abonnement Unibet Coolblue
pi_84637474
Het zijn van die kleine momentjes in het dagelijks leven. Men geniet dan net even dat beetje extra van het vrouwelijk schoon dat men tegenkomt. :P

Meest voorkomende en makkelijk realiseerbaar:
Vlak langs haar lopen en haar geur opsnuiven:
Indien men een mooie vrouw spot op straat (tegemoetkomend of in dezelfde richting): net even iets dichter langs haar lopen en op het moment van passeren door de neus ademhalen. Vaak ruikt men dan een heerlijk vrouwenluchtje.

Achter haar aan de trap oplopen:
Wel tegen de etiquette in, deze zegt namelijk dat je een vrouw achter je moeten laten lopen op de trap. Bij wat drukke openbare gelegenheden toch wel realiseerbaar. Loop je een (rol)trap op, zorg dat je net even achter een mooie meid aanloopt en geniet de weg omhoog van het uitzicht op haar kontje.

Bij het mooiste meisje in de rij gaan staan:
Heel makkelijk en goed voor een sociaal praatje. Ga in de rij staan van het mooiste kassameisje. In een warenhuis, in de supermarkt of elders op meerdere plaatsen afgerekend kan worden. Kies niet voor de kortste of snelste rij, maar heb er een paar minuten voor over om een bloedmooi meisje te treffen bij het afrekenen. Gegarandeerd oogcontact want ze moet je aankijken bij het groeten, uitwisselen van cash etc. Eventueel een praatje erbij.

Achter haar blijven fietsen op straat:
Men fietst over straat en ´ineens´ fietst er een mooie meid voor je. Ook al fietst ze vaak langzamen dan jij, blijf erachter fietsen! Geniet van het uitzicht op haar kontje, benen, lange haren etc. Met een beetje mazzel is haar geur ook nog te ruiken. Haal haar niet in en volg haar gewoon een tijdje.

Laat de trein instappen (Socios-special):
Regelmatig zijn treinen vrij druk en zit men naast elkaar op een bankje. Geen probleem, heel sociaal, maar je zult net zien dat je een gore gast ofzo naast je hebt zitten. Dit is verleden tijd! Stap pas laat de trein in bij de stop op het station. Heb geduld, sta niet te dringen. En ga vervolgen wanneer de meeste mensen ingestapt zijn ook instappen. Zoek een plekje uit naast één van de mooiste meisjes van de trein. Lekker zelf kiezen naast wie je zit en dus het lekkerste meisje. Extra tip bij uitzoeken: indien je ook een praatje wil maken, let er even op dat ze niet in een boek of MP3-spelert gedoken zit. Deze meiden zijn bang voor sociale interactie. Zoek een wat leuker meisje uit dat openstaat voor contact tijdens een leuke treinreis.

Schuren in de discotheek
In een discotheek is het vaak erg druk (te druk), maar om deze drukte te gebruiken, kun je ongegeneerd net even iets langer of steviger tegen een mooi meisje aanlopen dat je tegenkomt. Het valt niet op en toch kun je even genieten. Wie weet volgt er wel een gesprekje als ze even oogcontact maakt. De drukte is altijd het excuus.

Wie vult de lijst aan en volgt met mooie praktische tips om extra van mooie vrouwen te genieten? ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Socios op 29-07-2010 19:18:50 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:13:28 #2
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_84637499
Een open keuken.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_84637518
stalken tevens diep treurig als je zo van vrouwen kunt genieten :')
pi_84637575
Je komt over als een antisociale stalker TS. :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:15:41 #5
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_84637580
Suprise buttsecks
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_84637606
Ik vind dit soort topics toch een beetje eng.
pi_84637611
TS WTF. Een vrouw moet altijd voorgaan, behalve juist op de trap. Dan gaat de man voor.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Moderator donderdag 29 juli 2010 @ 19:16:37 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_84637618
Stalker was ook het eerste dat bij mij opkwam eigenlijk. Brrr een vent die aan je gaat zitten ruiken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84637626
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Je komt over als een antisociale stalker TS. :')
Nee hoor, ik stalk geenszins. Voor de duidelijkheid: alles met respect voor de vrouw! Het gaat om de kleine simpele dingetjes in het dagelijks leven waar je net even dat extra contact met mooie vrouwen hebt. :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:18:00 #10
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_84637662
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:12 schreef Socios het volgende:

Achter haar aan de trap oplopen:
Wel tegen de etiquette in, deze zegt namelijk dat je een vrouw altijd voor moeten laten gaan op de trap.
Als je een vrouw voor laat gaan, loop je dan niet automatisch achter dr... :')


En de etiquette schrijven voor dat je voorgaat, jij onder rokjes glurende boerenpummel... :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_84637675
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Chinless het volgende:
TS WTF. Een vrouw moet altijd voorgaan, behalve juist op de trap. Dan gaat de man voor.
Op stationstrappen, schooltrappen? Of andere ´grotere´ trappen wacht jij eerst tot alle vrouwen gepasseerd zijn? Onbegonnen werk.
pi_84637712
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Socios het volgende:

[..]

Op stationstrappen, schooltrappen? Of andere ´grotere´ trappen wacht jij eerst tot alle vrouwen gepasseerd zijn? Onbegonnen werk.
Waarom niet? tijd zat. En zo zie je nog wat voorbij komen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_84637718
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Rave_NL het volgende:
Als je een vrouw voor laat gaan, loop je dan niet automatisch achter dr... :')
Ik bedoelde natuurlijk dat de etiquette zegt dat je als man voor de vrouw de trap opmoet, maar dit lang niet altijd realistisch is. Verbeterd in de OP.
pi_84637728
Je zal maar bij socios in de trein zitten...
pi_84637767
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:16 schreef Chinless het volgende:
TS WTF. Een vrouw moet altijd voorgaan, behalve juist op de trap. Dan gaat de man voor.
andersom!

de vrouw loopt altijd achter de man, behalve op een mooie dag als ze een korte rok aan heeft en de trap op loopt
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:21:23 #16
167595 mirved
Infobesitas
pi_84637791
Wat een wereld zal voor je open gaan als je eens een echte vriendin krijgt.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_84637831
Ik moest lachen om "Socios-special" :P

Verder ga ik al-tijd bij het mooiste kassameisje in de rij staan, omdat ik altijd bij de verkeerde rij sta qua wachttijd. Laatst dacht ik: nu kan het niet meer foutgaan; er was duidelijk een beginnend kassameisje waarachter veel personen stonden en daarnaast een geoefend meisje met minder mensen (maar wel net zo lange rij maar voor geoefende meisjes is dat geen probleem). Sluit ik achteraan aan bij die rij, moet zij die nieuwe muntenmuts wegwijs maken met alles waardoor ik alsnog in de "slow lane" zat. :'(

Sindsdien: altijd de leukste kassagriet je boodschappen over de scanner laten schuiven.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_84637862
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
Je zal maar bij socios in de trein zitten...
Dat is doorgaans heel gezellig. Momenteel zelfs SMS contact met een meisje dat ik op een station heb ontmoet. Ze wist niet hoe ze moest reizen naar Leeuwarden, vroeg het aan mij op het station en de hele twee uur durende reis hebben we samen doorgebracht. :P
pi_84637895
Deze werkt voor mij:
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_84637906
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat is doorgaans heel gezellig. Momenteel zelfs SMS contact met een meisje dat ik in de trein heb ontmoet. Ze wist niet hoe ze moest reizen naar Leeuwarden, vroeg het aan mij op het station en de hele twee uur durende reis hebben we samen doorgebracht. :P
Maar je bent wel nog zo wanhopig dat je het ziet zitten om je maagdelijkheid te verliezen op een FOK!-hoerenmeet, hè? :').
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:25:43 #21
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_84637960
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Maar je bent wel nog zo wanhopig dat je het ziet zitten om je maagdelijkheid te verliezen op een FOK!-hoerenmeet, hè? :').
_O-
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_84637995
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef DroogDok het volgende:
Deze werkt voor mij:
Haha. :P

Brengt mij trouwens nog bij een tip:
Een zonnebril op doen op straat. Zo kun je langer en beter kijken zonder dat ze het merkt dat je kijkt.
pi_84638060
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef Socios het volgende:

[..]

Haha. :P

Brengt mij trouwens nog bij een tip:
Een zonnebril op doen op straat. Zo kun je langer en beter kijken zonder dat ze het merkt dat je kijkt.
met spiegelglazen uiteraard })
pi_84638291
Nu word je een beetje eng Socios.
pi_84638356
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Myraela het volgende:
Nu word je een beetje eng Socios.
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')