Wow dat is Engels.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I was born in a system
That doesn't give a fuck about you nor me nor the life.
Ah chilll.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet 's avonds werken en ik denk dat ik overdag even naar Rotterdam ga. Et toiiiiiii?
wat is de comeback?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Lamon. het volgende:
Na wat geziek van jullie, is het weer tijd voor een kickass comeback:
Vanavond in mijn mailbox van mooiemensen.com:
"hey,
Las op jouw profiel, dat hier geen leuke meiden zitten, hahahah jij bent komisch dat vond ik nou ook van de mannen hier, we kunnen elkaars handje schudden, maar volgens mij ben jij stiekem wel leuk, of zie ik dat verkeerd?"
Ik ben zooooooooooooh populair.
Dat heb je zelf geschreven matti.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Lamon. het volgende:
"hey,
Las op jouw profiel, dat hier geen leuke meiden zitten, hahahah jij bent komisch dat vond ik nou ook van de mannen hier, we kunnen elkaars handje schudden, maar volgens mij ben jij stiekem wel leuk, of zie ik dat verkeerd?"
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Lamon. het volgende:
"hey,
LAMON ik vind jou ook lekker.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Lamon. het volgende:
"hey,
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Lamon. het volgende:
"hey,
Weet ik toch, ik lijk op Heath Ledger volgens jou en je bent ook een beetje bang voor me.quote:
Dankje.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Allure waarom zo haten op C_N. Hij is lief. Hij wil gewoon meisje om hand in hand door weilanden te huppelen en te picknicken op een mooi kleed. Hij wil een door haar gemaakte bloemenkrans om zijn nek dragen. Hij wil haar naam in het zand schrijven. Hij wil met haar aan de waterkant naar de zonsondergang kijken met de voeten in het water en haar stiekem natspetteren, om 's avonds samen in slaap te vallen onder de sterrenhemel.
Ik word hier zo geil vanquote:Op maandag 24 mei 2010 00:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik lijk op Heath Ledger volgens jou en je bent ook een beetje bang voor me.
Maar dat hoeft niet hoor, meisje..
Lekker, rollenspelquote:Op maandag 24 mei 2010 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
M'n pa is lazarus. Hij is vervelend nu tegen m'n moeder. volgens mij wil hij haar rapen.
Wat doe jij op mooiemensen.com? Daar horen alleen Ally, Laki, Otis, Sky, Chuck en ik te zitten.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Lamon. het volgende:
"hey,
En CN en Seagal enz. Te gevaarlijk, dat soort lijstjes.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe jij op mooiemensen.com? Daar horen alleen Ally, Laki, Otis, Sky, Chuck en ik te zitten.
Maar jullie zijn te arm om het abonnement te betalen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe jij op mooiemensen.com? Daar horen alleen Ally, Laki, Otis, Sky, Chuck en ik te zitten.
Snap je. Gewoon die ekte.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En CN en Seagal enz. Te gevaarlijk, dat soort lijstjes.
Gast, wat is dit. Je had van iedereen hier de pa kunnen zijn. wat ga je praten over geld.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar jullie zijn te arm om het abonnement te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |