quote:Hey Arnold
quote:Daarvoor moet je denk ik in de bagger zijn Nachtbagger #2 - doe normaal dan doe je al gek genoegOp vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er ook![]()
Iemand monopoly gezien?
quote:Wijze woorden.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Het is natuurlijk ook zeer belangrijk dat je je goed voelt in wat je doet, als sommige mensen daarvoor de nood voelen te veranderen, dan vind ik dat wij dat moeten respecteren.
quote:Oei, dat zult even moeten vragen aan de directie.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef MYV het volgende:
Waarom kon deze nachtserenade niet Nachtvlindersnachtserenade genoemd worden.
quote:Een goede zaak, meeste mannen verbinden hun muzikale liefde aan sekse en luisteren geen zangeressen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
Er zijn een aantal Maria Mena nummers waarvan ik de lyrieken uit mijn hoofd ken, MYV. Het gaat hier om onder andere Jij Bent De Enige.
quote:Computerpraat in de serenade?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef Graseter het volgende:
Panzer, ik heb jouw database class nagemaakt en met wat tips van mijn collega een paar aanpassinkjes gedaan en nu is het een soeperdoeper db class.
quote:Is toegelaten mits dit thema wordt behandeld met dezelfde liefde als de liefde die wij allemaal delen met vlinders.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Ik ga weer slapen.
TRUSTEN LIEVE ORGANISMEN.
quote:Trusten beiden
quote:SLAAP MAAR LEKKER KEIHARD. SLAAP JE HELE KUSSEN ERONDER.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Ik ga weer slapen.
TRUSTEN LIEVE ORGANISMEN.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:46 schreef MYV het volgende:
Computertaal is wat ons hier bijeenhoud en verbind, graag wat respect.
quote:Als ik ooit met java gerelateerde vragen zit, klop ik bij jou aanOp vrijdag 29 oktober 2010 00:47 schreef Panzermaus het volgende:
Panzermaus is op alle casanovaeigenschappen ook nog steeds een uitstekende Java/.NET/PHP en alles coder. Maar dat houden we liever gescheiden van de foks, niet waar Graseter? Toch goed om te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |