quote:Op zondag 1 november 2009 04:10 schreef StacksOnDeck het volgende:
OMG EEN MAAND DATEN VOOR MAAR 19,95!!!!!!!!!!!111111111111111111![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 04:08 schreef Siniti het volgende:
Die website ontkracht zichzelf al met die Carrie en der vlotte kapsel
Verrassend!quote:Op zondag 1 november 2009 11:28 schreef Triptamine2 het volgende:
1 date gehad, met een oppervlakkig materialistisch stuk tuig.
Nee dit is echt.quote:Op zondag 1 november 2009 11:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Maareh, dit was toch een hoax? Of is er serieus iemand die bepaalt of je knap/lelijk bent alvorens je je mag inschrijven?
Wel je bevestiging willen horen op die site, en als die dan positief is, is die site ineens van een laag niveau.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Lamon. het volgende:
Hoe oppervlakkig moet je zijn om je te verlagen tot dat niveau.
Ik heb een modellen-auditie over 2 weken, dus het was een handig middel (zeker als man) om mijn kansen te testen.
Maar de site zelf, gadverdamme!!!!!!
Dat is praktisch, ik moet toch weten of ik mijn centen daarin kan verdienen? Het zou erger zijn als ik de site zou afkraken omdat ik niet toegelaten was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel je bevestiging willen horen op die site, en als die dan positief is, is die site ineens van een laag niveau..
BTW, geile kick.
Daar zit dus iemand van die site de hele dag die foto's te screenen, en omdat die zegt dat het door de beugel kan ben jij overtuigd dat je je centen in de modellenwereld kan verdienen? Je gaat er maar vanuit dat dat een autoriteit op dat gebied is? Dat zou dan toch minstens betekenen dat die site toch niet van zulk bedenkelijk niveau is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Lamon. het volgende:
Dat is praktisch, ik moet toch weten of ik mijn centen daarin kan verdienen? Het zou erger zijn als ik de site zou afkraken omdat ik niet toegelaten was.
haha, jouw kat is een focking baasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Lamon. het volgende:
Gefeliciteerd!
"Dank je wel voor de toezending van je foto's.
Ik heb ze goed bekeken en vind dat jij absoluut bij mooiemensen.com hoort. Je krijgt nu van ons een aanmeldlink toegestuurd waarmee je lid mag worden. Als je dat snel doet kun je vandaag nog daten! Let erop dat je je profiel goed invult en maak een leuke tekst maar wel eerlijk. Je zult zien dat je op die manier heel veel plezier van dit exclusieve lidmaatschap krijgt. "
Yeah, ik ben binnen een kwartier gekeurd, en mag bij mooiemensen.com voor maar 19,95 per maand!
Ik wil niet weer melden dat de wereld zot geworden is, dus schop ik dit topic maar omhoog!
Hoe oppervlakkig moet je zijn om je te verlagen tot dat niveau.
Ik heb een modellen-auditie over 2 weken, dus het was een handig middel (zeker als man) om mijn kansen te testen.
Maar de site zelf, gadverdamme!!!!!!
Simba is ZOOOOH baas.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar zit dus iemand van die site de hele dag die foto's te screenen, en omdat die zegt dat het door de beugel kan ben jij overtuigd dat je je centen in de modellenwereld kan verdienen? Je gaat er maar vanuit dat dat een autoriteit op dat gebied is? Dat zou dan toch minstens betekenen dat die site toch niet van zulk bedenkelijk niveau is.
Welnee, man ik vraag het aan de fotograaf, ik gooi mezelf op hotornot, ik probeer deze site, omdat 85% van de mannen afgekeurd worden, ik rommel maar wat aan...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar zit dus iemand van die site de hele dag die foto's te screenen, en omdat die zegt dat het door de beugel kan ben jij overtuigd dat je je centen in de modellenwereld kan verdienen? Je gaat er maar vanuit dat dat een autoriteit op dat gebied is? Dat zou dan toch minstens betekenen dat die site toch niet van zulk bedenkelijk niveau is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |