Het visitekaartje zat op de klacht, ik leg em er nu bij omdat ik het wel leuk vind om een beetje promotie te geven, gewoon omdat het aardig is om mensen wat terug te geven...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:00 schreef Pastry het volgende:
Zonder het visitekaartje zou het aardig zijn geweest
Mongool...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Frollo het volgende:
Nou, ik ben gelijk naar die website gegaan en heb drie schilderijen van 4x6 meter besteld à 40000 euro.
Je spam werkt dus hoor, TS!![]()
Ik werk in een videotheek, idioot.... 45 uur per week.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Nosh het volgende:
Mensen in Wassenaar moeten eens een báán gaan zoeken.
Dan zou ik ook mijn muziek hard opzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik werk in een videotheek, idioot.... 45 uur per week.
Krijg toch eens hersens.
Met goede reden die fatsoenlijke mensen WEL begrijpen blijkbaar...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je bent blij dat er nog fijne nadenkende en fatsoenlijke mensen zijn, terwijl je zélf midden in de nacht keiharde muziek gaat draaien?
denk je dat het neuken wordt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met goede reden die fatsoenlijke mensen WEL begrijpen blijkbaar...
je bedoelt, jij doet nu aan undercoverspam?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het visitekaartje zat op de klacht, ik leg em er nu bij omdat ik het wel leuk vind om een beetje promotie te geven, gewoon omdat het aardig is om mensen wat terug te geven...
Dit dus. Buurvrouw is veel te soft, ts moet maar een koptelefoon kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je bent blij dat er nog fijne nadenkende en fatsoenlijke mensen zijn, terwijl je zélf midden in de nacht keiharde muziek gaat draaien?
Als mijn buren midden in de nacht keiharde muziek gaan draaien, zullen ze toch echt met on-ge-loof-lijk goede redenen moeten komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Lamon het volgende:
Het is dan ook een grafisch beeldend kunstenaar. Eentje van de zweverige, batikkende, bomenknuffelende hippie-soort, associeer ik even voor de vuist weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:09 schreef Lexie het volgende:
Dit dus. Buurvrouw is veel te soft, ts moet maar een koptelefoon kopen.
Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is dan ook een grafisch beeldend kunstenaar. Eentje van de zweverige, batikkende, bomenknuffelende hippie-soort, associeer ik even voor de vuist weg.
zit je al lang aan de crack en verkoop je je piem voor een shotje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel.
Echt, ontwikkel een EQ of IQ of iets. Gaat je echt helpen in de toekomst.
Ik denk dat het jou vooral erg goed uitkwam dat betrokkene zo begripvol bleek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Lamon het volgende:
Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel.
Vader die sterft aan kanker via zelfgekozen actieve euthanasie en moeder die zelfmoord probeerde te plegen binnen een jaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef Merkie het volgende:
Ik kan geen goede reden bedenken om midden in de nacht hard muziek te gaan draaien eigenlijk, vind het gewoon asociaal.
sterkte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vader die sterft aan kanker via zelfgekozen actieve euthanasie en moeder die zelfmoord probeerde te plegen binnen een jaar.
Dat doet het wel...
Maar daar ging het niet om, aso.
Ja...ik heb nog nooit geklaagd over geluiden, omdat ik niet zo anaal gefrustreerd ben als de meeste hier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk dat het jou vooral erg goed uitkwam dat betrokkene zo begripvol bleek.
Wees eens eerlijk, zou jij andersom nét zo blij zijn met een buur die knepperharde muziek moet draaien als hij midden in de nacht in geestelijke nood zit?
Sterkte daarmee, maar dan nog snap ik de relatie met harde muziek niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vader die sterft aan kanker via zelfgekozen actieve euthanasie en moeder die zelfmoord probeerde te plegen binnen een jaar.
Dat doet het wel...
maar je bent wel een beetje gefrustreerd he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja...ik heb nog nooit geklaagd over geluiden, omdat ik niet zo anaal gefrustreerd ben als de meeste hier.
Kut enzo, maar daarom hoef je nog niet de hele buurt lastig te vallen midden in de nacht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat doet het wel...
Wie niet? Maar ik kom er voor uit, en doe niet zo stoer als de meeste pubertjes hier...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je bent wel een beetje gefrustreerd he?
je komt er zeker voor uit. hulde. hou je ons op de hoogte van je perikelen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie niet? Maar ik kom er voor uit, en doe niet zo stoer als de meeste pubertjes hier...
Nee, want dat boeit je toch niet. Omdat iedereen met zichzelf bezig is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je komt er zeker voor uit. hulde. hou je ons op de hoogte van je perikelen?
kom, kom, ik ben oprecht geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, want dat boeit je toch niet. Omdat iedereen met zichzelf bezig is.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Aneurism het volgende:
Heeft ze lekkere tieten?
...ben een beetje sceptisch over mensen die dat zeggen, maar als je wilt, is er een topic dat ik geopend heb, waar je je als je echt eerlijk bent volop uit kunt leven, dus schroom niet om daar wat eerlijks neer te zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom, kom, ik ben oprecht geïnteresseerd.
Ik ben niet geweldadig hoor, als ik ooit iemand wat zou willen aandoen, moet die persoon HEEEL ver gaan en doe ik het zeker niet zelf.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:30 schreef Bdijk het volgende:
p.s. verander je user-icon, anders moeten we je straks nog laten "schaduwen" of extra beveiliging neerzetten bij scholen en kinderopvang omgeving wassenaar................
Nou, als ik de volgende dag moetw erken en mijn buren gaanharde muziek draaien dan was dat toch de laatste keer dat die muziekinstallatie het deed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja...ik heb nog nooit geklaagd over geluiden, omdat ik niet zo anaal gefrustreerd ben als de meeste hier.
Ze gaat de directe confrontatie met TS uit de weg. Who can blame her.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Pritt het volgende:
Waarom loopt de buurvrouw niet gewoon langs maar moet alles via briefjes?
Ja, maar het ging niet om of ik een headset had kunnen gebruiken, maar omdat de buurvrouw zo eerlijk en aardig was....quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als ik de volgende dag moetw erken en mijn buren gaanharde muziek draaien dan was dat toch de laatste keer dat die muziekinstallatie het deed.
Bekend met het fenomeen hoofdtelefoon?
Na zo'n briefje meteen minderen natuurlijk. Dat heet sociaal gedrag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:37 schreef 2cv het volgende:
Draai je nu ook nog van die keiharde muziek of heb je besloten dat toch maar wat te minderen ?
Zie PI.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Na zo'n briefje meteen minderen natuurlijk. Dat heet sociaal gedrag.
Ik heb dan weer de neiging om een doos met eieren in de volle zon te zetten en deze ludiek af en toe door de brievenbus naar binnen te gooien. Heerlijk dat afreageren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Nosh het volgende:
Ik kan best begrijpen dat iemand om twee uur 's nachts even behoefte heeft om keihard Joy Division te blazen of zijn frustratie eruit te gooien op Sick of it All. Met een koptelefoon op is dat slechts een slap surrogaat voor even volledig omringd zijn door de energie van de muziek.
Zolang het geen ellenlange dj-sets zijn, of een wekelijks fenomeen wordt: lekker laten leven..
Niet zo stoer doen, Aneurism, het misstaat je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb dan weer de neiging om een doos met eieren in de volle zon te zetten en deze ludiek af en toe door de brievenbus naar binnen te gooien. Heerlijk dat afreageren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen, Aneurism, het misstaat je.
Eerst een heel eind over de grens gaan, prima wetende dat mensen daar last van zullen hebben want we gaan er voor de vorm maar even vanuit dat je redelijk bij zinnen bent, en pas minderen als er wat gezegd wordt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:39 schreef Lamon het volgende:
En jij niet met je asociale teringherrie in de nacht ? Pot-ketel verhaal, doe dan een koptelefoon op of hou gewoon zelf je bek ipv dat van anderen te vragen. Hypocriet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef Lamon het volgende:
En dan dit over anderen zeggen :quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:57 schreef Espabilado het volgende:
Lamon een beetje kennende van zijn postgedrag hier op fok heeft ie in de brief naar z'n buuf z;n hele levensverhaal uit doeken gedaan
quote:
Ik vergis me erin dat je redelijk bij zinnen bent, begrijp ik.quote:
Irriteert je dat ofzo, ik denk ik vraag het maar even, omdat je er zonodig een sarcame-smiley bij moest zetten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:57 schreef Espabilado het volgende:
Lamon een beetje kennende van zijn postgedrag hier op fok heeft ie in de brief naar z'n buuf z;n hele levensverhaal uit doeken gedaan
Dankje voor het bevestigende antwoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Irriteert je dat ofzo, ik denk ik vraag het maar even, omdat je er zonodig een sarcame-smiley bij moest zetten?
Zeg dan eens eerlijk, vind je eerlijk zijn zielig op een forum of wilde je dat je het zelf durfde?
Zal wel het eerste zijn, de gemiddelde stakker kennende..
Ik ben toch een beetje een love him or hate him user, dus either way, I don't give a FUCK.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dankje voor het bevestigende antwoord.
Eerlijkheid voorop, Lamon.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:04 schreef Lamon het volgende:
Ik ben toch een beetje een love pity him or hate him user, dus either way, I don't give a FUCK.
..ik vermoed dat ik toch net een tikkie eerlijker ben dan jou, dus die streep is jouw ding, niet die van mij.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik werk in een videotheek, idioot.... 45 uur per week.
Krijg toch eens hersens.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze is 60 ofzo, dus nee.
Denk eens na, geestelijk uitgedaagden... *zucht*
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat doet het wel...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie niet? Maar ik kom er voor uit, en doe niet zo stoer als de meeste pubertjes hier...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, simmu, Lamon is een heel gezellig en aangenaam persoonquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Irriteert je dat ofzo, ik denk ik vraag het maar even, omdat je er zonodig een sarcame-smiley bij moest zetten?
Zeg dan eens eerlijk, vind je eerlijk zijn zielig op een forum of wilde je dat je het zelf durfde?
Zal wel het eerste zijn, de gemiddelde stakker kennende..
quote:
..wordt me op dagelijkse basis idd vaak verteld, maar op internet is het altijd net even anders blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
Ja, simmu, Lamon is een heel gezellig en aangenaam persoon
Gek he, stelletje zuignappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
Ja, simmu, Lamon is een heel gezellig en aangenaam persoon
Maar al is wel want:
[..]
Zeker, zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:09 schreef Lamon het volgende:
..ik vermoed dat ik toch net een tikkie eerlijker ben dan jou, dus die streep is jouw ding, niet die van mij.
Bijvoorbeeld middels een gevoelige ballade bij 100+ dB om 3:15 vannacht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
Wel haar laten weten dat je het waardeert eh!
Ze moet wel omdat TS de deurbel niet hoort met al die pokkeherriequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Pritt het volgende:
Waarom loopt de buurvrouw niet gewoon langs maar moet alles via briefjes?
Of haar oraal gaat verwennen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef eleusis het volgende:
Leuk briefje, maar ik mag aannemen dat je binnenkort een mooie bos bloemen voor je buurvrouw gaat kopen.
Mischien heeft die dude wel geen tijd om bij daglicht zijn radio aan te zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef N.icka het volgende:
Wat een kul zeg , ik heb het moeilijk en daarom draai ik keiharde muziek snachts![]()
Wat ben jij vreselijk asociaal zeg , en dan nog zon topictitel maken ...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:37 schreef 2cv het volgende:
t je met een mitrailleur eens gezellig richting de speeltuin gaat zeg maar.
'quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:17 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Gek he, stelletje zuignappen
Hij deelt gewoon een leuk briefje (OK, visitekaartje was niet zo handig) en krijgt allemaal zeik reacties.
...denk het niet, en ik ben iets wijzer dan jou.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:06 schreef Friek_ het volgende:
Goed dat je jezelf trouwens zo moreel superieur voelt Je klinkt een beetje als één van m'n basisschooldocenten met uitspraken als "Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel."
Jongen, jij komt nog eens op het verkeerde pad!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef B.E.D het volgende:
Hoax, TS woont 10 huizen verderop.
Echt waar joh? Hoe weet je dat precies dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
...denk het niet, en ik ben iets wijzer dan jou.
..omdat ik niet kan oordelen over een vreemde of hij wel of niet op "het verkeerde pad" komt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echt waar joh? Hoe weet je dat precies dan?
.. kerel, er bestaat zoiets in de wereld als sarcasme hè.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
..omdat ik niet kan oordelen over een vreemde of hij wel of niet op "het verkeerde pad" komt.
Die levenswijsheid kun je soms misschien enkel bij hele bekende mensen waar je jarenlang een intieme band mee hebt constateren, als buitenstaander is dat natuurlijk niet te peilen, dus heb je nog wat levenservaring te weinig. Wat ik je niet kwalijk neem, maar het is wel zo.
Sarcasme is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
.. kerel, er bestaat zoiets in de wereld als sarcasme hè.
Ik denk, ik zeg het even.
Dan jijquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
...denk het niet, en ik ben iets wijzer dan jou.
Ik zei niet dat ik beter kon spellen, na een avond zuipen. Ik vind dat ik het nog redelijk doe..quote:
Anders gooi je even die speakers open, pomp je er wat metal uit en schrijf je de buurvrouw morgenochtend dat het ditmaal die verdomde, cynische Fok!kers waren die zichzelf nog wel gaan tegenkomen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik beter kon spellen, na een avond zuipen. Ik vind dat ik het nog redelijk doe..
Ik krijg dat idee bij jou ook wel eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je bent wel een beetje gefrustreerd he?
..vind ik dus ook een interessant fenomeen, terwijl je ze in het echt zo omver blaast verbaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:55 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat 't op een forum zoals dit nogal lastig kan zijn want de strontvliegen komen van alle kanten aanwaaien. Maar goed, dat wisten we al en hoort erbij blijkbaar.
Lamon hapt zo leuk. Dat is het vooral, denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:55 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat 't op een forum zoals dit nogal lastig kan zijn want de strontvliegen komen van alle kanten aanwaaien. Maar goed, dat wisten we al en hoort erbij blijkbaar.
Aan zijn taalgebruik te zien heb ik het idee dat hij inderdaad niet gefrustreerd raakt vande reactie's dat vind ik wel geruststellend.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
Lamon hapt zo leuk. Dat is het vooral, denk ik.
Diequote:Op zaterdag 18 april 2009 09:35 schreef Bargain het volgende:
Aan zijn taalgebruik te zien heb ik het idee dat hij inderdaad niet gefrustreerd raakt vande reactie's dat vind ik wel geruststellend.
![]()
Nee, dat is geloof ik zijn bosje excuses-blommen voor de buurvrouw. Op aanwijzen van een eerdere post, geloof ik:quote:Heeft ie nou weer een briefje gekregen ? Oftewel heeft hij weer die muziek aangezet vannacht ?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef eleusis het volgende:
Leuk briefje, maar ik mag aannemen dat je binnenkort een mooie bos bloemen voor je buurvrouw gaat kopen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]God, heerlijk die typische Fok!-reacties.
Je kunt ook aan verdiepingen denken. Boven- of onderbuurvrouwquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoezo?
TS woont op 88, en die buurvrouw op 66.
Dus TS muziek is 10 huizen verderop nog te horen?
Nog steeds geen reden om anderen midden in de nacht te storen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat doet het wel...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Thomass het volgende:
Ben je het vertrouwen inmiddels al weer kwijt nav dit topic?
Lees de affakkelende reacties in dit topic, dan weet je waar het heen gaat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:17 schreef Twerk het volgende:
Wat een oude wijven briefje. Waar gaat het toch heen met de mensheid.
Die reacties lokt hij zelf uit door enige blijk van spijt of schuld achterwege te laten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lees de affakkelende reacties in dit topic, dan weet je waar het heen gaat.![]()
Lamon doet iets onnadenkends, krijgt een terechte klacht, legt de situatie uit, ontvangt een lieve reactie en zal wel drie keer nadenken zoiets te herhalen. Ik vind 't mooi.
Inclusief dollars erbij? Wat lief!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef Lamon het volgende:
Nadat ik 's nachts nogal hard muziek draaide, om mezelf af te reageren, door wat nare gebeurtenissen, kreeg ik een klacht van de buurvrouw.
Nadat ik eerlijk een briefje schreef waar ik op vertelde wat er allemaal aan de hand was, kreeg ik dit terug:
[ afbeelding ]
Er zijn nog fijne nadenkende en fatsoenlijke mensen op de wereld.
Doet mij altijd goed.
Dan zou jij een hele slechte aan mij hebben, als buurman.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Welke reden je ook hebt... als je 's nachts keiharde muziek draait zou mijn begrip als buurman direct over zijn.
Nou begin ik me toch wel af te vragen wanneer jullie elkaar eens IRL gaan ontmoetenquote:
Nee, want zij is NIET anoniem, geen puber en niet dom.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef Thomass het volgende:
Ben je het vertrouwen inmiddels al weer kwijt nav dit topic?
quote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zou jij een hele slechte aan mij hebben, als buurman.
...of heel snel verhuizen.
Dat zou kunnen, hangt er een beetje vanaf, als je het op de manier zoals mijn onderbuurvrouw het aanpakte zou doen, dan ja.quote:Op zondag 19 april 2009 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik denk eerder dat jij gewoon je gaat conformeren aan de norm als je mij als buurman had.
Dus conformeer je je gewoon aan de standaard, DUS zou ik als buurman geen last van je hebben. Wat liep je dan stoer en popi te doen in je vorige post "Dan zou je als buurman veel last van me hebben".quote:Op zondag 19 april 2009 09:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, hangt er een beetje vanaf, als je het op de manier zoals mijn onderbuurvrouw het aanpakte zou doen, dan ja.
Zou je kwaad op de deur rammen en me verrot schelden, zou ik alsnog de dialoog aan proberen te gaan, en de situatie uitleggen, en indien je begrip zou tonen, zou er ook niets aan de hand zijn.
Zo niet, dan zouden we elkaar gewoon niet meer spreken, en een beetje vuil aankijken als we elkaar tegenkwamen.
Zou je dat niet doen, en beginnen met dreigen of zoiets doms als een klap proberen uit te delen, dan niet. Dan zou ik je gewoon van de trap gooien en zou je waarschijnlijk wel verhuizen.
Maar goed, da's allemaal theorie, in praktijk gebeuren dat soort dingen me gelukkig nooit.
Misschien begreep ik verkeerd wat je bedoelde, met dan zou mijn begrip meteen over zijn, het klonk als "dan zou ik je wel eens een lesje leren ofzo..."quote:Op zondag 19 april 2009 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus conformeer je je gewoon aan de standaard, DUS zou ik als buurman geen last van je hebben. Wat liep je dan stoer en popi te doen in je vorige post "Dan zou je als buurman veel last van me hebben".
Tja, leuk ontwijkend postje. Maar blijkbaar doe je je online dus heel anders voor als je werkelijk bent. Waarschijnlijk doen mensen op die meet dan niets tegen je omdat je verlegen in een hoekje zit.quote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien begreep ik verkeerd wat je bedoelde, met dan zou mijn begrip meteen over zijn, het klonk als "dan zou ik je wel eens een lesje leren ofzo..."
Maar als je van 99% van de mensen die me kennen zou vragen of jouw optiek over hoe ik ben klopt, zou je een ontkennend antwoord krijgen, dus ik maak me niet zoveel zorgen over mijn "reputatie" op een forum.
Zelfs al gooi er gewoon lekker uit wat ik ook maar wil, wanneer ik maar wil.
Als ik weer wat nieuws heb om me mee bezig te houden, dan houdt het vanzelf wel weer op.
Trouwens, in september is er toch een meet? Dan ben ik zoooh benieuwd hoe mensen DAN tegen me doen.
Nee, juist WEL echt, maar redelijk, en eerlijk, en niet bang, voor niemand nooit.quote:Op zondag 19 april 2009 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, leuk ontwijkend postje. Maar blijkbaar doe je je online dus heel anders voor als je werkelijk bent. Waarschijnlijk doen mensen op die meet dan niets tegen je omdat je verlegen in een hoekje zit.
Jouw mening, jouw "probleem".quote:Op zondag 19 april 2009 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Je spreekt jezelf echt elke 2 posts volledig tegen he...
quote:Op zondag 19 april 2009 09:31 schreef Lamon het volgende:
Trouwens, in september is er toch een meet? Dan ben ik zoooh benieuwd hoe mensen DAN tegen me doen.
Ja dat heeft echt te maken met mijn 'mening' ja. Ik heb geen probleem hoor. Jouw probleem is alzheimer geloof ik.quote:Op zondag 19 april 2009 09:37 schreef Lamon het volgende:
En dat is al bewezen bij voorgaande meets dat dat zeker niet het geval is.
Ja, dag, toen was er ten eerste niet zo'n hetze tegen mij, en het waren twee iets kleinere meets.quote:Op zondag 19 april 2009 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat heeft echt te maken met mijn 'mening' ja. Ik heb geen probleem hoor. Jouw probleem is alzheimer geloof ik.
Hetze tegen jouquote:Op zondag 19 april 2009 09:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, dag, toen was er ten eerste niet zo'n hetze tegen mij, en het waren twee iets kleinere meets.
Ik ben nog nooit bij een "GROTE"-zoveel jaar meet geweest.
Maakt wel verschil, denk ik zo.
Niet alleen op een forum, dat is maar zo'n klein stukje, en nog het minst belangrijk.quote:Op zondag 19 april 2009 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hetze tegen jouJe bent megalomaan.
En verder lul je er weer omheen. En gezien het feit dat je blijkbaar benieuwd ben naar de reactie van mensen vind je het WEL belangrijk hoe er op het forum tegen aan gekeken wordt. Je spreekt jezelf dus wederom tegen.
Nee je opent een topic over vertrouwen in mensen terwijl je ZELF de aso bent in dit verhaal. Als ik vervolgens zeg dat ik sowieso geen begrip heb voor mensen die om welke reden dan ook keihard muziek aan zetten midden in de nacht zeg je nog dat ik het als buurman zwaar zou hebben met je. Daarmee suggereer je dat je dat dus regelmatig doet.quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet alleen op een forum, dat is maar zo'n klein stukje, en nog het minst belangrijk.
Het gaat om mensen en hun gedrag, daar hoort internet ook bij, sociologie enzo...
En je wilt me perse tegenspreken, want je pakt niets op van de dingen die wel kloppen.
Je had ook kunnen denken, hij heeft 1 keer in tig jaar 1 nachtje muziek half onbewust een keer te hard aangezet, de buurvrouw wist de reden niet, vroeg vriendelijk om het wat lager te zetten voortaan, krijgt een eerlijk antwoord over de reden van die ene uitzondering, en begrijpt het helemaal, en waardeert het excuus en het bloemetje, en neemt zelfs nog netjes de moeite om een kaartje te kopen, om haar medeleven te tonen.
Zo werken sommige mensen, en dat zijn de mensen die ik waardeer, en ik ben benieuwd of op zo'n grote meet iedereen weer zo'n grote internet-piemel heeft, en heel anders is, of dat ze echt zulke aso's zijn in het echt....
quote:Op zondag 19 april 2009 10:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarmee suggereer je dat je dat dus regelmatig doet.
Jawel, en jij bent een schijnheil, want je leest een topic niet eens normaal door.quote:Op zondag 19 april 2009 11:28 schreef RRGJL het volgende:
Nee dat suggereer je daarmee niet.
Lolquote:Op zondag 19 april 2009 11:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jawel, en jij bent een schijnheil, want je leest een topic niet eens normaal door.
Dat is erg, maar geen reden om anderen midden in de nacht lastig te vallen. Ik vind het zelfs een beetje chantage dat je dit erbij haalt richting je buurvrouw.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat doet het wel...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef Lamon het volgende:
Nadat ik 's nachts nogal hard muziek draaide, om mezelf af te reageren, door wat nare gebeurtenissen, kreeg ik een klacht van de buurvrouw.
Nadat ik eerlijk een briefje schreef waar ik op vertelde wat er allemaal aan de hand was, kreeg ik dit terug:
[ afbeelding ]
Er zijn nog fijne nadenkende en fatsoenlijke mensen op de wereld.
Doet mij altijd goed.
Inderdaad, ik vind het ook behoorlijk smerig.quote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat is erg, maar geen reden om anderen midden in de nacht lastig te vallen. Ik vind het zelfs een beetje chantage dat je dit erbij haalt richting je buurvrouw.
Hetze?quote:Op zondag 19 april 2009 09:48 schreef Lamon het volgende:
Ja, dag, toen was er ten eerste niet zo'n hetze tegen mij, en het waren twee iets kleinere meets.
Je zegt zelf dat dit wel vaker gaat gebeuren als iemand jouw buurman is. Als jij in jouw ogen excessief lijdt, mogen anderen excessief onder jou lijden.quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef Lamon het volgende:
Je had ook kunnen denken, hij heeft 1 keer in tig jaar 1 nachtje muziek half onbewust een keer te hard aangezet,
Ik begrijp wel een beetje hoe TS zich voelt. Er zijn niet heel veel schandpalen waar je zo effectief neer wordt gefakkeld als op Fokquote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Xennia het volgende:
Hetze?
Nu maak je jezelf toch wel een stuk belangrijker en verhevener dan je bent. De wereld draait niet om jou en jouw, in jouw ogen, superieure denkbeelden
Dit dekt de lading wel ja.quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Black_Tulip het volgende:
En de TS zag het, ironisch genoeg, waarschijnlijk niet aankomen
Ik denk dat je hier alles mee zegt. TS heeft problemen en dus zet TS harde muziek op. Dat er mensen zijn die liggen te pitten omdat ze de volgende dag weer aan het werk moeten dondert TS niet. Hij is verdrietig en heeft zich de tering ingezopen in de hoop dat het wat oplost en daar mag de hele buurt van mee genieten.quote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hetze?
Nu maak je jezelf toch wel een stuk belangrijker en verhevener dan je bent. De wereld draait niet om jou en jouw, in jouw ogen, superieure denkbeelden
[.
Misschien zouden FOK!kers eens moeten leren, dat zodra ik op het kruisje druk, heel FOK! uit mijn hoofd is verdwenen en ik weer met normale mensen omga.quote:Op zondag 19 april 2009 20:05 schreef RealZeus het volgende:
Misschien zou TS eens hulp moeten gaan zoeken in plaats van zijn gedragingen steeds maar af te schuiven op problemen.
..dan ken jij mijn posthistorie niet, ik ga alleen lekker door.quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik begrijp wel een beetje hoe TS zich voelt. Er zijn niet heel veel schandpalen waar je zo effectief neer wordt gefakkeld als op FokEn de TS zag het, ironisch genoeg, waarschijnlijk niet aankomen
Eensquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:06 schreef CartWOman het volgende:
Lamon doet iets onnadenkends, krijgt een terechte klacht, legt de situatie uit, ontvangt een lieve reactie en zal wel drie keer nadenken zoiets te herhalen. Ik vind 't mooi.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:39 schreef Lamon het volgende:
kunnen er niet tegen dat ik ze verbaal aggressief aanval en gaan lullig doen.
Hihi, jij hebt mijn topics van de afgelopen weken niet gevolgd, en gelukkig maar, je WIL het gewoon niet weten.quote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef Nosh het volgende:
Wat een mal, mal topic is dit geworden!
Het komt er gewoon op neer dat jij 's nachts keihard muziek draait, je buurvrouw klaagt, jij verwijst naar je vervelende persoonlijke situatie en je buurvrouw daar genoegen mee neemt. Daar kun je allerlei dingen van vinden en dat posten mensen in dit topic. Dat is alles.quote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt mijn topics van de afgelopen weken niet gevolgd, en gelukkig maar, je WIL het gewoon niet weten.
FOK!kers zijn grappig, niet echt een vertegenwoordiging van mijn samenleving, thank God, maar wel grappig.
Het woord E-penis is dan ook met regelmaat gevallen.
En in oude traditie:
"....en ik ga er een boek over schrijven", zoals iemand ooit zei.
Jaja, je blijft maar onderstrepen dat je er zo ontzettend boven staat, en dat het je niks doet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef Lamon het volgende:
FOK!kers zijn grappig, niet echt een vertegenwoordiging van mijn samenleving, thank God, maar wel grappig.
Het woord E-penis is dan ook met regelmaat gevallen.
Da's interpretatie, jij kan onmogelijk weten of het echt zo is, of niet. Je kan niet in iemand anders hersens en/of hart kijken....quote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, je blijft maar onderstrepen dat je er zo ontzettend boven staat, en dat het je niks doet.
Nèt iets te vaak, geloof ik.
Jij hebt anders een groot deel van je hersens en je hart hier op FOK! geplemptquote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's interpretatie, jij kan onmogelijk weten of het echt zo is, of niet. Je kan niet in iemand anders hersens en/of hart kijken....
En dan met zo'nquote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Lamon het volgende:
Da's interpretatie, jij kan onmogelijk weten of het echt zo is, of niet. Je kan niet in iemand anders hersens en/of hart kijken....
Maar als je me vertrouwt op mijn sociale interesse statement, zou je het eigenlijk wel moeten weten.
Dat mag, en vind ik dan weer niet vreemd, maar ik mag zolang ik er niemand kwaad mee doe, en dat is zeker niet zo, want ik pak niemand op zwakke punten, die interesse volgens mij best wel uitputten tot op het bot....quote:Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
Maar idd, het is mijn associatie. Waarheid bestaat immers niet. Ik geloof zeker wel dat je sociaal-geinteresseerd bent. Of je het ook allemaal een beetje op waarde weet te schatten, dáár heb ik zo mijn vraagtekens bij.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:36 schreef Maanvis het volgende:
Jongens jongens jongens, voor diegenen die nóg een opkikkertje nodig hebben; Mijn collega ging vanochtend voor mij koffie halen!!!!![]()
![]()
Je gaat nu voor 'de meesten' invullen wat zij allemaal van je zullen denken? Denk je echt dat 'ze' allemaal de tijd nemen om te bedenken hoe jij erbij zal zitten? Denk je écht dat jij 'hen' zo ontzettend bezighoudt?quote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef Lamon het volgende:
Dat mag, en vind ik dan weer niet vreemd, maar ik mag zolang ik er niemand kwaad mee doe, en dat is zeker niet zo, want ik pak niemand op zwakke punten, die interesse volgens mij best wel uitputten tot op het bot....
Want uiteindelijk denken de meesten inderdaad dat ik hier de grootste frustratie uit haal.
En al is dat niet zo, bezorg ik hen blijkbaar geen last dus.
Ik heb een mooie Sennheiser en een Sony en was zeker niet van plan om de buurvrouw lastig te vallen.quote:Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Maanvis het volgende:
Hey maareh Lamon, heb je nu al een koptelefoon aangeschaft voor je volgende emotionele uitspatting?
Ik hoop niet dat je over mijn praktische tips heen leest want ze staan er niet voor niets!
Het interesseert me geen fuck waar jij je frustraties uithaalt. Het valt me wel op dat in elk topic waar je verschijnt, je je in een slachtofferrol weet te manoeuvreren. En ja, dan krijg je daar reacties op, waardoor je weer lekker bevestigd wordt in je eigen slachtofferrol.quote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat mag, en vind ik dan weer niet vreemd, maar ik mag zolang ik er niemand kwaad mee doe, en dat is zeker niet zo, want ik pak niemand op zwakke punten, die interesse volgens mij best wel uitputten tot op het bot....
Want uiteindelijk denken de meesten inderdaad dat ik hier de grootste frustratie uit haal.
En al is dat niet zo, bezorg ik hen blijkbaar geen last dus.
Dus eigenlijk ga je de boel een beetje moedwillig provoceren? Hoort dat ook bij die ontzettend échte en eerlijke kant van je, die je hier altijd laat zien?quote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef Lamon het volgende:
...en dan ben ik nog degene die tot nu toe bescheiden genoeg was, om niet te zeggen dat ik een paar jaren geleden als eerste pleitte voor een sociologie subforum, en nooit gezegd heb, van zie je nou wel, dat ik gelijk had.
Maar aangezien bescheidenheid niet past op dit forum, mag dat ook wel eens gehoord worden, dus ik ga nu een paar weken op de "zie je nou wel, ik heb altijd gelijk"-tour.
Eens kijken wat FOK!kers daar nu weer van vinden...
Als anderen hier arrogant zijn, mag ik ook wel een keer.
Reageer dan gewoon niet op me, met negeren kun je me namelijk echt pakken, als ik geen aandacht krijg raak ik zwaar over de rooie, in praktijk ook zelfs, 1 van mijn grote zwaktes.quote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Het interesseert me geen fuck waar jij je frustraties uithaalt.
Self-fulfilling prophecyquote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Het interesseert me geen fuck waar jij je frustraties uithaalt. Het valt me wel op dat in elk topic waar je verschijnt, je je in een slachtofferrol weet te manoeuvreren. En ja, dan krijg je daar reacties op, waardoor je weer lekker bevestigd wordt in je eigen slachtofferrol.
Je probeert jezelf wel als een wijs persoon te profileren, mede door het tot het irritante toe gebruiken van de "quote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef Lamon het volgende:
Als anderen hier arrogant zijn, mag ik ook wel een keer.
Nuttige informatie.quote:Op maandag 20 april 2009 11:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet op me, met negeren kun je me namelijk echt pakken, als ik geen aandacht krijg raak ik zwaar over de rooie, in praktijk ook zelfs, 1 van mijn grote zwaktes.
Aandacht, positief of negatief, daar kick ik op, dus als je me een "lesje" wilt leren, laat je me gewoon links liggen.
Zeker. Ik heb 'm al sinds half twaalf genegeerd, dát zal 'm leren!quote:
Vanaf nu wel idd, ik heb het er een beetje mee gehad.quote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef RRGJL het volgende:
Allemaal gelul en mooidoenerij dus.
Nou ja, als het een beetje leuk en aardig eraan toe zou gaan, zou je kunnen verwachten dat iemand anders (gemeend, niet cynisch) een ander voorbeeld zou noemen wat hem of haar meeviel terwijl hij of zij dat vertrouwen wel eens kwijt was.quote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef B.E.D het volgende:
Dit topic heeft niks met vertrouwen in mensen te maken.
Slachtofferrolquote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, als het een beetje leuk en aardig eraan toe zou gaan, zou je kunnen verwachten dat iemand anders (gemeend, niet cynisch) een ander voorbeeld zou noemen wat hem of haar meeviel terwijl hij of zij dat vertrouwen wel eens kwijt was.
Maar aangezien het leuker is om de persoon in kwestie "af te gaan fikken", zoals dat zo stoer heet schijnbaar, zal ik me vanaf nu compleet aan de normen van dit forum gaan voldoen.
Misschien wel grappiger ook eigenlijk.
Dus: Slotje.
Het is geen van beiden, het is gewoon sociale interesse, zoals ik ook met een paar andere topics gedaan heb.quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef 2cv het volgende:
Lamon, als je je irriteert: gewoon niet meer regeren in dit topic. Als je die reacties wel leuk vindt (zoals ik in een ander topic) dan heb ik niets gezegd.
Ik ben het zat !quote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef 2cv het volgende:
Ach, ik heb in KLB ook een topic wat verbazingwekkende reacties oplevert. In positieve zin overigens.
Hij regeert sowieso niet in dit topic, of anders is het wanbeleidquote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef 2cv het volgende:
Lamon, als je je irriteert: gewoon niet meer regeren in dit topic.
Lees wat ik bedoel, niet wat ik zegquote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij regeert sowieso niet in dit topic, of anders is het wanbeleid
Echt wel, je hebt het alleen niet door...quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Lkw het volgende:
Hij regeert sowieso niet in dit topic
Ik hoor net van iemand dat jij niet goed wijst bent. Klopt dat?quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, je hebt het alleen niet door...
Alleen op internet....quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor net van iemand dat jij niet goed wijst bent. Klopt dat?
Dat knap en geld wil ik dan nog wel gelovenquote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen op internet....
Klopt ja.
Maar wel knap en slim en ik heb veel geld.
Ik had 136 bij een redelijk officiele IQ test, zo slecht is dat toch niet, bij de BNN test had ik meer, maar die is uiteraard niet serieus te nemen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat knap en geld wil ik dan nog wel geloven
Redelijk officieel?quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Lamon het volgende:
Ik had 136 bij een redelijk officiele IQ test, zo slecht is dat toch niet, bij de BNN test had ik meer, maar die is uiteraard niet serieus te nemen.
Oh you know...ergens in de wandelgangen enz.quote:Van wie hoorde je het eigenlijk? Ik ben zooooooh benieuwd.
Ik heb nog nooit mensen met veel geld in een videotheek zien werken anders.quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen op internet....
Klopt ja.
Ja, het was een verkorte Mensa test geloof ik, om uit te proberen. De officiele test moet je speciaal bij Mensa aanvragen, althans, dat was destijds. En wie wil er nou bij Mensa? DAT is pas zielig.quote:
Oh, je mag het best zeggen hoor. Ik heb niet zoveel wrok naar mensen toe. Of was je zelf al tot de conclusie gekomen?quote:Oh you know...ergens in de wandelgangen enz.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Lamon het volgende:
Ja, het was een verkorte Mensa test geloof ik, om uit te proberen. De officiele test moet je speciaal bij Mensa aanvragen, althans, dat was destijds. En wie wil er nou bij Mensa? DAT is pas zielig.
Sssssht! Straks horen ze je!quote:Oh, je mag het best zeggen hoor. Ik heb niet zoveel wrok naar mensen toe. Of was je zelf al tot de conclusie gekomen?
Want je vraagt willekeurig aan mensen in videotheken hoeveel geld ze hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb nog nooit mensen met veel geld in een videotheek zien werken anders.
Had jij niet een of andere afwijking waardoor je leed aan ingebeelde lelijkheid?quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Lamon het volgende:
Ik heb heel veel door. Bijvoorbeeld dat het je best wel pijn doet dat iedereen je voor de gek houdt in dit topic. Daarom blijf je steeds reageren, omdat je er niet aan wilt dat het gebeurt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, je hebt het alleen niet door...
Nee, da's over, althans niet voor mijzelf, want dat kan niet met die ziekte, dus in spiegels kijken doe ik zo min mogelijk nu, net genoeg om me te verzorgen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Had jij niet een of andere afwijking waardoor je leed aan ingebeelde lelijkheid?
Goed om te horenquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, da's over, althans niet voor mijzelf, want dat kan niet met die ziekte, dus in spiegels kijken doe ik zo min mogelijk nu, net genoeg om me te verzorgen.
Maar omdat mensen nu gewoon zeggen dat ik knap ben, niet op internet, maar in het echt, althans, ze zeggen niet letterlij, wat ben je knap, maar wat zie je er goed uit, en dat zeg je niet steeds als iemand een rotkop heeft.
En mijn lichaam was altijd al okee.
Ik ben nog wel een beetje rationeel.
Gezakt voor je examen psychologie van de koude grond.quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb heel veel door. Bijvoorbeeld dat het je best wel pijn doet dat iedereen je voor de gek houdt in dit topic. Daarom blijf je steeds reageren, omdat je er niet aan wilt dat het gebeurt.
Dat het toch gebeurt, komt doordat je stijfkoppig én gevoelig bent. Een combinatie die af en toe nogal lastig uitpakt.
Van iemand die zijn verdriet naar de wereld communiceert door 's nachts de stereo op tien te zetten, en met zijn buren communiceert via briefjes, is de vaststelling "normale communicatie" moeilijk serieus te nemen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Fijn dat er zelfs nu nog normale communicatie mogelijk is hier. Dankje.
We waren al klaar hoor...spuit elf..quote:Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Van iemand die zijn verdriet naar de wereld communiceert door 's nachts de stereo op tien te zetten, en met zijn buren communiceert via briefjes, is de vaststelling "normale communicatie" moeilijk serieus te nemen.
Sluit het topic dan gewoon, mens..echt, ik heb dit forum aan vrienden laten zien, en hier zitten toch veel meer contactgestoorde idioten dan ik in het echt meemaak.quote:Op maandag 20 april 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Probeer eens normaal te doen Lamon.
Je lokt reactie uit en krijgt ze, komt van twee kanten hè. En een topic gaat niet dicht omdat jij het wil, dan had je hem niet moeten openen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sluit het topic dan gewoon, mens..echt, ik heb dit forum aan vrienden laten zien, en hier zitten toch veel meer contactgestoorde idioten dan ik in het echt meemaak.
En toen ik nog aardig deed en iedereen me uit zat te schelden, bemoeide je je er ook niet mee, dus waarom nu ik me aan het niveau van het forum aanpas ineens wel?
Sociologisch vraagje, dus on-topic?
Dan moet je ook niet zeuren als ik me net zo debiel ga gedragen als de gemiddelde contactgestoorde user...iets met consequent zijn enzo..quote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je lokt reactie uit en krijgt ze, komt van twee kanten hè. En een topic gaat niet dicht omdat jij het wil, dan had je hem niet moeten openen.
Je IQ is natuurlijk maar een klein onderdeel van wie je bent. Dat jouw mentale status en rationele denkvermogen niet echt van een hoogstaand niveau is moge toch wel duidelijk zijn na de topics die je de laatste tijd aanmaakt in R&P.quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had 136 bij een redelijk officiele IQ test, zo slecht is dat toch niet, bij de BNN test had ik meer, maar die is uiteraard niet serieus te nemen.
Van wie hoorde je het eigenlijk? Ik ben zooooooh benieuwd.
Grootste compliment wat je kan krijgen op internet, dank je. Dat betekent dat ik wel normaal ben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:50 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Je IQ is natuurlijk maar een klein onderdeel van wie je bent. Dat jouw mentale status en rationele denkvermogen niet echt van een hoogstaand niveau is moge toch wel duidelijk zijn na de topics die je de laatste tijd aanmaakt in R&P.
Niet dat dit zal doordringen tot je, die illusie heeft niemand meer.....
Ik vind het niet netjes om Krentenbol. met 'mens' aan te spreken.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sluit het topic dan gewoon, mens..echt, ik heb dit forum aan vrienden laten zien, en hier zitten toch veel meer contactgestoorde idioten dan ik in het echt meemaak.
En toen ik nog aardig deed en iedereen me uit zat te schelden, bemoeide je je er ook niet mee, dus waarom nu ik me aan het niveau van het forum aanpas ineens wel?
Sociologisch vraagje, dus on-topic?
..zij duidelijk ook niet, maar mij uitschelden voor alles en nog wat was niet erg, ik heb 0 respect voor dat soort mensen in het echt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:22 schreef B.E.D het volgende:
Ik vind het niet netjes om Krentenbol. met 'mens' aan te spreken.
Een beetje meer eerbied graag.
Behalve de buurvrouw waar het om ging, dus niet 1 of andere anonieme internetgek, maar degene die er mee te maken had.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:30 schreef B.E.D het volgende:
Ach, feit blijft dat ieder weldenkend mens het ermee eens is da jij niet midden in de nacht je muziek luid moet afspelen, maar een koptelefoontje moet gebruiken.
Dan was dit topic ook niet nodig geweest.
Ik weet het niet waarom ik zo overkom, ik ben gewoon mijn verveling aan het verhelpen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:34 schreef kingmob het volgende:
Het zit je hoog dat 'internetgekken' enzo he? Het staat zelfs in je onderschrift, wat is jou overkomen dat je zo enorm gefrustreerd overkomt?
Leg uit, want ik heb dit nu 5x gelezen maar zie geen verband tussen dat wat je quote en je reactie... je maakt er zelf elke keer maar wat van hé?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Grootste compliment wat je kan krijgen op internet, dank je. Dat betekent dat ik wel normaal ben.
Onzin. Je spreekt jezelf weer tegen. Niks behalve de buurvrouw, die had er net als iedereen blijkbaar last van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Behalve de buurvrouw waar het om ging, dus niet 1 of andere anonieme internetgek, maar degene die er mee te maken had.
Maar pas nadat je haar een briefje schreef met al je problemen en zorgen, had ze begrip voor je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef Lamon het volgende:
Vooruit. Maar niet alleen ik zou dat moeten doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:45 schreef kingmob het volgende:
Iemand die 'mensen op internet' als een homogene groep ziet, waar hij zichzelf niet aan toevoegd terwijl hij de verveling verdrijft op internet, kan zichzelf niet volwassen noemen. Het is tijd voor wat zelfkritiek denk ik.
Eerder overschreeuwde onzekerheid. Misschien wel een borderliner dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:27 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Lamon, ben je manisch-depressief en/of heb je een narcistische persoonlijkheidsstoornis (afwisselend somatisch en cerebraal)?
Tja, ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:30 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Eerder overschreeuwde onzekerheid. Misschien wel een borderliner dan?
Jij voelt je echt ver boven de rest verheven, hè?quote:Op maandag 20 april 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als ik me net zo debiel ga gedragen als de gemiddelde contactgestoorde user...iets met consequent zijn enzo..
Nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij voelt je echt ver boven de rest verheven, hè?Ik vraag me af wat je hier dan nog doet, dit is toch ver boven jouw stand?
Welnee, alles is gewoon echt gebeurd, enkel het tussenliggende is een combi van grappen, irritaties, en sociologische fenomenen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef Friek_ het volgende:
Je zou bijna zeggen dat dit een extreem goed uitgewerkte grap is.
Maar dat zou ergens ook wel een beetje eng zijn.
Dat zijn nogal oordelende dingen die je daar meldt, voor iemand die zo sociologisch geinteresseerd is. Een wat meer beschouwende houding zou meer passen, vind ik. Dit komt wederom wat hooghartig over.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Lamon het volgende:
-mensen die gewoon voor de lol op internet zitten, en graag provoceren
-mensen die het echt niet kunnen hebben dat een ander gewoon met mensen kan opschieten, al doet hij/zij dingen die niet binnen hun normen en waardes vallen.
-mensen die het op zichzelf betrekken, en vertellen hoe hun invalshoek zou zijn als dit zou gebeuren.
-mensen, die ontkennen dat ze mijn posts in de gaten gehouden hebben, maar wel precies weten te vertellen, wat ik allemaal gezegd heb in andere topics, maar perse willen doen alsof ze dat niet wisten.
-mensen die het een leuk, mooi afgerond verhaal vinden, maar de reacties ertussen, ook van mij overigens, jammer vinden.
"...reacties, ook van mij overigens..", leek mij redelijk zelfrecflecterend anders.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn nogal oordelende dingen die je daar meldt, voor iemand die zo sociologisch geinteresseerd is. Een wat meer beschouwende houding zou meer passen, vind ik. Dit komt wederom wat hooghartig over.
..een opkikkertje voor wie geen vertrouwen in mensen heeft.. *kuch*quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
"...reacties, ook van mij overigens..", leek mij redelijk zelfrecflecterend anders.
Het hooghartige, wat door lijkt te schijnen heeft gewoon veel te maken, met dat ik zelden aanvaringen heb met mensen irl, alleen op internet.
...en al kan ik er best naast zitten, heb ik toch het idee, dat mensen hier erg makkelijk zijn met scheldtirades die ze in het echt nooit zouden doen.
..want ik sta niet boven alle andere users, maar ik mag niet doen wat anderen wel doen, op dagelijkse basis, met nog veel extremere scheldwoorden?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
..een opkikkertje voor wie geen vertrouwen in mensen heeft.. *kuch*
http://www.riagg-rnw.nl/
Ik zou het eerder hypocriet willen noemen inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 12:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
..want ik sta niet boven alle andere users, maar ik mag niet doen wat anderen wel doen, op dagelijkse basis, met nog veel extremere scheldwoorden?
Dan ben ik juist toch niet hooghartig?
...dat moet je helemaal zelf weten, hoe je het hele gebeuren beoordeelt. Ik heb zelf niet het idee dat ik verhoudingsgewijs nou zo extreem hypocriet ben, en op het niet weer enkel op mezelf te betrekken (slachtofferrol enzo...) enkele anderen ook niet, maar niet perfect en volkomen consequent, want dat is NIEMAND.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zou het eerder hypocriet willen noemen inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |