quote:Dat was inderdaad in de jaren '20Op vrijdag 29 oktober 2010 00:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat was vooral in de jaren '20 volgens mij.
quote:Hij zat ook in zo'n topic te stressen vanwege de lijst, precies de bedoeling.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef JanPiraat het volgende:
DeLijst komt keihard !! staat Nectar er al op inmiddels ? hij PMde me als eem dwaas wat de lijst was maar ik gaf niet toe![]()
quote:Vergeef mij.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat was inderdaad in de jaren '20
quote:Als Annnet er maar instaat daar is penisbaard het ook wel mee eens die oude geilaardOp vrijdag 29 oktober 2010 00:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil het niet langer over mijn lijstje of interesses in FOK!sters hebben. Het ging slechts om een vergelijking van triviteiten en feiten en zo'n 'match' had zich nog nooit eerder voorgedaan. Voor de rest is er niets, aapjes.
quote:Ik zag die foto van Willy ook in zo'n ander topic. Ik wil ook zo'n helm met een punt. Was hij een officier ofzo?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:53 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik heb ook nog hele reeksen van kaarten van soldaten uit WWI. Allemaal familie uyteraerd.
quote:Hheehehe en dat is trots op zn recordOp vrijdag 29 oktober 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij zat ook in zo'n topic te stressen vanwege de lijst, precies de bedoeling.
quote:Je bent in de war met geven.txt, waar Annnet wel degelijk op staat op basis van gepost materiaal.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als Annnet er maar instaat daar is penisbaard het ook wel mee eens die oude geilaard
quote:Ik ben niet op de hoogte van wat de lijst inhoud? Behoort dit tot de algemene kennis van een doorgewinterd fokker, of is er een select genootschap dat kennis van de inhoud bezit?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:55 schreef MYV het volgende:
Nogmaals vind ik het weigeren en/of negeren of je algemene gedrag veranderen/aanpassen aan bepaalde personen op de lijst slecht. We willen geen Die Welle/The Wave activiteiten in een kwalitatiefe serenade. Of wel?
quote:Er staan echt alleen maar kutusers in die elk topic verneuken of de topiclijst volspammen met hun bagger, de lijst is echt de laatste stap als zelfs diplomatie niet meer werkt.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:55 schreef MYV het volgende:
Nogmaals vind ik het weigeren en/of negeren of je algemene gedrag veranderen/aanpassen aan bepaalde personen op de lijst slecht. We willen geen Die Welle/The Wave activiteiten in een kwalitatiefe serenade. Of wel?
quote:Mensen en vlinders zijn niet veel verschillend.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind het een mooi proces, de evolutie. Niks te vergelijken met de menselijke evolutie, waarbij hoe ouder hoe minder strak iemand wordt. Ik vind het merkwaardig dat het bij de vlinders juist precies andersom is.
quote:chick, chick, chick lijst?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met geven.txt, waar Annnet wel degelijk op staat op basis van gepost materiaal.
De lijst die ik bedoel is een 'check, check, check' lijstje.
quote:Wat is jou favoriete vlinder?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Mensen en vlinders zijn niet veel verschillend.
De evolutie bij vlinders is eveneens hetzelfde, het groeit uit tot iets prachtigs.
Overigens is zowel bij Vlinders als bij mensen niet altijd waar.
quote:Waar doel je precies op? Je weet zelf ook wel dat dat gezeik op bepaalde schrijfwijzen nergens voor nodig is, man. We waren hier voor de liefde en niet voor gekanker op taal.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:53 schreef MYV het volgende:
Teddy, de inhoud moet wel leesbaar blijven. Dus de normale schrijfwijze is wel geadviseerd hier.
quote:Ahw, jij kijkt nog naar de Teletubbies!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef raebyddet het volgende:
Dit nachttopic gaat gevuld worden met liefde, eenhoorns, vlinders, mooie natuurgebieden, altijd glimlachende mensen, schattige diertjes en een glimlachende zon.
quote:Vorig jaar op vakantie hebben wij een heel apart nachtvlinder gezien, overdag. Ik zal kijken of ik voor de nachtserenade van morgen een foto kan regelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:58 schreef MYV het volgende:
[ afbeelding ]
De nachtvlinder zoekt alleen zijn heil en geluk in de diepe koude nacht en dat maakt dit beestje een lust voor het oog en smelt het hart van elke baas direct bij het zien van zoveel pure kracht en kwaliteit tussen 2 vleugels.
quote:Zo'n Pruisenhelm ja, gave dingen zijn het.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zag die foto van Willy ook in zo'n ander topic. Ik wil ook zo'n helm met een punt. Was hij een officier ofzo?
quote:Wat een wijsheid deze avond!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Derhalve bestaat perfectie wel, alleen is deze niet definieerbaar voor grote groepen, louter voor ieder individueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |