quote:Ben jij morgen uberhaupt in de stad? Er is weer jong studentesbloed aanwezig.Op donderdag 28 oktober 2010 01:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vreselijk.Ook een meisjes-ding om dan niet gewoon door te gaan tot de ochtend en de 1e trein te pakken.
quote:Ah, kut inderdaad. Anders was ze wel mee gegaan denk je?Op donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, dat zij dat zag dat hun daar liepen en toen riep ze hun. Ik word ook heel zelden verliefd, maar ik vind het ook niet erg als het bij 1-5x zien blijft.
quote:Deze is zo hard hè. Die Kameroenees komt even met teksten als:"Je kunt hier over steenkool huppelen, Ford Genk failliet red de meubelen."Op donderdag 28 oktober 2010 01:19 schreef Penisbaard het volgende:
Genk-ZuidHard. Kenserhard. Dingen vinden plaats aldaar.
quote:Ik versta alles, waar heb je moeite meeOp donderdag 28 oktober 2010 01:19 schreef Penisbaard het volgende:
Genk-ZuidHard. Kenserhard. Dingen vinden plaats aldaar.
quote:Ja, ik had dat eerst ook wel een beetje. Maar sowieso zijn de meisjes die op stap gaan bijna allemaal de braafste niet, dus ik heb er niet zo'n moeite meer mee. Ik zie het ook niet echt als voor de gek houden, maar meer van 'we zien wel hoe het loopt'Op donderdag 28 oktober 2010 01:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, kut inderdaad. Anders was ze wel mee gegaan denk je?
En zo'n instelling begin ik nu ook een beetje te krijgen, maar mezelf voor de gek houden heb ik ook een hekel aan, zeker nu je ook een ander voor de gek gaat houden. Want ik val eigenlijk alleen op echt hele schattige meisjes. Die wil ik niet voor de gek houden. Dat dan weer wel.
quote:Ben al een tijd niet meer geweest. Ga verhuizen naar Nijmegen, dus moet even mijn kamer kwijtspelen. Overigens hebben we onlangs een 17-jarige chimi in huis genomen. Ik ga de kijkavonden wel missen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben jij morgen uberhaupt in de stad? Er is weer jong studentesbloed aanwezig.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik versta alles, waar heb je moeite mee.
quote:Nijmegen, verdomme zeg. Wat moet je daar? Heb wel gehoord dat het een relaxte stad is. Kamer kwijtraken zal wel niet te moeilijk zijn, wij kregen voor onze kijkavond meer dan 100 reacties op één kamerOp donderdag 28 oktober 2010 01:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ben al een tijd niet meer geweest. Ga verhuizen naar Nijmegen, dus moet even mijn kamer kwijtspelen. Overigens hebben we onlangs een 17-jarige chimi in huis genomen. Ik ga de kijkavonden wel missen.
quote:Hij zegt Termien. Zo heet de buurt waar ze zitten volgens mij.Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier een aantal zinnen.
op 0:12 "Hermien onverwachts"?
0:46 "Schuif aan de kant"?
0:52 "????? staat derbij"?
Dat.
quote:Hard.Op donderdag 28 oktober 2010 01:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij zegt Termien. Zo heet de buurt waar ze zitten volgens mij.Staat ook ergens op een bruggetje.
quote:0.12 en 0.52 zijn allebei 'Termien', een dorpje in de buurt van Genk. 'Heel Termien staat-er bij' en 0.46 is idd 'schuif aan de kant'.Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier een aantal zinnen.
op 0:12 "Hermien onverwachts"?
0:46 "Schuif aan de kant"?
0:52 "????? staat derbij"?
Dat.
quote:Dat is ook weer niet de bedoeling. Ik moet de shit regelen, dus veel aanmeldingen wordt wel een logistiek probleempje.Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nijmegen, verdomme zeg. Wat moet je daar? Heb wel gehoord dat het een relaxte stad is. Kamer kwijtraken zal wel niet te moeilijk zijn, wij kregen voor onze kijkavond meer dan 100 reacties op één kamer.
quote:Waar woon je dan ergens? Straat hoeft niet maar buurt ofzo? Ja, ik moest het ook regelen. Iedereen zonder foto weggooien, hield ik er 50 over, de extreem kanslozen eruit filteren (bouwvakkers, slecht Nederlands, lelijk, werkend) en hield ik er 30 over. Die allemaal uitgenodigd, kwamen er 15.Op donderdag 28 oktober 2010 01:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoeling. Ik moet de shit regelen, dus veel aanmeldingen wordt wel een logistiek probleempje.De vorige keer kwamen er 2. Beetje vreemd voor 14 m2 voor 265 euro, ook nog op 5 minuten van het centrum.
quote:Wat sta je nou te zwaaien met je vuile gay hand, je klinkt als een homo en ziet eruit als een immigrant
Je kunt wel mooi zeggen je komt uit spanje vandaan, maar je buigt voor dagdag de fok forum italiaan.
zit niet aan mijn kont want ik sleur je door de stront je bent een kansloze mongool die werken verdomd praten over messen maar zo dom als een konijn, je zou jezelf neersteken al zou dat wel leuk zijn
We are the red white fok army beware
quote:Toffe AirMax wel.Op donderdag 28 oktober 2010 01:30 schreef raebyddet het volgende:
Ze kunnen niet eens fatsoenlijk een overval plegen man.
quote:Noemen zul je ze.Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nog wat namen voor geven.txt btw.
quote:Vlakbij de Schouwburgring. Bij de Korvelseweg. Wel een beetje een foute buurt, maar buiten echtelijke ruzies en dronken buren heb je nooit ergens last van.Op donderdag 28 oktober 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar woon je dan ergens? Straat hoeft niet maar buurt ofzo? Ja, ik moest het ook regelen. Iedereen zonder foto weggooien, hield ik er 50 over, de extreem kanslozen eruit filteren (bouwvakkers, slecht Nederlands, lelijk, werkend) en hield ik er 30 over. Die allemaal uitgenodigd, kwamen er 15.
quote:Pics van je outfit.Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Godverdegodver. Zoals het er naar uitziet zal ik mijn DIE GRETA VON DER ALM zingt SINGEN video op m'n andere account moeten plaatsen. Ik weet namelijk niet of ik wel wil dat iedereen die regelmatig op mijn petrovahair-account kijkt mij in van die semi-seksshopoutfits kan zien
quote:Zie PM.Op donderdag 28 oktober 2010 01:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat staat er op de laatste versie?
quote:Oh die buurt ken ik wel, zit ik ook in de buurt (Bisschop Zwijssenstraat). Vrienden van me wonen in de Sacharias Jansenstraat, en dat meisje waar ik het net over had woonde bij Roefus daar.Op donderdag 28 oktober 2010 01:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vlakbij de Schouwburgring. Bij de Korvelseweg. Wel een beetje een foute buurt, maar buiten echtelijke ruzies en dronken buren heb je nooit ergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |