quote:Ik denk dat je Francoise bedoelt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef Penisbaard het volgende:
NU kinte IN SU IS IS HET VRIJSPEL VOOR FRANCIS
IK ZAG HAAR NOG BIJ GANZENHOEF IN DE AUTO MET EEN BEPAALDE PERSOON [a no foe mi oeng jere a tori]
NU is kente nietns weg en begin ze weer met haar streken.........dan mek tante en je zussen stree gi joe now noh
PIJPMOND FRANCIS
quote:Kan gebeuren.Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
TS is autistisch en dyslectisch
quote:QFTOp donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef Penisbaard het volgende:
NU kinte IN SU IS IS HET VRIJSPEL VOOR FRANCIS
IK ZAG HAAR NOG BIJ GANZENHOEF IN DE AUTO MET EEN BEPAALDE PERSOON [a no foe mi oeng jere a tori]
NU is kente nietns weg en begin ze weer met haar streken.........dan mek tante en je zussen stree gi joe now noh
PIJPMOND FRANCIS
quote:Neen omdat TS komt niet buitenOp donderdag 28 oktober 2010 00:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oei zelfhaat, heb je dat al eens besproken met je psychiater?
quote:TS denkt hierbij aan AppleOp donderdag 28 oktober 2010 00:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Psychiaters hebben ook computers (sommige)
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef dandybleu het volgende:
Mensen ontopic aub anders sluit ik de boel.
quote:tl;drOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef PeZu het volgende:
en toen kwam er een grote olifant met een grote snuit, die blies dit verhaaltje uit!
quote:TS is VlaamsOp donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef Penisbaard het volgende:
TS staat toch zeker wel op mijn lijstje favoriete Vlamingen.
quote:Pics of ik geloof je smoelenboek niet.Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
TS heeft enkel pics van broertjes
quote:14.jpgOp donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Pics of ik geloof je smoelenboek niet.
quote:Je bent niet autistischOp donderdag 28 oktober 2010 00:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goede poging om door TS haar autistische pantser te breken
quote:TS is Chinees met maar 1 truiOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet klopt ik geloof het niet.
quote:Wilders belde hij wil zijn zuurpruim terugOp donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef chroestjov het volgende:
Typisch Belgisch topic, het bewijs is te aanschouwen bij Expeditie Robinson.
En maar zagen, zuigen, huichelen en weet ik allemaal wat.
quote:HeheOp donderdag 28 oktober 2010 01:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wilders belde hij wil zijn zuurpruim terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |