Het visitekaartje zat op de klacht, ik leg em er nu bij omdat ik het wel leuk vind om een beetje promotie te geven, gewoon omdat het aardig is om mensen wat terug te geven...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:00 schreef Pastry het volgende:
Zonder het visitekaartje zou het aardig zijn geweest
Mongool...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Frollo het volgende:
Nou, ik ben gelijk naar die website gegaan en heb drie schilderijen van 4x6 meter besteld à 40000 euro.
Je spam werkt dus hoor, TS!![]()
Ik werk in een videotheek, idioot.... 45 uur per week.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Nosh het volgende:
Mensen in Wassenaar moeten eens een báán gaan zoeken.
Dan zou ik ook mijn muziek hard opzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik werk in een videotheek, idioot.... 45 uur per week.
Krijg toch eens hersens.
Met goede reden die fatsoenlijke mensen WEL begrijpen blijkbaar...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je bent blij dat er nog fijne nadenkende en fatsoenlijke mensen zijn, terwijl je zélf midden in de nacht keiharde muziek gaat draaien?
denk je dat het neuken wordt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met goede reden die fatsoenlijke mensen WEL begrijpen blijkbaar...
je bedoelt, jij doet nu aan undercoverspam?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het visitekaartje zat op de klacht, ik leg em er nu bij omdat ik het wel leuk vind om een beetje promotie te geven, gewoon omdat het aardig is om mensen wat terug te geven...
Dit dus. Buurvrouw is veel te soft, ts moet maar een koptelefoon kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je bent blij dat er nog fijne nadenkende en fatsoenlijke mensen zijn, terwijl je zélf midden in de nacht keiharde muziek gaat draaien?
Als mijn buren midden in de nacht keiharde muziek gaan draaien, zullen ze toch echt met on-ge-loof-lijk goede redenen moeten komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Lamon het volgende:
Met goede reden die fatsoenlijke mensen WEL begrijpen blijkbaar...
Het is dan ook een grafisch beeldend kunstenaar. Eentje van de zweverige, batikkende, bomenknuffelende hippie-soort, associeer ik even voor de vuist weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:09 schreef Lexie het volgende:
Dit dus. Buurvrouw is veel te soft, ts moet maar een koptelefoon kopen.
Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is dan ook een grafisch beeldend kunstenaar. Eentje van de zweverige, batikkende, bomenknuffelende hippie-soort, associeer ik even voor de vuist weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |