quote:Op het aanraden van teddybearoegoe. Ik had eerst vliegende eekhoors maar zij bracht mij op het mooie idee voor de altijd sierlijke vlinders.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi, iemand anders maakt 'mPantsermuis is aan het slapen en ik heb angst om topics te openen.
quote:Je bent zélf een kuttopic
quote:Slotjes man, slotjes. Met een baggertopic maakt mij dat niet uit, maar het is zonde wanneer zoiets als dit ten onder gaat. Dat doet mij eraan denken dat het tijd is voor mijn wekelijkse kuttopic, even iets zoeken.
quote:Het boeit me echt geen ene flikkerOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef raebyddet het volgende:
Dit nachttopic gaat gevuld worden met liefde, eenhoorns, vlinders, mooie natuurgebieden, altijd glimlachende mensen, schattige diertjes en een glimlachende zon.
quote:Mijn excuses.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Grammar Nazi als ik zijne struikel persoonlijk dan weer over de grammaticaal incompleet en incorrecte TT. Vlindersnachtserenade is het.
quote:Zou je alsjeblieft dit topic willen verlaten? Vergeet niet de deur achter je dicht te doen, het tochtOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen ene flikker
quote:Dankzij jou kijk ik nuOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef MYV het volgende:
Grammar Nazi als ik zijne struikel persoonlijk dan weer over de grammaticaal incompleet en incorrecte TT. Vlindersnachtserenade is het.
quote:FOOTBALL HEAD
quote:Een goed voorbeeld van het onder de massa brengen van angsten goed gedaan door deze commerciele markt. Hulde en Bravo.
quote:Monsieur/Madame, à l’expression de mes sentiments distingués, JordiiiiiiiOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen ene flikker
quote:Ware schoonheid zal, zelf besmeurd met bagger en negatieve energie, ware schoonheid blijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef MYV het volgende:
Het tocht negative energie die onze bruizende bron van louter kwaliteit kan vergiftigen en beinvloeden zodat de schoonheid verloren kan gaan.
quote:Zoals je van ons gewend bent, zouden wij graag deze perfecte vrouw willen zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de eerste gevonden die mijn lijstje 100% matchte. Opmerkelijk. Maar dat wilde ik nog even kwijt.
quote:Mijn dank is groot heer Ludo.
quote:Le kwaliteit de nacht, zonder bier en tieten, met jeugdherinneringen, familiegeschiedenissen en discussies over de toestand van de wereld. Tevens, stoepkind.
quote:Wie, mijn nieuwsgierigheid is stevig geprikkeldOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de eerste gevonden die mijn lijstje 100% matchte. Opmerkelijk. Maar dat wilde ik nog even kwijt.
quote:pics pics pics pics picsOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Wacht maar tot je er eentje vindt waar je je lijstje voor weggooit.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Goed topic, ik mag dit welOp vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Le kwaliteit de nacht, zonder bier en tieten, met jeugdherinneringen, familiegeschiedenissen en discussies over de toestand van de wereld. Tevens, stoepkind.
quote:Dan zeg je ''Afbeeldingen Afbeeldingen Afbeeldingen''
quote:Derhalve bestaat perfectie wel, alleen is deze niet definieerbaar voor grote groepen, louter voor ieder individueel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef MYV het volgende:
Perfect bestaat niet, Perfectie word door iedereen anders ervaren.
Tevens heeft Pansermuis nu alweer een nieuw Gebruikersplaatje en dat vindt ik erg lastig.
quote:Precies jonkvrouw MYV.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan zeg je ''Afbeeldingen Afbeeldingen Afbeeldingen''
Verpaupering van de taal is ook ontstaan in den bagger.
quote:Is het dromenvangertje?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kwaliteit hier. Misschien dat ik nog even blijf. En het gaat om een FOK!ster trouwens, simpele comparison de mon liste. Niets meer. Vond het wel opmerkelijk.
En Teddy, jij mag er niets van zeggen want jij hebt mij nooit pics gestuurd.
Maar toch heb ik gehoord wat je zei. En er zit wat in.
quote:Lekker moeilijk doen wanneer je uit enthousiasme een reactie wilt plaatsenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan zeg je ''Afbeeldingen Afbeeldingen Afbeeldingen''
Verpaupering van de taal is ook ontstaan in den bagger.
quote:Waar is deze lijst te vinden?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die heeft mijn lijstje nooit ingevuld.
quote:Gelieve bij voorbaat dank gebruiken jonkvrouw M.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Lekker moeilijk doen wanneer je uit enthousiasme een reactie wilt plaatsenVergelijk mij a.u.b. niet met de nachtbaggeraars, dank u
quote:Streng genoeg om zelden verliefd te worden op wat ik zoal tegenkom, ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zijn jouw eisen zo streng m'n beste?
quote:Van wat ik mijn kan herinneren van die lijst vallen die eisen nog wel mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Streng genoeg om zelden verliefd te worden op wat ik zoal tegenkom, ja.
quote:Probeer jij met het uitermate vaak veranderen van grafisch afbeeldingtje jezelf in gognito te kunnen begeven onder de zwakkere bij FOK! of is het een indentiteitsverandering of wat is dit allemaal Pansermuis.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Streng genoeg om zelden verliefd te worden op wat ik zoal tegenkom, ja.
quote:Elke verandering van UI gaat gepaard met verandering in poststijl + signature + ondertitel. Er zit verder geen bedoeling achter.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef MYV het volgende:
[..]
Probeer jij met het uitermate vaak veranderen van grafisch afbeeldingtje jezelf in gognito te kunnen begeven onder de zwakkere bij FOK! of is het een indentiteitsverandering of wat is dit allemaal Pansermuis.
quote:Dat lijkt te duiden op hoe wij dat hier in de psychatrie ook wel benoemen een identiteitscrisis, het niet weten hoe te handelen en te doen in grote groepen en daarop reageren door sterk uiteenlopend gedrag te uiten. Is dit een beetje correct Pansermuis?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Elke verandering van UI gaat gepaard met verandering in poststijl + signature + ondertitel. Er zit verder geen bedoeling achter.
quote:Nee. Ik ben gewoon graag divers.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:40 schreef MYV het volgende:
[..]
Dat lijkt te duiden op hoe wij dat hier in de psychatrie ook wel benoemen een identiteitscrisis, het niet weten hoe te handelen en te doen in grote groepen en daarop reageren door sterk uiteenlopend gedrag te uiten. Is dit een beetje correct Pansermuis?
quote:Ben je wel jezelf? Dat wordt zeer op prijs gesteld binnen bepaalde kringen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon graag divers.
quote:Precies. Biggie is bijvoorbeeld ook nooit gaan afvallen, dat was zijn style. Zo herkende bazen hem en hadden ze respect voor de man. Moet je eens voorstellen als hij wel volslank was? Niemand had meer respectOp vrijdag 29 oktober 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slechten zaak. Je moet bij jezelf blijven, je moet het real keepen.
quote:Dat wel. Toch is mijn poststijl + Fotoboek vaak een en al thematiek. Maar dit blijft een forum natuurlijk. Met een Nachtserenade, dat dan weer wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ben je wel jezelf? Dat wordt zeer op prijs gesteld binnen bepaalde kringen.
quote:Ook daar moet je het real keepen a mattie.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
En met verandering in poststijl doelde ik op verandering in woordenschat en houding tegenover bepaalde onderwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |