quote:Jij lost gewoon een eeuwenoud raadsel op in 5 sec
quote:ja dus dat
quote:Daar heb ik een speciale gave voor. Ik ben zeg maar een soort van halfgod.Op donderdag 28 oktober 2010 01:49 schreef dakraam het volgende:
[..]
Jij lost gewoon een eeuwenoud raadsel op in 5 sec
quote:Weet ik tochOp donderdag 28 oktober 2010 01:50 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Daar heb ik een speciale gave voor. Ik ben zeg maar een soort van halfgod.
quote:LATOR
quote:Trust me on the sunscreen.
quote:Wat let je?Op donderdag 28 oktober 2010 01:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zoiets wil ik dus ook al tijden op
[ afbeelding ]
zetten.
quote:ik ben toch geen turtle
quote:De skills natuurlijk.
quote:JA!
quote:standaaaaard
quote:Zonder mij is het niet zo gezellig
quote:
quote:scott
quote:Fok!ers die om 2 uur 's nachts nog achter the interwebz zitten
quote:Mensen die gaan slapen als ze niet moe zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 01:54 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Fok!ers die om 2 uur 's nachts nog achter the interwebz zitten
quote:ik heb al geslapenOp donderdag 28 oktober 2010 01:54 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Fok!ers die om 2 uur 's nachts nog achter the interwebz zitten
quote:Sorry, ik ben niet knapOp donderdag 28 oktober 2010 01:54 schreef Allure_ het volgende:
Knappe mannen mogen zich melden in mijn inbox met pic. k dank
quote:Ik meld me zonder pic.Op donderdag 28 oktober 2010 01:54 schreef Allure_ het volgende:
quote:of bij mijOp donderdag 28 oktober 2010 01:54 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:54 schreef Allure_ het volgende:
Knappe vrouwen mogen zich melden in mijn inbox met pic. k dank
quote:Haha, nu krijg je zelf niks in je inbox
quote:Jij krijgt mn sloppy seconds. Maar tot dusver heb ik nog geen kandidaten. Ik vergeet telkend dat we op Fok! zitten
quote:Ik moet nu al jankenOp donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef Desunoto het volgende:
Nog maar heel even kunnen we genieten van de baggerlayout, het tijdperk is bijna voorbij.
quote:mijn inbox stroomt vol, fok is gayOp donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij krijgt mn sloppy seconds. Maar tot dusver heb ik nog geen kandidaten. Ik vergeet telkend dat we op Fok! zitten
quote:Ik niet, daarom reageer ik niet.Op donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij krijgt mn sloppy seconds. Maar tot dusver heb ik nog geen kandidaten. Ik vergeet telkend dat we op Fok! zitten
quote:'tis niet ergOp donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik moet nu al janken
quote:PotverdikkieOp donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef Dyr. het volgende:
[..]
mijn inbox stroomt vol, fok is gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |