quote:Vraag me af wat ze van plan zijnOp woensdag 27 oktober 2010 00:12 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen van deze knuffelaars meent het.
Depressiefmakend hè.
quote:HUG OF DEATHOp woensdag 27 oktober 2010 00:13 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze van plan zijn
quote:Dat heb ik dus gemistOp woensdag 27 oktober 2010 00:21 schreef Panzermaus het volgende:
Hoi Teddy. Ik heb Bakkisbaard nog nergens gezien. Maar gisteren was er een geweldige Nachtserenade met allemaal jeugdherinneringen. Ik heb gegriend als een otter.
Praatpaalnachtserenades
En een soort OP.
quote:Streken, streken. Maar gisteren was het een en al kindermemoires en alles. Waar was je heen dan?Op woensdag 27 oktober 2010 00:23 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist. En waarom zijn er drie nachttopics
quote:Ik weet het niet, man. Ik weet het niet. had de volgende dag verplichtingen en daarbij is het niet zo slim om 's nachts om te blijven wanneer je vroeg op moetOp woensdag 27 oktober 2010 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Streken, streken. Maar gisteren was het een en al kindermemoires en alles. Waar was je heen dan?
quote:Waarom ?Op woensdag 27 oktober 2010 00:34 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik heb net een hele Raymann is laat Edsel-sketch uitgetypt.
6. E: Het is schandalig hombre, schandalig. Ze doen net alsof Sesamstraat staat in een Vogelaarwijk. Als je mij vraagt, ik zou verhuizen.
/gaaf verhaal broeder
quote:Hmm. Dan is dit niks voor mij.Op woensdag 27 oktober 2010 00:34 schreef raebyddet het volgende:
Een nachttopic bedoeld voor mensen die geen zin hebben in onderwerpen als BIER EN TIETTUUUUHH, Beach.
quote:Omdat sociolinguistiek en analyseopdracht.
quote:Analiseren = overtypen ?Op woensdag 27 oktober 2010 00:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Omdat sociolinguistiek en analyseopdracht.
12. E: Als je toch altijd beter weet waarom vraag je mij? He? Waarom vraag je mij als je toch beter weet? Weet je wat jij moet doen Jörgen? Jij moet doen wat die grote kip van de fabeltjeskrant doet, dat moet jij gaan doen.
13. J: Wa- wat doet die kip?
14. E: Je ogen dicht, je snavel toe en ga lekker slapen. Dat moet je doen.
quote:DeLijst is iets van Bakkisbaard, er staan users op zoals porsche1, ElmoFan, TimKuik, ThaTim, Paul, dat soort grappen.Op woensdag 27 oktober 2010 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
Panterbuis, ik las gisteren mee, en ik zag iets over De Lijst. Wat is dat?
quote:Echt wat heb jij?Op woensdag 27 oktober 2010 00:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Analiseren = overtypen ?
En jij was toch al doctorandus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |