TS komt zo best wel ziek over ja...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Het woord 'sensueel' gebruiken en dan een foto posten van een meisje dat nauwelijks 6 jaar is.![]()
Ik wacht op een plaatje met Pedobear.
*hint hint*
Ik noem dieren niet sensueel, en meisjes van ca. 6 jaar al helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef dandybleu het volgende:
jeetje je kan een kat paard of hond toch ook sensueel noemen? of desnoods een pianostuk?
sen·su·eel bn, bw 1 op zinnelijk genot gesteld 2 zinnelijke gevoelens opwekkendquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef dandybleu het volgende:
jeetje je kan een kat paard of hond toch ook sensueel noemen? of desnoods een pianostuk?
Dat bedoel ik nou!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
sen·su·eel bn, bw 1 op zinnelijk genot gesteld 2 zinnelijke gevoelens opwekkend
Ik weet niet wat jij met paarden en honden doet... En ik geloof dat ik het niet wil weten.
Je faalt sowieso want voetbal is en blijft leuker dan turnen, hoe strak die turnpakjes van die jonge, tengere meisjes ook mogen zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef dandybleu het volgende:
ha sorry hoor hoe noem jij het dan ?
in het duits noemen ze dans vaak ook met "sehnsucht"
( zoiets als zinneprikkelend )
ik weet ook geen ander synoniem voor het woord "mooi" bij meisjes-turnen ( een overtreffende trap-woord )
Da's best gay!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je faalt sowieso want voetbal is en blijft leuker dan turnen, hoe strak die turnpakjes van die jonge, tengere meisjes ook mogen zitten.![]()
Wat heb ik nou aan de tetten van die tennisster, ben heul geen vent.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Da's best gay!
Even een voorbeeld, tennis in dit geval:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
quote:HOAX!!!!!!!!!!!!!!!1 Vrouwen zitten niet op FOK!
Omdat het enige aantrekkelijke aan dameshockey de vrouwen is, en dat is net niet genoeg om langdurig naar die kutsport te kijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb me wel altijd afgevraagd waarom dameshockey niet populairder is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef dandybleu het volgende:
Zal ooit nog de dag komen dat we met 8 milioen mensen primetime kijken naar meisjes-turnen? in plaats van naar voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |