quote:Opa en oma gaan verhuizen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
Ze was er gisteren wel. Jij was ziek?
quote:Nee, jij bent stilgevallen. Ik had er al eéntje verstuurd.Op donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef Panzermaus het volgende:
GJNVA, waarom ben je stilgevallen?
quote:Nachtserenaderen is ook een nobele taak, maar je fam heeft voorrang inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Opa en oma gaan verhuizen.
Worden oud.
Kunnen het zelf allemaal niet meer.
Met familie helpen dus.
Soms naar opa en oma toe voor shizz'.
quote:Lekker ruige stoere kutkop!Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
Die fotoalbums , ik blijf het geweldig vinden.
quote:Naar wie heb ik 'ok zulen we neukne dna' verstuurd dan. Toch niet als reactie op een 'Nieuwe FOK!fotoboek reactie'-PM.Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Nee, jij bent stilgevallen. Ik had er al eéntje verstuurd.
GJNVA wat een kutafkorting.
quote:WHut?Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Opa en oma gaan verhuizen.
Worden oud.
Kunnen het zelf allemaal niet meer.
Met familie helpen dus.
Soms naar opa en oma toe voor shizz'.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Naar wie heb ik 'ok zulen we neukne dna' verstuurd dan. Toch niet als reactie op een 'Nieuwe FOK!fotoboek reactie'-PM.
quote:FAMILIE VOOR ALLES ZAL JULLIE NOOIT VERGETEN VOOR ALTIJD IN MIJN HARTOp donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
WHut?
Ik moet morgen ook familie helpen verhuizen.
Alleen m'n Oma in dit geval, Opa's zijn in de hemel
Waar alles beter is!
quote:Je haalt m'n woorden uit mijn mondOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
FAMILIE VOOR ALLES ZAL JULLIE NOOIT VERGETEN VOOR ALTIJD IN MIJN HART
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,338671.0.html
Ik moest om dit topic lachen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,338671.0.html
Ik moest om dit topic lachen.
quote:Wat een heldmijn restaurant bestaat wel,vanaf ze mij hebben beroofd,ik pis in jullie eten,
mijn klanten zijn voor 80% surinamers en antillianen en ze blijven komen
volgende keer ik doe ook ook stront erin cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy
quote:op jou ouwe dag zullen mensen op jou gaan pissen en letterlijk ook .je weet misschien niet wat karma is .what goes arround comes arround.
en ten tweede wat denk je dat mensen dat niet kunnen ruiken en proeven dong chinesie,je jaagd je eigen klanten weg en ik denk dat die restaurant van jou allang niet meer bestaat je hallucineert droom maar verder.
quote:Redelijk OP-waardig, tevens moet ik die OP op die wiki werpen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
In een nachtserenade zijn alle nachten fijn. Er zitten niet van die raren, die zullen nu wel ergens anders zijn EN GEEN STOMME POSTS WANT DIE HOEF JE NIET GEEN MENS DIE ENGE GINGERS ZIET, DAAROM DAN OOK DIT LIED. ZIT MIDDEN IN DE NACHT EN LEEST DIT TOPIC EN LACHT - HET WORDT VANZELF OCHTEND... IN EEN NACHTSERENADE
quote:Ik zag hem al in dat andere topic.Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Rectum het volgende:
Het is trouwens tijd om te gaan feesten.
[ afbeelding ]
quote:Bejaarden die later hetzelfde taalgebruik zullen hebben als de jongeren nuOp donderdag 28 oktober 2010 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zag hem al in dat andere topic.
Dat alle vrouwen later zo worden, man. Dat is best raar. Alle chicks die je nu op straat ziet zullen ook ooit bejaarden zijn.
quote:'brinta en alles'Op donderdag 28 oktober 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bejaarden die later hetzelfde taalgebruik zullen hebben als de jongeren nu
quote:Wat is dezeOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef dandybleu het volgende:
Mensen ontopic aub anders sluit ik de boel.
quote:Zal een nawee van zijn ban zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is dezeProbeert hij nou grappig te zijn of heeft hij weer een bui?
quote:Ik had zijn blog gevonden. Tyfuslange blogs en alles. Hij is echt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
dandybleu kan toch niet echt zijn? Ik vermoed dat er gewoon zo'n leuke kunststudent achter zit, net als bij http://leukepaarden.tk/.
quote:Er zijn wel meer trolls bereid om daar zoveel tijd in te steken. Zo ook die Roubos-gekte, er is gewoon een Marcel Roubos troll die reageert op fora, nieuwssites, alles.Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had zijn blog gevonden. Tyfuslange blogs en alles. Hij is echt.
quote:beginnend acteur en model zoekt opdracht
quote:Ik heb wel een min punt ( en daar moet je wel tegen kunnen ha ha ) ik ben nogal een uitslaper.... als ik dat niet heb gedaan dan voel ik me heel de dag een zombie ( ha ha serieus ) dus werken in de ochtend dat lukt me erg slecht .... ben ik eenmaal op gang gekomen kan ik wel tot drie uur in de nacht doorgaan
quote:Ik ga alleen wel zo zeg over 4 minuten.Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef Penisbaard het volgende:
Napoleon en TeddybearNu tho_Omas nog.
quote:Ik zoek het morgen allemaal weer op. Hij is echt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zijn wel meer trolls bereid om daar zoveel tijd in te steken. Zo ook die Roubos-gekte, er is gewoon een Marcel Roubos troll die reageert op fora, nieuwssites, alles.
quote:Dat had ik wel kunnen zijn
quote:Nee hij is wel echt. Hij heeft ook in een of andere instelling gezeten. Dat verklaart de commentaren op het YT-kanaal van King-Rasta.Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zijn wel meer trolls bereid om daar zoveel tijd in te steken. Zo ook die Roubos-gekte, er is gewoon een Marcel Roubos troll die reageert op fora, nieuwssites, alles.
quote:Hoe ben jij met paarden?Op donderdag 28 oktober 2010 00:49 schreef raebyddet het volgende:
Ik ben een sportieve leuke meid.
Ik kan goed met mensen en kinderen omgaan.
Ik ben serieus en prettig om mee te werken.
Ik zit op toneel, voetballen en turnen.
Ik heb mooi lang haar.
quote:Slecht. Sowieso mensen die andere dieren dan eekhoorns berijden.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt een beetje arrogant vind ik. Een beetje te. Volgens die beschrijving is ze echt zo'n gelukkig kindje dat al vroeg in commercials speelde voor bakken geld. En haar moeder idem dito.
quote:Ik oordeel pas nadat ik afbeeldingen van haar bips heb gezien.Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt een beetje arrogant vind ik. Een beetje te. Volgens die beschrijving is ze echt zo'n gelukkig kindje dat al vroeg in commercials speelde voor bakken geld. En haar moeder idem dito.
quote:Dat. Een beetje te irritant, maar nog lang niet zo irritant als Ralf Mackenbach. Want ik gun iedereen zijn succes, maar dat ventje kan mij echt woest maken.
quote:Ze kijkt een beetje alsof ze walgt van de camera. Die uitdrukking op haar gezicht doet me denken aan de uitdrukking die veel mensen hebben wanneer ze willen niezen. Ze walgt van de camera, maar toch staat ze er graag voor. Wat is dit voor een wereld? Masochistisch kind is hetOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ze is wel wat voor SpangasOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus wel een lieve reclame. Volgens mij ben ik de enige.
quote:Ze hebben vast ook zo'n moeder-dochter-commercial gedaan. Waarin het kind iets stouts doet, maar het is niet erg, want daar hebben we <insert product> voor, en dan sluit de moeder het kind in de armen, en dan volgt er zo'n standaard sound effects lach.Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat dus. Ik heb een hekel aan die commercials van tegenwoordig.Op donderdag 28 oktober 2010 00:57 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook zo'n moeder-dochter-commercial gedaan. Waarin het kind iets stouts doet, maar het is niet erg, want daar hebben we <insert product> voor, en dan sluit de moeder het kind in de armen, en dan volgt er zo'n standaard sound effects lach.
quote:Nee, nee, nee. Helemaal niet.Op donderdag 28 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
En vaarwel keizer Napoleon.
quote:Ik heb ook een tentamen. Geen idee wat ik ervoor moet doen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
Veel plezier nog, ik ga weg want ik heb een tentamen jwt.
quote:Mijn moeder heeft talkpoeder, dat is volgens mij net zo oud als ik. Het is nog steeds niet op. Ik heb haar verteld dat ze de verpakking niet weg mag gooien als het leeg is, want het ziet er veel te mooi uit. Blauw, met dan zo'n mooi lettertype, en een blije babyhoofdfoto.Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb een hekel aan die commercials van tegenwoordig.
Tevens kots ik op al die nieuwe reclame, verpakkingen, alles gewoon. Alles is zo standaard en ruk. Op een paar na. Kom je eens in zo'n oud cafe en dan zie je daar allemaal oude reclame aan de muur hangen. Ik kan dan helemaal sentimenteel worden ookal heb ik die tijd niet eens meegemaakt.
quote:Toen ik nog in Afrika woonde moesten we er soms op jagen. Rennen als een gek en dan maar speren gooien.Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Skylark. het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met antilopes?
quote:Nee hoor, het gaat ook weer niet zo makkelijk. Ik ben dinsdagnacht op een gruwelijke manier gecockblocked.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
Heb je weer een hinde geschaakt, Skylark.? Hoe oud is ze?
quote:De truc was om je in te smeren met schors van de Baobab-boom, dan beginnen ze aan je te knabbelen en dan kun je gauw een lasso om hun nek gooien.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toen ik nog in Afrika woonde moesten we er soms op jagen. Rennen als een gek en dan maar speren gooien.
kkhyenas kkleeuwen die er met de buit vandoor gaan na het harde werk
quote:Zeker zulks een grenadeOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat ook weer niet zo makkelijk. Ik ben dinsdagnacht op een gruwelijke manier gecockblocked.
quote:Toen ik in Afrika woonde was het vervelendste toch wel dat een kudde hippo's elke keer het hele dorpje met plaggenhutten plat walste waardoor we het elke keer volledig konden opbouwen. Maar daarvoor kregen we gelukkig wel ontwikkelingshulp want anders was het nooit gelukt.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toen ik nog in Afrika woonde moesten we er soms op jagen. Rennen als een gek en dan maar speren gooien.
kkhyenas kkleeuwen die er met de buit vandoor gaan na het harde werk
quote:Als dat een grenade is dan was het inderdaad een grenade.Op donderdag 28 oktober 2010 01:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zeker zulks een grenade
[ afbeelding ]
quote:Vertel me er alles over dan.Op donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat ook weer niet zo makkelijk. Ik ben dinsdagnacht op een gruwelijke manier gecockblocked.
quote:Even crossposten dan.Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vertel me er alles over dan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben gisteren intens gecockblocked door 'De Dronken Vriendin'.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chick, bleven 2 vriendinnen bij haar slapen, ik ben zo'n gentleman om DOOR DE REGEN een klein omweggetje te maken met een vriendin van haar achterop, ik word binnen uitgenodigd. Begint die kleine bereslet te roepen zodat heel het huis wakker word 'WIE IS DIE KEREL HIER ****** LAAT DIE KEREL UIT'. Ik en die andere 2 echt zo vanmaar ik zo van 'Volgens mij ben ik niet echt welkom
' en ik ging dus, en die chick laat me uit. Dus wij hebben bijna sexy time bij de deur, vliegt de andere deur open en staat dat duivelskind weer daar.
Ik geef haar een kaakslag, rijt haar schedel open en blijf een minuut lang doorslaan op de vleselijke resten.
quote:Het leven gaat niet over rozen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:52 schreef Skylark. het volgende:
Oja, en daarvoor was nog erger. Wij stonden te praten in de kroeg, opeens is iedereen weg, wij naar buiten. Zij zo: "oh shit ik heb geen gsm, en zij hebben de sleutel." Dus ik zeg zo heel smooth: "Ik woon hier vlakbij, mijn bank slaapt best goed." Zij zo: "Is goed, dan ga ik wel met jou mee".
Gemoedsstatus op dat moment:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lopen ze opeens aan de andere kant van de straat en dat roept ze.
Gemoedsstatus op dat moment: [ afbeelding ]
quote:Heb je niet een giftige afbeelding van die andere plaat van hem? Met Bittere Pen?Op donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is de plek waar allochtonen thuis zijn, haters met praatjes stamp ik op hun kaaklijn.
[ afbeelding ]
quote:Tevengallers dit. Wat een dom wijf man, dat duivelskind dan.Op donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even crossposten dan.
[..]
[..]
[..]
Het leven gaat niet over rozen.
quote:Ïk moest hierom lachen. Ik krijg het niet over mijn hart er een welgemeendeOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is de plek waar allochtonen thuis zijn, haters met praatjes stamp ik op hun kaaklijn.
[ afbeelding ]
quote:Zeker van die dikke Olof-vriendinnen?Op donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even crossposten dan.
[..]
[..]
[..]
Het leven gaat niet over rozen.
quote:Nummer 3 van linksOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Kan gemaakt worden.Op donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heb je niet een giftige afbeelding van die andere plaat van hem? Met Bittere Pen?
quote:Het was gewoon lachwekkend hoe debiel zij zich gedroeg, ze was echt helemaal van het padje. Ze schreeuwde om beurten dat dat meisje mij moest uitlaten en daarna vroeg ze weer of ik alsjeblieft van d'r eigengemaakte chips wilde etenOp donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tevengallers dit. Wat een dom wijf man, dat duivelskind dan.
quote:Nee, je kent het wel. Gewoon een verenigingsloos leuk meisje, net op kamers, komen er van die vriendinnen van thuis om een keer op stap te mogen in de grote stadOp donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zeker van die dikke Olof-vriendinnen?
quote:Ik kom van origine uit Limburg, linkOp donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kan gemaakt worden.
Tevens wil ik de hele songtekst van de Genk-Zuid rap, ik versta sommige dingen niet.
quote:Wat de neuk.Op donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was gewoon lachwekkend hoe debiel zij zich gedroeg, ze was echt helemaal van het padje. Ze schreeuwde om beurten dat dat meisje mij moest uitlaten en daarna vroeg ze weer of ik alsjeblieft van d'r eigengemaakte chips wilde eten. En hoe is het daar in het Noorden met de dames, Panzie?
quote:Wat riep ze dan?Lopen ze opeens aan de andere kant van de straat en dat roept ze.
quote:Nou, dat zij dat zag dat hun daar liepen en toen riep ze hun. Ik word ook heel zelden verliefd, maar ik vind het ook niet erg als het bij 1-5x zien blijftOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat de neuk.
Wat bedoelde je hiermee, trouwens?
[..]
Wat riep ze dan?
En het gaat, ik wordt eigenlijk zelden verliefd man, heb dat ooit in een laat deel van de Plucheneekhoornnachtserenades uitgelegd dus meer dan ouwehoeren bij het uitgaan doe ik niet.
quote:Vreselijk.Op donderdag 28 oktober 2010 01:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, je kent het wel. Gewoon een verenigingsloos leuk meisje, net op kamers, komen er van die vriendinnen van thuis om een keer op stap te mogen in de grote stad.
quote:Dit. Is. Geweldig.Op donderdag 28 oktober 2010 01:19 schreef Penisbaard het volgende:
Genk-ZuidHard. Kenserhard. Dingen vinden plaats aldaar.
quote:Ben jij morgen uberhaupt in de stad? Er is weer jong studentesbloed aanwezig.Op donderdag 28 oktober 2010 01:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vreselijk.Ook een meisjes-ding om dan niet gewoon door te gaan tot de ochtend en de 1e trein te pakken.
quote:Ah, kut inderdaad. Anders was ze wel mee gegaan denk je?Op donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, dat zij dat zag dat hun daar liepen en toen riep ze hun. Ik word ook heel zelden verliefd, maar ik vind het ook niet erg als het bij 1-5x zien blijft.
quote:Deze is zo hard hè. Die Kameroenees komt even met teksten als:"Je kunt hier over steenkool huppelen, Ford Genk failliet red de meubelen."Op donderdag 28 oktober 2010 01:19 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Ik versta alles, waar heb je moeite meeOp donderdag 28 oktober 2010 01:19 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Ja, ik had dat eerst ook wel een beetje. Maar sowieso zijn de meisjes die op stap gaan bijna allemaal de braafste niet, dus ik heb er niet zo'n moeite meer mee. Ik zie het ook niet echt als voor de gek houden, maar meer van 'we zien wel hoe het loopt'Op donderdag 28 oktober 2010 01:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, kut inderdaad. Anders was ze wel mee gegaan denk je?
En zo'n instelling begin ik nu ook een beetje te krijgen, maar mezelf voor de gek houden heb ik ook een hekel aan, zeker nu je ook een ander voor de gek gaat houden. Want ik val eigenlijk alleen op echt hele schattige meisjes. Die wil ik niet voor de gek houden. Dat dan weer wel.
quote:Ben al een tijd niet meer geweest. Ga verhuizen naar Nijmegen, dus moet even mijn kamer kwijtspelen. Overigens hebben we onlangs een 17-jarige chimi in huis genomen. Ik ga de kijkavonden wel missen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben jij morgen uberhaupt in de stad? Er is weer jong studentesbloed aanwezig.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik versta alles, waar heb je moeite mee.
quote:Nijmegen, verdomme zeg. Wat moet je daar? Heb wel gehoord dat het een relaxte stad is. Kamer kwijtraken zal wel niet te moeilijk zijn, wij kregen voor onze kijkavond meer dan 100 reacties op één kamerOp donderdag 28 oktober 2010 01:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ben al een tijd niet meer geweest. Ga verhuizen naar Nijmegen, dus moet even mijn kamer kwijtspelen. Overigens hebben we onlangs een 17-jarige chimi in huis genomen. Ik ga de kijkavonden wel missen.
quote:Hij zegt Termien. Zo heet de buurt waar ze zitten volgens mij.Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier een aantal zinnen.
op 0:12 "Hermien onverwachts"?
0:46 "Schuif aan de kant"?
0:52 "????? staat derbij"?
Dat.
quote:Hard.Op donderdag 28 oktober 2010 01:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij zegt Termien. Zo heet de buurt waar ze zitten volgens mij.Staat ook ergens op een bruggetje.
quote:0.12 en 0.52 zijn allebei 'Termien', een dorpje in de buurt van Genk. 'Heel Termien staat-er bij' en 0.46 is idd 'schuif aan de kant'.Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier een aantal zinnen.
op 0:12 "Hermien onverwachts"?
0:46 "Schuif aan de kant"?
0:52 "????? staat derbij"?
Dat.
quote:Dat is ook weer niet de bedoeling. Ik moet de shit regelen, dus veel aanmeldingen wordt wel een logistiek probleempje.Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nijmegen, verdomme zeg. Wat moet je daar? Heb wel gehoord dat het een relaxte stad is. Kamer kwijtraken zal wel niet te moeilijk zijn, wij kregen voor onze kijkavond meer dan 100 reacties op één kamer.
quote:Waar woon je dan ergens? Straat hoeft niet maar buurt ofzo? Ja, ik moest het ook regelen. Iedereen zonder foto weggooien, hield ik er 50 over, de extreem kanslozen eruit filteren (bouwvakkers, slecht Nederlands, lelijk, werkend) en hield ik er 30 over. Die allemaal uitgenodigd, kwamen er 15.Op donderdag 28 oktober 2010 01:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoeling. Ik moet de shit regelen, dus veel aanmeldingen wordt wel een logistiek probleempje.De vorige keer kwamen er 2. Beetje vreemd voor 14 m2 voor 265 euro, ook nog op 5 minuten van het centrum.
quote:Wat sta je nou te zwaaien met je vuile gay hand, je klinkt als een homo en ziet eruit als een immigrant
Je kunt wel mooi zeggen je komt uit spanje vandaan, maar je buigt voor dagdag de fok forum italiaan.
zit niet aan mijn kont want ik sleur je door de stront je bent een kansloze mongool die werken verdomd praten over messen maar zo dom als een konijn, je zou jezelf neersteken al zou dat wel leuk zijn
We are the red white fok army beware
quote:Toffe AirMax wel.Op donderdag 28 oktober 2010 01:30 schreef raebyddet het volgende:
Ze kunnen niet eens fatsoenlijk een overval plegen man.
quote:Noemen zul je ze.Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nog wat namen voor geven.txt btw.
quote:Vlakbij de Schouwburgring. Bij de Korvelseweg. Wel een beetje een foute buurt, maar buiten echtelijke ruzies en dronken buren heb je nooit ergens last van.Op donderdag 28 oktober 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar woon je dan ergens? Straat hoeft niet maar buurt ofzo? Ja, ik moest het ook regelen. Iedereen zonder foto weggooien, hield ik er 50 over, de extreem kanslozen eruit filteren (bouwvakkers, slecht Nederlands, lelijk, werkend) en hield ik er 30 over. Die allemaal uitgenodigd, kwamen er 15.
quote:Pics van je outfit.Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Godverdegodver. Zoals het er naar uitziet zal ik mijn DIE GRETA VON DER ALM zingt SINGEN video op m'n andere account moeten plaatsen. Ik weet namelijk niet of ik wel wil dat iedereen die regelmatig op mijn petrovahair-account kijkt mij in van die semi-seksshopoutfits kan zien
quote:Zie PM.Op donderdag 28 oktober 2010 01:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat staat er op de laatste versie?
quote:Oh die buurt ken ik wel, zit ik ook in de buurt (Bisschop Zwijssenstraat). Vrienden van me wonen in de Sacharias Jansenstraat, en dat meisje waar ik het net over had woonde bij Roefus daar.Op donderdag 28 oktober 2010 01:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vlakbij de Schouwburgring. Bij de Korvelseweg. Wel een beetje een foute buurt, maar buiten echtelijke ruzies en dronken buren heb je nooit ergens last van.
quote:Nee het wordt wel echt van stof en zo. Ik heb het nog niet, het zit alleen nog maar in mijn hoofd.Op donderdag 28 oktober 2010 01:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pics van je outfit.
Is het toch papier geworden? Incluis harde papieren bergen?
quote:Ik snap hier niets van. Verschaf ons nu maar beelden.Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Godverdegodver. Zoals het er naar uitziet zal ik mijn DIE GRETA VON DER ALM zingt SINGEN video op m'n andere account moeten plaatsen. Ik weet namelijk niet of ik wel wil dat iedereen die regelmatig op mijn petrovahair-account kijkt mij in van die semi-seksshopoutfits kan zien
quote:Wat er nu opstaat is op basis van de Fotoboeks (grabbelton) of dingen die ik toevallig in LIF/US zie, dus vaak op basis van maar een foto. Van die namen die je nu noemt heb ik nog nooit gehoord, zal eens even kijken.Op donderdag 28 oktober 2010 01:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou er zelf nog een paar afhalen, maar állez, dat is een kwestie van smaak I guess.
Je mist:
Allure_
LindePSV
Michelleeeeeee
Seauphie (wel uit het verleden, maar o o o wat mooi)
En de rest weet ik zo niet snel uit het blote hoofd.
quote:Weet niet, zal haar eens vragen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die heeft toch al deze verbanningen?
quote:Dat is die geven-lijst, neem ik aan. Ik had het over DeLijst.Op donderdag 28 oktober 2010 01:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou er zelf nog een paar afhalen, maar állez, dat is een kwestie van smaak I guess.
Je mist:
Allure_
LindePSV
Michelleeeeeee
Seauphie (wel uit het verleden, maar o o o wat mooi)
En de rest weet ik zo niet snel uit het blote hoofd.
quote:Wat ben je van plan?Op donderdag 28 oktober 2010 01:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik heb trouwens ook eigenlijk best een te lelijk hoofd voor die outfits
Maarja, dat maakt het waarschijnlijk alleen maar beter. Die Anitha was ook niet moeder's mooiste natuurlijk
quote:Het blijft een mooie volksbuurt.Op donderdag 28 oktober 2010 01:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh die buurt ken ik wel, zit ik ook in de buurt (Bisschop Zwijssenstraat). Vrienden van me wonen in de Sacharias Jansenstraat, en dat meisje waar ik het net over had woonde bij Roefus daar.
quote:Geniaal, al die kale mannen die 's middags op hun witte tuinstoel voor het huis zitten op de stoep met een halve liter euroshopper, Hazes die uit de deuropening dreunt en de asociale kroost die tussen de witte engelenbeelden doorrentOp donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het blijft een mooie volksbuurt.Maar dan zit je wel heel dicht bij het centrum. Nice. En het voordeel dat je nooit met bus 4 hoeft.
quote:Ik weet niet of ik moet huilen of lachen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Een Volksmusikschlagercountryparodielied inclusief clip.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb niet my-type-of-girl.
quote:Waarom die middelste opladen dan? Doe dan Vinniiee.Op donderdag 28 oktober 2010 01:41 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Harde andere uploads wel.
quote:Er stond tekst onder, volgens mij "Helemaal super". Even opsnorren.Op donderdag 28 oktober 2010 01:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom die middelste opladen dan? Doe dan Vinniiee.
quote:We wachten vol spanning op het resultaat.Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Een Volksmusikschlagercountryparodielied inclusief clip.
quote:Beter dan die wolvenberenfoto wel.Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was ook gepost in de SC.
quote:Het lied is al geschreven. Nu, eh, de rest nog.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
We wachten vol spanning op het resultaat.
quote:Wijze lessen over conflictgebieden.Op donderdag 28 oktober 2010 01:44 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb ook nog steeds een abonnement op het Youtube-kanaal van Linde.
http://www.youtube.com/user/lindejeweettoch
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er stond tekst onder, volgens mij "Helemaal super". Even opsnorren.
quote:Sowieso. Dat is niet te missen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef Skylark. het volgende:
Tho_Omas, vier je nog wel carnaval dit jaar?
quote:Ik heb er alle vertrouwen in.Op donderdag 28 oktober 2010 01:46 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Het lied is al geschreven. Nu, eh, de rest nog.
quote:Ik vind het serieus best een goei filmpje.Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wijze lessen over conflictgebieden.
quote:hij lijkt op de ene fokker, die zeikerd, gvd
quote:Imgur.comOp donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand wat beters dan tinypic?
quote:for shizzle
quote:Ik vond deze leerzaam. Hij gaat over vlaggen. Gr gr toiboxOp donderdag 28 oktober 2010 01:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind het serieus best een goei filmpje.
quote:Ik bleef expres al stilOp donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme. En dan ook nog eens door iemand die zonder hoofdletters schrijft!
quote:Waar is trouwens dat Da-Boy Production filmpje van Hotel Motel gebleven. Nergens meer te vinden. Hij was hard. Hard als beton.Op donderdag 28 oktober 2010 01:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik vond deze leerzaam. Hij gaat over vlaggen. Gr gr toibox
quote:Hij is niet helemaal lekker. Paranoïde wereldbeeld, onnavolgbare gedachten, verzint dates, hypocriet als de tering, kickt op aandacht, zielig (woont met een kat alleen).Op donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is het hele verhaal achter Lamon dan, dat heb ik altijd al gemist. Gekke verhalen foto's en streken het moet er allemaal zijn maar ik weet van niets.
quote:De neuk.Op donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal lekker. Paranoïde wereldbeeld, onnavolgbare gedachten, verzint dates, hypocriet als de tering, kickt op aandacht, zielig (woont met een kat alleen).
quote:En een nacht in de cel gezeten voor dronken rijden.Op donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal lekker. Paranoïde wereldbeeld, onnavolgbare gedachten, verzint dates, hypocriet als de tering, kickt op aandacht, zielig (woont met een kat alleen).
quote:Lees deze pagina:Op donderdag 28 oktober 2010 01:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De neuk.
Voorbeelden van situaties/verhalen dan?
quote:ik hoop het anders is het one fokked up manOp donderdag 28 oktober 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij bedoelt Lamon het niet allemaal zo serieus als jullie het nemen, Skylark.
quote:Ik dacht ook eerst dat hij gewoon trollde, maar het gaat zo:Op donderdag 28 oktober 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij bedoelt Lamon het niet allemaal zo serieus als jullie het nemen, Skylark.
quote:net zoals socios dusOp donderdag 28 oktober 2010 02:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat hij gewoon trollde, maar het gaat zo:
normale user - kutuser die beetje trollt - retard - iemand die te retarded is en dus een troll is - extreme retard.
Hij is ongetwijfeld de laatste.
quote:Ik volg hem nu al niet meer.Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was een topic om jullie te steunen, je begrijpt helemaal niets, en zal het de rest van je leven zonder mijn poging tot hulp moeten doen, wees er maar blij mee, je bent de poster die me eindelijk gebroken heeft.
Ik gun jullie alles wat jullie gaan krijgen.....
quote:Dit, en dan weer dit topicOp donderdag 28 oktober 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
BDD, (body dysmorphic disorder) wat is het en hoe ga je ermee om?
wat
quote:Lees je ook even in over Sanne92 trouwens. Maar goed, met dit onderwerp haal je wel remlof met de banhamer op je dak.Op donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik volg hem nu al niet meer.
quote:ja ik weetOp donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tips om extra van vrouwen te genieten. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Jammer dat je zijn naam noemt, ik wilde net beginnen over Socios en Myraela die ergens in Friesland seks gehad hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 02:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Lees je ook even in over Sanne92 trouwens. Maar goed, met dit onderwerp haal je wel remlof met de banhamer op je dak.
quote:Op de boerderij van Oksel?Op donderdag 28 oktober 2010 02:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer dat je zijn naam noemt, ik wilde net beginnen over Socios en Myraela die ergens in Friesland seks gehad hebben.
quote:koning droeftoeter is hetOp donderdag 28 oktober 2010 02:06 schreef Skylark. het volgende:
Te sbel geirriteerd raken. :{
Nog zo'n klassieker.
quote:Er was toch nog een topic van hem over agressiviteit en alles? Alles. alles. alles.Op donderdag 28 oktober 2010 02:06 schreef Skylark. het volgende:
Te sbel geirriteerd raken. :{
Nog zo'n klassieker.
quote:Een pianomuis gaat altijd vrijuit.Op donderdag 28 oktober 2010 02:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Lees je ook even in over Sanne92 trouwens. Maar goed, met dit onderwerp haal je wel remlof met de banhamer op je dak.
quote:Verdomme, ik mis alle General Chat-roddels.Op donderdag 28 oktober 2010 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is ergens in Overijssel volgens mij.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:10 schreef tho_Omas het volgende:
Ga echte dieven pakken, kutpolitie!Godver.
quote:Vanwege alle karaktertrekken die ik heb beschreven. Heb je de naaktpics voor het keukenkastje al gezien icm de YouTubes?Op donderdag 28 oktober 2010 02:11 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom maakt die jongen zich het leven zo moeilijk dang.
quote:Joey_GG voedt de Romulussen en Remussen van DeLijst met een nieuwe ronde virtueel bier.Op donderdag 28 oktober 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
Ondertussen in de nachtbagger.
[..]
quote:Ik heb het van andere mensen. Socios en Myraela gingen elkaar meeten in Friesland, Myraela zou diezelfde ochtend nog weer naar huis gaan, de volgende ochtend werd ze naast hem wakker. Op die meet bij Oksel zaten ze elkaar wel te zoenen en alles.Op donderdag 28 oktober 2010 02:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdomme, ik mis alle General Chat-roddels.
quote:waar staat datOp donderdag 28 oktober 2010 02:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vanwege alle karaktertrekken die ik heb beschreven. Heb je de naaktpics voor het keukenkastje al gezien icm de YouTubes?
quote:Dat is dus waar ik ooit over gelezen heb. Maar zouden verdere besprekingen hier geen moderatie uitlokken?Op donderdag 28 oktober 2010 02:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vanwege alle karaktertrekken die ik heb beschreven. Heb je de naaktpics voor het keukenkastje al gezien icm de YouTubes?
quote:gatsieOp donderdag 28 oktober 2010 02:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb het van andere mensen. Socios en Myraela gingen elkaar meeten in Friesland, Myraela zou diezelfde ochtend nog weer naar huis gaan, de volgende ochtend werd ze naast hem wakker. Op die meet bij Oksel zaten ze elkaar wel te zoenen en alles.
Dat is tenminste wat ik hoor.
quote:Ik dacht dat dit een vrijhaven was.Op donderdag 28 oktober 2010 02:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is dus waar ik ooit over gelezen heb. Maar zouden verdere besprekingen hier geen moderatie uitlokken?
quote:Die Youtube-filmpjes zijn van Youtube af door copyrightclaims, vraag Trollface. maar voor meer informatie.Op donderdag 28 oktober 2010 02:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Ze staan er nog op hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 02:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die Youtube-filmpjes zijn van Youtube af door copyrightclaims, vraag Trollface. maar voor meer informatie.
En Pantsermuis, de nakende foto's van Lamon. kan je gewoon vinden door te googelen op "Lamon fok".
Tevens, doei AnnaPetrovia.
quote:YouTube account 'LamonFok'.Op donderdag 28 oktober 2010 02:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die Youtube-filmpjes zijn van Youtube af door copyrightclaims, vraag Trollface. maar voor meer informatie.
En Pantsermuis, de nakende foto's van Lamon. kan je gewoon vinden door te googelen op "Lamon fok".
Tevens, doei AnnaPetrovia.
quote:maar hij wil absoluut geen aandacht trekken hoor
quote:Ja zeg. Morgen gaat hij weer zoeken op zijn eigen naam, TR's plaatsen en dan sta ik weer aan de zijlijn.
quote:Zo is het wel geintendeerd, maar je weet het niet. Ik heb geen zin in bans, want op 12 notes na ben ik een voorbeeldige gebruiker hier.Op donderdag 28 oktober 2010 02:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een vrijhaven was.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:15 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind dat er gewoon open kaart gespeeld moet worden, dus op tafel met eventuele roddels en afwijkingen waar in het circus voor betaald zou worden.
quote:Ik ook, op 66 notes, een aantal bans en een officiele laatste warning van Bio na.Op donderdag 28 oktober 2010 02:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo is het wel geintendeerd, maar je weet het niet. Ik heb geen zin in bans, want op 12 notes na ben ik een voorbeeldige gebruiker hier.
[..]
![]()
quote:De neuk?LamonFok | August 17, 2009
Ik trek me helemaal nergens iets van aan!
Category:
Comedy
Tags:
* jonge
* meisjes
* Lamon
* fok
* gek
* videoland
* leiden
quote:Valt mee in vergelijking met dandybleuOp donderdag 28 oktober 2010 02:17 schreef Sok. het volgende:
In t begin dacht k dat ie nog wel redelijk oke was, maar echt.. Het afgelopen jaar heeft ie echt bewezen dat ie psychisch niet helemaal 100 is
quote:ha ja hallo die penisbaard
ha ja ik heb een tijdje in een gekkenhuis gezeten
ja ik zat vroeger nogal eens aan de xtc hey? dus op een dag had ik een gratis dealer ontmoet.... ja dat was eigenlijk niet echt wat nu heel erg goed voor me was op dat moment...( ik kreeg gewoon voor 400 euro aan pillen helemaal gratis )
ja dus op een dag na te veel pillen bleef ik maar door hallicuneren hey?
ja weetje ik was verder niet agressief ofzo .... of een gevaar voor de maatschappij ha ja.... nee ik groet de cashieres bij de AH altijd vriendelijk en maak makkelijk een praatje hey in een cafe ofzo met mensen die ik tegenkom enz enz.....ja alleen op een dag bleef ik maar nadenken over slechte dingen in het leven ( prostitutie enzo ) en ja dan begon ik midden op een dag te huilen opeens
ha ja nu al weer zo een 6 jaar nix meer aangeraakt op drugsgebied... ja nog wel vaak een pilsje hey? ha dat nog steeds wel....maar broodnuchter voor de rest....
okidoki ik kom je wel weer tegen op fok forum ...zomaar een briefje van mij dus
groetjes edwin emanuel posse
quote:Videoland Leiden ja. Voor leesvoer: ..een opkikkertje voor wie geen vertrouwen in mensen heeft..
quote:Ik ken de man IRL.Op donderdag 28 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Valt mee in vergelijking met dandybleu
[..]
quote:Wanneer gaat jbsoundgouda nu eens over tot actie.Op donderdag 28 oktober 2010 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is niet zijn eigen account, zo ben ik ook de Silverlady niet.
quote:Hij zet zijn voornaam en achternaam op de foks? Wat is er mis met die man? Met die man? Wat is er mis?Op donderdag 28 oktober 2010 02:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Videoland Leiden ja. Voor leesvoer: ..een opkikkertje voor wie geen vertrouwen in mensen heeft..
quote:WtfOp donderdag 28 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Valt mee in vergelijking met dandybleu
[..]
quote:jaOp donderdag 28 oktober 2010 02:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf![]()
MiVer is ook beetje vage gast, maar vond m wel lachen altijd. Jammer genoeg weggeplaagd uit de SC.
quote:Hoezo is die eigenlijk weg?Op donderdag 28 oktober 2010 02:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf![]()
MiVer is ook beetje vage gast, maar vond m wel lachen altijd. Jammer genoeg weggeplaagd uit de SC.
quote:Wat de neuk? Die gast is tyfuseng.
quote:Dit is inderdaad fucking eng man, godverdomme zeg. Jezus.Op donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat de neuk? Die gast is tyfuseng.
Die filmpjes van hem man.
Die tekst, die tekst onder de video, de muziek, de afbeeldingen, de stemmen, fucking alles.
quote:Don't even go there.Op donderdag 28 oktober 2010 02:23 schreef Panzermaus het volgende:
Overigens, deel twee van een Nachtserenade (mocht het ooit zo ver komen) is gewoon dezelfde TT #2 + OP. Geen Lamonificatienachtserenade dan.
quote:Hij komt uit m'n geboortestad. Hij spoort dus echt niet, ik ken hem ook niet echt maar wel eens gezien. Via via hoor je er wel wat van.Op donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die tekst, die tekst onder de video, de muziek, de afbeeldingen, de stemmen, fucking alles.
quote:0.23 en 0.50 gódverdommeOp donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:ha ha die ********* hallo met edwin posse
ja eerst had ik een ipban op fok gekregen van een heel jaar lang.... bijv door remlof die me maar eng vond hey?
ja en ik weet ook helemaal nix van ip-proxies enz enz dus ja ik lag er helemaal uit bij fok ( en ook gelijk raar maar waar : op heel veel andere nederlandse sites ook die aan fok gekoppled zijn )
op een dag heb ik een brief gescheven aan danny roodbol en ha ha hij liet me weer binnen
ha ha das wel lachen want nu sta ik op zijn lijst en nu durft geen enkele admin me meer te bannen want ja ik sta op dannies lijst hey?
ha ja dus is wel leuk om te fokken hey?
ja soms open ik wel eens een leuk topic en dan sluiten ze het gelijk weer
maar bannen doen ze niet meer hey
okidoki groetjes van eenzame edwin
toi toi toi
quote:Lijkt mij anders wel een toffe gast waar je lekker mee kan chillen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Kon hij er niet tegen dat wij hem nadedenOp donderdag 28 oktober 2010 02:25 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat Chris, Otis en jij liepen te kutten de hele tijd.
quote:Dezelfde keuken als eerder in dit topic.Op donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Moet ik nu verbanden gaan zien dan. Vertel me dat het niet waar is. Noem geen woorden zoals huisgenoot. Doe het niet.Op donderdag 28 oktober 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dezelfde keuken als eerder in dit topic.
quote:Niet alleen na doen, maar waarschijnlijk t hele gezeik steeds.Op donderdag 28 oktober 2010 02:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kon hij er niet tegen dat wij hem nadeden![]()
![]()
?! Jezus Christus, daar lach je toch gewoon om zelf.
quote:Nee, andere handvatten. Ik had er al een keer naar gekeken.Op donderdag 28 oktober 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dezelfde keuken als eerder in dit topic.
quote:Ik geloof je niet. Waar blijven die naaktfoto's van een kleine Penisbaard inclusief levensverhalen van een konijn genaamd "Ko"?Op donderdag 28 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ga ook zo'n filmpje voor jou maken. Incluis raar gekuch.
quote:Die over die evil clown is gewoon fucked-up. Ik durf niet meer te slapen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind die Edwin / dandybleu het meest disturbing dat ik hier op de foks gezien heb zo ver. Man man man, hoe krijgt hij het dan voor elkaar dat soort filmpjes te maken. Dit is gewoon krank.
quote:wat, wat?Op donderdag 28 oktober 2010 02:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die over die evil clown is gewoon fucked-up. Ik durf niet meer te slapen.
quote:Ik dacht serieus dat het een overjarige enigszins zwaar gebouwde lesbo was.Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind die Edwin / dandybleu het meest disturbing dat ik hier op de foks gezien heb zo ver. Man man man, hoe krijgt hij het dan voor elkaar dat soort filmpjes te maken. Dit is gewoon krank.
quote:Van Ko wist je toch al? En die afbeelding stuur ik morgen wel.Op donderdag 28 oktober 2010 02:29 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Waar blijven die naaktfoto's van een kleine Penisbaard inclusief levensverhalen van een konijn genaamd "Ko"?
quote:Ben je nog nooit in R&P geweest? Kan me trouwens voorstellen dat die man gewoon lijdt onder psychosociale problematiek en dit daar allemaal uit voortkomt. Triest, wel.Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
quote:R&P kom ik eigenlijk nooit, wel af en toe gelezen maar geen posts gezet. Triest inderdaad dat er geen 'hulp' is voor dit soort figuren.Op donderdag 28 oktober 2010 02:31 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in R&P geweest? Kan me trouwens voorstellen dat die man gewoon lijdt onder psychosociale problematiek en dit daar allemaal uit voortkomt. Triest, wel.
quote:Lekker apart.Op donderdag 28 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Van Ko wist je toch al? En die afbeelding stuur ik morgen wel.
Tevens,
quote:the fuck dude, the fuck
quote:En dan die clown, man. Die clown en dat gekke verhaal. Gewoon nachtmerriewaardig voor kleine kinderen en veel verder nog.Tags:
* cat
* rain
* sex
* toe
* malboro
* cocteau
* twins
quote:Er is wel degelijk hulp voor dit soort figuren, zeker wel. De vraag is of ze het wel aangeboden krijgen en of ze het wel echt willen wanneer ze er eenmaal aan begonnen zijn. Heel veel types stoppen halverwege of krijgen een terugval.Op donderdag 28 oktober 2010 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
R&P kom ik eigenlijk nooit, wel af en toe gelezen maar geen posts gezet. Triest inderdaad dat er geen 'hulp' is voor dit soort figuren.
quote:Wat d'kanker man.Op donderdag 28 oktober 2010 02:33 schreef Skylark. het volgende:
http://www.youtube.com/user/emsky2000posse#p/u/9/yUOSp4FdTPs
quote:Godver zeg.Op donderdag 28 oktober 2010 02:33 schreef Skylark. het volgende:
http://www.youtube.com/user/emsky2000posse#p/u/9/yUOSp4FdTPs
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat d'kanker man.
Hij is trouwens een maat van Rasta Leon.
Lees de teksten op zijn filmpjes.
quote:echt heh
quote:*rilOp donderdag 28 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat d'kanker man.
Hij is trouwens een maat van Rasta Leon.
Lees de teksten op zijn filmpjes.
quote:Ok, zoiets zie je dus alleen in films, en nu gewoon echt hier.
quote:Volgens mij worden er mensen voor minder opgepakt, goeden speurtocht.Op donderdag 28 oktober 2010 02:39 schreef Penisbaard het volgende:
meisjes-turnen v.s. mannenvoetbal? blijft een goed topic van dandybleu
quote:Hallo jongen van het volk. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |