quote:Nee het wordt wel echt van stof en zo. Ik heb het nog niet, het zit alleen nog maar in mijn hoofd.Op donderdag 28 oktober 2010 01:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pics van je outfit.
Is het toch papier geworden? Incluis harde papieren bergen?
quote:Ik snap hier niets van. Verschaf ons nu maar beelden.Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Godverdegodver. Zoals het er naar uitziet zal ik mijn DIE GRETA VON DER ALM zingt SINGEN video op m'n andere account moeten plaatsen. Ik weet namelijk niet of ik wel wil dat iedereen die regelmatig op mijn petrovahair-account kijkt mij in van die semi-seksshopoutfits kan zien
quote:Wat er nu opstaat is op basis van de Fotoboeks (grabbelton) of dingen die ik toevallig in LIF/US zie, dus vaak op basis van maar een foto. Van die namen die je nu noemt heb ik nog nooit gehoord, zal eens even kijken.Op donderdag 28 oktober 2010 01:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou er zelf nog een paar afhalen, maar állez, dat is een kwestie van smaak I guess.
Je mist:
Allure_
LindePSV
Michelleeeeeee
Seauphie (wel uit het verleden, maar o o o wat mooi)
En de rest weet ik zo niet snel uit het blote hoofd.
quote:Weet niet, zal haar eens vragen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die heeft toch al deze verbanningen?
quote:Dat is die geven-lijst, neem ik aan. Ik had het over DeLijst.Op donderdag 28 oktober 2010 01:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou er zelf nog een paar afhalen, maar állez, dat is een kwestie van smaak I guess.
Je mist:
Allure_
LindePSV
Michelleeeeeee
Seauphie (wel uit het verleden, maar o o o wat mooi)
En de rest weet ik zo niet snel uit het blote hoofd.
quote:Wat ben je van plan?Op donderdag 28 oktober 2010 01:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Ik heb trouwens ook eigenlijk best een te lelijk hoofd voor die outfits
Maarja, dat maakt het waarschijnlijk alleen maar beter. Die Anitha was ook niet moeder's mooiste natuurlijk
quote:Het blijft een mooie volksbuurt.Op donderdag 28 oktober 2010 01:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh die buurt ken ik wel, zit ik ook in de buurt (Bisschop Zwijssenstraat). Vrienden van me wonen in de Sacharias Jansenstraat, en dat meisje waar ik het net over had woonde bij Roefus daar.
quote:Geniaal, al die kale mannen die 's middags op hun witte tuinstoel voor het huis zitten op de stoep met een halve liter euroshopper, Hazes die uit de deuropening dreunt en de asociale kroost die tussen de witte engelenbeelden doorrentOp donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het blijft een mooie volksbuurt.Maar dan zit je wel heel dicht bij het centrum. Nice. En het voordeel dat je nooit met bus 4 hoeft.
quote:Ik weet niet of ik moet huilen of lachen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Een Volksmusikschlagercountryparodielied inclusief clip.
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb niet my-type-of-girl.
quote:Waarom die middelste opladen dan? Doe dan Vinniiee.Op donderdag 28 oktober 2010 01:41 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Harde andere uploads wel.
quote:Er stond tekst onder, volgens mij "Helemaal super". Even opsnorren.Op donderdag 28 oktober 2010 01:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom die middelste opladen dan? Doe dan Vinniiee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |