quote:decade is baasOp donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef Dyr. het volgende:
de nieuwe layout moet gewoon even wennen, net als het autoupdate
quote:ik heb me wel lopen ergeren in de arena ja
quote:Bier zit er al in.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:00 schreef Allure_ het volgende:
Wel leuk dat nachtbagger ook echt ergens over gaat
quote:vroeger was het beterOp donderdag 28 oktober 2010 02:00 schreef Allure_ het volgende:
Wel leuk dat nachtbagger ook echt ergens over gaat
quote:Jan Kooijemans bij de Madiwodo shizzle.
quote:Als je langskomt krijg je echteOp donderdag 28 oktober 2010 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Of het nu pizza of bier betreft. Dat virtuele rondjes uitdelen is en blijft fucking kansloos.
quote:Rondje van mijOp donderdag 28 oktober 2010 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Of het nu pizza of bier betreft. Dat virtuele rondjes uitdelen is en blijft fucking kansloos.
quote:Kansloos
quote:Ik ook niet.Op donderdag 28 oktober 2010 02:07 schreef Allure_ het volgende:
LUDO, Hoogstaande opent geen nieuw topic!!!!!!!!
quote:Gewoon wakker blijven.Op donderdag 28 oktober 2010 02:10 schreef n0ir het volgende:
Ik heb zo'n kutdag morgen (qua school) dat wakker blijven de enige manier is om de komende dag uit te stellen...
Helaas besef ik me ook dat hoe langer ik opblijf, hoe kutter m'n dag morgen wordt.
Dit. Is een dilemma.
quote:lamonOp donderdag 28 oktober 2010 02:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgende keer gaat ie er aan. Gebruik ik Lamon als wapen.
quote:Leave him aloneeee!Op donderdag 28 oktober 2010 02:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgende keer gaat ie er aan. Gebruik ik Lamon als wapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |