quote:Dankzij jou kijk ik nuOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Grammar Nazi als ik zijne struikel persoonlijk dan weer over de grammaticaal incompleet en incorrecte TT. Vlindersnachtserenade is het.
quote:FOOTBALL HEAD
quote:Een goed voorbeeld van het onder de massa brengen van angsten goed gedaan door deze commerciele markt. Hulde en Bravo.
quote:Monsieur/Madame, à l’expression de mes sentiments distingués, JordiiiiiiiOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen ene flikker
quote:Ware schoonheid zal, zelf besmeurd met bagger en negatieve energie, ware schoonheid blijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef MYV het volgende:
Het tocht negative energie die onze bruizende bron van louter kwaliteit kan vergiftigen en beinvloeden zodat de schoonheid verloren kan gaan.
quote:Zoals je van ons gewend bent, zouden wij graag deze perfecte vrouw willen zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de eerste gevonden die mijn lijstje 100% matchte. Opmerkelijk. Maar dat wilde ik nog even kwijt.
quote:Mijn dank is groot heer Ludo.
quote:Le kwaliteit de nacht, zonder bier en tieten, met jeugdherinneringen, familiegeschiedenissen en discussies over de toestand van de wereld. Tevens, stoepkind.
quote:Wie, mijn nieuwsgierigheid is stevig geprikkeldOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de eerste gevonden die mijn lijstje 100% matchte. Opmerkelijk. Maar dat wilde ik nog even kwijt.
quote:pics pics pics pics picsOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Wacht maar tot je er eentje vindt waar je je lijstje voor weggooit.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Goed topic, ik mag dit welOp vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Le kwaliteit de nacht, zonder bier en tieten, met jeugdherinneringen, familiegeschiedenissen en discussies over de toestand van de wereld. Tevens, stoepkind.
quote:Dan zeg je ''Afbeeldingen Afbeeldingen Afbeeldingen''
quote:Derhalve bestaat perfectie wel, alleen is deze niet definieerbaar voor grote groepen, louter voor ieder individueel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
Perfect bestaat niet, Perfectie word door iedereen anders ervaren.
Tevens heeft Pansermuis nu alweer een nieuw Gebruikersplaatje en dat vindt ik erg lastig.
quote:Precies jonkvrouw MYV.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan zeg je ''Afbeeldingen Afbeeldingen Afbeeldingen''
Verpaupering van de taal is ook ontstaan in den bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |