quote:Gaarne woorden als "ff" voluit schrijven. Wij posten hier enkel kwalitatief Nederlands beste piraat.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:48 schreef JanPiraat het volgende:
ja godverdomme op die nachtbagger worden 50 foto's tegelijk geplaatst waardoor mn gare kutpc vastloopt dus ik ben hier nu ff worden er nog herinneringen boven gehaald hier vandaag hier of wat is de buzzzzz ?
quote:Valt me overigens van je tegen dat je haat jegens de mensen hebt op een bepaalde lijst, Zie ze dan los van elkaar. Doet me denken aan Die Welle. Kwaliteitsfilm.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
Onze liefde voor geven.txt en onze uitgesproken virtuele haat tegen dat alles op DeLijst.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon, omdat dit topic te weinig echte hiphop heeft.
quote:even even sorry maatOp vrijdag 29 oktober 2010 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaarne woorden als "ff" voluit schrijven. Wij posten hier enkel kwalitatief Nederlands beste piraat.
quote:Die Welle is het enige Duitse boekje dat ik ooit gelezen heb voor mijn literatuurgesprek. Lang geleden. De rest heb ik niet gelezen, pretendeerde van wel en alsnog had ik een zeuven.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef MYV het volgende:
[..]
Valt me overigens van je tegen dat je haat jegens de mensen hebt op een bepaalde lijst, Zie ze dan los van elkaar. Doet me denken aan Die Welle. Kwaliteitsfilm.
quote:Als ik me niet vergis greep De Grote Depressie in Amerika om zich heen in die tijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Spannende tijden. Sudetencrisis alles.
quote:Was dat ook niet het jaar van de Kristallnacht zo begin november?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Kom nog een keer stoer doen tegen Lars en heel 0598-zuid op je dak, boi.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:51 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat een blamage, die koptelefoon heb ik ook
quote:Ik vind trouwens dat er niet zoveel gehaat moet worden op bepaalde schrijfwijzen. Het is beter om je te concentreren op de inhoud.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaarne woorden als "ff" voluit schrijven. Wij posten hier enkel kwalitatief Nederlands beste piraat.
quote:Ik heb ook nog hele reeksen van kaarten van soldaten uit WWI. Allemaal familie uyteraerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was dat ook niet het jaar van de Kristallnacht zo begin november?
quote:Dat was vooral in de jaren '20 volgens mij.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:51 schreef MYV het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis greep De Grote Depressie in Amerika om zich heen in die tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |