Liever niet, want het ging echt over iets zieligs.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 05:05 schreef Pacmaniac het volgende:
"Door omstandigheden" ....Verklaar je nader??
Sympathiseren met een crimineel maakt de crimineel niet minder crimineel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 05:17 schreef Lamon het volgende:
Ik denk alleen dan, had me dan gewoon laten gaan, als je het zo zielig voor me vindt, ipv je zo netjes aan je opdracht houden...
Omstandigheden op het Leidscheplein en je bent taxichauffeur?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 04:57 schreef Lamon het volgende:
Ik heb doordat ik door omstandigheden even niet netjes was, GVD uren in een politiecel gezeten, terwijl er ongelooflijk veel echt tuig vrijl oopt over de straat.
Open dan ook geen topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 05:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Liever niet, want het ging echt over iets zieligs.
Begin dan geen topic op FOK! Dus vertel of anders slotje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 05:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Liever niet, want het ging echt over iets zieligs.
Het was helemaal niet stoer ofzo...
En ik schaam me best wel dat het gebeurde, omdat ik geen rare aggressieve klootzak ben ofzo, zelfs de politie-agent die me opgepakt had, vond het achteraf best rot voor me...
Ik denk alleen dan, had me dan gewoon laten gaan, als je het zo zielig voor me vindt, ipv je zo netjes aan je opdracht houden...
Dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Begin dan geen topic op FOK! Dus vertel of anders slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |