ afbeelding ]
quote:Ik heb ze ook alleen maar van één kant van de familie, waar iedereen ook nog eens amateurgenealoog is en zo. Zo hebben ze de lijn van mijn achternaam tot 1585 kunnen traceren.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toch tof, die militaire kiekjes. Ik ben alleen maar in het bezit van serieuze geposeerde familiekiekjes met nette jurken en hoeden en alles. Terwijl er toch wel iets gevochten moet hebben in de oost, maar dat weet ik zo ook niet zeker.
quote:Philip Freriks die stopt met nieuwslezen.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Iets met gepensioneerde journaalpresentatoren.
quote:Braddie houdt tenminste nog een onderbroek aan.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:12 schreef Rectum het volgende:
Een paint hier Braddie-topic.![]()
Ik begin wel:
[ afbeelding ]
quote:Ik heb dit laatst ook teruggekeken. Ik vind dat echt een gaaf nummer ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:04 schreef JanPiraat het volgende:
ga terug, ga terug, ga terug waar je ooit hoorde![]()
quote:Iedereen deelt liefde voor vlinders.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:14 schreef Panzermaus het volgende:
Deze Nachtserenade is beter begonnen dan ooit tevoren. En gisteren hebben we ook voor het eerst een deel #2 bereikt. Dit is fantastisch.
quote:Goed topic.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Philip Freriks die stopt met nieuwslezen.
quote:Braddie is een FOK!user.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef MYV het volgende:
Ik ben niet bekend met het fenomeen Braddie, inlichtigen/samenvattingen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef MYV het volgende:
Ik ben niet bekend met het fenomeen Braddie, inlichtigen/samenvattingen?
quote:Is dat nou een Guitar Hero?
quote:kusje voor jou dan ouwe lurkkoninginOp vrijdag 29 oktober 2010 01:14 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik heb dit laatst ook teruggekeken. Ik vind dat echt een gaaf nummer ook.
quote:Vergeet niet het topic over z'n date met een meisje, waarna haar hyves achterhaald werd, en ze een link naar het topic kreeg. Uiteindelijk liep het zo uit de hand dat zelfs z'n moeder erbij werd betrokken, het was een slachtingOp vrijdag 29 oktober 2010 01:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Braddie is een FOK!user.
Braddie maakt muziek.
Braddie is niet zo goed.
quote:Dat laatste heb ik dan weer gemistOp vrijdag 29 oktober 2010 01:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vergeet niet het topic over z'n date met een meisje, waarna haar hyves achterhaald werd, en ze een link naar het topic kreeg. Uiteindelijk liep het zo uit de hand dat zelfs z'n moeder erbij werd betrokken, het was een slachting
quote:Deze shizz'"Slaap lekker!" Dat denken anderen, terwijl u onder het slaapmasker "Wilde kat" beter slaapt dan ooit tevoren. De reden: eindelijk krijgen uw ogen de verlangde duisternis. Een weldaad op reis!
quote:Had ik jou ook zo'n lurkafbeelding gestuurd of snap ik de grap niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
kusje voor jou dan ouwe lurkkoningin
quote:Vertel er eens meer over dan. Wie staan er in geven.txt en wie/wat is DeLijst?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat alle Nachtserenadezangers op de hoogte moeten zijn van DeLijst, geven.txt, Braddie en dandybleu. Vooral de laatste heeft gisteren mijn serieuze interesses gewekt, die gast is ziek en fascinerend tegelijk.
quote:Kan jij dit allemaal gebonden insturen via PM? Bedankt alvast.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind dat alle Nachtserenadezangers op de hoogte moeten zijn van DeLijst, geven.txt, Braddie en dandybleu. Vooral de laatste heeft gisteren mijn serieuze interesses gewekt, die gast is ziek en fascinerend tegelijk.
quote:ja je stuurde me zo'n vage lurkafbeelding en dat was mijn late reactieOp vrijdag 29 oktober 2010 01:19 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Had ik jou ook zo'n lurkafbeelding gestuurd of snap ik de grap niet?
/fail
quote:Geven.txt?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Ohja okeeOp vrijdag 29 oktober 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja je stuurde me zo'n vage lurkafbeelding en dat was mijn late reactie![]()
quote:geven.txt is een lijst met raakbare FOK!sters uit 1990 of later, DeLijst is Penisbaard zijn lijst met kutusers en ONZ-proleten. Redelijke hokjesgeest hier, dat wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vertel er eens meer over dan. Wie staan er in geven.txt en wie/wat is DeLijst?
quote:van dandyblauw heb ik nog niet zoveel vernomen helaas maar dat wat ik zag was goud hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Ik moet verdomme nog elke keer hardop lachen om Geluidstechnicus.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
Napraat topic hyves incident
Dat topic bevat met gel en Croma bespoten foto's van zijn moeder.
quote:Paints, gel op foto's, nephyve's, dat waren de tijdenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
quote:1992 meldtOp vrijdag 29 oktober 2010 01:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
geven.txt is een lijst met raakbare FOK!sters uit 1990 of later, DeLijst is Penisbaard zijn lijst met kutusers en ONZ-proleten. Redelijke hokjesgeest hier, dat wel.
Over dandybleu weet ik nog steeds niet goed wat ik erover moet denken en pas sinds gisteravond begin ik echt een beetje te begrijpen wat er speelt.
quote:Ik moet gewoon weer lachen als ik het lees. Ben nog nooit zo stukgegaan om een topicOp vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Rectum het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |